Přednášející

Moderátoři

  • Robert Čásenský

    Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

  • Petr Krčmář

    Petr Krčmář působí jako šéfredaktor serveru Root.cz. Vystudoval elektroniku se zaměřením na počítačové systémy. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá téměř dvacet let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Propaguje nasazení otevřeného software a svobodný přístup k informacím. Je aktivním členem sdružení vpsFree.cz, ve kterém členové spravují vlastní VPS infrastrukturu.

    Šéfredaktor serveru Root.cz

    Internet Info

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    Ředitel

    CPEx

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

    Chief Digital Officer

    Blue Style

Přednášející

  • Michal Bilka

    Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.

    Vedoucí mobilního týmu

    Slevomat.cz

  • Tomáš Braverman

    Tomáš zastává pozici ředitele Heureky pro Českou republiku a Slovensko od roku 2013. Stará se o hladký chod celé firmy a jeho cílem je Heureku strategicky rozvíjet a posilovat její pozici jedničky na trhu. Před svým nástupem do Heureky působil a sbíral zkušenosti v oblasti e-commerce ve společnosti Internet Retail, která provozuje internetový obchod Kasa.cz a Hej.sk, kde zastával místo výkonného ředitele pro Slovensko a Polsko. Ve volném čase se věnuje rodině, velmi rád vaří a sportuje.

    CEO Heureka.cz a Heureka.sk

    Heureka Shopping

  • Petr Cikán

    Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

    Petr vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně e-mailingu. Má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

    Je držitelem všech certifikátů IBM Marketing Cloud, včetně nejvyšší certifikace Professional.

    Head of Email Marketing

    ACOMWARE

  • Robert Čásenský

    Robert vystudoval sociologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Během studia začal v roce 1993 pracovat nejprve na částečný a pak na plný úvazek jako redaktor Českého deníku. V roce 1994 pracoval jako vedoucí domácího zpravodajství v Denním Telegrafu. Později působil jako společník a jednatel v soukromé poradenské agentuře. Roku 1998 byl jmenován zástupcem šéfredaktora Lidových novin, kde tuto funkci zastával do konce roku 2000. 1. ledna 2001 se stal zástupcem šéfredaktora deníku MF DNES a 6. února 2006 byl jmenován jeho šéfredaktorem, odkud se rozhodl odejít v roce 2013 po změně majitele vydavatelství. Od září 2014 vydává a vede měsíčník Reportér.

  • Tomáš Čupr

    Tomáš Čupr je zakladatelem několika významných českých projektů. V roce 2010 založil společnost Slevomat, v roce 2012 DámeJídlo.cz a v roce 2014 Rohlik.cz, kterému se dnes věnuje naplno. Působí jako partner v investiční skupině Enern či investor ve společnosti Twisto.cz.

  • Jan Daněček

    Honza v Twistu zastává pozici Business Developement Directora od jeho vzniku, tedy roku 2013. Kromě akvizice nových partnerů se Honza stará hlavně o ladění komunikace Twista v košíku, bezchybný průchod nákupním procesem a přípravu interní i externí marketingové podpory. Před svým nástupem do Twista působil ve slevovém serveru Amplion.cz, který pomohl založit a následně jej po obchodní stránce řídil. Amplion.cz se stal za doby působení Honzy jednou z klíčových vertikál pro celou skupinu kolem Centrum.cz. Ve volném čase se věnuje sportu, cestování a svému labradorovi.

    Business Development Director

    Twisto Payments

  • Vojtěch Drahorád

    Vojtěch Drahorád pracuje ve fundraisingovém oddělení Člověka v tísni, kde má na starosti akvizici pravidelných dárců. Vyhledává a kombinuje různé fundraisingové nástroje tak, aby Člověk v tísni dokázal potenciální dárce oslovit, získat a udržet.

    Telemarketing

    Člověk v tísni

  • Peter Hajduček

    Peter sa venuje webu a online marketingu už 13 rokov. Najprv založil internetovú agentúru Unikum.cz a neskôr sa získané vedomosti využil pre vlastný projekt, ktorý spojil všetko, čo od detstva miloval. Výsledkom je firma Footshop, ktorá do nášho regiónu priniesla niekoľko veľmi unikátnych produktov a teniskových značiek. Netradičný kamenný obchod, párty pre stovky ľudí, spolupráce s umelcami a kvalitný internetový marketing vyústili vo firmu, ktorá rastie násobne už niekoľko rokov po sebe.

  • Tomáš Haškovec

    Tomáš Haškovec je od roku 2015 marketingovým manažerem eshopu SpokojenyPes.cz. Kromě celkového rozvoje marketingu se zaměřuje především na user experience a rozvoj brandu.

