NÁRODNÍ DŮM NA VINOHRADECH, Náměstí Míru 820/9, Praha

Program

Program

Zahájení konference

Filip Horký Filip Horký

Vedoucí televizního zpravodajství

Seznam.cz

Filip Horký

S přivyděláváním novinařinou Filip začal už v šestnácti letech. To každý víkend seděl u fotbalových zápasů a reportoval pro server Eurofotbal. Před OH v roce 2010 nastoupil do redakce sportu ČT, kde působil 3 roky a pokračoval hlavně ve fotbalových tématech. Pak následoval přesun na ČT24, kde si nesmírně užíval informování o aktuálním dění, událostech ve Sněmovně nebo se podílel na povodňovém zpravodajství. Od roku 2015 se v DVTV učil po boku dvou nejlepším profesionálů, jak dělat rozhovory. Na podzim roku 2017 se připojil k týmu Seznam Zprávy, kde se podílí hlavně na vytváření pořadu Obzor Filipa Horkého. A krom toho, po celou dobu, zuřivě používá Twitter.

Rozšířená realita v e-commerce

(RE)voluce v on-line nakupování beauty a fashion. Virtooal.com přináší další vývojový stupeň nakupování on-line. Nakupování v rozšířené realitě bude v následujících letech novým standardem pro e-shopy, prodávající fashion a beauty produkty.

Vít Endler Vít Endler

co-owner

Virtooal.com

Vít Endler

Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.

Český e-commerce zákazník - včera, dnes a zítra

Česká e-commerce tu je přes 20 let, Shopsys zde působí již 16. rokem. Po celou dobu jsme tvořili e-shopy v úzkém kontaktu jak s majiteli e-shopů, tak se jejich koncovými zákazníky. V průběhu let se vše mění. To, co bylo trendy před 10 lety, je nyní dávná historie. Jaké to bylo? Kde jsme dnes? A kde bude česká e-commerce scéna za 20 let? (Vše co byste měli vědět, vidět a na jednom místě.)

Petr Svoboda Petr Svoboda

CEO&Founder

Shopsys

Petr Svoboda

Petr v roce 2003 založil Shopsys, předního českého shopdevelopera, který na vlastní platformě vyvíjí českým a slovenským klientům e-shopy. Na zkušenostech získaných během 15 let se stavbou více než 800 e-shopů dnes staví startup Shopsys Framework, open-source platforma pro stavbu velkých e-shopů, který Petr založil a vede. Shopsys Framework rychle roste i díky podpoře15 milionů korun od strategických investorů Incomming Ventures Michala Mičky a Reflex Capital Ondřeje Fryce.

Milé značky, vychovejte si své vlastní influencery (Případová studie Pilsner Urquell Bartenders)

Influencer marketing je buzzword, který už je tak často omílaný, že už pomalu ztrácí svoji sílu. Přesto se ukazuje jako velice efektivní marketingová disciplína a značky přemýšlí, jak se do pro mnohé zatím nového mediálního prostoru dostat. Díky Plzeňskému Prazdroji jsme dostali příležitost vyzkoušet si, jaké to je vychovat si z vlastních firemních řad své mikroinfluencery. Plzeňský Prazdroj k tomu využil své výčepní. Z lidí, kteří neměli žádný digitální základ, se nám během půl roku povedlo vytvořit motivované oficiální influencery pivní značky. Přednáška nabídne vhled do motivačního programu i pochopení dalších kroků, které vedly k tomu, že dnes mají tito výčepní na sebe navázanou komunitu fanoušků.

Andrea Hurychová Andrea Hurychová

Founder & Chief strategist

WeDigital

Andrea Hurychová

Česká odbornice na influencer marketing, zakladatelka WeDigital, digitální agentury se specializací v online videu a kreativních kampaních se zapojením influencerů a celebrit. Svou kariéru začala v českém Googlu, kde měla také na starost marketing sítě YouTube. Poté byla výkonnou ředitelkou festivalu Utubering. Pod hlavičkou své agentury WeDigital vedla úspěšné kampaně pro Český olympijský tým, Frisco nebo značku Excellent. Jako Google Certified Trainer vzdělávala kreativní agentury jak tvořit poutavý videoobsah a využívat platformu YouTube.

