Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

8:30 - 8:55

Registrace účastníků

9:00 - 9:10

Úvodní povídání

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

Expertka na interní komunikaci

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Před odchodem na mateřskou dovolenou zlepšovala interní komunikaci ve Philip Morris, nyní je ale plně zaměstnanou maminkou.

9:10 - 9:50

Vizuální komunikace v interní komunikaci

Carol vám ve své prezentaci ukáže, jak komunikovat firemní strategii, tak aby ji zaměstnanci nejen vnímali, ale i pochopili. To, že obrázek často řekne víc než tisíc slov a že powerpointové prezentace přeplněné textem posluchače spíš odradí, už víme. Jak ale obrázky, vizualizace a infografiky využít v interce? Carol vám poradí, vše ukáže na příkladech a nudit se u toho rozhodně nebudete.

Prezentace bude v anglickém jazyce a nebude tlumočena. Ale nebojte, bude opravdu hodně vizuální. :)

Carol Whitworth Carol Whitworth

Founder, Inspiration & Innovation Director

Home

Carol Whitworth

Carol je zakladatelkou britské agentury Home, která se specializuje na interní komunikaci a spokojenost zaměstnanců. Carol má v Home na starosti inovace a hledání nových nápadů. Mezi klienty Home patří například firmy jako HSBC, General Motors, Coca-Cola, Marks&Spencer nebo třeba i Spojené národy. A rostou každým rokem. Carol je zkušená řečnice a na pódiu se cítí jako doma. Což dokládá i fakt, že je už 34 let zpěvačkou party kapely Doreen Doreen (no považte, už jste byli na prezentaci někoho, kdo vystupoval na Glastonbury?).

9:55 - 10:15

7 žhavých trendů v interní komunikaci

emoce - názornost - pestrost - manažeři - digitál - cílení - a hlavně… STRUČNOST

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

Expertka na interní komunikaci

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Před odchodem na mateřskou dovolenou zlepšovala interní komunikaci ve Philip Morris, nyní je ale plně zaměstnanou maminkou.

10:20 - 10:50

Coffee break

10:50 - 11:10

Aby vám to četli

Pár jednoduchých tipů pro lepší e-maily, newslettery, i cedule, které visí po firemních chodbách. Ještě před pár měsíci jsem je totiž také psala. V největším hematologickém centru v Česku, které je plné vytížených vědců a skeptických lékařů. Své postupy jsem proto rovnou testovala :-)

Michaela Mužíková Michaela Mužíková

Copywriting

365 copy triků

Michaela Mužíková

Michaela píše texty, které přesvědčí a učí to i ostatní. Nejčastěji v malých a středních firmách jako je RESTU, Shoptet, Korálky.cz nebo třeba slovenská Pixel Federation. Nastavit správný komunikační tón pomáhala také například v základní škole nebo v knihovně. O copywritingu zároveň bloguje v projektu 365copytriku.cz.

11:15 - 11:30

Jak budovat Employer Brand

Employer Brand se v posledních letech stává plnohodnotnou součástí marketingových a HR strategií firem. Na co nezapomenout při budování Employer Brandu a jak ho měřit?

Lenka Šilerová Lenka Šilerová

Executive Director HR & ERM

Ipsos

Lenka Šilerová

Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.

Martina Šimůnková Martina Šimůnková

Ipsos

Martina Šimůnková

Martina pracuje v Ipsosu od roku 2012. Je součástí oddělení Loyalty, kde vede výzkumy zaměřující se na spokojenost a loajalitu zákazníků napříč všemi sektory, především však v oblasti financí. Kromě zákaznických výzkumů se v poslední době specializuje také na zaměstnanecké výzkumy a jejich komplexní realizaci.

V oblasti výzkumu trhu Martina pracuje od roku 2010, začínala jako tazatelka. Pracovala také jako pomocná vědecká síla na katedře sociologie Fakulty sociálních studií v Brně, kde také získala bakalářský titul z oborů Mediální studia a žurnalistika a Sociologie a následně také magisterský titul z oboru Sociologie.

