Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.
Bára je copywriterka, která píše božské texty. A když je nepíše, učí ostatní, jak je psát. Věří, že čtivě můžete psát o čemkoliv: od barefoot bot po účetnictví. Když zrovna nepíše, vymýšlí jazykové hříčky a humory pro svou komunitu na LinkedIn.
Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.
Začínala jako copywriter, od roku 2015 vedla tým copywriterů v H1.cz. Později si pod křídla vzala i SEO tým. Po krátkém „baby sabbaticalu“ v roce 2023 se vrátila na pozici Content Strategist a aktuálně kope za skvělý obsah a jeho propojování napříč kanály v dresu GroupM Nexus.
Jsem nadšený newsletterista a pomáhám značkám, neziskovkám i nezávislým profíkům posílat dobré e-maily. Píšu pravidelné měsíční Newslettery.cz, mám i týdenní newsletter Promptně o psaní s AI. Taky učím lidi ve firmách psát jasně, stručně, efektivně. Rozjel jsem on-line slovník slangu a nových slov Čeština 2.0, napsal bestseller Hacknutá čeština a natočil stejnojmenný seriál na Streamu. Se ženou a dětmi si hraju v rodinném deskovkářství 4 Kavky. S Forendors vydávám Tvůrcast, každotýdenní podcast pro obsahové tvůrce.
Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty, strategie i slogany. V roce 2024 jsem literárně debutoval románem Druhý Dech, který vyšel u nakladatelství Argo. Znát mě můžete i jako jeden z hlasů popkulturního podcastu Tři králové.
Tomáš Novák je CEO českého SEO nástroje Marketing Miner s více než 12ti letými zkušenostmi v SEO. Svoje poznatky rád předává dál (nejen) v rámci SEO komunity, proto ho uvidíte přednášet na naší konferenci. Je také spoluzakladatelem projektu Keyword Monkey, který se specializuje na AI analýzu klíčových slov.