Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

Přednášející

Vladimír Houba

Vladimír Houba zajišťuje aktivity společnosti RTB House zaměřené na personalizovaný on-line marketing a Real-Time Bidding (RTB). Z důležité považuje to, aby marketéři využívali ve své každodenní práci poslední trendy a nástroje. Nerozhoduje velikost země nebo počet uživatelů, ale spíše snaha o dobré zacílení a naslouchání cílové skupině.

Vladimír Kadlec

Vladimír Kadlec se celou svoji kariéru věnuje strojovému zpracování informací. Před 25 lety napsal svůj první počítačový program a od té doby svět technologií neopustil. Po dokončení postgraduálního studia a krátké vývojářské kariéře zakotvil v Seznam.cz, kde aktuálně převzal zodpovědnost za celý výzkumný tým Vyhledávání. Návrhem a aplikací vědeckých postupů napomáhá tomu, aby uživatelé nalezli, co hledají. Relaxuje nejčastěji jízdou na kole nebo běháním.

Jiří Mach

Absolvent Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy v Praze. První zkušenosti sbíral u dodavatele IT řešení GEM systems a Profinit. V roce 2016 se rozhodl založit vlastní firmu Enehano Solutions, která pomáhá firmám s digitální transformací. Dnes jako CEO stojí v čele firmy o 100 Salesforce nadšencích a ročním obratem přes 130 milionů Kč.

Tomáš Šalamon

Spoluzakladatel a CEO společnosti Incomaker. Publikuje a přednáší o digitálním marketingu. Učí na VŠE.

Lucie Šperková

Má zkušenosti s analýzou dat v e-commerce, financích a digitálním marketingu. Současně se věnuje zákaznické analytice a využití samoučících mechanismů v online marketingu v analytické agentuře Amoeba. Věří cloudovým technologiím a síle open-source. Fascinaci technologickým světem kompenzuje v přírodě. Miluje letadla, hory a turistiku.