11:35 - 11:55

Jak se staví sen se stovkou architektů

Prý je lepší vyhořet než se stěhovat. Ale zkuste zapálit ty internety. Navíc, když si nové hnízdečko předem dobře připravíte, je stěhování už jen radost. Povím Vám o tom, jak jsme hledali a budovali nové sídlo, co jsme si tam přinesli a jaké nové vychytávky zařídili. Ajťákovi ke spokojenosti totiž nestačí jen počítač, elektrika a dobré připojení.

Jan Pastyřík Jan Pastyřík

Humourista a politruk

Etnetera

Jan Pastyřík

Do firmy Etnetera nastoupil po deseti letech ve státní správě v roce 2007 na pozici Marketingový specialista. Od té doby na "klasický" marketing v podstatě nesáhl, přesto má za sebou řadu různě úspěšných a šílených interních i externích akcí (např. za projekt Offlineblog získal mezinárodní cenu The Stevie Award). Prožil bouřlivý růst Etnetery, přechod svobodné firmy na ještě svobodnější firmu, budování nových prostor a stěhování se do nich.

V současnosti se jeho pozice nazývá Humourista a politruk. Stará se o interní komunikaci, pohodu ve firmě, naslouchá kolegům a odmlouvá nadřízeným.

12:00 - 13:00

Společný oběd

13:00 - 13:20

IK z bodu nula – start a aktivace zaměstnanců

Představte si, že máte před sebou na stole nepopsaný list. V hlavě pár nápadů, ale netušíte, jestli vám je vydavatel vydá a zaplatí. A pokud ano, kdo je vlastně bude číst? Zatím nemáte sebemenší představu, jaké publikum a jaký čtenář na druhém konci čeká.. Tak přesně takové pocity jsme měl při nástupu do Sazky. Velká výhoda byla startovací pozice nula. Nikdo od interky nic nečekal, nikdo totiž vlastně nevěděl, co by čekat mohl. A proč by jí vlastně měl dělat ten pankáč z toho Lasvitu? No možná právě proto, říkám si dnes, protiklady se totiž občas báječně přitahují. A doplňují..

Filip Šubr Filip Šubr

Specialista interní komunikace

SAZKA

Filip Šubr

Filip Šubr je manažerem interní komunikace ve společnosti Sazka. V minulosti působil 5 let jako marketingový manažer sklářské firmy Lasvit. Působil také v mnoha rádiích a televizích jako moderátor a kreativec, či jako koordinátor speciální projektů německé společnosti Glasurit. Vstupem do světa korporací z malé kreativní firmy zažil profesní šok.
Jeho slovy se s tím dá vypořádat jediným způsobem: přestat vytvářet hodnoty a začít vytvářet strategie, školení, zavádět pravidla a směrnice, nastavovat procesy, přinášet inovace a rozvíjet potenciály. Pochopitelně formou prezentací, konzultací, poradenství a seminářů.
Filip je absolvent ČZU v Praze a už od studií se věnuje hraní v mnoha rockových a bluegrassových kapelách. Sám hraje na klavír, kytaru a mnoho dalších nástrojů.

Filip přišel do Sazky nastartovat chybějící interní komunikaci, a to svěží, inovativní a originální formou.

13:25 - 13:45

Moderní intranetové řešení do moderní firmy

Intranet je pro manažery interní komunikace takový věčný oříšek. Ondřej vám ve své prezentaci ukáže, jak vybudovat úspěšný intranet, na který budou zaměstnanci rádi chodit. Jak by měl vypadat ideální intranet z UX pohledu? Co je pro zaměstnance důležité, co tam hledají, co je spíš odradí a kde se dělají nejčastější chyby? Ondřej vám přinese uživatelský pohled na intranet a také nějaké zkušenosti z jeho dlouhodobé správy.

Ondřej Zapletal Ondřej Zapletal

Web Consultant & Analyst

Etnetera

Ondřej Zapletal

Ondřej ve společnosti Etnetera navrhuje nové webové aplikace na míru klientům. Mezi jeho poslední počiny v rámci interní komunikace patří například nově spuštěný sociální intranet v KKCG Group. Má však zkušenosti i z jiných oblastí správy a optimalizace rozsáhlých webových řešení nebo vývoje interních aplikací. Společným pojítkem Ondřejovy práce je orientace na snadné ovládání správci a autory obsahu na straně jedné a intuitivnost a použitelnost uživatelem na straně druhé.

