Opero, Salvátorská 931/8, Praha 1

Program

Program

18:30 - 18:35

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

18:35 - 18:55

Nejúčinnější marketingové kanály pro zlepšení vašeho podnikání v roce 2019

V dnešním konkurenčním a neustále se měnícím digitálním světě, který je zahlcen množstvím informací, může být těžké pochopit, které marketingové kanály jsou nejlepší právě pro vaše podnikání. Na prvním z večerů seriálu MARKETING MONDAY se Anna, manažerka online marketingu v SEMrush, podělí o své zkušenosti a zodpoví otázky na to, jak nejlépe využít svého marketingu v roce 2019.

Do hloubky se podíváme na to

- jak můžete upřednostnit marketingové kanály speciálně pro váš typ aktivit.
- jak měřit účinnost cílových marketingových kanálů.
- proč je marketing zaměřený na data tak důležitý pro vaši strategii
- a ještě mnohem víc!

(prezentace proběhne v anglickém jazyce bez překladu)

Anna Kocheruga Anna Kocheruga

Marketing & Communications Manager

SEMrush

Anna Kocheruga

Anna je Marketing & Communications Manager ve společnosti SEMrush, kde se zabývá online visibility managementem a platformou SaaS. Je PR nadšenec a expert na brand marketing, při čemž se její vášní stalo zapojování emocí do marketingu a plánování eventů. Se svým skvělým týmem se nyní posouvá k hranicím francouzských a globálních trhů.

19:00 - 19:20

Tajemství účinné reklamy tkví v její neefektivitě

Ať už je kanál, kterým k nám marketingové sdělení doputuje takový nebo jiný, vše nakonec vstupuje bránou smyslů. A byť se svět komunikace velmi dynamicky mění (spíše v neprospěch kvality komunikace samotné), naše “strategie” smyslového a kognitivního zpracování zůstávají už několik desítek tisíc let v podstatě stejné. Pokud jde o marketingovou komunikaci, ta má nepokrytě jasnou persvazivní funkci - a jako taková musí pracovat s jistou mírou tvůrčí neefektivity, aby byla vůbec vnímána, neřku-li zpracována. Zejména digitální marketing nám sugeruje ideu efektivity jako nový a definitivní grál marketingové komunikace. Odoláme?

Tomáš Hrivnák Tomáš Hrivnák

Founder

Hrivnak

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

19:25 - 19:45

​Efektivita obsahového marketingu

Efektivní obsahový marketing je především relevantní marketing. Pravidlo „WIIFM: What's in it for me?“ platí v obsahu, založeném na principu dobrovolnosti, dvojnásob. Poznejte svého zákazníka čtenáře šesti nástroji pro co nejefektivnější tvorbu obsahu, který bude mít skutečný dopad na jeho chování. Efektivita začíná ještě před samotnou tvorbou obsahu!

Martin Vymětal Martin Vymětal

Business & Marketing Director

Boomerang Communication

Martin Vymětal

Dokáže vsadit na správného koně. Má na starosti získávání nových zakázek, strategické plánování, koordinaci realizačního týmu a marketing firmy. Posledních 17 let se věnuje tvorbě firemního obsahu. Pomáhá značkám zaujmout a přitáhnout zákazníky; časopisem, newsletterem, sociálními sítěmi nebo třeba blogem. Specializuje se na propojení obsahu a obchodu. Kreativita a efektivita jsou dva hlavní pilíře jeho práce. Často vyráží do Londýna, Amsterodamu a Berlína na zkušenou.

19:50 - 20:10

Co se kreativci mohou naučit z viktoriánského období

Britské impérium v době vlády královny Viktorie výrazně prosperovalo a bylo zdrojem průmyslových inovací. Marketing nezůstal pozadu a spoustu věcí z té doby se dá aplikovat i dnes. Což si ukážeme i na několika názorných ukázkách úspěšných kampaní.

Jan Marcinek Jan Marcinek

Stratég

Leo Burnett

Jan Marcinek

Honza Marcinek absolvoval Filmovou akademii Miroslava Ondříčka, ale ze světa filmu se rozhodl přejít do světa reklamy, kde sbíral zkušenosti v agenturách Ogilvy, Symbio, Havas, Zaraguza či Y&R. S kampaněmi, na kterých se podílel, posbíral desítky prestižních kreativních ocenění včetně zahraničních cen a nominací z festivalů Clio, Golden Drum a Cannes Lions. Momentálně pracuje v agentuře Leo Burnett jako stratég.

20:15 - 21:30

Networking