Royal, Vinohradská 48, Praha 2

Program

Program

Úvodní slovo

Magdaléna Chvalinová Magdaléna Chvalinová

Expertka na interní komunikaci

Magdaléna Chvalinová

Absolventka Filosofické fakulty UK, obor Filologie a lingvistika a Školy mezinárodních a veřejných vztahů Praha obor Public Relations. Pracovala jako specialistka interní komunikace v Českém Telecomu. Poté působila ve společnosti České aerolinie jako manažerka interní komunikace a šéfredaktorka interního magazínu OKNO a klientského in-flight magazínu ČSA Review. Následně pracovala ve společnosti ČEZ jako senior specialista interní komunikace. Zároveň externě přednášela komunikaci ve Škole mezinárodních a veřejných vztahů Praha a stále přednáší pro Top Vision. Má zkušenosti s velkými projekty interní komunikace jako byl projekt Optimalizace v Českém Telecomu, interní image kampaň v Českých aeroliniích nebo interní komunikace akvizice Ahold/Spar, jejíž strategie získala stříbro v evropské soutěži FEIEA. Bohatou praxi v komunikaci také získala v contentové agentuře Boomerang Communication a ve společnosti INSIDERS, která se specializuje na poradenství v oblasti interní komunikace. Před odchodem na mateřskou dovolenou zlepšovala interní komunikaci ve Philip Morris, nyní je ale plně zaměstnanou maminkou.

Happiness manager do každé firmy

Co je happiness management a jak ho praktikovat ve firmě? Potřebujete manažera štěstí nebo jsme strůjcem svého štěstí každý sám? Pojďte se mnou najít to pravé řešení pro vaši firmu.

Věra Koukalová Věra Koukalová

Happiness manager

DiffSolutions

Věra Koukalová

Manažerka, konzultantka a mentorka s 10+ lety praxe v marketingu a HR. Má za sebou mimo jiné dlouholetou praxi v různých rolích v Google Inc., H1.cz. a působení jako Happiness manažerka ve společnosti Fragile Media. Její kariéra začala v marketingu, brzy řídila největší tým PPC specialistů v jedničce na trhu – H1.cz, odkud přešla do Googlu řídit partnerský program pro marketingové agentury, kterým pomáhala nejen s Google produkty, ale především s rozvojem firmy, budováním týmů a systematickým vzděláváním. Přechod k HR a happiness managementu byl nasnadě – jako Happiness manažerka se starala o firemní kulturu, nábory a HR branding ve Fragile media a poté jako HR a marketingová ředitelka stavěla na nohy komunitní startup Robeeto. Již 5 let je držitelkou certifikátu Google Partners Trainer a školí marketingové strategie pro Google. S Googlem spojila i svůj velký koníček – pořádání vzdělávacích akcí v komunitě Google User Group, kde řídí program Womenwill pro Českou republiku. O Happiness managementu píše pravidelnou rubriku do časopisu Statutární zástupce firmy, pravidelně školí, přednáší a předává svoje zkušenosti dál.

Obětí vlastního úspěchu

Když se vaší firmě podaří něco, co má potenciál změnit celé odvětví a stát se opravdovou revolucí, zdálo by se, že nadchnout zaměstnance bude hračka. Když do toho ale potřebujete ztransformovat firemni kulturu a interní procesy, aby se vaše novinka mohla skutečně rozjet, to celé zasadíte do rámce česko-slovensko-maďarské spolupráce, a ve finále podtrhnete principy skutečné mezinárodní korporace, nebudete se stačit divit.

