Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Petr Koubský

    Vystudoval VŠCHT v Praze. Pracoval jako programátor, v letech 1990 – 2007 byl odborným novinářem zaměřeným na IT. Řídil časopisy Softwarové noviny a Inside. Od roku 2008 působí jako analytik a konzultant na volné noze. Externě přednáší na katedře informačních technologií pražské Vysoké školy ekonomické. Mezi jeho odborné zájmy patří sociologie a ekonomie informatiky, bezpečnost a mobilní technologie.

    stálý spolupracovník

    TUESDAY Business Network

  • Michal Zolman

    Michal vystudoval VŠMVV obor diplomacie a public relations. Dříve působil v mediální agentuře MediaCom jako nákupčí printové a ambientní reklamy. Od roku 2010 pracuje ve společnosti Internet Info, nejprve jako Key Account Manager, od roku 2012 působí na pozici Programového ředitele. Michal zajišťuje program konferencí a setkání v rámci TUESDAY Business Network a komunikaci s partnery. Zajímá se o technologie, internetový marketing, nová média a inovace v podnikání.

    Programový ředitel

    Internet Info

Přednášející

  • Pavel Bašta

    Pavel Bašta pracuje jako team leader a bezpečnostní analytik ve sdružení CZ.NIC, kde má na starosti provoz a rozvoj národního bezpečnostního týmu CSIRT.CZ i interního bezpečnostního týmu CZ.NIC-CSIRT. Kromě toho bezpečnost také příležitostně školí a je autorem řady článků, včetně seriálu Postřehy z bezpečnosti na serveru root.cz.

    bezpečnostní analytik a team leader

    CSIRT.CZ

  • François Bieber

    After graduating from Centrale Lyon in 1991, a well-known French Engineering School, François Bieber started his career in Strategic consulting and gained extensive experience as senior management consultant in the financial and insurance industries. His main responsability was to advise European financial establishments in their business strategies. He then held marketing and strategy positions with Crédit Immobilier de France that he joined in 1999 as Head of Marketing.

    He created the Kwanko Group in 2003 and successfully lauched NetAffiliation, the e-marketing brand, the following year. In his 7 years as CEO of Kwanko, François Bieber led the company through almost a decade of constant evolution and growth to an industry leading position in the e-marketing industry. From two at the very beginning, the company now counts over 130 employees, four overseas offices and claims over 40M€ turnover.

    François Bieber holds an associate position with B. I. Management & Consulting and the hedge fund Kalao Finance. He is also a member of the International Board Croissance Plus and an active member of the Rotary Club.

    CEO & co-Founder of Kwanko Group

    Kwanko

  • Otto Bohuš

    Otto studoval historii a filosofii na FF MU tak dlouho, až se z toho stal profesionálním copywriterem. Jednu nohu má volnou – a druhou v týmu digitální agentury Proof & Reason. Autor dvou dětí a blogu ottocopy.cz.

    Zakladatel

    Ottocopy

  • Senol Efendi

    Senol has lived in several countries, such as Germany, Turkey,Bulgaria, Greece, Slovakia and Hungary. He sees himself as citizen of the world and enjoys the benefits of speaking several languages.

    He strongly believes in the power of e-mail marketing, and this is more than noticeable in his presentations. Listen to him and get inspired by the possibilities with email marketing – a field that is constantly evolving.

    Senol moved to Sweden three years ago thrilled by the challenge to work with e-mail marketing at Apsis. He works as international sales manager, leading a team of sales proffesionals helping companies with email marketing solutions. Prior to Apsis he has taken operational and sales positions within IBM.

    Manager, International Sales

    APSIS

  • Jan Fencík

    Honza je Performance Advertising Manager ve společnosti ACOMWARE. Začínal jako PPC specialista a svou kvalitní prací na klientech se vypracoval od běžné správy PPC kampaní po jejich strategické plánování. Kromě PPC kampaní a výkonnostního marketingu v ČR má Honza na starosti zavádění a optimalizaci projektů na zahraničních trzích (Itálie, Německo, Velká Británie, Vietnam aj.). V současné chvíli pracuje pro klienty Astratex.cz, Feedo.cz, Vašečočky.cz atd.

