Konzultant marketingu
Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Přemýšlíte, co skutečně motivuje vaše zaměstnance? Pojďme společně zjistit, jak se mění očekávání napříč generacemi. Prozradíme vám, co je pro zaměstnance klíčové při hledání nové práce a jaké kroky z vás udělají zaměstnavatele, kterého si všichni budou cenit. Inspirujte se, jak vytvořit prostředí, které podpoří motivaci a spokojenost, ať už pracujete s mladými talenty nebo zkušenými profesionály. Staňte se firmou, která rozumí potřebám různých generací a dokáže je skutečně nadchnout!
Obchodní ředitelka
Petra je obchodní ředitelka v Up Česká republika, kde pracuje již 18 let. A jak sama říká, pracovat s produkty, které motivují lidi je radost. Zkušenosti s obchodem a vedením lidí si přinesla z předchozího působení v obchodních společnostech. Její největší motivací je vidět osobní posun kolegů v týmu a jejich nadšení pro další práci. A jaká je její aktuální výzva? Posunout firemní benefity na další úroveň. Na úroveň digitálních produktů, které slouží jako komunikační nástroj nejen mezi zaměstnavatelem a zaměstnancem, ale také mezi zaměstnanci navzájem. Petřiným největším koníčkem je bytová a zahradní architektura, je certifikovaná interiérová designérka.
Jak přitáhnout a udržet kandidáty z generace Z do vaší firmy? Přednáška se zaměří na klíčové změny, které musí firmy udělat v náborových procesech, aby byly relevantní pro tuto novou generaci talentů. Co musíte změnit, abyste si získali důvěru generace Z a jak moc se bude muset změnit aktuální fungování HR oddělení? Zjistíte, co vám zafunguje při náboru generace, která očekává transparentnost, inovace a smysluplnou práci.
HR
Petra Kubita Nulíčková působí ve skupině Pale Fire Capital jako HR manažer a zastřešuje celkovou HR agendu včetně hiringu klíčových rolí. Aktivně se zapojuje do HR a marketingových komunit, pravidelně přednáší na vysokých školách a věří v hodnotu sdílení zkušeností pod hashtagem #sharingiscaring. Je držitelkou prestižních ocenění Recruiter roku 2019 a HR Osobnost roku 2020.
Věděli jste, že společnosti, které používají umělou inteligenci v náboru, dokáží zkrátit dobu obsazení pozice v průměru o 35 %? Tato přednáška vás provede světem AI agentů, kteří přinášejí do HR revoluční změny – od prediktivní analýzy výkonu kandidátů až po automatizaci rutinních procesů. Dozvíte se, jak AI zvyšuje efektivitu, snižuje náklady a zároveň zachovává prostor pro lidskou intuici tam, kde je nejpotřebnější. Přijďte objevit, jak může umělá inteligence posunout váš náborový proces na zcela novou úroveň.
Co-Founder
GoodCall
José Kadlec je spoluzakladatel společností GoodCall, Recruitment Academy a Datacruit ATS, které se staly součástí žebříčků Financial Times FT1000 a Deloitte TOP50. S backgroundem softwarového engineera začal jako nekonvenční headhunter a talent sourcing architect. Stal se prvním oficiálně certifikovaným LinkedIn recruiterem ve střední a východní Evropě.
Kromě Recruitment Academy globálně zastřešuje talent sourcing vzdělávání např. pro Social Talent a SourceCon Academy. José také moderuje přední recruitment podcast Nelidské zdroje.
José je autorem knihy People as Merchandise: Crack the Code to LinkedIn Recruitment a nově také HR ROBO SAPIENS: Decoding Artificial Intelligence for Modern Recruitment a HR Marketing.
Umělá inteligence v HR není jen nástroj, ale i parťák, co poradí a inspiruje. V přednášce Martina Andrta se podíváme na tato témata:
- Prompty nejsou jen texty, záleží na nich více, než se může zdát
- Jak vytrénovat AI jako osobního kouče, který je dostupný 24/7
- Out of the box myšlení díky AI: jak se challengovat a růst
Human Resources Manager
Jsem třetím rokem HR v Rascasone, kde ladím firemní procesy a díky práci ve startupu si sáhnu na všechno - od HR až po sales. Moje vášeň je AI, hlavně jazykové modely. Menším firmám i jednotlivcům ukazuji, jak s AI vůbec začít a využít ji naplno - pro sebe i pro jejich byznys. Ve své disertační práci zkoumám, jak prompty ovlivňují kvalitu výstupů AI, a jak z ní udělat spolehlivého parťáka pro každodenní rozhodování.
