Jak co nejlépe poznat svého zákazníka

Koronavirová pandemie změnila leccos včetně nákupních zvyklostí a chování zákazníků. Další MARKETING MEETING se zaměří na to, jak co nejlépe poznat své zákazníky a být připraven na změny, které přicházejí. Nabídneme tipy, jak co nejefektivněji komunikovat se svou cílovou skupinou, jak získat její loajalitu a jak naopak na ty, kteří rádi sledují nové trendy a mění postoje. 

Tématem bude také získávání a zpracování dat, které vedou k lepšímu poznání zákazníků a jejich segmentaci. Věnovat se budeme také využití výzkumů a AB testování, aby váš produkt byl co nejlépe přijat. Pojďte s námi společně hledat cestu a růst.

Akce proběhne online

Hlavní témata

  • Jak pandemie změnila nákupní zvyklosti a chování zákazníků 
  • Jak poznat svoji cílovou skupinu a správně s ní komunikovat 
  • Získávání informací o zákazníkovi na základě dat a datové analytiky 
  • Jak funguje mysl zákazníka 
  • Výzkumy a AB testování Řízení vztahů se zákazníky - CRM

Pro koho

  • marketingoví manažeři a specialisté 
  • specialisté na sociální sítě 
  • obsahoví stratégové
  • tvůrci obsahu 
  • copywriteři 
  • kreativci
Video

Ohlédnutí za lednovým MARKETING MEETING

Ceny a vstupenky

Registrace

Základní cena

1 990 Kč cena je uvedena bez DPH
do 13. 06. 17:59:59
Partneři akce

Partneři akce

Více o partnerech akce

Partner

Mediální partner

Organizátor

Produkce

Chcete se stát partnerem konference? Kontaktujte prosím Renátu Kolaříkovou, e-mail: renata.kolarikova@iinfo.cz, tel. +420 602 491 824.

Místo konání

Místo a kontakt

Akce proběhne online

Šárka Prchalová

Senior Event Manager