    Performace Advertising Manager

    ACOMWARE

  • Ondřej Fryc

    Ondřej Fryc se narodil v roce 1973 v Praze. V roce 1997 spoluzaložil agenturu pro výzkum trhu, kde působil jako jednatel. Po pěti letech svůj podíl prodal. Ondřej byl v roce 2000 jedním ze tří spoluzakladatelů bilezbozi.cz, předchůdce MALL.CZ a od té doby společnost řídí. Pod jeho vedením společnost vyrostla do pěti zemí a dosahuje v současnosti obratu přes 230 mil. Eur. Ondřej se také zásadním způsobem podílel na získání kvalitních investorů (Intel Capital) pro MALL.CZ v roce 2008 a prodeji většinového podílu jihoafrické skupině Naspers v roce 2012. V roce 2003 byl Ondřej zvolen do předsednictva Asociace pro Elektronickou komerci v České republice a v roce 2007 byl zvolen do dozorčí rady organizace CZ.NIC. Ondřej je ženatý a má tři děti. Mezi jeho hlavní koníčky patří vysokohorská turistika, motocykly, cestování na vlastní pěst a samozřejmě MALL.CZ.

    generální ředitel

    Netretail Holding Group

  • Tomáš Havryluk

    Vystudoval ČVUT v Praze, obor softwarové inženýrství. Už při studiu pracoval jako programátor a UX designér, později jako analytik a projektový vedoucí. Na současné pozici zastřešuje týmy věnující se vývoji vnitřních informačních systémů a eshopu Alza.cz. I když už není vývojářem, stále se aktivně podílí na návrhu vyvíjených produktů a služeb. Kromě IT oddělení má v Alza.cz na starosti i oddělení online marketingu.

    ředitel IT

    Alza.cz

  • Tereza Hofmanová

    Tereza vystudovala obory Marketingová komunikace a Public relations na Univerzitě Karlově a Mezinárodní obchod na VŠE. Během studií pracovala 3 roky pro FMCG společnost Nutricia, mimojiné jako Online a CRM manažer. Do světa internetu ji to táhlo víc a víc, takže ráda přijala pracovní nabídku z evropské centrály Google v Dublinu. V Google Tereza již 2 roky pomáhá malým a středním podnikům využít naplno potenciál internetových řešení. "Baví mně, když mohu pomoci konkrétní firmě ve spleti možných řešení najít to správné, které pasuje na její cíl a dává jí palivo k dalšímu růstu." Vedle přímé péče o klienty se Tereza věnuje vzdělávání digitálních agentur, jak jinak než prostřednictvím Hangouts on Air a YouTube.

    Account Strategist for agencies

    Google

  • Tomáš Holub

    Podle jeho slov: "Prostredi, ktere perfektne znam, me nudi. Zivot v cizi zemi me nuti bezet dvakrat rychleji, nez vsichni okolo. A drzi me tak ve strehu.". Tom pomaha firmam z CR a SR se prosadit v USA, s kancelari a skladem v Nevade. Zajimaji ho cizi jazyky (momentalne 中文), a nova prostredi.

    Do USA puvodne prijel za praci pro Johna Vanharu www.podnikanivusa.com  v uspesne firme Shipito www.shipito.com

  • Martin Kasa

    Martin Kasa založil v roce 1999 jeden z prvních e-shopů v České republice při studiu na VŠ. Vybudoval z nuly firmu s ročním obratem přes 2 mld Kč. Po osmi letech do společnosti přivedl finančního investora a v roce 2009 provedl svůj první úspěšný exit. Nyní se aktivně věnuje pouze práci investora. Má své investice v několika projektech (ecommerce, reality, gastro). Je místopředseda Asociace pro elektronickou komerci.

