Mediální průmysl jakožto tvůrce a distributor obsahu prochází výraznými změnami, kdy potřebuje hledat nové obchodní modely a příležitosti na trhu. Jsme svědky vzestupu nových placených služeb zejména na poli streamovacích videoték, ale až čas ukáže, které projekty jsou životaschopné. K monetizaci obsahu ale už přistupují další typy i poměrně nových médií, například podcasty.
Je toto správná cesta, jak nahradit klesající příjmy z reklamního trhu? A jak v tomto směru mohou médiím pomoci nové technologie? To bude tématem dalšího ročníku konference Czech Internet Forum 2023. Představíme také nové mediální projekty, čerstvá data, změny v legislativě i trendy v digitálním marketingu. Buďte u toho s námi.
Hledáme ty nejlepší řečníky!
Blíží se další ročník Czech Internet Forum a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 31. března 2023.
Stačí vyplnit jednoduchý formulář.