Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

  • Iva Hopiánová

    Iva je Training specialistou ve společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. Je zodpovědná za celou oblast vzdělávání - výběr, plánování, organizování a evidování jednotlivých školení a dalších vzdělávacích akcí. A mimo to působí i jako interní lektor v oblasti leadershipu. Největší výzvou byla změna vlastníků společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s., kdy byl velký důraz kladen i na oblast vzdělávání.

    Training specialista

    THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH

  • Magdaléna Chvalinová

    Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Před odchodem na mateřskou dovolenou zlepšovala interní komunikaci ve Philip Morris, nyní je ale plně zaměstnanou maminkou.

    Expertka na interní komunikaci

  • Michaela Mužíková

    Michaela píše texty, které přesvědčí a učí to i ostatní. Nejčastěji v malých a středních firmách jako je RESTU, Shoptet, Korálky.cz nebo třeba slovenská Pixel Federation. Nastavit správný komunikační tón pomáhala také například v základní škole nebo v knihovně. O copywritingu zároveň bloguje v projektu 365copytriku.cz.

  • Jan Pastyřík

    Do firmy Etnetera nastoupil po deseti letech ve státní správě v roce 2007 na pozici Marketingový specialista. Od té doby na "klasický" marketing v podstatě nesáhl, přesto má za sebou řadu různě úspěšných a šílených interních i externích akcí (např. za projekt Offlineblog získal mezinárodní cenu The Stevie Award). Prožil bouřlivý růst Etnetery, přechod svobodné firmy na ještě svobodnější firmu, budování nových prostor a stěhování se do nich.

    V současnosti se jeho pozice nazývá Humourista a politruk. Stará se o interní komunikaci, pohodu ve firmě, naslouchá kolegům a odmlouvá nadřízeným.

    Humourista a politruk

    Etnetera

  • Barbora Pluhařová

    Barbora pracuje v luxusním hotelu Mandarin Oriental Prague jako Director of Learning & Development téměř 4 roky. Její hlavni pracovní náplní je pořádání tréninků, interních workshopů a dalších vzdělávacích aktivit. Kromě vzdělávání se zaměřuje na pořádání různých charitativních, společenských i sportovních akcí pro zaměstnance. Inspiraci pro své tréninky čerpá ze svých bohatých zkušeností z hotelového provozu. V průběhu 10 let vystřídala několik 4* a 5* hotelů s rozdílným konceptem a úrovní služeb. Na své začátky v hotelu vzpomíná s úsměvem, jelikož její původní představy o kariéře byly úplně jiné. Vystudovala Politologii na FSS MU v Brně a “dočasná” práce při studiu se stala její obrovskou vášní. Od recepční přes supervisora, asistenta recepce se nakonec vypracovala na pozici Front Office managera v hotelu Aquapalace Prague. Tam získala cenné zkušenosti s vedením týmu a realizovala několik změnových projektů. V Mandarin Oriental Prague se momentálně soustřeďuje na témata týkající se zlepšování kvality služeb a komunikace mezi odděleními. Neustále se sama učí, jak vlastně dobře učit.

    Director of Learning & Development

    Mandarin Oriental Prague

  • Lenka Šilerová

    Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.

    Executive Director HR & ERM

    Ipsos

  • Martina Šimůnková

    Martina pracuje v Ipsosu od roku 2012. Je součástí oddělení Loyalty, kde vede výzkumy zaměřující se na spokojenost a loajalitu zákazníků napříč všemi sektory, především však v oblasti financí. Kromě zákaznických výzkumů se v poslední době specializuje také na zaměstnanecké výzkumy a jejich komplexní realizaci.

    V oblasti výzkumu trhu Martina pracuje od roku 2010, začínala jako tazatelka. Pracovala také jako pomocná vědecká síla na katedře sociologie Fakulty sociálních studií v Brně, kde také získala bakalářský titul z oborů Mediální studia a žurnalistika a Sociologie a následně také magisterský titul z oboru Sociologie.

  • Filip Šubr

    Filip Šubr je manažerem interní komunikace ve společnosti Sazka. V minulosti působil 5 let jako marketingový manažer sklářské firmy Lasvit. Působil také v mnoha rádiích a televizích jako moderátor a kreativec, či jako koordinátor speciální projektů německé společnosti Glasurit. Vstupem do světa korporací z malé kreativní firmy zažil profesní šok.
    Jeho slovy se s tím dá vypořádat jediným způsobem: přestat vytvářet hodnoty a začít vytvářet strategie, školení, zavádět pravidla a směrnice, nastavovat procesy, přinášet inovace a rozvíjet potenciály. Pochopitelně formou prezentací, konzultací, poradenství a seminářů.
    Filip je absolvent ČZU v Praze a už od studií se věnuje hraní v mnoha rockových a bluegrassových kapelách. Sám hraje na klavír, kytaru a mnoho dalších nástrojů.

    Filip přišel do Sazky nastartovat chybějící interní komunikaci, a to svěží, inovativní a originální formou.

    Specialista interní komunikace

    SAZKA

  • Carol Whitworth

    Carol je zakladatelkou britské agentury Home, která se specializuje na interní komunikaci a spokojenost zaměstnanců. Carol má v Home na starosti inovace a hledání nových nápadů. Mezi klienty Home patří například firmy jako HSBC, General Motors, Coca-Cola, Marks&Spencer nebo třeba i Spojené národy. A rostou každým rokem. Carol je zkušená řečnice a na pódiu se cítí jako doma. Což dokládá i fakt, že je už 34 let zpěvačkou party kapely Doreen Doreen (no považte, už jste byli na prezentaci někoho, kdo vystupoval na Glastonbury?).

    Founder, Inspiration & Innovation Director

    Home

  • Ondřej Zapletal

    Ondřej ve společnosti Etnetera navrhuje nové webové aplikace na míru klientům. Mezi jeho poslední počiny v rámci interní komunikace patří například nově spuštěný sociální intranet v KKCG Group. Má však zkušenosti i z jiných oblastí správy a optimalizace rozsáhlých webových řešení nebo vývoje interních aplikací. Společným pojítkem Ondřejovy práce je orientace na snadné ovládání správci a autory obsahu na straně jedné a intuitivnost a použitelnost uživatelem na straně druhé.

    Web Consultant & Analyst

    Etnetera