  • Václav Keřka

    Václav Keřka vystudoval FEL ČVUT, obor Telekomunikace, ekonomika a management. Více než 12 let působil jako produktový, projektový a programový manažer ve společnosti T-Mobile Czech Republic. Mezi jeho nejúspěšnější realizované projekty patří „GSM Banking“, který získal prestižní ocenění „Best Technical Innovation on the GSM market“ na „GSM World Congress“ v Cannes 1999, a „Elektronické dobíjení předplacených karet Twist“. Od roku 2011 působí ve společnosti Global Payments Europe jako produktový manažer pro oblast e-commerce (internetová platební brána „GP webpay“ – www.gpwebpay.cz) a dobíjení předplacených karet (služba „GP mobile“).

    Product Manager - GP webpay

    Global Payments Europe

  • Otto Kočí

     Narozen 1974 v Praze. Absolvent sociologie na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy. Od roku 1999 pracuje v internetových firmách Seznam.cz, Ataxo Poland Sp. z o.o. na obchodních a řídících pozicích. Nyní je od roku 2010 ředitelem v ePoptávka.cz. Životní optimista, pro něhož je práce koníčkem, zábavou a důležitou součástí života. Vyjma práce a času, který stráví se svojí rodinou, se věnuje stepování a společenskému tanci.

    majitel e-shopu

    Otto Kočí

  • Jiří Kopsa

    V Praze a Silicon Valley pracoval jako UX designér a programátor v Sun Microsystems. Aby mohl rozvinout svou vášen, vrátil se do Prahy, prošel nultým ročníkem StartupYardu a založil Proactify, firmu, která stvořila Tapomat.

    founder

    Tapomat.cz

  • Ondřej Krišica

    Ondřej ve společnosti Seznam.cz pracuje na rozvoji PPC reklamního systému Sklik a má na starosti péči o největší inzerenty Skliku. Zaměřuje se na identifikaci potenciálu v PPC kampaních a pokročilé optimalizační techniky v reklamních kampaních. Už během studií marketingu a podnikových financí na VŠE se zabýval podporou startupů a podílel se na rozjezdu soutěže podnikatelských nápadů Nápad roku. V oblasti výkonnostního online marketingu má zkušenosti také z největší agentury v ČR – H1.cz, kde působil jako konzultant PPC reklamy.

    Manažer oddělení reklamy

    Seznam.cz

  • Jan Kvasnička

    Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky “Nenuťte uživatele přemýšlet”. Blázen do neustálého sebevzdělávání, který se vyžívá v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

  • Jana Moravcová

    Jana je v H1.cz vedoucí kreativní smečky copywriterů. Jejím úkolem je ohlídat, aby vaše nové texty napsali ti nejlepší. Písmenka jsou její láska už od gymnázia. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia. Zkušenosti nabírala hlavně jako hudební publicistka, freelance copywriterka a šéfredaktorka hudebního portálu Freemusic.cz.

    Pokud ji nechytnete u počítače, bude se nejspíš krájet na malé kousky, aby stihla všechny své oblíbené činnosti. Nejčastěji ale bude stát u plotny a péct muffiny nebo chleba. Případně bude editovat recepty a fotky na svůj foodblog Muffinarium.blogspot.cz.
    Jejím největším nepřítelem jsou výšky, pavouci a ošklivá slova, které zapisuje na Index zakázaných slov na blogu Nejhorsi-slova.blogspot.cz.

    Vedoucí copywriterů

    H1.cz

  • Radim Ponert

    Pracoval na různých obchodních pozicích, především ve společnosti NEXTRA Czech Republic, a dále na produktových pozicích ve společnosti Telefónica Czech Republic. Během své profesní kariéry si vyzkoušel i práci v marketingových agenturách nebo programování. Mezi jeho zájmy patří především rodina a pohyb v přírodě.

  • Tomáš Sedláček

    Tomáš Sedláček, Country Manager společnosti Gemius. K jeho povinnostem patří řízení pobočky agentury v ČR a rozvoj aktivit společnosti na českém trhu. Tomáš Sedláček má téměř 15leté zkušenosti na manažerských pozicích v oblasti výzkumu trhu a prodeje služeb B2B klientům. Od roku 2006 pracoval v komunikačních agenturách Ilikethis! a následně Sherwood Media jako Sales Director. Měl zde na starosti řízení kreativního a obchodního týmu, management internetových projektů a obchodní aktivity zaměřené na akvizici nových klientů. V letech 1996 až 2005 působil v mezinárodní společnosti SOGEC, která se zabývá podporou prodeje a průzkumem trhu v oblasti rychloobrátkového zboží.

