Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

  • Jaroslav Bengl

    Jaroslav Bengl pracoval v Microsoftu, byl generálním ředitelem Atlas.cz, od roku 2007 je na pozici Business Product Manager ve společnosti Google. Sídlí v Curychu a má na starosti Google Maps a související produkty. Mapy jsou spolu s cestováním a fotografováním i jeho hlavním hobby.

    Business Product Manager

    Google Czech Republic, s.r.o.

  • Martin Dolejš

    Ve společnosti Telefónica vede obchodní tým O2 Media, který má na starosti prodej cílených reklamních medií. Jeho úkolem je vytváření obchodní strategie, identifikace potřeb klientů a nalezení nejvhodnější řešení v oblasti mobilního marketingu. Ve společnosti Telefónica působí od července roku 2010. Předtím pracoval několik let například ve spol. T-Mobile v oblasti Customer care. Mezi jeho koníčky patří moderní technologie a kultura, které se aktivně věnuje také ve volném čase.

    Key account Manager O2 Media

    O2 Czech Republic

  • Ivan Mikula

    Zkušenosti s projektovým řízením uplatňuje od roku 2005 ve společnosti Seznam.cz, a.s. V produktovém týmu postupně definuje a spoluvytváří projekt Seznam na mobil, jehož hlavním cílem je propojit většinu služeb Seznamu s mobilním trhem. Kromě technologických aplikací připravuje nové standardy pro mobilní reklamu. Spolu s ní se mobilní technologie stávají jedním ze strategických cílů českého internetového vyhledávače pro rok 2008 a 2009. V roce 2009 získává u odborné poroty projekt Seznam na mobil ocenění jako nejlepší mobilní projekt roku 2008 v soutěži Creative Communication Award.

    Seznam Zprávy / TV

    Seznam.cz

  • Matouš Petráň

    Restauratér Matouš Petráň patří k českým průkopníkům geolokačního marketingu. Pod jeho vedením se stal podnik Como na Václavském náměstí mekkou hráčů Foursquare. Rád experimentuje se sociálními sítěmi a zkoumá, jak mohou být užitečné při propagaci restaurací. Zároveň vede Gastroseminář, kde zasvěcuje hosty do tajů fungování luxusních stravovacích zařízení a radí, jak si jejich návštěvu správně užít.

    Zakladatel

    Gastroseminář

  • Marek Prokop

    Marek Prokop je podnikatel a konzultant v oboru internetového marketingu, tvorby webů a SEO. Napomohl vzniku několika známých projektů a firem (Dobrý Web, H1.cz) a nyní se naplno věnuje společnosti PROKOP software, kterou založil v roce 1993. Provozuje e-zin Sova v síti, píše blog o webových aplikacích Všemi Osmi, je autorem knihy CSS Kaskádové styly pro webdesignéry a publikuje články v různých odborných médiích. Patří mezi nejvýznamnější osobnosti českého internetu

    Všechno možné

    PROKOP software,spol. s.r.o.

  • Igor Šmerda

    V oblasti informačních technologií Igor Šmerda pracuje od roku 1991. Na obchodních a manažerských pozicích pracoval pro české i zahraniční společnosti zaměřené na distribuci hardware a software, konzultace nebo vývoj aplikací. Od roku 2003 byl ve společnosti Logos a.s. pověřen vytvořením pracovní skupiny orientované na mobilní řešení vhodná pro mobilní operátory a velké korporace. V tomto týmu se zrodily služby jako byl Eurotel Office Connector, Orange Business Mail, Logos Smart Messaging Server nebo O2 Záloha. Jeho zásluhou byl Logos jedním z Nokia distributorů v Evropě, který nabízel a dodával Nokia Intellisync Mobile Suite mobilním operátorům a firemním zákazníkům. Od poloviny roku 2009 působí ve společnosti Nokia Czech Republic na pozici Go-To-Market Program Managera. Součástí jeho každodenní práce je projektové vedení a koordinace aktivit spojených s uvádění nových mobilních zařízení a inovativních mobilních služeb na trh v České a Slovenské republice. Dlouhá léta jako evangelizátor propaguje nejrůznější mobilní zařízení a PDA, protože věří, že nám budou stále více měnit denní život. A doufá, že k lepšímu.

    Go-To-Market Program manager

    Nokia - OLD

  • Michal Štěpánek

    Michal Štěpánek je majitelem česko-švýcarské softwarové společnosti Cleverbee, která působí na českém trhu od roku 2000. Zabývá se distribucí a vývojem komplexních IT řešení se zaměřením na management informací, jejich integraci, procesní zpracování a správu dokumentů. Pod jeho vedením se společnost umístila v žebříčcích Technology Fast 50 CE a Technology Fast 500 EMEA a zařadila se tak mezi nejrychleji rostoucí technologické firmy v příslušných regionech. V roce 2007 identifikoval potenciál mobilních telefonů a jeho vývojářský tým navrhl řešení založené na location-based services (LBS) pro úplně odlišnou zákaznickou základnu. Po letech vývoje, testování a intenzivních brainstormingů byla představena platforma beevendo, která je unikátní službou na evropském trhu. Umožňuje hromadné automatické zasílání SMS zpráv na mobilní telefony uživatelů na základě předem určené lokality. Do online aplikace, která zajišťuje nastavování marketingových mobilních kampaní, je integrováno rozhraní Google Maps. Vize jeho nově založené firmy beevendo s.r.o. je uspět v mobilní éře na vysoce konkurenčním globálním trhu LBS.