Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Dobrodružství s mapami v mobilu

Kapacita naplněna
Téma
Dobrodružství s mapami v mobilu
Stejné funkce se dnes nabízejí každému majiteli aspoň trochu chytrého mobilu – a také tomu, kdo chce geolokačních her a digitálních map doplněných o určování polohy pomocí GPS využít k chirurgicky přesnému marketingu. Seznámíme se s aktuální situací na trhu, podíváme se, jaké možnosti nabízejí nejnovější verze mobilních map a navigačních systémů, jak a zda vůbec mohou provozovatelé lokálních on-line map konkurovat těm globálním, jak vypadají a na jaké problémy narážejí jejich nekomerční opensourcové alternativy. Jakým směrem se může ubírat vývoj v příštích měsících a letech? A jak to všechno obchodně využít?

17.30 Registrace

18.00 Úvod
           Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

18.10 Google Maps – a co dál?
          Jaroslav Bengl, Business Product Manager (Google)

Co nového je u Google v oblasti Map, jaké novinky můžeme čekat v ČR? To nám přijde povědět osoba nejpovolanější, muž zodpovědný za obchodní stránku Google Maps v Evropě. Jeho zázemí je ovšem dostatečně technické na to, aby se popral i se záludnými otázkami vývojářů.

18.30 Naše první výsledky a další plány s mobilními aplikacemi LBS Mapy.cz
           Ivan Mikula, manažer produktového týmu (Seznam.cz)  

Nejpodrobnější a nejaktuálnější mapové podklady, speciality jako turistické či historické
mapy – to jsou služby, jimiž může česká internetová jednička čelit globální konkurenci.
Na konci loňského roku spustil Seznam.cz novou verzi mobilních map pro iPhone a Symbian.
Aplikace přináší i nový pohled na lokalizovanou reklamu – s geolokací se rychle propojuje celý katalog firem. Zástupce Seznamu seznámí posluchače poprvé s exaktními daty jako jsou počty stažení a spuštění aplikace.
  

18.50 Ovi Mapy – nová rozšíření a funkce  
            Igor Šmerda, GTM Program Manager (NOKIA Czech Republic)

V gradujícím zápasu o trh s chytrými mobily vsadila Nokia na kvalitní mapy. Nová verze Ovi Maps 3.06 se soustředí na pohodlnější o­vládání, propojení se sociálními sítěmi a kvalitnější 
navigaci. Jak vidí budoucnost mapových systémů v mobilech jejich dominantní vý­robce? 

19.10 Praktické zkušenosti s využitím geolokačních služeb při propagaci restaurace 
           Matouš Petráň, zakladatel (Gastroseminář)  

Res­tauratér Matouš Petráň, známý v internetové komunitě pod přezdívkou Matesola, patří k českým průkopníkům ge­olokačního marketingu. Pod jeho vedením se stal podnik Como na Václavském náměstí mekkou hráčů Foursquare. Ma­tesola experimentuje také s d­alšími geomarketingovými nástroji. V přednášce nás seznámí s jejich možnostmi a nástrahami.
Kolik nových zákazníků nám může geomarketing přivézt? Co v praxi funguje a před čím se mít na pozoru?

19.30 Panelová diskuse
             Jaroslav Bengl (Google)
             Martin Dolejš (Telefónica O2)
             Ivan Mikula (Seznam.cz) 
             Marek Prokop (PROKOP Software)
             Matouš Petráň, zakladatel (Gastroseminář)
             Igor Šmerda, GTM Program Manager (NOKIA Czech Republic)
             Michal Štěpánek (beevendo) 

             Moderátor: Petr Koubský (TUESDAY Business Network)

      
20.10 Networking

21.30 Závěr akce

Místo konání

Místo a kontakt

Hotel Palace
Panská 12
Praha 1
110 00

Lenka Petrašová

Event Director

Hotel Palace se nachází v samotném srdci Prahy v Panksé ulici. K místu pohodlně dojedete autem, parkovat se dá za poplatek v hotelové hlídané podzemní garáži. Dobré je i napojení na síť veřejné dopravy. Poblíž se nachází stanice metra Můstek (zelená trasa) přímo uprostřed Václavského náměstí. V Jindřišské ulici, která je kolmá na Panskou staví tramvaje číslo 3, 9, 14 a 24.