Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

CEO, AdPicker

DataSentics

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

9:10 - 9:40

Potenciál e-commerce v ČR z pohledu kategorií zboží.

Obrat internetových obchodů meziročně roste o 20% a čísla ukazují stále rostoucí popularitu online nakupování v ČR. A i když je dlouhodobě nejoblíbenějším sortimentem elektronika, rozhodně už dávno nepatří mezi ty dynamicky rostoucí. V kterých kategoriích je v současné době největší obchodní potenciál v ČR a jak to vypadá v porovnání se zahraničím? Je vývoj prodeje dle kategorií zboží totožný v online prostředí a klasickém retailu? Kdo dominuje jednotlivým kategoriím a je zde prostor pro další hráče? Nejprodávanější značky a produkty v jednotlivých kategoriích. Komplexní studie mapující potenciál online obchodování dle kategorií zboží v České republice.

Tomáš Braverman Tomáš Braverman

CEO Heureka Group

Heureka Group

Tomáš Braverman

V čele Heureky pro Česko a Slovensko působí Tomáš už od roku 2013. Od loňska šéfuje také největšímu nákupnímu rádci a cenovému srovnávači ve střední a východní Evropě Heureka Group. Ve všech devíti zemích, na kterých Heureka Group působí, dohlíží Tomáš na strategický rozvoj a hladký chod celé Group. Jeho cílem je zároveň posilovat pozici lídra evropské e-commerce. Před svým nástupem do Heureky působil ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

9:40 - 10:30

Postup digitálních domorodců: DNA nového nakupujícího

Většina organizací přehnaně zaměřuje svoji vícekanálovou strategii na dostupné technologie – tablety a smartphony, aplikace a sociální media. Technologie je však pro nás pouze nástrojem k vybudování lepšího spojení s našimi zákazníky a koncovými uživateli. Neměli bychom se zaměřovat na technologii samotnou. Skutečná změna se odehrává v globálních posunech v rámci sociokulturních norem nakupujících a spotřebitelů. Existují obrovské rozdíly mezi tím, co očekávají spotřebitelé narození před příchodem Googlu (BG) a po příchodu Googlu (AG). Jelikož se digitální domorodci (narození v osmdesátých letech minulého století) nyní dostávají do věku 30 a více let, budeme svědky jednoho z největších posunů spotřebitelských zvyklostí v globálním měřítku snad od dob, kdy se v padesátých letech minulého století v USA objevil pojem teenager. Co vlastně tato generace očekává od života, vztahů, značek a maloobchodníků? Co požadují v oblasti spotřebitelských a nákupních zkušeností? A co je nejdůležitější – jak se připravit, abychom byli schopni splnit jejich potřeby. S využitím sociální a kulturní antropologie, futurologie a globálních posunů chování spotřebitelů prozkoumáme, kam by toto vše mohlo směřovat. Pokud nemáte rádi změnu, irelevanci budete mít rádi ještě méně!

Ken Hughes Ken Hughes

Behaviorista, CEO Glacier Consulting

Ken Hughes

Ken Hughes

Ken Hughes je celosvětově uznávaný behaviorista a odborník na zákaznické chování. Díky svým rozsáhlým znalostem v oborech jako spotřebitelská psychologie, digitální antropologie, behaviorální ekonomie a neuromarketing dokáže predikovat budoucí vývoj a odhalit nové trendy v nakupování. Své zkušenosti získal během svého 18letého působení v čele agentury Glacier Consulting zaměřené na zákaznický insight. Radil značkám jako jsou Unilever, 3M, IKEA, Coca-Cola, AXA či Heineken v oblastech zákaznické zkušenosti, omnichanelu (vícekanálový prodej), shopper marketingu, retailu, komunikace s generacemi Y a Z či peer to peer ekonomie. Jako renomovaný autor, řečník, univerzitní profesor v oblasti chování spotřebitelů a herec v jedné osobě dokáže sdělit nejen hodnotné a provokativní myšlenky, ale podá je i zábavnou formou s pro něj typickým irským humorem.

10:30 - 11:00

COFFEE BREAK

11:00 - 11:30

Budoucnost nakupování

Jak budou spotřebitelé nakupovat v roce 2020 a dále? To byla hlavní otázka dvouletého výzkumného programu, kterým se zabývalo více než 660 maloobchodních expertů napříč 30 skupin. Jorij Abraham, představí to nejlepší z této studie, která zohledňuje změnu v chování spotřebitelů, technologický vývoj a vzestup míst na světovém trhu. Svou prezentaci uzavře  konkrétními případy strategických alternativ pro maloobchodníky, a poradí, jak zajistit své místo na globálním maloobchodním trhu 2020.