13:50 - 14:10

IK jako nástroj pro hladký průběh hrubých změn

Naše společnost v loňském roce změnila vlastníka. Tato změna se nedotkla jen změny názvu firmy, kdy TRW – DAS a.s. se změnilo na THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s., ale především změny firemní kultury z americké na japonskou. Velkou výzvou pro nás proto bylo našim zaměstnancům prostřednictvím správně připravených školení tento přechod maximálně usnadnit. A lehký úkol to rozhodně nebyl…

Iva Hopiánová Iva Hopiánová

Training specialista

THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH

Iva Hopiánová

Iva je Training specialistou ve společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. Je zodpovědná za celou oblast vzdělávání - výběr, plánování, organizování a evidování jednotlivých školení a dalších vzdělávacích akcí. A mimo to působí i jako interní lektor v oblasti leadershipu. Největší výzvou byla změna vlastníků společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s., kdy byl velký důraz kladen i na oblast vzdělávání.

14:15 - 14:45

Coffee break

14:45 - 15:05

Volba zaměstnance roku trochu jinak

Do práce se chodí hlavně pracovat, ale občas je fajn se i v práci společně pobavit a ještě tím i někomu pomoci. Přesně o tom byla volba a slavnostní vyhlášení ankety zaměstnanec roku v Mandarin Oriental Prague. Letos se totiž celý galavečer nesl ve stylu Stardance s charitativním podtextem. Jak se takové akce u nás realizují, co všechno k tomu potřebujete a na co je dobré se připravit, se s vámi podělí Barbora. A výsledek? Rozhodně stál za to! Nebojte se odvázat. Čím šílenější nápad, tím lepší… :)

Barbora Pluhařová Barbora Pluhařová

Director of Learning & Development

Mandarin Oriental Prague

Barbora Pluhařová

Barbora pracuje v luxusním hotelu Mandarin Oriental Prague jako Director of Learning & Development téměř 4 roky. Její hlavni pracovní náplní je pořádání tréninků, interních workshopů a dalších vzdělávacích aktivit. Kromě vzdělávání se zaměřuje na pořádání různých charitativních, společenských i sportovních akcí pro zaměstnance. Inspiraci pro své tréninky čerpá ze svých bohatých zkušeností z hotelového provozu. V průběhu 10 let vystřídala několik 4* a 5* hotelů s rozdílným konceptem a úrovní služeb. Na své začátky v hotelu vzpomíná s úsměvem, jelikož její původní představy o kariéře byly úplně jiné. Vystudovala Politologii na FSS MU v Brně a “dočasná” práce při studiu se stala její obrovskou vášní. Od recepční přes supervisora, asistenta recepce se nakonec vypracovala na pozici Front Office managera v hotelu Aquapalace Prague. Tam získala cenné zkušenosti s vedením týmu a realizovala několik změnových projektů. V Mandarin Oriental Prague se momentálně soustřeďuje na témata týkající se zlepšování kvality služeb a komunikace mezi odděleními. Neustále se sama učí, jak vlastně dobře učit.

15:10 - 16:00

Společné závěrečné povídání

Na závěr konference si společně sedneme a probereme si, co během celého dne bylo řečeno. 1 000 lidí, 1 000 názorů, takže budete mít možnost se zeptat kohokoliv na cokoliv a nově nabité dojmy pořádně utřídit.

Iva Hopiánová Iva Hopiánová

Training specialista

THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH

Iva Hopiánová

Iva je Training specialistou ve společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s. Je zodpovědná za celou oblast vzdělávání - výběr, plánování, organizování a evidování jednotlivých školení a dalších vzdělávacích akcí. A mimo to působí i jako interní lektor v oblasti leadershipu. Největší výzvou byla změna vlastníků společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s., kdy byl velký důraz kladen i na oblast vzdělávání.

