Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:10

Zahájení

Libor Kudláček Libor Kudláček

Předseda představenstva

Euroffice Praha - Brusel a.s.

Libor Kudláček

Libor Kudláček je český podnikatel a bývalý politik Občanského fóra, pak Občanské demokratické aliance, československý poslanec Sněmovny lidu Federálního shromáždění po sametové revoluci a poslanec Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v 90. letech.Po odchodu z politiky v roce 1998 spoluzaložil společnost Euroffice Praha - Brusel, a.s. V současnosti je předsedou představenstva.

9:10 - 9:30

Nasazení HbbTV

Patrick vám ve své prezentaci ukáže stávající nasazování HbbTV ve světě a podělí se s vámi o zkušenosti z klíčových zahraničních trhů.

Přednáška v anglickém jazyce s tlumočením.

Patrick Rabu Patrick Rabu

Sales Director EMEA

httv

Patrick Rabu

Patrick Rabu je vystudovaný inženýr a MBA. V roce 1991 spoluzaložil společnost Xcom Multimedia Communications a v oblasti digitálních televizí se pohybuje od roku 1996. V počátcích firma vyvíjela set-top-boxy (značku XSAT) s řadou v té době zcela nových technologí (integrovaný duální CAS, digitální a analogové set-top-boxy, digitální V adaptéry pro pozemní vysílání). S příjmy kolem 50 M euro byla společnost koupena firmou Pace, ve které Patrick následně zastával pozici regionálního ředitele pro oblasti EMEA & APAC. V roce 2007 se připojil k francouzskému start-upu Anevia, který se zabývá oblastmi IPTV a OTT, a působil zde jako viceprezident pro obchod. Od roku 2012 pracuje ve společnosti HTTV jako obchodní ředitel pro oblast Evropy, Středního Východu a Afriky.

9:35 - 9:55

Monetizace HbbTV v Polsku

Ve své prezentaci vám ukážu příklady interaktivních HbbTV reklam vysílaných v polských televizních stanicích.

Přednáška v anglickém jazyce s tlumočením.

Pawel Tutka Pawel Tutka

Hybra tv

Pawel Tutka

Pawel se aktivně podílí na rozvoji HbbTV a Smart TV trhu v Polsku. Inicioval v Polsku vývoj hybridní televize ve standardu HbbTV, když v roce 2012 odstartovaly první testy HbbTV ve spolupráci s televizními společnostmi TVP a TVN. Pawel se také podílel na vývoji několika desítek HbbTV aplikaci. Je konzultantem řady projektů založených na HbbTV. V letech 2000-2005 působil v televizní společnosti TVN, kde byl zodpovědný za rozvoj interaktivní televize na bázi interakce prostřednictvím SMS Premium zpráv. Na základě toho pak Pawel nasazoval v Polsku soutěže a hlasování prostřednictvím Premium SMS, poprvé použité pro televizní show Big Brother. Během svého působení v TVN se podílel na více jak 500 interaktivních projektech pro mnoho televizních formátů (Stardance, Chcete být milionářem?, soutěž Miss a řada Call TV formátů).

10:00 - 10:20

Co dokážeme připravit pro HbbTV v ČR

HbbTV přinese TV broadcasterům nové možnosti monetizace svého obsahu. Příklady ze zahraničí ukazují příležitosti a možné směry využití technologie HbbTV pro monetizaci. Jaký můžeme očekávat vývoj HbbTV v ČR? Jak mohou České Radiokomunikace výrazně urychlit vstup provozovatelům televizního vysílání na rodící se reklamní HbbTV trh?

Martin Gebauer Martin Gebauer

CEO

České Radiokomunikace

Martin Gebauer

Martin Gebauer působí na vysokých manažerských pozicích již více než deset let. Do Českých Radiokomunikací nastoupil v roce 2011 nejdříve na pozici finančního ředitele a v roce 2014 převzal místo generálního ředitele. Vystudoval stavební fakultu na VUT v Brně, obor ekonomie a řízení a londýnskou City University. Zkušenosti sbíral ve společnostech Ernst & Young, Aliten Group Spain a Orco Property Group.

10:25 - 10:55

Coffee break

10:55 - 11:15

Vše co o HbbTV tušíte, ale nevíte

Jak si vychovat vlastní hybridní televizi, tak aby monetizovala obsah.

Lukáš Hnilička Lukáš Hnilička

CEO

Hybrid Company

Lukáš Hnilička

Zakladatel a CEO Hybrid Company, která se zaměřuje na technologii HbbTV propojující TV a internet. Hybrid je inovativním leaderem v CEE specializující se na marketingové a monetizační využití interaktivní obrazovky. Lukáš je považován za předního vizionáře a realizátora na poli nových médií. Předtím působil 10 let na pozici CTO v TV Óčko. Oblíbenou volnočasovou aktivitou je mačkání červeného tlačítka.

11:20 - 11:40

HbbTV v prostředí ČT

Jaké jsou budoucí trendy ve vývoji aplikací pro HbbTV? Co umožní nová norma 2.0? Jaké otevírá nové možnosti do budoucna? Co jsou případná rizika a příležitosti? Jaká je situace ve světě?

