Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

11:00 - 11:45

On-line platby a jejich důležité místo v cestovním ruchu - workshop

Praktické ukázky on-line plateb s vyžitím platební brány. Případová studie Ancora – cestovní kancelář s.r.o. s osobní referencí paní ředitelky Karolíny Završanové.

Simona Hornychová

Komunikační stratég

eBRÁNA

11:45 - 12:30

Věrnostní programy a spotřebitelské soutěže, sms marketing

Spotřebitelské soutěže a věrnostní programy jsou silným prostředkem k vyvolání zájmu o škálu produktů a služeb. Druhým, mnohdy však opomíjeným cílem je prosté upevňování dobrých vztahů se stávající klientskou základnou, což následně, avšak ve výrazné míře, napomáhá i při jejím rozšiřování. V neposlední řadě je velkým přínosem zisk informací o zákaznících, které jsou klíčem k jejich dalšímu poznávání a to nám umožňuje lepší zacílení a efektivnější komunikaci se zákazníky. Na našem workshopu Vám ukážeme několik zajímavých případových studií s praktickou ukázkou konkrétních mechanik soutěží a programů vč. logistiky odměn.

Lenka Štveráková Lenka Štveráková

Marketing services director

ComGate Payments, a.s.

Lenka Štveráková

Lenka vystudovala Sociální a mediální komunikaci v Praze. Ve společnosti ComGate, a.s. působí od roku 2005, kdy měla na starost přípravu a realizaci spotřebitelských soutěží pro klíčové zákazníky. Od roku 2009 byly služby interaktivního marketingu přesunuty do dceřiné společnosti CommGate Interactive, s.r.o., která provozuje souvislý řetězec služeb marketingu a obchodu. V současnosti Lenka zodpovídá za vedení jednotky interaktivního marketingu a accountského týmu a věnuje se zejména motivačním programům pro segment B2B a B2C, kdy navrhuje účinné postupy sloužící ke vzbuzení a uchování zájmu zákazník o produkty či služby našich klientů a k podpoře pozitivního vnímání značky.

13:30 - 14:15

Tvorba newsletterů v Mailchimpu

Podíváme se na to, jak budovat zdravý mailing list a jak nastartovat komunikaci prostřednictvím email marketingu místo „odpalování“ spamových náloží napříč internetem. To vše v prostředí Mailchimpu.

Jan Duffek Jan Duffek

Obchodní ředitel

Darkmay

Jan Duffek

Honza před šesti lety společně Mirkem Fidranským a Honzou Polákem založil firmu Darkmay s.r.o, která se věnuje vývoji CeSYSu - online řešení pro provizní prodejce produktů českých a slovenských cestovních kanceláří. Na starosti má marketing a komunikaci s klienty. CeSYS využívá k proviznímu prodeji 700 provizních prodejců a svojí dovolenou hledalo loni přes CeSYS 4,5 milionu lidí. Má rád život na venkově, dobrý rum a volný čas se snaží věnovat rodině.

14:15 - 15:00

Copywriting pro cestovní ruch: Jak psát tak, aby si klienti vybrali právě vás

Texty umístěné na internetu mají svá jasná pravidla a zákonitosti. Věděli jste, že PR článek umístěný na internetu má na zaujetí čtenáře pouhé 4 vteřiny? Od roku 2008 jsme na velkých portálech vypublikovali přes tisíc článků, které si přečetlo více než 12 milionů čtenářů. Na konkrétních příkladech vám ukážeme, jak (ne)psat čtivé a atraktivní titulky i na jakých dalších faktorech je závislá celková čtenost článku. Prozradíme, kde čerpat zajímavé informace, i to, proč je důležité věnovat pozornost grafické podobě textu. A ukážeme vám, že atraktivní článek se dá napsat i o hotelové restauraci nebo pobytových poukazech.

Viola Kratochvílová Viola Kratochvílová

UX Designer

Picards

Viola Kratochvílová

Violka navrhuje a s pomocí týmu dalších lidí z Aira GROUP realizuje online marketingové strategie. Vystudovala žurnalistiku a mediální studia a po škole začínala jako copywriter. Ve společnosti Aira, kde pracuje přes 2 roky, nejprve psala hlavně články o cestování – na portálech jako Novinky.cz, iDnes.cz, iPrima.cz nebo Blesk.cz jich z pera Aira copywriterů vyšlo více než tisíc. Kromě článků otextovává weby nejrůznějšího zaměření, napíše vám text o daních i knoflících. Když zrovna nic nepíše, pravděpodobně fotí, tancuje nebo běhá.

Lucie Štěrbová Lucie Štěrbová

Web Content Specialist

Aira GROUP, s.r.o

Lucie Štěrbová

Absolventka žurnalistiky na Karlově univerzitě, která poměrně záhy od zpravodajství a publicistiky zběhla ke copywritingu a obsahovému marketingu. Ve společnosti Aira GROUP pracuje pět let, během kterých se věnovala z velké části právě oblasti cestování. Podepsaná je pod stovkami článků, ale i pod obsahem některých webů, newsletterů nebo minisites. Mimo to si občas odskočí ke sportovní žurnalistice, do kina na dobrý film, ke kvalitní knížce a logicky i za hranice – za poznáním jiných zemí.