    Country Manager

    Gemius

  • Petr Skočdopole

    Narozen 1976, od roku 2012 spoluautor byznysového serveru motejlek.com a moderátor motejlek.tv, před tím sedm let šéfredaktor týdeníku Instinkt.

    spoluautor

    motejlek.com

  • Martin Sýkora

    Během své téměř 10leté profesní kariéry získal zkušenosti v oblasti marketingu, obchodu a projektového řízení ve výrobních i obchodních společnostech. Za svého působení ve výrobní společnosti Krkonošské vápenky Kunčice a následně nově vytvořeného holdingu BPM group byl na pozici group marketing manažera zodpovědný za řízení marketingu společností Krkonošské vápenky Kunčice, Krpa Dehtochema, Parabit Technologies a Penopol CZ. Poté rok působil jako marketingový konzultant ve společnosti Ottima, kde zaštiťoval marketingové a sales projekty v oblasti FMCG a stavebnictví. V současné době pracuje jako marketingový ředitel společnosti 4Home působící v oblasti ecommerce.

    Marketingový ředitel

    4home, a.s.

  • Jiří Štěpán

    Absolvent fakulty elektrotechnické ČVUT, obor výpočetní technika. Do společnosti ET NETERA nastoupil v roce 1998 na pozici vývojáře WWW aplikací. Od té doby postupně pracoval jako project manager, analytik, obchodník a konzultant na řadě projektů pro klíčové zákazníky. Nyní vede oddělení client solutions. Mluví anglicky, německy a rusky. Aktivně se věnuje vytrvalostním sportům, cyklistice a asijským bojovým uměním. Miluje vysokohorskou turistiku, sci-fi a divadlo. Je ženatý a má dvojčata.

  • Eva Štípková

    Internetu propadla v dobách Altavisty a Infoseeku. Byla u zrodu jednoho z prvních českých ISP. Prošla digitální agenturou Advertures, osm let stála za online aktivitami Vodafonu a pod hlavičkou Inmite se podílela na vzniku a realizaci mobilních strategií pro významné globální i lokální značky. V současné době řídí digitální marketing ve společnosti SAZKA.

    Manažerka digitálního marketingu

    SAZKA

  • Julie Tebeka

    Absolventka Fakulty marketingu a mezinárodního obchodu na pařížské Sorbonně Univerzita. Po studiích Julie odešla do Prahy, kde bydlela dva roky.
    Tam působila v oddělení online komunikace a propagace společnosti Francouzsko-české obchodní komory (FČOK). Měla na starosti hlavně časopis FČOK (print a web) a propagaci francouzských regionů u českých podnikatelů.
    Po návratu do Francie pracuje ve společnostech, které se specializují na vývoz reklamních výrobků a stará se o jejich online reklamu.
    Dneska Julie Tebeka pracuje ve skupině NetAffiliation jako Business Developer pro Česku republiku. Specializovala se na výkonnostní marketing. Pomáhá českým společnostem při optimalizaci jejich online reklamy.

    Business Developer

    NetAffiliation

  • Vlastimil Vávrů

    Vlastimil Vávrů se na internetu pohybuje od roku 1999. Nejdříve pracoval jako PHP a java programátor, od roku 2008 spoluvlastní a řídí společnost Maternia, největšího prodejce čoček v České republice a na Slovensku. Společnost Maternia úspěšně působí také v Rakousku a Německu, aktuálně vyřizuje přes 14 000 objednávek měsíčně. Od roku 2011 je Vlastimil Vavrů také společníkem v Optiscontu, který provozuje kiosky pro samoobslužný prodej dioptrických brýlí.

  • Jan Vetyška

    Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.