Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce

Trh práce se nachází v jednom z nejdynamičtějších období za poslední roky. HR manažeři stojí před řadou změn, které se promítají do jejich práce, a ovlivňují pracovní prostředí všech firem. Je proto potřeba být na vše řádně připraven.

To bude cílem naší zcela nové konference, která se zaměří na to, jak trh práce mění koronavirová pandemie i všudypřítomná digitalizace firem. Jak v současné době nacházet ty nejlepší zaměstnance a správně je motivovat?

Jaké benefity nyní dávají smysl a jak budou vypadat pracovní podmínky budoucnosti? Jaké nejlepší nástroje a technologie přitom všem využít, aby práce v HR byla co nejefektivnější? Připravte se na budoucnost s námi.

Téma
Online nábor, online onboarding a adaptace, práce na dálku, odměňování, benefity, právní aspekty práce z domova

HLAVNÍ TÉMATA

  • Jak koronavirová krize změnila situaci na trhu práce – výzkumy a data 
  • Změna pracovních podmínek – práce v kanceláři, home office, hybridní styl práce – co dává největší smysl? 
  • Recruiting zaměstnanců – jak si poradit online 
  • Motivace zaměstnanců – benefity a další výhody 
  • Vzdělávání zaměstnanců a talent management 
  • Nové technologie a nástroje, využití chatbotů v HR 
  • Nové trendy: Diverzita a rozmanitost pracovního prostředí

PRO KOHO

  • HR ředitelé a manažeři 
  • HR specialisté 
  • specialisté na interní komunikaci 
  • majitelé a ředitelé firem marketingoví a PR odborníci
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Mediální partneři

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem konference? Kontaktujte prosím Renátu Kolaříkovou, e-mail: renata.kolarikova@iinfo.cz, tel. 602 491 824.

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Šárka Prchalová

Senior Event Manager