    "Mým cílem je pokračovat v cestě Spokojeného psa mezi špičku na trhu a svými znalostmi a zkušenostmi k tomuto maximálně přispět. Chci ze Spokojeného psa vytvořit skutečný lovebrand, byť už jím dávno pro tisíce našich klientů je."

    Ředitel marketingu

    SpokojenyPes.cz

  • Jakub Havrlant

    Jakub Havrlant stojí v čele investiční skupiny Rockaway, kterou založil v roce 2013 poté, co se rozhodl odejít z postu reginoláního ředitele nadnárodní internetové skupiny a začít se věnovat naplno vlastním investičním aktivitám. Rockaway se dnes soustředí na dva hlavní druhy investic. Vstupuje do regionálních společností, které mají silnou pozici a již prověřený model, v této časti portfolia najdete společnosti jako Invia, Heureka, Chytrý Honza nebo Mall Group. Pod hlavičkou Rockaway Ventures podporuje technologické stratupy s globálními ambicemi. Budování hodnoty, hledání “out of the box” řešení a osobní zodpovědnost, to jsou jenom některé z principů, kterými se Jakub řídí. Na ty ostatní, ale i jeho vizi pro Rockaway, první dojmy z vedení Mall Group přijde řeč v rozhovoru během dopolední části programu.

    CEO Mall Group

    Rockaway

  • Radek Hrachovec

    Osmnáct let své profesionální kariéry se věnuje věrnostním programům a stal se jedním z největších expertů na vytváření věrnostních strategií ve střední Evropě. Po dvanácti letech práce u Bati odešel na volnou nohu a začal se věnovat projektům věrnostního marketingu pro různé klienty. V současné době je partnerem společnosti Pricewise, ve které pracuje team prvotřídních expertů na zákaznické programy, smart pricing a vyspělou marketingovou analytiku.

    Věnuje se problematice věrnostních programů na svém blogu: RadekHrachovec.com, provozuje Databázi věrnostních programů na dbvp.cz a je stálým členem poroty The Loyalty Awards London.

    „Jen ten kdo umí rozdávat, získá srdce a věrnost svých zákazníků.“

    Partner

    Pricewise

  • Václav Kos

    Velitel výsadkář m-shopu, nenapravitelný optimista, nakažlivý pohodář. Před působením v Asymbu sbíral zkušenosti ve webových agenturách. Dnes vede mezinárodní tým m-commerce obchodníků a navazuje spolupráci s e-shopery nadšenými do nových technologií, kteří mají ambice dobýt mobilní trh. Startup m-shop považuje za jednu ze svých největších životních výzev.

  • Jan Kösters

    Pracuje na pozici International Account Executive v centrále společnosti Shopware v Německu. Díky dlouholeté praxi v oblasti internetového prodeje měl možnost získat cenné zahraniční zkušenosti. Pomáhal firmám najít způsoby jak lépe reagovat na potřeby jejich zákazníků a brzy zjistil, že účinnou retenci zákazníků významně ovlivňují věrnostními programy. Toto zjištění je ještě cennější v dobách Amazonu a cenových válek.

    International Account Executive

    Shopware

  • Karel Kučera

    Má za sebou více jak 15 let manažerských zkušeností v mezinárodně působících společnostech. Od roku 2014 je marketingovým ředitelem Alza.cz, kde zodpovídá za strategický marketing, komunikační strategii, plánování a exekuci jak ATL, tak BTL aktivit. Má na starosti více jak 35 členný PR a marketingový tým. Před nástupem do Alzy působil jako marketingový ředitel pro oblast střední a východní Evropy ve společnosti Walmark. Zkušenosti sbíral i Velké Británii, kde tři roky působil jako Quality Manager a Six Sigma Project Manager se zaměřením na Customer Satisfaction.

    Marketing Director and Process Improvement Manager

    Alza.cz

  • Jana Lelovičová

    Jana působí na pozici strategického plánovače a analytika v mediálně-komunikační skupině Knowlimits Group a.s. Marketingovým komunikacím se věnuje přes 20 let. Po ukončení univerzitních studií v roce 1993 jí oslovil nově se formující svět reklamy. Začínala v první mezinárodní agentuře na Slovensku - GGK Occidental. Své profesní zkušenosti dále rozvíjela v nadnárodních společnostech Grey Worldwide, Ogilvy a v české agentuře Comtech. Specializuje se na značkové strategie a analýzu zákaznického chování. Projekty, na kterých se Jana podílela, získaly řadu českých i mezinárodních cen za efektivitu – Effie, World Retail Awards, IMC Europaen Awards, Český Direct & Promo atd.