Nábor je dnes více obchod! Každá firma, která hledá lidi, by měla tuto filozofii pochopit co nejdříve. Projevuje se to tak, že firma je iniciátor, který aktivně lidem nabízí práci a hledá kanály, kterými jim informaci personalizovaně doručí. Těmi kanály nejsou portály práce. Protože lidí jen v malém procentu přemýšlejí o tom, že hledají novou práci. Většina maximálně může začít uvažovat o tom, že změní práci. Tato přednáška je pro všechny lidi, kteří do svých řad hledají nové lidi. Jak k tomu využít právě LinkedIn? Jak komunikovat employer branding pomocí ambasadorů? Žádná PowerPoint prezentace – těšte se rovnou na konkrétní příklady v praxi!
COO
Tereza pracuje ve StoryMatters.online na pozici COO. Tedy jejím hlavním úkolem je řízení projektů a vedení celého realizačního týmu. Co vnímá jako důležité je udržení LinkedInu jako profesní sítě a jeho využití pro vlivové, náborové a obchodní účely pro kohokoli, kdo se k tomu rozhodne a není mu budování firmy jedno.
Do roku 2030 bude více jak polovina lidí v produktivním věku z generace Mileniálové a Z. A přestože to někdy vypadá dramaticky, tak to zase tak hrozné nebude. Jsou jiní než my, kteří jsme začali pracovat před lety. Jak motivovat generaci Z? Jací vlastně jsou a co je „rozvášní“?
CEO a Founder
Ing. Lenka Helena Koenigsmark – jsem marketingový a komunikační profesionál s více jak 20 lety praxe. Mám prokazatelné zkušenosti z vrcholného managementu zahraničních firem, stejně tak z projektů ve středních a menších firmách. Jsem zvyklá efektivně řídit týmy, motivovat je a vést ke společnému cíli, pracovat úspěšně na více projektech zároveň, a to od konceptu až po konečnou realizaci. Jsem autentický lídr orientovaný na výsledky v řízení komplexních projektů napříč multifunkčními, mezinárodními a vzdálenými týmy.
Vedu odborné kursy, které se zaměřují především na roli žen ve vedení. Mám letité zkušenosti s prací s médii, hovořila jsem na mnoha konferencích a mimo jiné také kandidovala do Senátu a do Evropského parlamentu. Jako matka těžce postiženého dítěte jsem také vášnivou ambasadorkou diverzity a inkluze, léta se pohybuji v neziskovém sektoru – vytvořila jsem humanitární centrum Dobrodějna a založila jsem spolek CZEWIS. To vše mne přivedlo k práci na ESG, kde nabízím mimo jiné workshopy a tvorbu strategie pro menší a střední firmy. O mé práci a životní cestě vyšly mnohé články například ve Forbes, E15, idnes.cz, Mé psychologii, Heroine, Vogue, Deník.cz a dalších titulech.
Představení českého produktu identifikačního systému Aktion, který Vám nejen uvolní ruce při řízení firmy, ale především ušetří spoustu času Vašemu HR oddělení, které se bude moci věnovat strategicky významnějším aktivitám, jako je třeba péče o firemní kulturu. Aktion už dávno není jen o zpracování docházky, ale nabízí řadu užitečných funkcí a nastavení pro HR a personalisty.
Marketing Manager
Po studiích zaměřených na zahraniční obchod a cestovní ruch, Vysoké školy ekonomické jsem dostala příležitost zapojit se do týmu společnosti EFG CZ spol. s r.o. a proniknout do oboru, který mi nebyl úplně blízký, a to docházkové systémy, slaboproudé technologie, vlastně vše, co souvisí s bezpečností společnosti. A tak již více než 15 let komunikuji Aktion produkty pro identifikační a slaboproudé technologie. Jsem markeťák s technickou duší v těle a starám se o kompletní online i offline komunikaci firmy. Zajišťuji vše kolem firemních teambuildingů a budování zdravé firemní kultury. Snažím se věci podávat technicky jednoduše.
How can immersive technologies and AI revolutionize HR and business strategies? YORD, a global leader in XR innovation, presents how the XR and AI in talent acquisition, training, and workplace productivity. This session will explore real-world use cases, from AI-driven recruitment simulations to XR-enhanced corporate training, demonstrating how emerging technologies are reshaping the future of work.
Business Development Manager
With the university background in Security, Strategy and International Business, I’m diving headfirst into my role as a Business Development Manager and Consultant at YORD, a global market-leading XR studio renowned for crafting top-tier AR, XR, VR, and AI experiences for some of the world’s biggest names. Whether it’s collaborating on the most ambitious projects in ME or spearheading innovative campaigns in the US. I’m in my element when understanding the desired outcome & obstacles and connecting the right people to make everything work.
