Tato akce již proběhla. Další akce Czech Internet Forum 2024 se koná 5. 11. 2024.

Přednášející

Moderátoři

Soňa Porupková

Na CNN Prima News a v televizi Prima moderuje Hlavní zprávy, dříve provázela ranním zpravodajským blokem Nový den. V mediích se pohybuje přes 15 let. Blízko má k digitální sféře a online trendům, na veřejnoprávní stanici ČT24 připravovala a uváděla pořad @online, který tato témata popularizoval. Profesně zamířila i do Televize Seznam jako moderátorka hlavní večerní zpravodajské relace a rozhovorů.

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

David Slížek

David Slížek má za sebou bohaté zkušenosti z médií. Začínal v rádiu Alfa s jednou z prvních českých relací o technologiích. Následovalo rádio Regina (Český rozhlas), kde postupně působil na pozicích redaktor, moderátor, editor a vedoucí zpravodajství. Celkem šest let strávil v online deníku Aktuálně.cz, nejprve jako editor (editoval například magazín Datarama.cz), později jako šéfeditor a zástupce šéfredaktora. Připravoval projekt VIP blogů a podílel se i na redesignu Aktuálně.cz v roce 2007. Do společnosti Internet Info přišel z vydavatelství Economia, kde působil na pozici šéfeditora iHNed.cz.

Přednášející

Tomáš Búřil

V digitálních médiích se pohybuje od roku 1997. V roce 2002 poprvé nastoupil do Seznam.cz, kde končil v roce 2009 na pozici obchodního ředitele. Po krátké a intenzivní zkušenosti v Centrum Holdings na pozici Chief Commercial Director, od roku 2012 pomáhal budovat agenturu Adexpres. Po akvizici Adexpresu japonskou Dentsu pokračoval na pozici obchodního ředitele celé skupiny Dentsu a následně se od března 2020 vrátil do Seznam.cz na pozici obchodního ředitele.

Jan Cibulka

Píšu o bezpečnosti, zejména té kybernetické, a taky o transparentnosti veřejné správy. Peru se za práva novinářů získávat a šířit informace i chránit svoje zdroje. Když je to nezbytné, dělám to i u soudů, včetně toho Ústavního. Na Univerzitě Karlově vedu kurzy datové žurnalistiky a kyberbezpečnosti pro novináře. Po práci ptáčkařím, tedy pozoruju a zapisuju, kde co létá.

Eliška Dokulilová

Začínala jako redaktorka v Hospodářských novinách, jelikož měla vždy velmi blízko k rozhovorům, přešla do týmu DVTV, kde působila tři roky a podílela se na dramaturgii i živých rozhovorových speciálech. Následně vedla rozhovorový tým v Seznam Zprávách, kde pomáhala transformovat pořad Výzva a nastartovala také úspěšný podcast Ptám se já, který se velmi rychle stal jednou z vlajkových lodí média. Podobný plán má teď i s pořadem Spotlight.

Petra Dolejšová

Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů a značky. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.

Juraj Felix

Juraj Felix vede evropské investiční iniciativy v oblasti digitálních médií a technologií v rámci Czech Media Invest. Zaměřuje se přitom zejména na nové mediální počiny a příležitosti. Současně je také v rámci Czech Video Center zodpovědný za Fameplay. Jde o tým talentovaných tvůrců s posláním budovat internetové televize pro značky, tvůrce a komunity jak na vlastních technologiích, tak na všech dalších relevantních platformách digitálních médií a sociálních sítí. Tento projekt navazuje na jeho působení v Czech News Center, kde měl na starosti celkové řízení a zejména tvorbu online strategie a cross-channel doručování obsahu. Předtím působil v evropské centrále Google v Dublinu, kde spolu s největšími česko-slovenskými digitálními agenturami plánoval rozvoj jejich klíčových klientů nebo se věnoval manažerskému poradenství, během kterého vedl transformační projekty napříč Evropou ve společnosti Deloitte.

Daniel Grunt

Daniel Grunt je generálním ředitelem televizní skupiny TV Nova, největší komerční televizní společnosti v České republice. Současně také zastává pozici Chief Digital Officer v CME, kde je zodpovědný za digitalizaci společnosti CME a vývoj streamovací platformy Voyo v České republice, Slovensku, Rumunsku a Slovinsku. Během pouhých dvou let Daniel posunul Voyo ze spící platformy na druhou nejoblíbenější streamovací službu v České republice. Před svým působením v CME zastával klíčové pozice ve významných mediálních společnostech, včetně FTV Prima, Sanoma, Nokia a Centrum.cz, kde získal rozsáhlé znalosti v oblasti strategie a digitálního prostředí.

Petr Houzar

Petr vede v Googlu tým, který se stará o tradiční inzerenty a zastřešuje platformu YouTube. Spolu s jeho týmem se v poslední době intenzivně věnuje YouTube ekosystému, tématům budování značky pomocí digitálních kanálů, cross-mediálnímu plánování, měření a vyhodnocování. Dříve vedl digitální a mediální komunikaci značek Karlovarských minerálních vod kde řešil kampaně na 18 trzích. Pracoval také v marketingu společnosti Vodafone a v mediální agentuře Mindshare. Petr je držitelem mnoha českých i mezinárodních digitálních ocenění.