Jorij Abraham Jorij Abraham

Director Research

Ecommerce Europe

Jorij Abraham

Jorij Abraham je součástí e-commerce komunity od roku 1997. Působí jako ředitel E-commerce luxusního obchodního řetězce Bijenkorf, největší evropské cestovní organizace TUI, online vydavatelství Sanoma Media - spadající pod největší mediální společnost v Beneluxu a také je ředitelem Consulting as Unic. Souběžně s těmito činnostmi založil další dvě společnosti eVentures Europe a vZine. Od roku 2013 je ředitelem výzkumu v Thuiswinkel.org (což je holandská asociace pro elektronickou komerci) a E-Commmerce Europe (Evropské sdružení pro elektornickou komerci, reprezentující 25000+ společností v 16 zemích Evropy.

11:35 - 11:55

Světové trendy v e-commerce

O čem se zatím jen mluví a co už reálně hýbe světem e-commerce za hranicemi naší republiky? Získejte náskok a podívejte se na trendy, které v příštích letech dorazí i k nám.

Václav Štrupl Václav Štrupl

CEO Bonami a partner Miton

Bonami.cz

Václav Štrupl

Zvídavý optimista povahou a internetový budovatel profesí. Spoluzaložil a později úspěšně prodal ikonu českého internetového marketingu H1.cz. Poslední rok spolu s firmou Miton provozuje nákupní klub Bonami.cz, jehož posláním je přinášet inspiraci a nabízet krásné věci pro bydlení a život. Zajímá ho psychologie, rád se jen tak prochází a popíjí kávu ve společnosti příjemných lidí.

12:00 - 12:20

Zvyk je železná košile. Jak na jeho změnu?

Chodíte 20 let do kamenného supermarketu. Proč byste měli začít nakupovat online? Máte 20 let stejnou banku. Proč byste ji měli změnit? Kupujete 20 let stejné produkty. Proč začít nakupovat jiné? Protože chcete? Nebuďte bláhoví.

Tomáš Čupr Tomáš Čupr

Jednatel

Rohlik.cz

Tomáš Čupr

Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

12:25 - 12:30

Vyhlášení cen AEA

12:30 - 13:30

OBĚD

13:30 - 13:50

Český košík roku 2015 – perly z natáčení

V přednášce ukážeme největší perly z natáčení uživatelského testování na 120 největších e-shopech v ČR. Budeme varovat před tím, co rozhodně nedělat a také doporučíme, co určitě dělat. Vybereme ta nejdůležitější místa v nákupním procesu, na která si dát rozhodně pozor. Letošní testování probíhalo na mobilních zařízeních, jejich rychle rostoucí trend již nejde popřít.

Lukáš Hurych Lukáš Hurych

Product & Marketing Director

Twisto Payments

Lukáš Hurych

Lukáš v 18 letech spoluzaložil abdoc.net a byl u toho, když se z webového studia stal úspěšný tvůrce nástrojů pro webové vývojáře madebysource.com. Možná znáte jejich první produkt CSS Hat. Před rokem se dal dohromady s klauny z Miton.cz (Slevomat.cz, Heuréka.cz, Bonami.cz a další) a začal pracovat na projektu Twisto.cz, kde má na starosti produkt a marketing.

13:55 - 14:15

Jak moc děravé jsou české e-shopy? (case study)

Bezpečnost webových aplikací není jen o jednom bezpečnostním prvku. Právě naopak – jde o soubor vzájemně provázaných pravidel a zásad. Stejně jako v šachu, i zde vás může jeden špatný tah stát obrovskou prohru, a to nejen v podobě ztráty reputace. Na základě ukázek z praxe se dozvíte, proč je vhodné věnovat bezpečnosti webových aplikací dostatečnou pozornost i jak lze ochránit e-shop bez použití drahých řešení.

Zuzana Duračinská Zuzana Duračinská

Bezpečnostní analytička

CZ.NIC

Zuzana Duračinská

Zuzana Duračinská absolvovala v CZ.NIC v roce 2012 odbornou stáž, která se v lednu 2013 změnila v práci na plný úvazek. Během stáže se mimo jiné věnovala také evropským projektům podporujícím zavádění IPv6 protokolu ve veřejné správě Evropské unie. Po ukončení studia politologie v květnu 2013 doplnila Zuzana v červenci týmy CZ.NIC-CSIRT a CSIRT.CZ. Jejími hlavními úkoly jsou podpora činností obou bezpečnostních týmů, především řešení bezpečnostních incidentů a jejich prevence. Ve svém volném čase se Zuzana ráda věnuje sportu, sleduje filmy a čte.

14:20 - 14:40

“Abychom se mohli stát společností s hodnotou více než 200 miliard dolarů, museli jsme začít prodávat módu.” Jeff Bezos, Amazon.

Světový trh s módou se vyrovná velikostí automobilovému průmyslu a je 6x větší, než trh se spotřební elektronikou. Jen velikost českého trhu s módou je přes 70 miliard korun. Ale pokud srovnáte technologické možnosti, které dnes máme, s aktuálním nákupním zážitkem, najdete tem obrovskou příležitost, které mohou e-shopy využít. O tom, jak pracovat s originálním obsahem, tvrdými daty a čirou Radostí a změnit tak trh český trh s módou. Košík po košíku.