    Strategic Planner

    KNOWLIMITS Group

  • Vladimír Přichystal

    Vladimír vystudoval FEKT VUT v Brně. Od roku 2002 se věnuje internetovým projektům a marketingu na internetu. Od roku 2012 pomáhá e-shopům vydělávat peníze nejdříve z pozice projektového managera pana Mergada a následně jako marketingový konzultant. Aktuálně je obchodním ředitelem marketingové agentury BESTETO. Vladimír miluje setkávání s lidmi, přednášení a hledání způsobů, jak dělat šťastnější lidi kolem sebe.

    Obchodní ředitel

    BESTETO

  • Martin Ptáček

    „Podíváme-li se na data správným úhlem, začnou vyprávět příběhy.“ Martin Ptáček je zakladatelem Cross Masters a působí zde současně jako Managing Director. Více než 15 let se věnuje různým formám on-line marketingu a před 3 roky propadl kouzlu marktingových dat a jejich dopadu jejich interpretace na strategická rozhodování firem a marketérů. V Cross Masters se zaměřují na získávání a využívání marketingových a obchodních dat z různých zdrojů. Tato data analyzují a interpretují a jejich klienti se mohou mnohem přesněji rozhodovat.

    Managing Director

    Cross Masters

  • Bára Rektorová

    Bára vystudovala fyzioterapii a přírodovědu v Praze na Karlově Univerzitě. Na vysoké škole si přivydělávala jako letuška a v restauraci, kde vystřídala všechny pozice. Po založení firmy sushiqueen se její aktivity přesunuly postupně víc a víc do on-line světa. Jejím oborem je kromě vedení firmy i poradenství pro podnikatele, především v širokém oboru služeb. Je známá jako podnikatelka, která se s věcmi nepáře a otevřeně mluví i o tématech, která bývají většinou opomíjena a tabuizována.

    Zakladatelka

    Sushiqueen

  • Jens Rothenstein

    Dr. Jens Rothenstein pracuje pro IFH Köln od roku 2013 a věnuje se zákaznickému chování a digitální transformaci. V předchozích pozicích a ve své dizertaci se zabýval také internetovým marketingem, spotřebitelským chováním a průzkumem trhu. Jens Rothstein je častým řečníkem na téma e-commerce a multikanálový prodej.

    Senior Project Manager

    IFH Köln

  • Radim Roženek

    Radim působí v TESCOMĚ 12 let. Začínal na pozici obchodního analytika a specialisty CRM. Byl zde u vzniku e-commerce, v roce 2010 byl pověřen vybudováním Oddělení online obchodu, které od té doby úspěšně řídí. Za 6 let postavil na zelené louce úspěšný prodejní kanál, jehož podíl na celkovém obratu společnosti rok od roku roste. Jeho tým zastřešuje B2C a B2B online obchod, jejich vývoj a marketing.

    Vedoucí online obchodu

    TESCOMA

  • Richard Sláma

    Richard má několikaleté zkušenosti s prací v IT médiích. Později se přes pozici projektového manažera pro lokalizace přesunul na druhý břeh a působil jako PR pro IT firmy. Od kancelářské židle ho celoživotní záliba ve sportu nakonec zavedla do společnosti SportObchod.cz, pro kterou jako SuperSporťák testuje, recenzuje, píše a točí videa o sportovním vybavení.

  • Ole Strohschnieder

    Ole Strohschnieder patří k zakladatelům německé manufaktury na koření Just Spices (www.justspices.de). Poté, co v Dortmundu vystudoval mezinárodní management, zahájil kariéru jako generální ředitel výrobce mraženého jogurtu frolé. V této pozici získal cenné poznatky o gastronomickém sektoru. Během studií rovněž několik měsíců pracoval v Indii jako stážista v marketingovém oddělení a absolvoval také stáž v logistické firmě v Mexiku. Díky těmto zkušenostem se zamiloval do místní kuchyně a do exotického koření. Během studia na univerzitě si Ole Strohschnieder a jeho tehdejší spolužáci Florian Falk a Bela Seebach uvědomili, že koření nabízí velký nevyužitý potenciál. Díky jejich vášni pro koření a inspiraci získané během měsíční „cesty kolem světa za kořením“ se zrodila myšlenka nového, emočního přístupu k vaření s kořením a také myšlenka internetového obchodu a sortimentu, který by lidi inspiroval k vaření a ke zkoušení různých receptů a chutí. V roce 2012 tedy toto trio založilo společnost Just Spices, aby „okořenilo“ kuchyně spotřebitelů. Firemní koncept je inteligentní a navíc stylový: Dnes je v e-shopu a vybraných maloobchodních prodejnách k dispozici zhruba 120 druhů koření a více než 80 jedinečných, vysoce kvalitních směsí, které si společnost sama míchá.

