CDO
Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.
CEO
Spoluzakladatel a CEO společnosti Incomaker. Publikuje a přednáší o digitálním marketingu. Učí na VŠE.
Data Analyst
Má zkušenosti s analýzou dat v e-commerce, financích a digitálním marketingu. Současně se věnuje zákaznické analytice a využití samoučících mechanismů v online marketingu v analytické agentuře Amoeba. Věří cloudovým technologiím a síle open-source. Fascinaci technologickým světem kompenzuje v přírodě. Miluje letadla, hory a turistiku.
CEO
Je konzultantem v oblasti CRM a campaign managementu a zároveň zakladatelem společnosti Enehano Solutions, která je předním odborníkem na Salesforce v ČR. Enehano Solutions se specializuje na IT řešení na platformě Salesforce pro na oblast marketingu, CRM a zákaznického servisu. Kromě IT dodávek zároveň poskytuje i konzultační služby v daných business doménách, tak aby digitální transformace společnosti nekončila IT projektem, ale přinesla očekávané obchodní a marketingové výsledky.
Kromě budování a rozvoje společnosti Enehano Solutions se Jiří Mach ve volném čase věnuje výrobě dřevěných šperkovnic Fain Wood a zároveň má rád adrenalinové vodní sporty.
Produktový manažer
Vladimír Kadlec se celou svoji kariéru věnuje strojovému zpracování informací. Před 25 lety napsal svůj první počítačový program a od té doby svět technologií neopustil. Po dokončení postgraduálního studia a krátké vývojářské kariéře zakotvil v Seznam.cz, kde aktuálně převzal zodpovědnost za celý výzkumný tým Vyhledávání. Návrhem a aplikací vědeckých postupů napomáhá tomu, aby uživatelé nalezli, co hledají. Relaxuje nejčastěji jízdou na kole nebo běháním.
Regional Commercial Director
Vladimír Houba zajišťuje aktivity společnosti RTB House zaměřené na personalizovaný on-line marketing a Real-Time Bidding (RTB). Z důležité považuje to, aby marketéři využívali ve své každodenní práci poslední trendy a nástroje. Nerozhoduje velikost země nebo počet uživatelů, ale spíše snaha o dobré zacílení a naslouchání cílové skupině.