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

Expertka na interní komunikaci

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Před odchodem na mateřskou dovolenou zlepšovala interní komunikaci ve Philip Morris, nyní je ale plně zaměstnanou maminkou.

Jan Pastyřík Jan Pastyřík

Humourista a politruk

Etnetera

Jan Pastyřík

Do firmy Etnetera nastoupil po deseti letech ve státní správě v roce 2007 na pozici Marketingový specialista. Od té doby na "klasický" marketing v podstatě nesáhl, přesto má za sebou řadu různě úspěšných a šílených interních i externích akcí (např. za projekt Offlineblog získal mezinárodní cenu The Stevie Award). Prožil bouřlivý růst Etnetery, přechod svobodné firmy na ještě svobodnější firmu, budování nových prostor a stěhování se do nich.

V současnosti se jeho pozice nazývá Humourista a politruk. Stará se o interní komunikaci, pohodu ve firmě, naslouchá kolegům a odmlouvá nadřízeným.

Barbora Pluhařová Barbora Pluhařová

Director of Learning & Development

Mandarin Oriental Prague

Barbora Pluhařová

Barbora pracuje v luxusním hotelu Mandarin Oriental Prague jako Director of Learning & Development téměř 4 roky. Její hlavni pracovní náplní je pořádání tréninků, interních workshopů a dalších vzdělávacích aktivit. Kromě vzdělávání se zaměřuje na pořádání různých charitativních, společenských i sportovních akcí pro zaměstnance. Inspiraci pro své tréninky čerpá ze svých bohatých zkušeností z hotelového provozu. V průběhu 10 let vystřídala několik 4* a 5* hotelů s rozdílným konceptem a úrovní služeb. Na své začátky v hotelu vzpomíná s úsměvem, jelikož její původní představy o kariéře byly úplně jiné. Vystudovala Politologii na FSS MU v Brně a “dočasná” práce při studiu se stala její obrovskou vášní. Od recepční přes supervisora, asistenta recepce se nakonec vypracovala na pozici Front Office managera v hotelu Aquapalace Prague. Tam získala cenné zkušenosti s vedením týmu a realizovala několik změnových projektů. V Mandarin Oriental Prague se momentálně soustřeďuje na témata týkající se zlepšování kvality služeb a komunikace mezi odděleními. Neustále se sama učí, jak vlastně dobře učit.

Lenka Šilerová Lenka Šilerová

Executive Director HR & ERM

Ipsos

Lenka Šilerová

Od marketingového výzkumu (Median, Eurotel, Ipsos) jsem se přirozeně přesunula k zaměstnaneckým výzkumům a k internímu HR v Ipsosu. Pomáhám našim klientům budovat employer brand a podporovat motivaci zaměstnanců. Interně se nejvíce věnuji posilování Ipsos employer brandu a rozvoji zaměstnanců a managerů. Při své práci využívám jak výzkumné a managerské zkušenosti, tak psychologické a koučovací zázemí.

Filip Šubr Filip Šubr

Specialista interní komunikace

SAZKA

Filip Šubr

Filip Šubr je manažerem interní komunikace ve společnosti Sazka. V minulosti působil 5 let jako marketingový manažer sklářské firmy Lasvit. Působil také v mnoha rádiích a televizích jako moderátor a kreativec, či jako koordinátor speciální projektů německé společnosti Glasurit. Vstupem do světa korporací z malé kreativní firmy zažil profesní šok.
Jeho slovy se s tím dá vypořádat jediným způsobem: přestat vytvářet hodnoty a začít vytvářet strategie, školení, zavádět pravidla a směrnice, nastavovat procesy, přinášet inovace a rozvíjet potenciály. Pochopitelně formou prezentací, konzultací, poradenství a seminářů.
Filip je absolvent ČZU v Praze a už od studií se věnuje hraní v mnoha rockových a bluegrassových kapelách. Sám hraje na klavír, kytaru a mnoho dalších nástrojů.

Filip přišel do Sazky nastartovat chybějící interní komunikaci, a to svěží, inovativní a originální formou.