Moderátorka
V mediální sféře se pohybuje třináctým rokem. V současnosti jako moderátorka CNN Prima news, kde provází ranním zpravodajským blokem Nový den. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 moderovala pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
V posledních letech se způsob, jakým trávíme čas, proměnil, a to nejen v důsledku vývoje na poli technologií, médií a zábavy, ale také vlivem pandemie. Jak si u současného českého publika stojí tradiční média, sociální sítě, streamingové služby nebo videohry a jakými činnostmi trávíme nejvíce času? A mají to lidé různého věku podobně? K tomu máme data z výzkumů a na CIF 2022 si je ukážeme.
Managing Director CZ/SK/BG
Tereza je předsedkyně představenstva, spoluzakladatelka a Managing Director výzkumné agentury Nielsen Admosphere, nyní 100% dceřiné společnosti globální výzkumné agentury Nielsen. Zodpovídá za oblast mediálních výzkumů, měření a projektů v ČR, na Slovensku a v Bulharsku.
Jak se daří médiím oslovovat nové, mladé publikum, jaké projekty pro ně připravují, a co dělají pro to, aby uspěla v konkurenci sociálních sítí a herních platforem, kde mladí lidé rádi tráví svůj volný čas? Nad těmito a dalšími otázkami zaměřenými na aktuální vývoj mediálního trhu se zamyslí CEO největších českých mediálních domů Active Radio, Czech News Center, Nova Group, Seznam.cz či FTV Prima.
Moderuje Filip Rožánek, Digizone.cz
Obchodní ředitel
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
Generální ředitelka
Lenka Černá působí v mediálním domě Economia a.s. od roku 2019 jako místopředsedkyně představenstva. V loňském roce se navíc stala jeho generální ředitelkou. Jako manažerka působila řadu let ve vedení společností specializujících se na procesní management, řízení kvality a certifikaci. Sedm let stála v čele vydavatelství Annonce působícího na trhu inzertních titulů, řídila proces jeho digitalizace, prodej vydavatelství a následné integrace do mediálního domu Vltava Labe Média. Je spoluzakladatelkou a předsedkyní správní rady Ústavu nezávislé žurnalistiky. Lenka je i členkou správní rady české pobočky mezinárodní organizace Transparency International.
Chief Digital Officer
Daniel Grunt působí od března 2021 jako head of digital společnosti CME. Předtím byl sedm let ředitelem nových médií konkurenční televize Prima. Před svým příchodem na Primu vedl nová média ve vydavatelství Sanoma Media Praha. Již v minulosti, v období 2008-2010, řídil internetové aktivity TV Nova. Před tím byl marketingovým a produktovým ředitelem internetového portálu Centrum.cz. Působil také jako manažer pro oblast multimédií ve společnosti Nokia Czech Republic.
Editor DigiZone.cz
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
CEO Active Radio a CMI News
Martina má na starosti v Czech Media Invest (CMI) holdingu nejenom aktivity v rámci Czech Radio Center (CRC), ale také eventový business NoLimits nebo třeba placený obsah v rámci CMI News. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.
Generální ředitel skupiny PRIMA
Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy.
Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.
Co-CEO
Tomáš Stránský zastává pozici Co-CEO v mediálním domě Czech News Center od ledna 2021. Pod jeho taktovkou (v tandemu s Jurajem Felixem) probíhá v mediahousu velká digitální transformace, diverzifikace obsahového portfolia a distribučních platforem a kanálů. V CNC, potažmo mediálním světě, působí už od roku 2004, kdy začal na pozici vedoucího controllingu. Po 4 letech se stal finančním ředitelem, a od roku 2011 je součástí představenstva CNC.
* Nejdříve si stručně si shrneme aktuální situaci, specifika, výhody a nevýhody affiliate marketingu, zejména ve srovnání s jinými online marketingovými kanály.
* Podíváme se na typy publisherů, jakou roli mají a jak s nimi pracovat tak, aby přinášeli to co potřebujete v rámci vaší strategie.
* Dozvíte se jak affiliate kampaně vyhodnocovat a proč jen PNO dnes již nedává v affiliate smysl.
* Ukážeme si že i affiliate kampaně jde velmi dobře optimalizovat a řídit jejich ekonomické aspekty.
