Program

Program

11:20 - 12:10

Zdokonalte produktové popisky, aby prodávaly

Ochotní, milí, sečtělí, originální a vždy připravení poradit - u takových prodavaček a prodavačů je radost opakovaně nakupovat. V e-shopu jejich roli zastupují popisky zboží. Píšete je dobře? Nebo zákazníky trápíte univerzálními texty, které se flákají a zákazníky odrazují? Během pár minut si ukážeme, jak můžete popisky produktů dostat na lepší úroveň a zvýšit prodej.

Jan Ambrož

Head of Content Management

Wunderman

12:15 - 13:00

Vydělávejte díky sociálním sítím víc

Vyplatí se vám Facebook? Ukážeme si, jak to udělat, aby vynášel víc (a nebo konečně začal) Budeme hledat nejlepší zdroje návštěvnosti ze sociálních sítí a možnosti, jak je rozvíjet. Ukážu vám taky, jak odhalit, kde investujete peníze, které se vám nevrací. Dojde na důkladné měření zdrojů konverzí, vylepšení webu pro přivádění návštěvnosti z Facebooku i otázky jako "má pro náš e-shop Facebook smysl?" nebo "neměli bychom na Facebook dávat víc nabídek?"

Eliška Hutníková Eliška Hutníková

Data analyst

Ataxo Interactive

Eliška Hutníková

Eliška působí v týmu Social Insider, nástroje pro monitoring sociálních sítí v Ataxu Interactive. Stará se o to, aby data z monitoringu přinášela klientům užitečné informace, zabývá se vyhodnocováním a zlepšováním efektivity aktivit nebo analýzou fanouškovské základny. Dřív působila jako social media specialistka v agentuře H1.cz. Absolvovala studia nových médií na Filozofické fakultě UK. 

14:00 - 14:45

Jak změnit cenu tak aby byl zákazník spokojený a vy jste zvýšili tržby

Václav Lorenc Václav Lorenc

Managing partner Pricewise ČR a Pricing idiot

Václav Lorenc

Václav je Managing partnerem v konzultantské společnosti Pricewise, která od roku 2010 pomáhá chytrým firmám zvyšovat výnosy a zákaznickou spokojenost pomocí zjednodušování marketingu - produktů, ceny, prodejních procesů a komunikace. Za sebou má 15 let zkušeností práce ve finančních korporací a consultingu. Jako hlavní kritérium úspěchu firmy uznává pouze ZÁKAZNICKOU SPOKOJENOST, Na svém blogu pod přezdívkou Pricing idiot, mixuje marketing, obrázky a pravopisné chyby. Kolegové a přátelé ho popisují jako usměvavého, vždy nespokojeného pána, který vnáší do řešení problémů STRUKTURU, INOVACI a svými OBRÁZKY zjednodušuje komunikaci. V současné době prožívá intenzivní krizi středního věku a přemýšlí jak změnit svět…

14:50 - 15:35

Odhalme chyby v použitelnosti vašeho e-shopu

V první části workshopu si ukážeme cenově dostupné on-line nástroje, které vám pomohou sledovat vaše návštěvníky při práci s e-shopem.

V druhé části si tyto nástroje ukážeme v praxi a pokusíme se odhalit a odstranit chyby, které mohou ovlivnit právě váš prodej.

V rámci druhé části workshopu je možné zaslat adresu vašeho internetového obchodu, na kterém budou nástroje a doporučení na zlepšení prezentována.

Jan Hommer Jan Hommer

Web Architekt

Lagardère Active ČR

Jan Hommer

Honza vyvíjí on-line produkty Lagardère Active ČR. O web se začal zajímat před 10 lety. Své zkušenosti získal jako freelancer a také jako řádný Forrest. Podílel se řešeních pro Skupinu ČEZ, GTS Czech Repulic, Komerční banku, McDonald's a spousty menších klientů.