Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

13:10 - 14:00

Oběd

14:00 - 14:45

Inspirace pro Váš business

V této části se publiku představí sedm statečných s krátkou prezentací, která bude limitována časem 5 minut a počtem 5 slidů.

Eliška Vyhnánková, FAN BASE
Od fanynek k podnikatelkám
Pro některé podnikatele je nejdůležitějším ukazatelem výše zisku, pět děvčat ze společnosti FAN BASE se rozhodlo, že na první místo dají svůj koníček. Tím je science fiction a fantasy. Jak se dostane pět slečen mezi filmové geeky, pak k prodeji filmového a seriálového merchandisingu a nakonec k pořádání akcí se zahraničními herci? Je důležitější zábava nebo výdělek?

Viktor Mastník, Six Dots s.r.o. - ticketon.cz
"Proč se (ne)inspirovat konkurencí"
Jak hodně sledovat svou konkurenci a co si z toho vzít pro svůj byznys.

Tomáš Čermák, eMan
Kytkomat
Co vše umí mobilní aplikace a jak může pomoci i vašemu businessu?

Dušan Murčo, Martinus.cz
Tisíce příběhů. Jedno knihkupectví.
Proč Martinus.cz prodáva místo knih příběhy

Vlastimil Vávrů, Maternia, Optiscont
Na stojáka o Maternii o tom jak prodáváme čočky ve 4 zemích
V miniprezentaci zmíním základní kameny našeho úspěchu a poodkreju firemní know-how.

Jakub Ditrich, ekolo.cz
Pondělí 10:00: z Holešovic na Karláku za 6 minut
K čemu a pro koho je elektrokolo ... a nejen v Praze.

Patrick Zandl, Ariga
Když jde myslivec na lov...

14:50 - 15:10

Samuel Poloha, Sales Director, Sociomantic, Maciej Wyszynski CEO, Sociomantic

Real-Time Bidding - výkonová display reklama

V Česku je dodnes display reklama vnímaná jen jako nákladná a těžko měřitelná, brandová záležitost, kterou si mohou dovolit velké značky s obrovským rozpočtem. Příchod Real-Time Bidding (RTB) boří toto zažité paradigma. RTB dává marketérům do rukou mocný nástroj, který jim umožňuje nakupovat zobrazení za individuální ceny, precizně si vybírat člověka, který má reklamu shlédnout, a na míru mu ušít ideální produktový banner, vše ve zlomku vteřiny. A výsledek? Více kliků, více konverzí za optimální cenu. RTB se plným právem řadí mezi "výkonové reklamní kanály", podobně jako PPC.

15:15 - 15:35

Jak na správu firemního Facebooku - kreativně a zároveň efektivně

Správa firemního Facebooku je o strategii, schopnosti poznat, kdo je "na druhé straně", schopnosti s ním komunikovat, kreativitě a také o statistikách. Case study - e-shop pro mladé www.abtulip.com. Jak zapojit fans do tvorby obsahu - blog, zapojení lidí do psaní článků. Vyplatí se investovaný čas a energie?

Eva Illésová

OSVČ - sociální sítě

Eva Illésová

15:35 - 15:50

Coffee break

15:50 - 16:10

Zákaznická péče na sociálních médiích

Jak zvýšit spokojenost zákazníků a ztratit méně nespokojených zákazníků pomocí zákaznické péče na sociálních médiích. Jak funguje tzv. "social care", jež v dnešní době zavádějí největší firmy na světě, ale stejný užitek naleznou i u menších firem? V rámci prezentace zástupce technologické firmy Brand Embassy představí principy "social care", jak ji zavést do firemních procesů a jaký užitek očekávat včetně příkladů z praxe.

Martin Ježek Martin Ježek

Managing Director

Inspiro Solutions

Martin Ježek

Martin spoluzaložil a vede Inspiro, komunikační agenturu s vášní pro sociální média, která je od roku 2013 součástí skupiny Kindred Group. S agenturou se specializuje na propojování tří klíčových disciplín současné marketingové komunikace: socialu, PR a digitálu. Mezi klienty Inspira patří značky jako Huawei, Makro/Metro, Moneta, Plzeňský Prazdroj, O2 nebo Penny Market. V minulosti spolu s kolegy založil úspěšný start-up Brand Embassy, unikátní nástroj pro správu zákaznické péče v sociálních sítích.

16:15 - 16:55

Panelová diskuze

Jak se daří začínajícím podnikatelům v ČR? Jak to vidí zkušení podnikatelé a investoři? Působit lokálně či globálně, přizvat investora a nebo jet na vlastní pěst? 

Panelisté:
Ondřej Bartoš (Credo Ventures)
Martin Kasa
John Vanhara (Shipito)

17:00 - 17:00

Předpokládaný konec konference