Akce proběhne online

Přednášející

Moderátor

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

  • Gabriela Bechynská

    Gabriela Bechynská pracuje ve společnosti Mondelez na pozici Corporate & Government Affairs Manager pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko. Na starosti má oblast public affairs, externí a interní komunikaci a CSR. Je členkou představenstva Potravinářské komory ČR, ve které vede Výbor pro výživovou politiku a Platformu pro reformulace. Zároveň je členkou představenstva Potravinářské komory Slovenska. V oboru komunikace pracuje více než dvacet let.

    Corporate & Government Affairs Manager CZ/SK & Hungary

    Mondelez Czech Republic s.r.o.

  • Petra Dolejšová

    Petra je advokátka specializující se na právo v oblasti e-commerce a marketingu. Po jejích přednáškách budete mít pocit, že váš právní svět už nikdy nebude jako dřív.

  • Tomáš Kolder

    Tomáš Kolder se v oboru PR a komunikace pohybuje téměř 7 let. Jeho primárním zaměřením je externí komunikace se zaměřením na sektory technologií, financí, automotive a designu. Kolder má dlouholeté zkušenosti s krizovou komunikací, například pro společnosti jako jsou Huawei, UniCredit Bank nebo AXA. V technologické společnosti Huawei, o které bude Kolder přednášet působil v pozici tiskového mluvčího korporátní divize. Aktuálně zastává pozici PR manažera v české sklářské a designové firmě LASVIT. Zkušenosti získával v poradenské společnosti Deloitte, kde působil v inhouse týmu externí komunikace a měl na starosti media relations a sociální sítě. Také působil v týmech korporátní komunikace mezinárodních agentur Fleishman-Hillard a Ogilvy. Tomáš Kolder získal inženýrský titul v oboru Veřejná ekonomika a správa na Vysoké škole báňské-Technické univerzitě Ostrava a magisterský titul v oboru Politologie na Karlově univerzitě.

    PR Manager

    LASVIT

  • Jan Kučmáš

    Vystudoval žurnalistiku, politologii a mezinárodní studia na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. V devadesátých letech pracoval jako redaktor v Českém deníku, Reportéru, a měsíčníku Interview, později jako senior redaktor a editor v Lidových novinách a v redakci zpravodajství České televize. Od roku 1999 působil jako PR manažer a tiskový mluvčí v Českém Telecomu a Eurotelu. V roce 2004 vedl jako šéfredaktor odborný týdeník o médiích a marketingu Strategie. V AMI Communications je od roku 2005 a specializuje se na strategické konzultace, krizovou komunikaci, a mediální tréninky. Z pozice partnera agentury je odpovědný za oddělení průmyslu a energetiky, dále za content marketing a také za mezinárodní aktivity skupiny AMI Communications: například řídí kanceláře AMI v Bulharsku a na Slovensku. V posledních letech pracoval mimo jiné pro klienty BAE Systems, ČEZ Bulharsko, Auto ESA, Saint-Gobain, Heimstaden (dříve RESIDOMO), ArcelorMittal (dnes LIBERTY) Ostrava. V letech 2014 až 2018 byl prezidentem Výkonné rady nejvýznamnější oborové asociace APRA.

  • Roman Pacvoň

    V oboru komunikace se pohybuji již čtrnáct let. Základním principům externí komunikace jsem se učil v největších mezinárodních agenturách, kde jsem dostal příležitost pracovat pro takové společnosti jako Microsoft, P&G, McDonalds´, Tesco, Heineken, E&Y, Novartis, Kraft Foods nebo McCain Foods. Jako externí konzultant jsem na českém trhu několik let zastupoval leteckou společnost British Airways. Spolupracoval jsem také se společností Skype nebo PayPal. Od roku 2017 působím na pozici tiskový mluvčí ve společnosti Letiště Praha, kde jsem zodpovědný za tvorbu a realizaci komunikační strategie společnosti, řízení aktivit v oblasti vztahů s médii, ale také řízení krizové komunikace v případě mimořádných událostí. Vedle externí komunikace mám také bohaté zkušenosti s komunikací v rámci společenské odpovědnosti firem a interní nebo marketingovou komunikací. Stál jsem u zrodu úspěšného charitativního projektu Můj nový život, kde jsem působil jako marketingový konzultant a tiskový mluvčí.

    Tiskový mluvčí

    Letiště Praha

  • Pavel Paradýs

    Bývalý influencer a freelancer. Leader social media divize v digitální agentuře Acomware, který rád dělá nekonvenční věci a experimentuje.

    Social Media Team Leader

    ACOMWARE

  • Jan Škrabánek

    V čele marketingu online supermarketu Košík.cz, patřící do skupiny MALL Group, stojí od roku 2018. Předtím vedl marketing aplikace Letgo, platformy Zonky či Kosteleckých uzenin. V retailu má zkušenosti také z marketingu značek Douwe Egberts, Pickwick nebo Vitana.

    Marketingový ředitel

    Košík.cz