Lukáš Jakoubek

S mediálním plánováním začínal v digitální agentuře Red Media. Dnes vede v Publicis Groupe tým mediálních konzultantů a řeší mediální i komunikační strategie pro společnosti jako Samsung, Makro či Swarovski.

Peter Jančárik

Peter koordinuje projekty Seznamu v hodnocení kvality médií a v boji proti dezinformacím. Přes 15 let pracoval v oblasti firemní komunikace a brand safety. Kromě toho je spoluzakladatelem projektu Konšpirátori.sk, který upozorňuje na weby s neseriózním, klamavým nebo konspiračním obsahem.

František Kovařík

František pracuje jako obchodní zástupce v startupu Barion a má bohaté zkušenosti s rozvojem trhu a budováním partnerství. Své profesní začátky má jako architekt technických řešení, avšak postupem času se přesunul do oblasti obchodu. Aktuálně zaměřuje svou pozornost na finanční technologie (fin-tech), kde může přinést unikátní technicko-obchodní přístup k řešení různých výzev.

Jakub Křenek

Po 13 letech v komunikaci, PR a marketingu už dnes nepatří mezi nejmladší řečníky oborových konferencí. Nenechává se tím však zviklat. Více než 8 roků působí v rodinné agentuře Adison, kde se na pozici Creative Strategist věnuje především kreativě a strategiím... Zaměřuje se na moderní PR, integrovaný přístup a využití digitálních platforem a nástrojů v komunikaci. Snaží se, aby firmy lépe pochopily podstatu, smysl, strategickou roli a tedy i důležitost komunikace.

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert před 10 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, STOCK, Pandora, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

Pavol Lukáč

Paľo je media a komunikační stratég, tvořící v Omnicem Media Group strategie pro globální a lokální klienty se silným provázáním digitálních a tradičních kanálů tak, aby byla orchestrace řešení maximálně vyladěna a přinášela skutečnou a doměřitelnou efektivitu. Má za sebou 7 let na straně publishera (Seznam.cz) a aktuálně působí 4 rokem na straně médií, přičemž svoji šprochu zkušeností předává i jako lektor nadějným talentům kreativního a reklamního průmyslu.

Klára Procházková

Klára vystudovala Vysokou školu chemicko-technologickou. Hned po studiu nastoupila do programmatického týmu GroupM. RTB se věnuje více než 6 let a zkušenosti má z tvorby programatických strategií pro velké globální značky ale i pro lokální klienty. Svou pozornost soustředí na automatizaci procesů a maximální využití dat a technologií pro efektivní nákup digitální reklamy.

Vojtěch Prokeš

Vojtěch je ředitelem výzkumu ve společnosti Behavio, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu. Řešil stovky výzkumných projektů v oblasti brandu, kampaní, veřejného mínění a participace. Navrhl inovativní Mapu voličů a Atlas Čechů.

Martina Říhová

Martina je od konce roku 2022 generální ředitelkou mediálního domu Czech News Center. Zároveň nadále řídí aktivity skupiny Active Group, kam spadají například rádia Frekvence 1 a Evropa 2. V mediálním byznysu se pohybuje celý svůj profesní život. Dříve působila třeba jako Strategický plánovač pro CE teritorium v mediální skupině StarcomMediaVest Group nebo jako CIO pro stejný region v rámci komunikační sítě Lion Comms.

Marek Singer

Svou současnou pozici v čele skupiny Prima zastává od března 2008. V letech 2013–2015 působil také ve vedení švédské společnosti MTG (polovičního vlastníka FTV Prima) jako výkonný viceprezident, zodpovědný za vysílací operace v rámci střední a východní Evropy. 

Po absolvování Vysoké školy chemicko-technologické prošel Marek řadou významných firem. Svou kariéru zahájil ve společnosti Unilever, kde pracoval na různých manažerských pozicích v Evropě i ve Spojených státech, poté působil na pozicích obchodního a marketingového ředitele ve společnostech Masterfoods a Karlovarské minerální vody.

Broňa Sobotka

Jsem nadšený učitel angličtiny z Brna, který pomáhá lidem zamilovat se do angličtiny. Původně samouk, který se ze škatulky nemehlo (nejen) na jazyky dostal do role autora knih, her i desítek online kurzů a učitele s nejsledovanějším YouTube kanálem o angličtině u nás.

Čestmír Strakatý

Novinář, dramaturg, producent. V médiích pracuje 13 let. Byl u dramatického růstu DVTV, budoval úspěšné rozhovorové pořady pro mediální dům Czech News Center,  autorsky vedl 5 let Prostor X. Moderátorsky rostl právě tam, později přidal Press klub Frekvence 1 a vlastní podcast na Herohero s placeným obsahem, který se stal jedním z nejúspěšnějších v Česku. Rád o své práci mluví, a ještě radši o ní přemýšlí. Žije hudbou a hlavu si čistí (ne vždy úspěšně) cvičením. 

