Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat. 

Zahájení konference

Soňa Porupková Soňa Porupková

Moderátorka

Soňa Porupková

Moderátorka CNN Prima news, kde uvádí s Liborem Boučkem pořad Nový den. Předtím pracovala 8 let ve veřejnoprávní ČT24, kde moderovala pořad @online, který mapoval témata ze světa internetu a online trendů. Mezi zastávku si udělala v Televizi Seznam jako moderátorka zpravodajských relací a rozhovorů. Původně začínala s moderováním v komerčních rádiích.

VELKÁ MEDIÁLNÍ DEBATA: Jak obstojí média v konkurenci sociálních sítí?

Jak se daří médiím oslovovat nové, mladé publikum, jaké projekty pro ně připravují, a co dělají pro to, aby uspěla v konkurenci sociálních sítí a herních platforem, kde mladí lidé rádi tráví svůj volný čas? Nad těmito a dalšími otázkami zaměřenými na aktuální vývoj mediálního trhu se zamyslí CEO největších českých mediálních domů Active Radio, Czech News Center, Nova Group, Seznam.cz či FTV Prima.
Moderuje Filip Rožánek, Digizone.cz

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Martina Říhová Martina Říhová

CEO Active Radio a CMI News

Active Radio

Martina Říhová

Martina má na starosti v Czech Media Invest (CMI) holdingu nejenom aktivity v rámci Czech Radio Center (CRC), ale také eventový business NoLimits nebo třeba placený obsah v rámci CMI News. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.

Marek Singer Marek Singer

Generální ředitel

FTV Prima

Marek Singer

Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy. Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.

Jan Vlček Jan Vlček

Jednatel a generální ředitel

TV Nova

Jan Vlček

Jan Vlček působí od roku 2019 jako jednatel a později i generální ředitel ve Skupině Nova. Do Skupiny přišel v roce 2011 na pozici obchodního ředitele, ve které byl zodpovědný za prodej reklamního času, sponzorování pořadů a dalších forem reklamy na všech televizních a internetových kanálech, které jsou vlastněny nebo zastupovány společností TV Nova. Předtím působil na pozici Managing Directora společnosti BigMedia, dříve působil deset let ve společnostech skupiny WPP.

Affiliate už dávno není popelkou, ale princeznou na vdávání. Využijte toho pro svůj online marketing.

* Nejdříve si stručně si shrneme aktuální situaci, specifika, výhody a nevýhody affiliate marketingu, zejména ve srovnání s jinými online marketingovými kanály.
* Podíváme se na typy publisherů, jakou roli mají a jak s nimi pracovat tak, aby přinášeli to co potřebujete v rámci vaší strategie.
* Dozvíte se jak affiliate kampaně vyhodnocovat a proč jen PNO dnes již nedává v affiliate smysl.
* Ukážeme si že i affiliate kampaně jde velmi dobře optimalizovat a řídit jejich ekonomické aspekty.
* Na závěr se s Vámi podělím o aktuální a očekávané trendy, na které byste měli myslet aby vám neuletělo letadlo
* A také proč říkám „neuletělo letadlo“ namísto běžného „neujel vlak“ … :)

Roman Dobiáš Roman Dobiáš

Country Manager

Dognet

Roman Dobiáš

Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.

Role videí a Stories v komunikaci na sociálních sítích

Sociální sítě už dávno nemají jeden formát komunikace, ale hned několik. Poslední roky pak začínají dominovat videa. Jak to vypadá na českém trhu? Jaký podíl tvoří v komunikaci video a jak je efektivní v brandových kampaních a jak v performance kampaních? Co má lepší organiku a proč? Vyplatí se investovat do populárních Stories? Na tyto a další otázky se podíváme blíže na CIF2022.

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Jak sjíždět hranu

Reklamy musí bavit. A sem tam se vyplatí, (zdravě) překročit hranu. Kudy vlastně vede? Jaké marketingové praktiky vám právníci neposvětí a vy byste si stejně možná měli prosadit svou? Pojďme spolu sjet hranu a podívat se na marketingové počiny, které „měly koule“. Prakticky a bez paragrafů.

Petra Dolejšová Petra Dolejšová

Advokátka

Na volné noze

Petra Dolejšová

Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce, PR a marketingu. Svoje know how ráda a často předává na konferencích a školeních, boří mýty o nudných právnících a složitostech práva. Školí na příkladech z praxe a vždy se snaží najít právní přístup s marketingovým přesahem. Dlouhodobě se umisťuje v žebříčkách oceňovaných právniček. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

Zrádná ROIka a jakou další metrikou je potřeba ji doplnit

Digitální marketéři měli oproti předchozím generacím výhodu: možnost v reálném čase měřit, zda mi konkrétní marketingové aktivity přináší více, než kolik do nich vložím. Paradoxně se však ukazuje, že celková efektivita marketingu v poslední dekádě klesla. Jaká systematická chyba je skrytá v měření ROI? Co by měli všichni marketéři vědět o podvědomých rozhodovacích procesech svých zákazníků? A proč i digitální firmy od určité velikosti musí začít systematicky sledovat další klíčový výkonový indikátor: salienci značky?

