Akce proběhne online

Jak na krizovou komunikaci

Co vás čeká

Krizová komunikace je snad nejčastěji skloňovaným pojmem v oblasti public relations. Proč je důležité nepodcenit komunikaci v případě krize, které firma čelí, a jak se pokusit napravit poškozenou reputaci?

To jsou hlavní témata dalšího MARKETING MEETINGu Jak na krizovou komunikaci. Představíme si konkrétní case studies soukromých firem i veřejných institucí, které se potýkaly s nepříznivými okolnostmi, a dozvíte se, jak si s jejich komunikací v médiích i na veřejnosti poradily.

Zamyslíme se také nad tím, co vše se dát udělat, aby se společnost už předem vyhnula poškození své reputace. A dá se vůbec na komunikační krizi připravit včas?

PRO KOHO

    • PR ředitelé a manažeři 
    • PR odborníci a specialisté 
    • Marketingoví ředitelé a manažeři 
    • Majitelé a ředitelé firem

Call for papers

Hledáme ty nejlepší řečníky!

Blíží se další ročník MARKETING MEETING a my hledáme přednášející, díky kterým bude ještě lepší než ten minulý. Možná potřebujeme právě vás a ještě o tom nevíme. Vítány jsou případové studie, success stories i fuckupy, konkrétní čísla a výsledky. Jako přednášející se můžete přihlásit do 20. prosince 2020.

Stačí vyplnit jednoduchý formulář.

Podmínky a formulář

Registrace

  • Základní cena

    1 990 Kč cena je uvedena bez DPH

Chcete se stát partnerem konference? Kontaktujte prosím Moniku Stejskalovou, e-mail: monika.stejskalova@iinfo.cz, tel. 775 870 694.

Místo a kontakt

  • Termín akce

    21. ledna 2021 10:00–14:00

    Místo konání

    Akce proběhne online

  • Kontakt

    Soňa Hatlapatková
    Event Manager
    telefon: 608 666 804