Royal, Vinohradská 48, Praha 2

E-shop jako zážitek

Přivítejte jaro pořádnou porcí inspirace ze světa e-commerce. Na 16. května jsme si pro vás připravili další odpoledne z dílny E-Business Akademie. Společně si vyrazíme do neprobádaných vod zážitkového marketingu. Podíváme se na to, jak je pro e-shop důležitá grafika a vizuální stránka. Řekneme si, jak výběrem správných slov na e-shopu přesvědčit potenciálního klienta k nákupu.

Program

Dozvíme se také něco o tom, kde lze roboty a chytrými nástroji nahradit lidské zdroje, aby byl nákup pro zákazníka ještě příjemnější. A víte, co je to peak-end rule? Ukážeme si, jak tento nástroj implementovat v online prodeji. Ať je nakupování na vašem e-shopu vyšperkovaným zážitkem.

O čem bychom měli hovořit? Zejména o usnadnění platby bezhotovostním způsobem. Uživatelé nemají radost, když jsou při platbě přesměrováni na jiné stránky, když není jasné, která platební řešení jsou kombinovatelná například s osobním vyzvednutím, prostě když je komunikace technicky pojatá až zmatená. Záleží i na grafické přívětivosti platební brány, která může pomoci, ale i znesnadnit klientovi dokončení jeho nákupního rozhodnutí. A samozřejmě bychom měli hovořit o budoucnosti, například o platbách přes mobily.

Ceny

S kým se na konferenci potkáte?

  • Cílová skupina

    • marketingový ředitel, manažer, specialista, 
    • majitel, spolumajitel, člen představenstva, jednatel ředitel,
    • produktový ředitel, manažer, specialista,
    • IT specialista, projektový manažer

Partneři E-shop jako zážitek

  • Pořadatel a odborný garant

  • Organizátor

  • Produkce

Více o partnerech akce

Místo a kontakt

  • Termín akce

    16. května 2018 14:30–17:20

    Místo konání

    Royal
    Vinohradská 48
    Praha 2
    120 00
  • Kontakt

    Soňa Hatlapatková
    Event Manager
    telefon: 724 064 994

Jak se k nám dostat?

  • Metro trasy A

    Stanice Náměstí Míru

  • Tramvaj linky 11, 13

    Zastávka Vinohradská tržnice