Program

Program

18:00 - 18:10

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

18:10 - 18:30

Markeťáci, hledejte si jinou práci…?

Za pár let budou práci dělat roboti a my budeme všichni nezaměstnaní – by člověk řekl z novinových titulků. Umělá inteligence a „big data“ rozšiřují možnosti současného marketingu a to způsobem, o jakém se nám před pár lety ani nesnilo. Na konkrétních případech si ukážeme, jak lze benefitovat z implementace chytrých technologií v marketingu a co to bude do budoucna znamenat pro lidi, které marketing živí.
Tomáš Šalamon Tomáš Šalamon

ředitel

Incomaker

Tomáš Šalamon

Založil několik podniků v různých odvětvích, první už když mu bylo 16 let. Spoluzaložil a vede společnost Incomaker s.r.o., která vyvíjí software pro inteligentní automatizaci marketingu. Na základě analýzy velkých dat z interních i externích zdrojů automatizuje systém marketingové procesy, nahrazuje lidskou práci marketérů a pomáhá tak optimalizovat marketingové činnosti a šetřit náklady. Tomáš je soukromý pilot, takže pokud mu zbude čas mimo práci a rodinu, najdete jej nejspíše na letišti.

18:35 - 18:55

Kdy v marketingu začít s Machine Learningem?

Lucie v prezentaci bude diskutovat, kdy je firma připravena věnovat se pokročilejší analýze dat na základě automatizace. Ukáže některé postupy pro modelování životní hodnoty zákazníka (CLV), atribuční modelování či analýzu obsahu a sentimentu. Jedná se o metody, kdy se firma může posunout do fáze využívání datově řízeného rozhodování.
Lucie Šperková Lucie Šperková

Data Analyst

Amoeba

Lucie Šperková

Má zkušenosti s analýzou dat v e-commerce, financích a digitálním marketingu. Současně se věnuje zákaznické analytice a využití samoučících mechanismů v online marketingu v analytické agentuře Amoeba. Věří cloudovým technologiím a síle open-source. Fascinaci technologickým světem kompenzuje v přírodě. Miluje letadla, hory a turistiku.

19:00 - 19:20

Umělá inteligence se stává díky Salesforce Einstein dostupná pro všechny

Umělá inteligence ve většině lidí vzbuzuje cosi složitého, komplikovaného, něco co je vhodné pouze pro velké hráče jako jsou Facebook, Google, Amazon, apod. Ale tato kdysi vzdálená budoucnost je dnes díky Salesforce Einstein dostupná pro každého. Na praktické ukázce představíme, kdy a jak Vám umělá inteligence pomůže a poradí v rámci jednotlivých fází nákupního cyklu. Navíc díky cloud platformě je toto řešení dostupné jak pro velké korporace, tak i pro menší firmy, aniž je potřeba zástupu data scientistů.
Jiří Mach Jiří Mach

CRM specialista a zakladatel společnosti

Enehano Solutions

Jiří Mach

Je CRM specialistou a zakladatelem společnosti Enehano Solutions, která je předním odborníkem na Salesforce u nás. Zabývá se prediktivní analytikou (PA), kterou vnímá jako jeden z nastupujících trendů v oblasti řízení vztahů se zákazníky. Díky PA budou firmy moci lépe sledovat chování zákazníků a efektivně na něj reagovat v reálném čase. Analýzou stávajících dat lze o zákaznících zjistit mnohé, stačí to efektivně využít. Ve volném čase se věnuje výrobě dřevěných šperkovnic Fain Wood a zároveň má rád adrenalinové vodní sporty.

19:25 - 19:45

Strojové učení a (nejen) Seznam.cz

Každá přínosná technologie působí navenek přirozeně a většinou si ani nevšimneme jejího rozšíření. Strojové učení se stalo naprosto běžnou součástí služeb, které Seznam.cz poskytuje uživatelům. V praktických příkladech demonstrujeme, kde nám v Seznamu strojové učení pomáhá a proč se bez něj už nedokážeme obejít.
Vladimír Kadlec Vladimír Kadlec

Produktový manažer

Seznam.cz

Vladimír Kadlec

Vladimír Kadlec se celou svoji kariéru věnuje strojovému zpracování informací. Před 25 lety napsal svůj první počítačový program a od té doby svět technologií neopustil. Po dokončení postgraduálního studia a krátké vývojářské kariéře zakotvil v Seznam.cz, kde aktuálně převzal zodpovědnost za celý výzkumný tým Vyhledávání. Návrhem a aplikací vědeckých postupů napomáhá tomu, aby uživatelé nalezli, co hledají. Relaxuje nejčastěji jízdou na kole nebo běháním.

19:50 - 20:10

Zkušenosti RTB House se strojovým učením

Algoritmy inspirované biologickými neurony v mozku umožňují získávat spolehlivější a bohatší, uživatelský popis nákupního potenciálu zákazníka.
Vladimír Houba Vladimír Houba

Regional Commercial Director

RTB HOUSE

Vladimír Houba

Vladimír Houba zajišťuje aktivity společnosti RTB House zaměřené na personalizovaný on-line marketing a Real-Time Bidding (RTB). Z důležité považuje to, aby marketéři využívali ve své každodenní práci poslední trendy a nástroje. Nerozhoduje velikost země nebo počet uživatelů, ale spíše snaha o dobré zacílení a naslouchání cílové skupině.

20:15 - 21:00

Networking