Pavlína Louženská Pavlína Louženská

Founder

#HolkyzMarketingu

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

14:45 - 15:05

Globální e-commerce z vísky jménem Česko

Je ČR malý rybníček, který spláchne globální tsunami? Nebo dokážou některé štiky lovit v širokých vodách stále rostoucího mezinárodního publika. Nikdo vás nezná a 90% toho, co víte o e-shopech a SEO je k ničemu - plovoucí pevnosti jménem Amazon a eBay mají svá vlastní pravidla.

Adam Kurzok Adam Kurzok

CEO

Next CRE s. r. o.

Adam Kurzok

Adam se věnuje e-commerce již více než 10 let - jeho malá agentura pomáhá shopům jako Metalshop nebo Gamisport expandovat na zahraniční trhy a získávat tak desítky milionů Kč od zahraničních klientů. Poslední rok se intenzivně věnuje pronikání na Amazon a eBay a specifika těchto globálních tržišť. Mimo jiné stál za projekty jako Lunchtime nebo Pizzatime.

15:10 - 15:40

COFFEE BREAK

Partnerem Coffee breaku je společnost Zásilkovna.cz

15:40 - 16:00

Význam blogosféry pro český business

Spolupráce firem s blogery začíná mít své pevné místo i v ČR. Jsme sice všichni stále ve fázi, kdy se učíme, co a jak, na druhou stranu to poskytuje více prostoru pro úspěch a čas vybudovat pevné základy do budoucna. Povíme si, jak taková spolupráce může probíhat, jak se navazuje a kde hledat "ty správné" partnery. Mluvit budeme i o různých formách spolupráce, které jsou nejvyužívanější a nejefektivnější. Není to však jen o tom, jak blogera získat, ale také o tom, jak si ho udržet a vybudovat si s ním vztah. Projdeme si pár příkladů z praxe i mé osobní zkušenosti.

Olga Zbranek Biernátová Olga Zbranek Biernátová

Knihovník a social media specialist

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Olga Zbranek Biernátová

Olga vystudovala v Brně Informační studia a knihovnictví a již během studií působila v oblasti online marketingu v rámci skupiny Guerrilla Readers a realizovala řadu projektů na podporu čtenářství. Přes 4 roky působila v Knihovně UTB jako marketingový specialista, lektor informačního vzdělávání a projektový manažer. Mimo svou knihovnickou práci podnikala v oblasti social media marketingu se zaměřením zejména na knižní trh (dlouhodobá spolupráce např. s nakladatelství Kniha Zlín). Aktuálně se stará o online marketing knihkupecké sítě Neoluxor a učí na univerzitě v Brně a ve Zlíně.

16:05 - 16:25

Podpora značky Baťa v multichannel věku

Co odlišuje zrno od plev? Jak zapojit podporu značky do celkového digitálního mixu? Proč je podpora značky pro Baťu tak důležitá a jak na tom vlastně v čase multichannel exploze je?

Martin Lysoněk Martin Lysoněk

Head Of Multichannel Bata Europe

BAŤA

Martin Lysoněk

Ve firmě Baťa pracuje od roku 2000, stál u zrodu a rozvoje multichannel systému Bata Home. V pozdějších letech zajišťoval nasazení a rozvoj projektu v ostatních evropských zemích. Před třemi lety dostal na starosti rozvoj a vedení technické části projektu a od letošního roku se stará o běh a rozvoj multichannel v rámci Evropy.

16:30 - 16:50

Jak vyhodnocovat reklamu každých 15 minut?

Hlavní předností výkonnostního online marketingu je možnost vyhodnocovat jeho přínos na konkrétních číslech. Rychlost rozhodování o přínosu jednotlivých reklamních kanálů je tedy prioritou. Povíme si o tom, jak se dá i u rozsáhlých kampaní s minimalizací lidské práce zařídit real-time vyhodnocení a maximalizovat tak zisky z reklam.

Petr Kováčik Petr Kováčik

Ředitel společnosti

Skrz.cz

Petr Kováčik

Petr Kováčik je ředitelem a spolumajitelem společnosti Skrz.cz s.r.o., která provozuje vyhledávač slev Skrz.cz a affiliate platformu Rival.cz. Kromě vedení společnosti má hlavní slovo ve směřování produktu a marketingu. Do všech činností se snaží zavést jasný proces, automatizaci a škálovatelnost. Svou první společnost MELKER Media založil již během studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, oboru informační systémy a technologie.

16:55 - 17:15

Jak vybudovat z malého e-shopu velký a jak ten velký e-shop řídit

Start-up je fajn, ale jak se posunout dál k “standardnímu” businessu? Jak budovat z malé organizace, organizaci o stovkách zaměstnanců a jak udržet firmu ve start up modu? Jak plnit přání investorů a presto si udržet vysokou míru autonomie?

Vít Endler Vít Endler

co-owner

Virtooal.com

Vít Endler

Vít Endler ex generální ředitel MALL.cz, dnes - podnikatel, small size investor a business konzultant.

17:40 - 20:00

After Party