Pavel Kohout Pavel Kohout

Executive Manager of New Media

Česká televize

Pavel Kohout

Pavel Kohout, 39 years, married, 3 sons. He has been working at the position of Executive Manager of New Media in the Czech Television (= ČT, Česká televize). He passed to ČT from Prima Online where he worked as head of development department ad formerly as head of Internet department at FTV Prima. Previously, he worked as manager of a software company. He started his professional career as programmer. In 1996, he stood at the cradle of the first Czech multimedia encyclopaedia on CD-ROM. He likes to devote his leisure time to his family, floorball and music.

11:45 - 12:05

Jak si stojí HbbTV z pohledu monetizace?

HbbTV přinese TV broadcasterům nové možnosti monetizace svého obsahu. Příklady ze zahraničí ukazují příležitosti a možné směry využití technologie HbbTV pro monetizaci. Jaký můžeme očekávat vývoj HbbTV v ČR? Jak mohou České Radiokomunikace výrazně urychlit vstup provozovatelům televizního vysílání na rodící se reklamní HbbTV trh?

Robert Mitka Robert Mitka

Business Development Manager

České Radiokomunikace

Robert Mitka

Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty UK obor informatika. Zkušenosti získal zejména v mediálních společnostech CET 21 a Ringier Axel Springer, kde více než 13 let působil na vývojových pozicích online produktů. Robert působí od října 2014 v Českých Radiokomunikacích na pozici Product Development Manager pro oblast médií.

12:10 - 12:25

Využití Big Data pro analýzu sledovanosti TV

V době stále častější implementace pokročilých technologií pro sběr, analýzu a vizualizaci dat, rostou přirozeně, a to jak nároky provozovatelů televizního vysílání po detailních statistikách sledovanosti jednotlivých pořadů, tak nároky inzerentů na možnost vyhodnocovat efektivitu prostředků investovaných do televizní reklamy. Propojení světa televize, internetu a nových technologií pro práci s velkými daty, otevírají zcela nové dimenze získávání a vyhodnocování dat sledovanosti televizního vysílání a televizní reklamy.

Petr Nemeth Petr Nemeth

České Radiokomunikace

Petr Nemeth

Petr začínal jako vývojář, má zkušenosti s vývojem rozsáhlých databázových řešení pro práci s nestrukturovanými daty a analytických nástrojů. Před ČRa pracoval v Mediální skupině Mafra, kde měl na starosti on-line měření a datovou analytiku.

12:30 - 12:45

Měření sledovanosti obrazovek připojených k internetu

Jaké výzvy přináší HbbTV, ale i jiné formy šíření televizního obsahu přes internet? Dokáže stávající metodika a technologie měření sledovanosti televize změřit sledovanost HbbTV?
Různé platformy pro šíření televizního, a nejen televizního, obsahu na jakékoli obrazovce, vyžadují od společností, které se zabývají měřením sledovanosti neustálý vývoj jak měřících technologií, tak metodiky měření. Spolu s tím je nutné pozorně sledovat, jak se jednotlivé technologie prosazují u diváckých skupin. Tyto a další otázky se pokusím zodpovědět ve svém příspěvku na INNOVATION DAY věnovanému HbbTV.

Tomáš Bičík Tomáš Bičík

Business Development Director

Nielsen Admosphere

Tomáš Bičík

Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.

12:50 - 13:30

Co ovlivní budoucnost televize během následujících 5ti let?

Tomáš Bičík Tomáš Bičík

Business Development Director

Nielsen Admosphere

Tomáš Bičík

Tomáš Bičík se v letech 1993-1997 věnoval plánování, nákupu a analyzování televizních reklamních kampaní, nejdříve pro Young & Rubicam a poté pro Mediapolis Praha. Od roku 1997 do roku 2011 byl ředitelem výzkumného a vývojového oddělení mediální agentury Mediaedge:cia, jež se stala součástí skupiny GroupM. V roce 2011 nastoupil do společnosti MEDIARESEARCH – nyní Nielsen Admosphere, kde má na starosti rozvoj obchodních příležitostí, podporu zahraničních projektů měření televizní sledovanosti, marketingového výzkumu a podílí se na marketingu a PR Nielsen Admosphere.

Daniel Grunt Daniel Grunt

Head of digital

CME

Daniel Grunt

Daniel Grunt působí od března 2021 jako head of digital společnosti CME. Předtím byl sedm let ředitelem nových médií konkurenční televize Prima. Před svým příchodem na Primu vedl nová média ve vydavatelství Sanoma Media Praha. Již v minulosti, v období 2008-2010, řídil internetové aktivity TV Nova. Před tím byl marketingovým a produktovým ředitelem internetového portálu Centrum.cz. Působil také jako manažer pro oblast multimédií ve společnosti Nokia Czech Republic.

Petr Nemeth Petr Nemeth

České Radiokomunikace

Petr Nemeth

Petr začínal jako vývojář, má zkušenosti s vývojem rozsáhlých databázových řešení pro práci s nestrukturovanými daty a analytických nástrojů. Před ČRa pracoval v Mediální skupině Mafra, kde měl na starosti on-line měření a datovou analytiku.

13:30 - 14:30

Oběd

15:00

Předpokládaný konec