Co vás čeká

Trh práce se nachází v jednom z nejdynamičtějších období za poslední roky. HR manažeři stojí před řadou změn, které se promítají do jejich práce, a ovlivňují pracovní prostředí všech firem. Je proto potřeba být na vše řádně připraven.

To bude cílem naší zcela nové konference, která se zaměří na to, jak trh práce mění koronavirová pandemie i všudypřítomná digitalizace firem. Jak v současné době nacházet ty nejlepší zaměstnance a správně je motivovat?

Jaké benefity nyní dávají smysl a jak budou vypadat pracovní podmínky budoucnosti? Jaké nejlepší nástroje a technologie přitom všem využít, aby práce v HR byla co nejefektivnější? Připravte se na budoucnost s námi.

Vybíráme z programu

Celý program

HLAVNÍ TÉMATA

    • Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce – výzkumy a data 
    • Změna pracovních podmínek – práce v kanceláři, home office, hybridní styl práce – co dává největší smysl? 
    • Recruiting zaměstnanců – jak si poradit online 
    • Motivace zaměstnanců – benefity a další výhody 
    • Vzdělávání zaměstnanců a talent management 
    • Nové technologie a nástroje, využití chatbotů v HR 
    • Nové trendy: Diverzita a rozmanitost pracovního prostředí

PRO KOHO

    • HR ředitelé a manažeři 
    • HR specialisté 
    • specialisté na interní komunikaci 
    • majitelé a ředitelé firem marketingoví a PR odborníci

Registrace

  • Základní cena

    2 490 Kč cena je uvedena bez DPH

Chcete se stát partnerem konference? Kontaktujte prosím Renátu Kolaříkovou, e-mail: renata.kolarikova@iinfo.cz, tel. 602 491 824.

Místo a kontakt

  • Termín akce

    8. dubna 2021 9:00–14:30

    Místo konání

    Akce proběhne online

  • Kontakt

    Šárka Prchalová
    Senior Event Manager
    telefon: +420 603 273 863