Obchod v médiích před deseti, pěti lety a dnes

Stejně jako svět, který se mění rychlostí světla, stejnou rychlostí se mění obchod v mediálním světě. Z pohledu postavení klienta, agentury či mediahousu. Jak se změnil přístup k obchodu v mediálním světě? Co vše dnes musíte udělat pro kvalitní nabídku, která zaujme? Jak vypadaly projekty před mnoha lety a dnes? Na tyto otázky najdete odpověď na této přednášce.

Martin Vrána Martin Vrána

Commercial Director MallTV

Mall Group

Martin Vrána

Martin je absolventem Vysoké školy ekonomické v Praze a postgraduálním absolventem CEMI. Značnou část své kariéry Martin strávil v marketingu, ale od roku 2011 se do hloubky věnuje obchodu a obchodním strategiím, a to nejen v mediálním světě. Nedávno založil vlastní úspěšnou digitální agenturu a zároveň je zodpovědný za obchodní strategii v Internet Mall v internetové televizi MALL TV.

"Pomáhám lidem a firmám s naplnění jejich obchodní vize, hledám a naplňuji potřeby klientů a využívám svých silných stránek, abych podpořil slabé stránky ostatních. A zároveň vždy musím splnit základní podmínku ať dělám cokoliv - musí mne (nás) to bavit!"

Warengo aneb může v Česku vzniknout globálně úspěšná sociální síť?

Na konci roku 2018 jsme si vytyčili ambiciózní cíl - vytvořit sociální síť. Byznysovou sociální sít, kterou budou využívat podnikatelé a investoři po celém světě. Prosadit se v oboru, kterému dominují američtí giganti jako Facebook, Twitter nebo LinkedIn, sociální sítě se stovkami, potažmo miliardami uživatelů? Znělo to jako "Mission Impossible", a právě proto nás to tak lákalo. Jaký byl náš původní plán? Co všechno jsme museli během prvního roku vytvořit? Jakým překážkám jsme museli čelit? A kde se nacházíme dnes? To vše a mnohem více se dozvíte v rámci přednášky.

Milan Charvát Milan Charvát

CCO

Warengo Technology

Milan Charvát

Svůj první internetový projekt jsem vytvořil už v roce 2008. Jednalo se o sportovní sociální síť, která propojovala sportovní zpravodajství a fanouškovské komunity. Tehdy však ještě v Česku neexistoval takový background z hlediska know-how a investic, takže jsem projekt po dvou letech ukončil, abych se přes práci v iDNES.cz dostal k vlastnímu magazínu MontyRich, který měl za cíl inspirovat ambiciózní lidi na jejich cestě k úspěchu. Po mnohých podnikatelských chybách a neshodách se společníky však došlo v polovině roku 2018 k nucenému konci projektu a já si uvědomil, že na trhu chybí komplexní platforma, která by podnikatelům a investorům skutečně pomáhala uspět ve všech výzvách.

Jak budovat silný brand, který přináší výsledky

Jde skloubit dlouhodobé budování značky s tlakem na výkon a okamžité byznysové výsledky? Není to jednoduché, ale v Rohlíku říkáme ANO. Neustále se učíme dělat kampaně tak, aby po sobě nezanechávaly jen brandové metriky, ale i jasné výsledky v podobě prodejních čísel.

Kristýna Audiová

Brand Manager

Rohlik.cz

Poslední 2 roky jsem strávila intenzivním budováním značky Rohlik.cz. Aby vše mohlo začít dobře fungovat, bylo nutné na začátku nastavit hlubokou spolupráci mezi obchodním oddělením a marketingem a společnou strategii, jakým směrem se chceme jako značka dlouhodobě ubírat. Pokud chcete komunikovat konzistentně a efektivně, je důležité, aby šla celá firma stejným směrem. Jedině tak se dá stavět silná značka, ve kterou zákazníci věří. A jedině tak může vzniknout smysluplný marketingový plán a trade plan.

Jak věřit českým zpravodajským webům?

