Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style a v současnosti vede tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED.
Vladimír Houba zajišťuje aktivity společnosti RTB House zaměřené na personalizovaný on-line marketing a Real-Time Bidding (RTB). Z důležité považuje to, aby marketéři využívali ve své každodenní práci poslední trendy a nástroje. Nerozhoduje velikost země nebo počet uživatelů, ale spíše snaha o dobré zacílení a naslouchání cílové skupině.
Vladimír Kadlec se celou svoji kariéru věnuje strojovému zpracování informací. Před 25 lety napsal svůj první počítačový program a od té doby svět technologií neopustil. Po dokončení postgraduálního studia a krátké vývojářské kariéře zakotvil v Seznam.cz, kde aktuálně převzal zodpovědnost za celý výzkumný tým Vyhledávání. Návrhem a aplikací vědeckých postupů napomáhá tomu, aby uživatelé nalezli, co hledají. Relaxuje nejčastěji jízdou na kole nebo běháním.
Je konzultantem v oblasti CRM a campaign managementu a zároveň zakladatelem společnosti Enehano Solutions, která je předním odborníkem na Salesforce v ČR. Enehano Solutions se specializuje na IT řešení na platformě Salesforce pro na oblast marketingu, CRM a zákaznického servisu. Kromě IT dodávek zároveň poskytuje i konzultační služby v daných business doménách, tak aby digitální transformace společnosti nekončila IT projektem, ale přinesla očekávané obchodní a marketingové výsledky.
Kromě budování a rozvoje společnosti Enehano Solutions se Jiří Mach ve volném čase věnuje výrobě dřevěných šperkovnic Fain Wood a zároveň má rád adrenalinové vodní sporty.
Spoluzakladatel a CEO společnosti Incomaker. Publikuje a přednáší o digitálním marketingu. Učí na VŠE.
Má zkušenosti s analýzou dat v e-commerce, financích a digitálním marketingu. Současně se věnuje zákaznické analytice a využití samoučících mechanismů v online marketingu v analytické agentuře Amoeba. Věří cloudovým technologiím a síle open-source. Fascinaci technologickým světem kompenzuje v přírodě. Miluje letadla, hory a turistiku.