Michael Sidó Michael Sidó

Manager Internal Communications CZ l SK l HU

Philip Morris ČR

Michael Sidó

Vystudoval ekonomiku a management na univerzitách v Ústí nad Labem a v Pardubicích. Nejprve působil jako redaktor v regionálních redakcích celostátních deníků a na marketingově zaměřených projektech podporujících rozvoj samosprávy. Následně nastoupil do společnosti T-Mobile, kde začínal na pozici specialisty interní komunikace. Tam zastával pozice manažera interní komunikace, senior brand manažera či manažera pro transformaci. Zodpovídal za firemní identitu a design, firemní publikace, copywriting, interní komunikaci a merchandising. Jeho rolí bylo i posilování firemní kultury směrem k orientaci na zákazníka. V posledních dvou letech byl odpovědný za interní komunikaci v T-Mobile v České republice a ve Slovak Telekomu na Slovensku. Od července 2017 pracuje jako manažer interní komunikace pro Česko, Slovensko a Maďarsko ve společnosti Philip Morris. Poslední dva roky má také na starost marketing a komunikaci největšího technologického festivalu ve střední Evropě Future Port Prague, jehož druhý ročník proběhne 6. a 7. 9. 2018 v pražských Holešovicích.

Interka po apokalypse

Ráda bych vás vzala na dobrodružnou cestu zavádění gamifikované vzdělávací akademie do IT firmy Veracomp. Pojďme nakouknout pod pokličku toho, jak jsme v poměrně skeptickém týmu IT odborníků rozkřesali zájem o vzdělávání a sdílení know how. Spontánně vzniklo divadelní představení, blog, tištěné noviny a mnoho dalšího. A hlavně vznikla platforma pro koncepční vzdělávání všech zaměstnanců, která je oblíbená a přináší výsledky.

Jana Hřebecká Jana Hřebecká

Edu-designérka & lektorka

Court of Moravia

Jana Hřebecká

Jsem edu-designérka a lektorka ve firmě Court of Moravia, kterou jsem před deseti lety spoluzakládala. Mým denním chlebem je design koncepčního rozvoje zaměstnanců, facilitace workshopů a trénink klíčových dovedností.

Příležitosti a rizika interní komunikace v heterogenní výrobní firmě

Ve svém vystoupení se budu opírat zejména o zkušenosti z Hamé a na různých příkladech se budu snažit ukázat, jaké kroky mohou pomoci efektivní interní komunikaci ve firmě s heterogenním uspořádáním (závody geograficky vzdálené, široké výrobní portfolio atd.). Budu se věnovat i propojování PR, HR a marketingu, rozličným možnostem zapojování zaměstnanců a jejich blízkých do procesů firemní komunikace. Dotkneme se také problému, jak do firemní komunikace správně začlenit zcela nový subjekt (akvizice).

Petr Kopáček Petr Kopáček

PR manager

Hamé

Petr Kopáček

Petr Kopáček působí od roku 2013 jako PR manager skupiny Hamé, kde odpovídá za externí i interní komunikaci. V minulosti nasbíral zkušenosti také v dalších institucích soukromé i státní sféry, jako PR manager řídil externí a interní komunikaci LEO Express, zastával pozici vedoucího tiskového oddělení Hospodářské komory ČR a několik let byl také tiskovým mluvčím Generálního ředitelství hasičského záchranného sboru ČR.

Interní komunikace založená na důkazech

Příspěvek se zaměří na přehled aktuálně dostupných vědecko-výzkumných poznatků potvrzujících význam interní komunikace v řízení firmy. Představí systémové nastavení i zásadní manažerské komunikační kompetence, jejichž aplikace vede k odstranění a prevenci nejčetnějších bariér.

Jana Holá Jana Holá

Proděkanka, Docentka

Univerzita Pardubice

Jana Holá

Jana Holá pracuje od roku 2004 na Univerzitě Pardubice, v současnosti jako proděkanka pro vědu a výzkum na Fakultě zdravotnických studií. Předchozí pracovní kariéru prožila v manažerských pozicích v oblasti distribuce ICT. Je autorkou několika monografií a mnoha odborných článků na téma interní komunikace, v rámci své práce usiluje o emancipaci interní komunikace jako samostatné manažerské disciplíny.