* Na závěr se s Vámi podělím o aktuální a očekávané trendy, na které byste měli myslet aby vám neuletělo letadlo
* A také proč říkám „neuletělo letadlo“ namísto běžného „neujel vlak“ … :)
Country Manager
Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.
As we move beyond viewability as the key metric for buying digital, attention is increasingly being agreed upon as the next paradigm for the online marketing ecosystem. But why is attention being looked to by brands and agencies alike and how can it help drive a healthier, and more sustainable, media ecosystem?
CEE Industry Director
Sergiu Gruita's career includes over 15 years of experience in marketing and media. After spending a good part of his professional life in P&G (where he started his career in Marketing,,to later specialize in Media and Digital), Sergiu had the opportunity to get to know the market also from the perspective of the tech entrepreneur, leading the commercial department for a Global Tech startup in the US, Sergiu joined the Teads as CEE Industry Director, a role aimed at developing the strategic partnerships with key clients in the region.
Lidé na Seznam.cz čtou zprávy a používají služby, ale čím dál radši také diskutují o událostech pod svým vlastním jménem. Každý den jich do diskuzí chodí 670 tisíc. Jaké novinky pro ně česká internetová jednička coby největší tuzemská diskuzní platforma chystá a co za benefity může z debat pod články vyplývat pro partnery Seznamu?
Člen představenstva
Než se posunul do pozice člena představenstva, pracoval v Seznamu tři roky jako ředitel divize HP & Obsahových služeb. Před tím působil sedm let jako ředitel digitálu v Czech News Center, kde zodpovídal za strategický rozvoj online portfolia vydavatelství. Před nástupem do CNC řídil mj. multimediální studio NewsLab, které se specializovalo na vývoj mobilních aplikací a interaktivní grafiku.
Reklamy musí bavit. A sem tam se vyplatí, (zdravě) překročit hranu. Kudy vlastně vede? Jaké marketingové praktiky vám právníci neposvětí a vy byste si stejně možná měli prosadit svou? Pojďme spolu sjet hranu a podívat se na marketingové počiny, které „měly koule“. Prakticky a bez paragrafů.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Technologie prohlížečů se neustále vyvíjí. Do toho i legislativa, pravidla okolo cookies a další věci, které mají na správné měření konverzí obrovský vliv. Na co si dát pozor? Jak správně implementovat nástroje třetích stran? Jaké jsou rozdíly mezi technologiemi měření? To vše se dozvíte právě v přednášce Milana Pichlíka.
Spolumajitel
Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.
Digitální marketéři měli oproti předchozím generacím výhodu: možnost v reálném čase měřit, zda mi konkrétní marketingové aktivity přináší více, než kolik do nich vložím. Paradoxně se však ukazuje, že celková efektivita marketingu v poslední dekádě klesla. Jaká systematická chyba je skrytá v měření ROI? Co by měli všichni marketéři vědět o podvědomých rozhodovacích procesech svých zákazníků? A proč i digitální firmy od určité velikosti musí začít systematicky sledovat další klíčový výkonový indikátor: salienci značky?
Spoluzakladatel a výkonný šéf
Jiří Boudal je spoluzakladatel a výkonný šéf firmy Behavio Labs, která se zabývá výzkumem na pomezí psychologie, sociologie a behaviorální ekonomie a vývojem technologií pro marketingový výzkum.
Představíme vám inovativní nový video produkt, který dostává jednoduše internetový formát na televizní obrazovku, a navíc rychle zasáhne vaší kampaní vybranou cílovku. Zároveň vám prozradíme, jak zapojit do svých kampaní crossplatformní zásah v demand generation fázi komunikace, která umožňuje korektní měření i verifikaci třetí stranou. Úspěch vaší kampaně bude zaručen!
Obchodní ředitel online divize Media Clubu
Petr Hatlapatka působí ve společnosti Media Club od července roku 2015 aktuálně na pozici obchodní ředitel online divize. Předtím pracoval téměř rok a půl jako obchodní konzultant společnosti Prima Online. Před příchodem na Primu pracoval více než čtyři roky jako group manager ve vydavatelství Mladá fronta. Zkušenosti sbíral několik let také ve firmě Centrum Holdings.
