Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

14:30 - 14:40

Moderuje

Pavlína Louženská Pavlína Louženská

Stratég

2FRESH

Pavlína Louženská

Pavlína Louženská se věnuje business strategii a inovacím. V agentuře 2FRESH rozvíjí kromě klientů i studii SPINN - unikátní srovnání inovačních ekosystémů startupů a korporací (více na spinn.study). Pro Google mentoruje startupy ve střední a východní Evropě v rámci programu Launchpad. Specializuje se na fashion business a marketing, který pravidelně školí a konzultuje. Založila skupinu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes deset tisíc aktivních členek. Je členkou správní rady Transparency International. Píše blog pavlinaspeaks.com. Na Twitteru a Instagramu ji můžete sledovat jako @pavlina_speaks.

14:40 - 15:00

Zákazník až na prvním místě

Na konci každého nákupu by měl být spokojený zákazník. Co ho ale dělá šťastným? Které sdělení bude ve fázi rozhodování klíčové k finální konverzi? Projdeme si human-centered metodologii, díky které najdete odpovědi na každé PROČ, které vás v souvislosti s vašimi zákazníky napadlo.

Olga Szélesová Olga Szélesová

Business Development Director

2FRESH

Olga Szélesová

Olga má v agentuře 2FRESH na starosti divizi digitální komunikace - od analytiky přes strategie a kreativní koncepty po vlastní produkci. Právě analytika a mapování chování zákazníka je to, co považuje za klíčové pro úspěšnou strategii. Před 2FRESH působila v Publicis ONE, kde založila social media oddělení orientované na performance marketing a poté vedla digitální projekty pro Nestlé, Hasbro, Raiffeisenbank a další.

15:05 - 15:25

Jak vypadají e-shopy a (proč) je to důležité?

Co se děje, když nakupujeme na internetu? Co nám vadí, co nás těší a co může reálně ovlivnit náš nákup?

Kde můžeme uživatele překvapit a jak to využít v náš prospěch? A jak navrhovat e-shopy, které se budou líbit všem.

Jakub Novák Jakub Novák

Kreativní ředitel

Story TLRS

Jakub Novák

Po letech na volné noze a několika projektech odsouzených k neúspěchu spoluzaložil agenturu StoryTLRS, kde se dodnes stará o kreativu a design.

Myslí si, že design není o pixelech ale o lidech a že úkolem reklamy by mělo být vzdělat a/nebo pobavit.

15:30 - 15:50

Jak servírovat inovace zákazníkům co nejefektivněji?

Držet zákazníka spokojeného a zároveň se odlišit od konkurence s sebou nese mimo jiné i nutnost zkoušet nové věci. Pobavíme se, kde hledat inspiraci a jak ověřovat nejrůznější nápady, co nejlevněji, co nejrychleji.

Dalibor Pulkert Dalibor Pulkert

Co-founder & Innovation lead

Outboxers

Dalibor Pulkert

Dalibor se pohybuje v digitálních vodách přes 12 let a jak sám rád říká, staví mosty mezi IT a byznysem. Aktuálně je součástí inovačního labu Outboxers, který staví nové digitální produkty a ověřuje jejich smysluplnost na trhu. Nabíjí ho podnikatelská scéna a lidé, kteří se v ní pohybují. Bedlivě sleduje startupovou scénu u nás i v zahraničí.

15:55 - 16:25

Coffee Break

16:25 - 16:45

Jak uspokojit náročného zákazníka a obstát v prodeji oblečení a obuvi?

Fashion e-shopy podle všeho již brzy zcela převálcují kamenné prodejny s jejich nemoderními kabinkami a dlouhými frontami. Ale jak si vybrat správnou velikost on-line? Nepadnoucí kousek je totiž důvodem nespokojených zákazníků, zbytečných nákladů, nepříjemných telefonátů a běhání na poštu. E-shopy si rvou vlasy nad množstvím reklamací, nedokončených objednávek a zákazníci nechtějí kupovat zajíce v pytli. Co kdybychom Vám ukázali příklad z praxe o zázračném tlačítku, na které nakupující jednoduše klikne a ihned ví, jakou velikost si objednat?

Adam Bičiště Adam Bičiště

Founder & CEO

SizeID

Adam Bičiště

Již během studií na ČVUT založil společnost Wavevision, která úspěšně vyvíjí a provozuje řadu klientských internetových aplikací a systémů. Díky mnoha zkušenostem začal rozvíjet SizeID, e-commerce projekt zaměřený na módu, který přináší zákazníkům radost z nákupu a větší efektivitu do fashion odvětví.

16:50 - 17:10

Gamifikace nakupování, aneb jak podpořit všechny fáze nákupního procesu

V dnešním hyper-konkurenčním online prostředí se hledají přidané hodnoty velmi těžko a když už na něco přijdeme, stojí to opravdu hodně peněz. Udržet zákazníka a motivovat ho k opakovaným nákupům nikdy nebylo těžší. Představím vám příklady, jak využít Rondo ke zlepšení všech fází nákupního procesu od akvizice, samotného prodeje, následné péče, i retence. Závěrem představím case study s konkrétními daty.

Lukáš Vršecký Lukáš Vršecký

Co-founder

Rondo.cz

Lukáš Vršecký

Své profesní dovednosti budoval ve společnostech TNT Česká republika a UPC Česká republika. Působil na pozici B2B managera ve společnosti Alza.cz. Nyní jako spoluzakladatel a jednatel projektu Rondo.cz přináší radost z nakupování zákazníkům partnerů Ronda

17:15

Předpokládaný závěr akce