Jiří Boudal Jiří Boudal

Spoluzakladatel a výkonný šéf

Behavio Labs

Jiří Boudal

Jiří Boudal je spoluzakladatel a výkonný šéf firmy Behavio Labs, která se zabývá výzkumem na pomezí psychologie, sociologie a behaviorální ekonomie a vývojem technologií pro marketingový výzkum.

Na co si dát pozor při měření konverzí v roce 2022

Technologie prohlížečů se neustále vyvíjí. Do toho i legislativa, pravidla okolo cookies a další věci, které mají na správné měření konverzí obrovský vliv. Na co si dát pozor? Jak správně implementovat nástroje třetích stran? Jaké jsou rozdíly mezi technologiemi měření? To vše se dozvíte právě v přednášce Milana Pichlíka.

Milan Pichlík Milan Pichlík

Spolumajitel

eHUB.cz

Milan Pichlík

Jsem spolumajitel affiliate sítě eHUB, provozuji další vlastní webové projekty s návštěvností přes 10 000 000 ročně. Popsal bych se jako člověk, kterého baví vdechovat webům / online projektům nový život. Online marketingu jsem se začal věnovat v roce 2013. Začínal jsem jako affiliate partner a měl jsem e-shop na bázi přeposílání objednávek. To bylo v prváku na vysoké škole. Čtyři roky poté jsem založil vlastní agenturu AffiliateAgency.cz, kterou jsme v roce 2019 spojili s eHUBem vybudovaným Ondrou Hájkem.

Czech Ad ID

Jak se vyvíjí společný projekt velkých českých vydavatelů sdružených do CPEx a Seznamu. Pokusíme se předat zkušenosti z oblasti legislativy, technologie a obchodního modelu v deterministické identitě. Co bude Czech Ad ID umožňovat a jak bude fungovat v RTB ekosystému.

David Voráček David Voráček

Výkonný ředitel

CPEx

David Voráček

Od začátku své profesní kariéry se David pohybuje v digitálních médiích. S vývojem on-line inzerce, byl 3x odpovědný za restrukturalizace obchodních oddělení a změnu produktového portfolia ve společnostech Centrum Holdings a Economia, které řídil z pozice obchodního ředitele. Poslední 2 roky působil na pozici Digitálního ředitele ve společnosti Burda International. V dubnu 2021 nastoupil jako výkonný ředitel Czech Publisher Exchange.

Zrodila se Heroine aneb feminismus je sexy

Povíme vám, proč časopisy pro ženy nemusejí být povrchní a hloupé. Proč Heroine děláme tak, jak ji děláme, a jak se stalo, že se feministická perspektiva dostala do mainstreamu. Kdo jsou naše čtenářky, kde se vzaly a co musely číst předtím? Které stereotypy boříme a na kterých stavíme? Jak vzniká nezávislý obsah, kdo ho podporuje a jak pracujeme s našimi uživateli? A pozor! Heroine způsobuje nezávislost.

Ilona Kleníková Ilona Kleníková

Editorka Heroine.cz

NextPage Media

Ilona Kleníková

Vystudovala teorii kultury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a většinu svého života o kultuře a společnosti píše do novin a časopisů. Pracovala v Hospodářských novinách, deníku Slovo nebo ve filmovém měsíčníku Premiere. V neziskovce Aperio, kde působila jako tisková mluvčí, se blíže seznámila s tématy z oblasti rodinné politiky a genderové rovnosti. Do Heroine.cz nastoupila jako editorka v roce 2020. Má ambici pomocí textů přispívat k tomu, aby svět byl lepším, zábavnějším a férovějším místem k životu.

Michaela Kramárová Michaela Kramárová

šéfredaktorka časopisu Heroine

NextPage Media

Michaela Kramárová

O časopisech sním odjakživa a dvacet let v nich pracuju. Zakládala jsem a vedla časopis Yellow, v letech 2009–2019 jsem byla šéfredaktorkou časopisu Žena a život. Od léta 2019 jsem s Annou Urbanovou začala připravovat tištěnou Heroine, kterou řídím od května 2020. Věřím, že ženské časopisy nemusí být ani hloupé, ani povrchní. Myslím, že někdy mají i sílu měnit naše životy k lepšímu. Heroine píšeme pro chytré a nezávislé čtenářky. Naším záměrem je otevírat tabu, zpracovávat náročná témata a upozorňovat na problémy, o kterých by se mělo mluvit. Klademe důraz na profesionální žurnalistiku a moderní grafické zpracování, přirozeně jsme přitom dospěli k feministické perspektivě. S partnerem vychováváme devítiletého syna, snažíme se všechno stihnout a zároveň si užívat společný život, cestovat a mít se spolu hezky.

8 pravidel pro influencer marketing: vyhněte se průšvihům

Využíváte pro své kampaně influencery? Víte, na co si jako značka musíte dát při spolupráci s nimi pozor? Andrea vám prakticky a na konkrétních českých i světových kampaních ukáže, co se může stát, když podceníte (právní) přípravu, kterou by každá influencer spolupráce měla mít.

Andrea Pavelcová Andrea Pavelcová

Advokátka

eLegal advokátní kancelář

Andrea Pavelcová

Andrea Pavelcová je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.