Ředitel analýz skupiny Prima
Kariéra Petra Miláčka se od počátku točí kolem médií, výzkumů a analýz. Začínal v mediální agentuře Mediaplan, jako ředitel výzkumu pokračoval v MediaWise i v Omnicom Media Group. Aktuálně zastává pozici ředitele výzkumu a analýz ve skupině Prima, kterou vykonával také v letech 2013 až 2016. Následujících pět let působil v PHD, poslední tři roky jako Managing Director. Je dlouholetým členem metodologické komise ATO, autorem řady textů o strategickém plánování a mediálním výzkumu, byl u začátků webu Mediaguru.cz.
Cookies postupně ubývají, v ČR může být bez tohoto identifikátoru až kolem 40 % inventory. Ukážeme si konkrétní dopady na digitální kampaně na našem trhu. I přes opětovné odsunutí ukončení podpory 3rd party cookies v prohlížeči Chrome až na rok 2024, je tedy potřeba začít využívat nové přístupy již nyní. Na praktických příkladech si ukážeme, jak se s touto situací vypořádat, a jaké benefity pro zadavatele reklamy práce v cookieless prostředí může přinést.
Platform Solution Consultant
V oblasti online marketingu zakotvila až po zkušenostech v auditu finančních institucích v KPMG. Od roku 2007 působila ve sdružení CPEx, následně pak v dánské technologické společnosti Adform, které na českém trhu nabízí nákupní a prodejní technologie RTB a lokální podporu. Na starosti má klíčové klienty lokálně i rozvoj klientů globálních, agentur i klientů přímých.
Country Manager CZ & SK
Michael Štádler působí od roku 2013 v dánské technologické společnosti Adform, aktuálně v roli Country managera se zodpovědností za ČR a SR. V médiích působí již více než 25 let, pracoval na straně agentury, médií i mediálních zastupitelství. V digitálních médiích se pohybuje od roku 2010. Vystudoval Marketingovou komunikaci na Vysoké škole finanční a správní. Od roku 2017 je členem Výkonné rady Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).
Sociální sítě už dávno nemají jeden formát komunikace, ale hned několik. Poslední roky pak začínají dominovat videa. Jak to vypadá v českém prostředí? Jaká jsou čísla a metriky pro video a Stories a jak efektivní jsou v brandových kampaních a jak v performance kampaních ve srovnání se statickými formáty? Co má lepší organiku a proč? Vyplatí se investovat do populárních Stories? Na tyto a další otázky se podíváme blíže na CIF2022.
CEO
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Jak jsme udělali, že se z e-mailingového nástroje stalo srdce celé kampaně, které je napojené na další platformy? Nesbírali jsme jen e-mailové adresy, ale i preference člověka a další custom data, která jsme promítli do e-mailů, personalizovaných videí i na landing page. V přednášce vám ukážeme, jak to můžete udělat také a jak to využít pro váš byznys.
Senior specialista e-mail marketingu
Denisa je seniorní e-mail marketing specialistkou ve SmartEmailingu. Klientům se věnuje v rámci e-mail marketingových služeb, kdy přemýšlí nad nejlepší e-mail marketingovou strategií a dává dohromady automatizované kampaně, které jsou zaměřené na výkon. Mezi její další dovednosti patří kódování a grafika.
In a crowded app market, it’s important to leverage all available mobile marketing channels and embrace consumer trends and technological change to give you that competitive edge.
HUAWEI Ads is a mobile marketing platform tailored for HUAWEI devices. By integrating the underlying algorithms and architecture of HUAWEI devices, this platform gives advertisers unique and value driven ways to reach a global audience of smartphone users. It delivers a broad array of mainstream ad formats across display and search channels, including native, banners, video and rewarded ads, to more than 730 million HUAWEI device users around the world.
In addition to HUAWEI Ads platform which is dedicated to ad delivery, we also offer HUAWEI Ads publisher service, which allows developers generate additional revenue from their apps.
Regional Ads BDM
Experienced Digital Marketer with a demonstrated history of working in the online media industry. Andreea joined Huawei to manage the advertising ecosystem development in CEE&Nordics region by evolving Huawei Ads from advertising demand side, working with direct advertisers, 3rd party DSPs, digital marketing agencies and driving the traffic growth by connecting publishers with Huawei AppGallery store.
Využíváte pro své kampaně influencery? Víte, na co si jako značka musíte dát při spolupráci s nimi pozor? Andrea vám prakticky a na konkrétních českých i světových kampaních ukáže, co se může stát, když podceníte (právní) přípravu, kterou by každá influencer spolupráce měla mít.
Advokátka
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.