NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Přednášející

Moderátoři

  • Filip Horký

    S přivyděláváním novinařinou Filip začal už v šestnácti letech. To každý víkend seděl u fotbalových zápasů a reportoval pro server Eurofotbal. Před OH v roce 2010 nastoupil do redakce sportu ČT, kde působil 3 roky a pokračoval hlavně ve fotbalových tématech. Pak následoval přesun na ČT24, kde si nesmírně užíval informování o aktuálním dění, událostech ve Sněmovně nebo se podílel na povodňovém zpravodajství. Od roku 2015 se v DVTV učil po boku dvou nejlepším profesionálů, jak dělat rozhovory. Na podzim roku 2017 se připojil k týmu Seznam Zprávy, kde se podílí hlavně na vytváření pořadu Obzor Filipa Horkého. A krom toho, po celou dobu, zuřivě používá Twitter.

    Vedoucí televizního zpravodajství

    Seznam.cz

  • David Slížek

    David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

    Šéfredaktor Lupa.cz

    Lupa.cz

Přednášející

  • Kristýna Audiová

    Poslední 2 roky jsem strávila intenzivním budováním značky Rohlik.cz. Aby vše mohlo začít dobře fungovat, bylo nutné na začátku nastavit hlubokou spolupráci mezi obchodním oddělením a marketingem a společnou strategii, jakým směrem se chceme jako značka dlouhodobě ubírat. Pokud chcete komunikovat konzistentně a efektivně, je důležité, aby šla celá firma stejným směrem. Jedině tak se dá stavět silná značka, ve kterou zákazníci věří. A jedině tak může vzniknout smysluplný marketingový plán a trade plan.

    Brand Manager

    Rohlik.cz

  • Daniel Dočekal

    Internetový publicista, co navzdory věkové kategorii ví o sociálních sítích a souvisejících tématech tolik, že by na to možná měl dostat zbrojní pas. Konzultant v marketingu, bezpečnosti, ochrany soukromí, public relations. Autor knih a tisíců článků. Provozovatel 365tipu.cz

  • Vít Endler

    Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.

  • Andrea Hurychová

    Česká odbornice na influencer marketing, zakladatelka WeDigital, digitální agentury se specializací v online videu a kreativních kampaních se zapojením influencerů a celebrit. Svou kariéru začala v českém Googlu, kde měla také na starost marketing sítě YouTube. Poté byla výkonnou ředitelkou festivalu Utubering. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Frisco nebo značku Excellent. Jako Google Certified Trainer vzdělávala kreativní agentury jak tvořit poutavý videoobsah a využívat platformu YouTube.

    Founder & Chief strategist

    WeDigital

  • Milan Charvát

    Svůj první internetový projekt jsem vytvořil už v roce 2008. Jednalo se o sportovní sociální síť, která propojovala sportovní zpravodajství a fanouškovské komunity. Tehdy však ještě v Česku neexistoval takový background z hlediska know-how a investic, takže jsem projekt po dvou letech ukončil, abych se přes práci v iDNES.cz dostal k vlastnímu magazínu MontyRich, který měl za cíl inspirovat ambiciózní lidi na jejich cestě k úspěchu. Po mnohých podnikatelských chybách a neshodách se společníky však došlo v polovině roku 2018 k nucenému konci projektu a já si uvědomil, že na trhu chybí komplexní platforma, která by podnikatelům a investorům skutečně pomáhala uspět ve všech výzvách.

  • Hana Kuncová

    Hana Kuncová je vedoucí podcastové sekce v magazínu Forbes. V minulosti působila jako redaktorka Českého rozhlasu, podílela se na vzniku prvního původního podcastu Českého rozhlasu Zhasni!, na Radiu Wave moderovala publicistický magazín Přes čáru a natáčela příspěvky do proudového vysílání. Na začátku roku 2016 pobývala v New Yorku, kde mimo jiné pořídila rozhovor s Kaitlin Prest, autorkou oceňovaného podcastu The Heart. V říjnu 2016 se pak zúčastnila mezinárodního festivalu zvukového umění a podcastů Hearsay v irském Kilfinane. Kromě editorské a moderátorské práce ve Forbesu se věnuje i autorskému zvuku: v roce 2017 natočila čtyři zvukové verze klasických pohádek, které odvysílal Český rozhlas.

    Multimediální specialistka

    Forbes

  • Tomáš Sobel

    Tomáš Sobel je zakladatel a jednatel společnosti till3am s.r.o., která pomáhá kreativním lidem s prezentací práce, nabídkou produktů a prodejem služeb pomocí SAAS produktů pod značkou JuicyFolio.
    Je autorem podcastu Vaše jméno je vaše značka, který příběhovou formou pomáhá volnonožcům zvládat nástrahy podnikání.
    Protože ho vždycky fascinoval zvuk, rozhodl se rozšířit JuicyFolio služby i o jednoduchý podcast hosting.

    S tvorbou podcastů a zpracováním zvuku pomáhá jiným autorům. Zdrojem témat pro podcast jsou i osobní konzultace kreativních podnikatelů, které poskytuje, aby si udržel přehled a nejužší kontakt s oborem.

    https://vasejmenojevaseznacka.cz - Podcast Vaše jméno je vaše značka
    https://juicyfolio.cz/podcasthosting - Podcast hosting součástí JuicyFolia, který nabízí i personalizovaný eshop, blog a prostor pro portfolio web.

    Zakladatel a jednatel

    till3am

  • Petr Svoboda

    Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 15 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce.

    CEO&Founder

    Shopsys

  • Josef Šlerka

    Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

  • Dan Tržil

    Dan se věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Podcasty měly zásadní vliv na jeho život, a proto se je snaží představit více lidem. Produkuje úspěšný podcast Proti Proudu a Na vlně podnikání. Zároveň produkuje podcasty pro klienty jako Red Bull, Česká spořitelna nebo Keboola a konzultačně se podílí na mnoha dalších podcastech v ČR a USA.

    Podcast Producer

    dantrzil.cz

  • Martin Vrána

    Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v internetové televizi MALL TV.

    "Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv - musí mne (nás) to bavit!"

    Commercial Director MallTV

    Mall Group