V mediální sféře se pohybuje třináctým rokem. V současnosti jako moderátorka CNN Prima news, kde provází ranním zpravodajským blokem Nový den. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 moderovala pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.
Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.
V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.
Píšu o bezpečnosti, zejména té kybernetické, a taky o transparentnosti veřejné správy. Peru se za práva novinářů získávat a šířit informace i chránit svoje zdroje. Když je to nezbytné, dělám to i u soudů, včetně toho Ústavního. Na Univerzitě Karlově vedu kurzy datové žurnalistiky a kyberbezpečnosti pro novináře. Po práci ptáčkařím, tedy pozoruju a zapisuju, kde co létá.
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a vývoj streamovací platformy Voyo v České republice, Slovensku, Rumunsku a Slovinsku. Během pouhých dvou let Daniel posunul Voyo ze spící platformy na druhou nejoblíbenější streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz, kde získal rozsáhlé znalosti v oblasti strategie a digitálního prostředí.
Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.
Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.
Klára vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou. Hned po studiu nastoupila do programmatického týmu GroupM. RTB se věnuje více než 6 let a zkušenosti má z tvorby programatických strategií pro velké globální značky ale i pro lokální klienty. Svou pozornost soustředí na automatizaci procesů a maximální využití dat a technologií pro efektivní nákup digitální reklamy.
Martina je od konce roku 2022 generální ředitelkou mediálního domu Czech News Center. Zároveň nadále řídí aktivity skupiny Active Group, kam spadají například rádia Frekvence 1 a Evropa 2. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.
Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy.
Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.
Jsem nadšený učitel angličtiny z Brna, který pomáhá lidem zamilovat se do angličtiny. Původně samouk, který se ze škatulky nemehlo (nejen) na jazyky dostal do role autora knih, her i desítek online kurzů a učitele s nejsledovanějším YouTube kanálem o angličtině u nás.
Petr se v oblasti online médií a marketingu pohybuje téměř osmnáct let. Během své kariéry získal zkušenosti s výkonovým marketingem pro velké globální značky (Samsung, Nespresso nebo Coca-Cola) i tradiční lokální značky (Air Bank, Nutrend nebo Čedok). Od roku 2015 řídí agenturu Ogilvy Performance Marketing, která letos představila expertizu Growth Marketing. Jde o dlouhodobou růstovou strategii propojující svět reklamy s finančním a produktovým vývojem.