Opero, Salvátorská 931/8, Praha 1

Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

Přednášející

  • Tomáš Hrivnák

    Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

    Founder

    Hrivnak

  • Anna Kocheruga

    Anna je Marketing & Communications Manager ve společnosti SEMrush, kde se zabývá online visibility managementem a platformou SaaS. Je PR nadšenec a expert na brand marketing, při čemž se její vášní stalo zapojování emocí do marketingu a plánování eventů. Se svým skvělým týmem se nyní posouvá k hranicím francouzských a globálních trhů.

    Marketing & Communications Manager

    SEMrush

  • Jan Marcinek

    Honza Marcinek absolvoval Filmovou akademii Miroslava Ondříčka, ale ze světa filmu se rozhodl přejít do světa reklamy, kde sbíral zkušenosti v agenturách Ogilvy, Symbio, Havas, Zaraguza či Y&R. S kampaněmi, na kterých se podílel, posbíral desítky prestižních kreativních ocenění včetně zahraničních cen a nominací z festivalů Clio, Golden Drum a Cannes Lions. Momentálně pracuje v agentuře Leo Burnett jako stratég.

  • Martin Vymětal

    Dokáže vsadit na správného koně. Má na starosti získávání nových zakázek, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing firmy. Posledních 17 let se věnuje tvorbě firemního obsahu. Pomáhá značkám zaujmout a přitáhnout zákazníky; časopisem, newsletterem, sociálními sítěmi nebo třeba blogem. Specializuje se na propojení obsahu a obchodu. Kreativita a efektivita jsou dva hlavní pilíře jeho práce. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

    Business & Marketing Director

    Boomerang Communication