Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat. 

11:50 - 12:40

WORKSHOP: Jak vyhodnocovat a optimalizovat affiliate kampaně e-shopů v současné situaci na trhu

Řekneme si a ukážeme jak pracovat s výsledky affiliate kampaní, jak je vyhodnocovat kvantitativně a kvalitativně, jak je posuzovat z hlediska celého online marketingového mixu, a s ohledem na strategii a cíle e-shopu. Dále si ukážeme jak s kampaněmi a publishery pracovat a affiliate kampaně rozvíjet a optimalizovat zejména z ekonomického hlediska tak, aby přinášely výsledky za podmínek daných obchodním modelem, produkty a možnostem daného e-shopu.

Vojtěch Bartoněk Vojtěch Bartoněk

Affiliate Manager

Dognet

Vojtěch Bartoněk

Věnuji se rozvoji a optimalizaci affiliate kampaní našich inzerentů na českém trhu. Jsem zároveň zodpovědný i za technickou integraci kampaní a péči o již zapojené klienty v podobě spolupráce na hledání nejlepšího řešení individuálně pro každého inzerenta a jeho online marketingové strategie. V affiliate prostředí se pohybuji již čtvrtým rokem a za tu dobu jsem měl možnost detailně poznat příležitosti a specifika fungování tohoto čistě výkonnostního kanálu z pohledu mnoha projektů. Díky tomu dokáži každému klientovi poradit a navrhnout řešení dle jeho aktuální situace, cílů a možností.

Roman Dobiáš Roman Dobiáš

Country Manager

Dognet

Roman Dobiáš

Roman Dobiáš je ředitelem affiliate sítě Dognet v ČR, která aktivně působí již v 8 zemích CEE regionu. V oboru e-comerce se Roman pohybuje již od roku 2009. Své odborné znalosti a zkušenosti získal hlavně jako obchodní ředitel online marketingové agentury Dobrý web (dnes Sherpas), a jako ředitel e-shopu Slevolekarna.cz (dnes EUClekarna.cz). Od roku 2018 řídí českou pobočku Dognet, natáčí podcasty, píše články o affiliate marketingu a vystupuje na konferencích. A říká, že: „Affiliate marketing je doplněk stravy pro Váš online marketing.“ Baterky dobíjí se svým 6.-letým synem, v Hanspaulské lize malého fotbalu a na svém chopperu.

13:40 - 14:05

Zrodila se Heroine aneb feminismus je sexy

Povíme vám, proč časopisy pro ženy nemusejí být povrchní a hloupé. Proč Heroine děláme tak, jak ji děláme, a jak se stalo, že se feministická perspektiva dostala do mainstreamu. Kdo jsou naše čtenářky, kde se vzaly a co musely číst předtím? Které stereotypy boříme a na kterých stavíme? Jak vzniká nezávislý obsah, kdo ho podporuje a jak pracujeme s našimi uživateli? A pozor! Heroine způsobuje nezávislost.

Ilona Kleníková Ilona Kleníková

Editorka Heroine.cz

NextPage Media

Ilona Kleníková

Vystudovala teorii kultury na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a většinu svého života o kultuře a společnosti píše do novin a časopisů. Pracovala v Hospodářských novinách, deníku Slovo nebo ve filmovém měsíčníku Premiere. V neziskovce Aperio, kde působila jako tisková mluvčí, se blíže seznámila s tématy z oblasti rodinné politiky a genderové rovnosti. Do Heroine.cz nastoupila jako editorka v roce 2020. Má ambici pomocí textů přispívat k tomu, aby svět byl lepším, zábavnějším a férovějším místem k životu.

Michaela Kramárová Michaela Kramárová

Šéfredaktorka časopisu Heroine.cz

NextPage Media

Michaela Kramárová

O časopisech sním odjakživa a dvacet let v nich pracuju. Zakládala jsem a vedla časopis Yellow, v letech 2009–2019 jsem byla šéfredaktorkou časopisu Žena a život. Od léta 2019 jsem s Annou Urbanovou začala připravovat tištěnou Heroine, kterou řídím od května 2020. Věřím, že ženské časopisy nemusí být ani hloupé, ani povrchní. Myslím, že někdy mají i sílu měnit naše životy k lepšímu. Heroine píšeme pro chytré a nezávislé čtenářky. Naším záměrem je otevírat tabu, zpracovávat náročná témata a upozorňovat na problémy, o kterých by se mělo mluvit. Klademe důraz na profesionální žurnalistiku a moderní grafické zpracování, přirozeně jsme přitom dospěli k feministické perspektivě. S partnerem vychováváme devítiletého syna, snažíme se všechno stihnout a zároveň si užívat společný život, cestovat a mít se spolu hezky.

14:05 - 14:30

Přednášet bude zástupce společnosti Newstream.cz Tereza Zavadilová

14:30 - 14:55

Přenášet bude zástupce společnosti Heyfomo.cz Karolína Čumriková

15:25 - 15:50

Budoucnost online kampaní bez cookies

Konec cookies třetích stran mění pohled inzerentů na first party data. Je na čase začít se konečně vážně zabývat konsolidací vlastních dat a jejich využitím napříč kanály. Proč se marketérům vyplatí víc než kdy dřív řešit napříč firmou správu dat, web a vlastní prodejní kanály? Podívejme se, co nás v blízké budoucnosti čeká.

Martin Palounek Martin Palounek

Programmatic Strategist

Publicis Groupe

Martin Palounek

S online marketingem začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes je expertem na reklamní technologie komunikační skupiny Publicis Groupe. V její mediální divizi testuje nové inzertní formáty a snaží se stále posouvat limity programatické reklamy.

15:50 - 16:15

Czech Ad ID

Jak se vyvíjí společný projekt velkých českých vydavatelů sdružených do CPEx a Seznamu. Pokusíme se předat zkušenosti z oblasti legislativy, technologie a obchodního modelu v deterministické identitě. Co bude Czech Ad ID umožňovat a jak bude fungovat v RTB ekosystému.

David Voráček David Voráček

Výkonný ředitel

CPEx

David Voráček

Od začátku své profesní kariéry se David pohybuje v digitálních médiích. S vývojem on-line inzerce, byl 3x odpovědný za restrukturalizace obchodních oddělení a změnu produktového portfolia ve společnostech Centrum Holdings a Economia, které řídil z pozice obchodního ředitele. Poslední 2 roky působil na pozici Digitálního ředitele ve společnosti Burda International. V dubnu 2021 nastoupil jako výkonný ředitel Czech Publisher Exchange.