Petr Struna

Petr se v oblasti online médií a marketingu pohybuje téměř osmnáct let. Během své kariéry získal zkušenosti s výkonovým marketingem pro velké globální značky (Samsung, Nespresso nebo Coca-Cola) i tradiční lokální značky (Air Bank, Nutrend nebo Čedok). Od roku 2015 řídí agenturu Ogilvy Performance Marketing, která letos představila expertizu Growth Marketing. Jde o dlouhodobou růstovou strategii propojující svět reklamy s finančním a produktovým vývojem.

Tereza Šimečková

Tereza se v oblasti mediálního a marketingového výzkumu a měření médií pohybuje přes 25 let. Vystudovala informatiku - datové inženýrství na Matematicko-fyzikální fakultě UK, již v průběhu studia pracovala ve výzkumné agentuře. Spoluzaložila a přes 22 let řídila výzkumnou agenturu Nielsen Admosphere (původně Mediaresearch), nyní 100% dceřinou společnost globální výzkumné agentury Nielsen. S kolegy připravila a provozovala projekty měření sledovanosti televize nebo monitoringu reklamních investic (v ČR i některých dalších zemích) - projekty, které byly primárně založené na úspěšných českých lokálních technologiích. Aktuálně je jednatelkou Admosphere Time a předsedkyní dozorčí rady Nielsen Admosphere. Baví ji konzultovat oblast mediálního výzkumu a hledat zajímavá řešení, stejně jako předávat své zkušenosti a pomáhat v dalším rozvoji svým kolegům.

Josef Šlerka

Josef je sémiotik a odborník na analýzu dat ze sociálních sítí. Vedl Nadační fond nezávislé žurnalistiky a předtím také výzkum ve firmě Socialbakers. Mimo jiné působí jako vysokoškolský pedagog (vede obor Studia nových médií) na Karlově univerzitě, kterou také vystudoval. V roce 2014 získal titul osobnost roku v rámci cen českého internetu Křišťálová lupa. Založil překladatelský časopis Plav.

Libuše Šmuclerová

Libuše Šmuclerová je předsedkyní představenstva mediálního domu Czech News Center (CNC), kde se od začátku roku 2021 věnuje strategii vývoje vydavatelství. V letech 2007 až 2020 stála v jeho čele jako generální ředitelka. V předchozích letech působila v oblasti televizního byznysu, nejprve v České televizi a poté v letech 1993 – 2004 v TV Nova, kde byla od roku 1998 programovou ředitelkou. Vystudovala Fakultu žurnalistiky na Univerzitě Karlově v Praze. Od roku 2010 je volenou členkou Boardu Světové asociace novin a vydavatelů WAN-IFRA.

Gabriel Tóth

Gabriel Tóth je CEO a spolumajiteľ PR a digitálnej agentúry New School Communications. Predtým 10 rokov pôsobil na komunikačných oddeleniach veľkých korporácii a mal to šťastie absolvovať viacero zahraničných stáží a kurzov, napríklad na Georgetown University vo Washingtone.

Je absolventom politológie na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Na rovnakej katedre získal aj doktorát (PhD.) z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Dodnes na fakulte učí a je externým členom katedry politológie.

Světlana Witowská

Ještě jako studentka Pravnické fakulty v Praze začínala v redakci MfD jako elévka na soudnictví. Po skončení studia nastoupila jako redaktorka do ČTK V r. 1996 přesla do ČT, kde se po sedmi letech reportérské práce v terénu stala postupně moderátorkou denních zpráv, regionálního zpravodajství, hlavní zpravodajské relace Události a Události komentáře. V ČT působila i jako vedoucí domácí redakce. V r. 2006 nastoupila do TV Prima jako moderátorka hlavní zpravodajské relace. Strávila tam 5 let a poté se vrátila do ČT. Nejdřív do Studia 6, později moderovala kontinuální zpravodajství, Interview ČT24, prezidentskou debatu v r. 2018 a Události a Události komentáře. V r. 2023 nastoupila do Aktuálně.cz jako jedna ze dvou moderátorek pořadu Spotlight, kde vede rozhovory.

Lukáš Záhoř

Lukáš Záhoř je šéfproducent Fameplay. Vede kreativní a produkční tým který pomáhá vymýšlet a tvořit obsah internetových televizí značek, tváří a témat. Tato aktivita navazuje na jeho předchozí zkušenosti, kdy byl v rámci Mall.tv zodpovědný za vyhledávání, vyvoj a vyrobu pořadů vhodných pro online publikum. Připomeňme, že coby šéfproducent se Lukáš Záhoř v uplynulé dekádě zasadil o přeměnu Stream.cz z videoserveru v nejsledovanější tuzemskou internetovou televizi. Tomuto období předcházelo čtyřleté působení ve Filmové škole Zlín, kterou řídil v letech 2003–2007. Stojí i za seriálem večerníčků Krysáci, včetně jeho knižní podoby.