Důvěra je levnější náhražka kontroly. Proč a jak věříme médiím? A jde v tom udělat nějaký pořádek?

Josef Šlerka Josef Šlerka

Ředitel

Nadační fond nezávislé žurnalistiky

Josef Šlerka

Josef Šlerka je zběhlý divadelník, vystudovaný estetik, bývalý šéf výzkumu ve společnosti Socialbakers a nynější ředitel Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky a vedoucí Studia nových médií na Univerzitě Karlově.

Startupy: virtuální realita, strojové učení nebo AI

Které české startupy se snaží nejúspěšněji prorazit ve světové konkurenci a jak chtějí technologiemi změnit svět? Poslechněte si vize a praktické zkušenosti nejnadějnějších mladých tuzemských podnikatelů, kteří svými službami míří za hranice Česka. Podívejte se na ukázky služeb, kterými chtějí ve světě uspět. Zeptejte se jich, co je žene kupředu. Panelová diskuze.

Podcasty: mainstream nebo nafouknutá bublina?

Podcast si poslechne podle průzkumu z roku 2018 minimálně jednou za měsíc přes 26 procent Američanů a každým rokem čísla rostou. V Česku vzniká hlavně v poslední době měsíčně několik podcastů, aktuálně jich existuje přes 700. Do segmentu začínají vstupovat i komerční firmy. Jsou už tedy i v Česku podcasty mainstreamem? Vyzpovídáme několik tvůrců uznávaných tuzemských podcastů, aby nám řekli, jak se bude platforma dál vyvíjet. Panelová diskuze.

Hana Kuncová Hana Kuncová

Multimediální specialistka

Forbes

Hana Kuncová

Hana Kuncová je vedoucí podcastové sekce v magazínu Forbes. V minulosti působila jako redaktorka Českého rozhlasu, podílela se na vzniku prvního původního podcastu Českého rozhlasu Zhasni!, na Radiu Wave moderovala publicistický magazín Přes čáru a natáčela příspěvky do proudového vysílání. Na začátku roku 2016 pobývala v New Yorku, kde mimo jiné pořídila rozhovor s Kaitlin Prest, autorkou oceňovaného podcastu The Heart. V říjnu 2016 se pak zúčastnila mezinárodního festivalu zvukového umění a podcastů Hearsay v irském Kilfinane. Kromě editorské a moderátorské práce ve Forbesu se věnuje i autorskému zvuku: v roce 2017 natočila čtyři zvukové verze klasických pohádek, které odvysílal Český rozhlas.

Tomáš Sobel Tomáš Sobel

Zakladatel a jednatel

till3am

Tomáš Sobel

Tomáš Sobel je zakladatel a jednatel společnosti till3am s.r.o., která pomáhá kreativním lidem s prezentací práce, nabídkou produktů a prodejem služeb pomocí SAAS produktů pod značkou JuicyFolio.
Je autorem podcastu Vaše jméno je vaše značka, který příběhovou formou pomáhá volnonožcům zvládat nástrahy podnikání.
Protože ho vždycky fascinoval zvuk, rozhodl se rozšířit JuicyFolio služby i o jednoduchý podcast hosting.

S tvorbou podcastů a zpracováním zvuku pomáhá jiným autorům. Zdrojem témat pro podcast jsou i osobní konzultace kreativních podnikatelů, které poskytuje, aby si udržel přehled a nejužší kontakt s oborem.

https://vasejmenojevaseznacka.cz - Podcast Vaše jméno je vaše značka
https://juicyfolio.cz/podcasthosting - Podcast hosting součástí JuicyFolia, který nabízí i personalizovaný eshop, blog a prostor pro portfolio web.

Dan Tržil Dan Tržil

Podcast Producer

dantrzil.cz

Dan Tržil

Dan se věnuje rozvoji audio podcastů v ČR. Podcasty měly zásadní vliv na jeho život, a proto se je snaží představit více lidem. Produkuje úspěšný podcast Proti Proudu a Na vlně podnikání. Zároveň produkuje podcasty pro klienty jako Red Bull, Česká spořitelna nebo Keboola a konzultačně se podílí na mnoha dalších podcastech v ČR a USA.