    Co-founder

    JUST SPICES

  • Jakub Studený

    Jakub se věnuje obchodní a marketingové strategii. Jako jednatel společnosti General Sport s.r.o. působí v e-shopové speciálce U-Áčko.cz a jejích dvou kamenných prodejnách v Praze. Kromě obchodu s americkou sportovní značkou Under Armour se zabývá i dalšími e-commerce projekty: e-shopem se sportovní výživou a cvičebními pomůckami All4Fit.cz a největším hokejovým e-shopem X-hokej.cz. Nově rozjíždí také start-up Sportylot, rezervačně katalogovou platformu pro fitness trenéry a fitness gymy.

  • Petr Sýkora

    Petr zodpovídá za funkčnost manažerského týmu a dobrou atmosféru ve firmě. Zabývá se především strategií společnosti a vyhledáváním slabých míst uvnitř firmy. Hlavu si vyčistí při sportu. Nejvíce ho baví fitness, bojové sporty a fotbal.

    Výkonný ředitel

    Pepa.cz

  • Martin Šauer

    Martin vystudoval ekonomickou fakultu na ČZU v Praze. Následně pracoval 3 roky ve Srovname.cz, třetím největším srovnávači cen na českém trhu. Nyní vede tým stojící za projektem Balikobot.cz, který si klade za cíl ulehčit e-shopům život při expedici zásilek. Ve své přednášce Vám představí právě tento projekt.

    Project manager

    Balíkobot.cz

  • David Šiška

    David se přidal k Mitonu v roce 2013 a od roku 2016 vede Bonami.cz, které je dnes v 5 zemích, má 190 zaměstnanců a letos míří k miliardovému obratu. S Bonami má ambici stát se největším online prodejcem v Home&Living kategorii v CEE regionu.

    Od loňského roku David navíc figuruje na žebříčku časopisu Forbes mezi nadějnými mladými Čechy „30 pod 30“.

  • Ladislav Trpák

    Rád pozoruje svět kolem a bourá zažité vzorce, včetně svých. Svoje první podnikání se snažil nastartovat v 7 letech. S kamarádem vytvořili nový prototyp vlašťovky, které se po nárazu nebortil čumák. Ve školní družině ji učili stavět ostatní za žvýkačky. Další, o něco serióznější pokus přišel ve 22 letech ještě během studií. Šlo o export dřevěných krabic na víno a doutníky z Čech, hlavně do USA. Expanzivní online strategie byla bohužel záhy zbržděna nedostupností kapitálu na vlastní tištěný katalog. Raději se proto nechal zaměstnat a rozjížděl v Čechách konkurenci jobs.cz – jobpilot. S jobpilotem přišel i neodbytný pocit, že největší reklamní agentura neumí dělat reklamu na internetu. Tak s kolegou vývojářem založil svoji vlastní, jen pro internet. Tatáž reklamní agentura si ji o 7 let později koupila. Chvíli si užíval jako otec v domácnosti dětí, až přišla výzva v podobě ZOOTu, se kterým teď a tady demokratizujeme módu a děláme při tom lidem radost.

    Zahradník

    ZOOT

  • Jiří Urban

    Již dva roky stojí v čele společnosti Maternia, která prodává kontaktní čočky v 14 evropských zemích. Pod jeho vedením firma dosáhla v roce 2015 obratu 600 miliónů korun a expandovala na tři nové trhy. Rád experimentuje a o výsledcích píše na twitteru jako @urbanjiri. Diagnóza: bývalý programátor.

  • Pavel Včela

    Již devátým rokem stojí v čele české pobočky společnosti GLS, jedné z největších evropských sítí pozemní balíkové přepravy. Před tím působil 15 let v managementu firem dodávajících díly pro světové automobilky. „Zajištění vysoké kvality služeb při extrémních nárůstech přepravovaných objemů jsou manažerskou výzvou srovnatelnou s boomem českého automobilového průmyslu v 90. letech a logistika e-shopů se stává vysoce sofistikovaným oborem.

  • David Začal

    Je absolvent Univerzity Pardubice. V Seznam.cz je už desátý rok a během té doby si prošel od základní obchodní pozice přes vedení týmu obchodníků až po stávající pozici. Na té je zodpovědný za vedení cca 50 členného týmu obchodníků. Dbá na to, aby byl v kontaktu s klienty a každodenní prací obchodníků, kteří se mohou spolehnout na to, že jeho názory vycházejí z praktických zkušeností s různými typy i velikostmi klientů. Je zastáncem postupného plánování. To znamená nejdříve si nastavit PPC systémy, přidávat velkoformátovou reklamu za postupného doplňování video formátů, RTB, rich medií atd.

    Oblastní manažer VIP

    Seznam.cz