Evropská legislativa se rozhodla vzít AI nástroje do vlastních rukou. Některé na území EU nebudou vítané, jiné ano, ale. Chcete si AI asistentem při výběrku vypomoct? Posvítíme si na to, co si u HR nástrojů proklepnout, než je do svých týmů pustíte. Prakticky, s nadhledem a #bezparagrafů.
Advokátka
Petra Dolejšová je advokátka se specializací na právo v oblasti e-commerce, marketingu, ochranu osobních údajů, značky a práva v AI. Často a ráda předává své know how na školeních, ze kterých vynechává paragrafy, na jejich místo sází příklady z praxe, lehkost a vtip. Za svou praxi proškolila více než 42 tisíc posluchačů a v roce 2023 za svou práci obdržela od ocenění Osobnost roku. Posluchačům se nechce věřit, že po jejích přednáškách “chtějí právní přídavek”.
Jaké jsou moderní přístupy k řízení lidských zdrojů prostřednictvím datové analytiky a kompetenčních auditů? Lucie Halušková ukáže, jak může HR pracovat s čísly, daty a klíčovými ukazateli výkonnosti (KPI), aby podporovalo strategické rozhodování a zvyšovalo efektivitu týmů i jednotlivců. Představí metody, jak efektivně analyzovat kompetence zaměstnanců a jejich sladění s firemními cíli, a vysvětlí, jak lze pomocí dat odhalit mezery v dovednostech, optimalizovat náborový proces a podpořit kariérní růst.
Hlavní témata:
• Význam dat a analytiky v moderním HR: od měření výkonu po prediktivní modelování.
• Kompetenční audit jako klíč k efektivnímu rozvoji a řízení talentů. • Praktické nástroje pro zpracování HR dat: od Excelu po pokročilé analytické platformy.
• Vizualizace dat pro snadnou interpretaci a komunikaci s vedením.
• Reálné příklady, jak datová analytika mění HR procesy – nábor, adaptace, hodnocení i retence zaměstnanců.
Majitelka
Lucie vystudovala Právnickou fakultu univerzity Palackého a po praxi v advokacii, velvyslanectví ČR v Athénách zakotvila v HR, kde se pohybuje v různých rolích od roku 2006. V roli Group HR Managera vedla 9 Evropských zemí pro společnost Brammer, pro Italskou společnost HTS, na výrobu tepelných výměníků zaváděla a nastavovala HR procesy, včetně mzdových systémů, náborů a stabilizace lidského kapitálu. Ve společnosti IVECO Bus, personálně zastřešovala výrobu autobusů, kde měla na starosti přes 3 500 zaměstnanců. Zaměřovala se na snižování absence a fluktuace a plánování headcountu pro zajištění výroby s co největší produktivitou práce. Od roku 2019 do 2021, jako první zaměstnanec a výkonný člen Managementu, rozjížděla nový holandský retailový řetězec Action od Recruitmentu, přes kompletní nastavení systémů, procesů, HR controllingu, principů retence a onboardingu, včetně školení managementu a personálu v obchodech napříč celou ČR. V roce 2021 založila vzdělávací komunitu HR Legal club která se věnuje propojení práva a personalistiky a vzdělávání HR odborníků. Spolu s projektem HR mezi řádky pořádá pravidelná setkávání HR managerů, věnuje se interim HR managementu. Zlepšuje, nastavuje a audituje Procesy v Retail a výrobních společnostech, věnuje se zavádění HR controllingu a zjednodušování procesů v rámci HR.
Nová EU Směrnice o transparentnosti odměňování přijatá v roce 2023 přináší firmám s více než 100 zaměstnanci povinnost pravidelně reportovat genderové mzdové rozdíly. Znamená tato směrnice opravdu revoluční krok v prosazení rovného odměňování? Jak se na tyto změny ve firmě připravit a jaká budou muset přijmout zaměstnavatelé opatření, pokud Pay Gap překročí hranici 5 %? Transparentní odměňování je znakem vyspělé firemní kultury a přispívá k vytváření férového pracovního prostředí. Poradíme, co můžete čekat a jak se můžete pomalu připravit, aby dopady na firemní kulturu byly minimální.
Managing partner
Jana Sedláková je zakladatelka a managing partnerka advokátní kanceláře SEDLAKOVA LEGAL, jejíž doménou je softwarové právo. Jana má bohaté zkušenosti se složitou právní agendou, včetně té pracovněprávní pro velké technologické firmy i nadnárodní korporace. O tématu transparentního odměňování a rovných mzdách opakovaně mluví v médiích a na přednáškách a tím podporuje konkurenceschopné a férové nastavení mezd ve firmách nejen v Česku.