Program

Jak na vymazlený copywriting
10:00 - 10:05

Úvodní slovo

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Konzultant marketingu

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 18 let v oboru digitálního marketingu. Založil agenturu Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. Na zadavatelské straně řídil digitální marketing a transformaci travel skupiny Blue Style, vedl tým marketingu a inovací ve společnosti EDENRED. V současné době působí jako konzultant marketingu na volné noze.

10:05 - 10:45

Storytelling v reklamě i beletrii

Po devíti letech práce v kreativní agentuře jsem vydal svůj literární debut. V přednášce „Storytelling v reklamě i beletrii“ uvádím, jak blízké a vzdálené jsou si oba světy a zda cizelování reklamních textů a vymýšlení scénářů k reklamním spotům pomůže vylepšit storytelling natolik, aby 100 000 slov knížky byla legrace.

Daniel Krásný Daniel Krásný

kreativní ředitel

Socialsharks

Daniel Krásný

Vedu v Socialsharks tým kreativců a skládám koncepty, strategie i slogany. V roce 2024 jsem literárně debutoval románem Druhý Dech, který vyšel u nakladatelství Argo. Znát mě můžete i jako jeden z hlasů popkulturního podcastu Tři králové.

10:45 - 11:25

Titulkobraní: Aneb co (ne)dělat s titulkem

Titulek. Můžete si jím přimět ke kliku, nebo absolutně odradit. Ostatně, i mistr řemesla, David Ogilvy, vytvořil desítky variant titulků, než byl 100% spokojený s jediným výsledkem. My se v přednášce mrkneme na to, jak při tvorbě titulku využít fenomény a principy, jako jsou curiosity gap, čtení z nenávisti, error-based obsah nebo tzv. sociální důkazy. Na příkladech a ukázkách z praxe.

Lucie Hrdinová Lucie Hrdinová

Content Strategist

GroupM Nexus

Lucie Hrdinová

Lucka vystudovala žurnalistiku a mediální studia na Karlově univerzitě, nicméně poměrně záhy zběhla ze světa tiskových center, agentur a uzávěrek na „druhou stranu“, do kreativnějšího a barevnějšího světa online marketingu. A v něm se neustále učí něco nového už od roku 2008.

Začínala jako copywriter, od roku 2015 vedla tým copywriterů v H1.cz. Později si pod křídla vzala i SEO tým. Po krátkém „baby sabbaticalu“ v roce 2023 se vrátila na pozici Content Strategist a aktuálně kope za skvělý obsah a jeho propojování napříč kanály v dresu GroupM Nexus.

11:25 - 12:05

Třením vzniká teplo: Jak na to, aby se zákazník nepřehřál a nakoupil?

Opáčko z fyziky: Tření je něco, co zpomaluje pohyb. A to i na vašem webu. Společně najdeme třecí plochy, které vám přehřívají zákazníky. Trochu je uhladíme, namažeme a dokloužeme zákazníka až k nákupu.

Bára Hlavicová Bára Hlavicová

Copywriterka

Komuniké

Bára Hlavicová

Bára je copywriterka, která píše božské texty. A když je nepíše, učí ostatní, jak je psát. Věří, že čtivě můžete psát o čemkoliv: od barefoot bot po účetnictví. Když zrovna nepíše, vymýšlí jazykové hříčky a humory pro svou komunitu na LinkedIn.

12:05 - 12:35

Přestávka

12:35 - 13:15

Přednášku brzy upřesníme

13:15 - 13:55

Vibewriting – psaní s AI v zádech

Síla psaní s AI je v tom, že může být vaším editorem a dobrým parťákem. Ukážu vám svůj přístup k psaní s AI – jak nad tím přemýšlím u vlastních projektů. Nabídnu pohled na to, jak s AI komunikovat, jak rozvíjet nápady, používat ji jako beta čtenáře nebo editora. A hlavně – jak si i s těmito nástroji můžete co nejvíce zachovat svůj typický způsob vyjadřování.

Martin Kavka Martin Kavka

Nadšený newsletterista

Newslettery

Martin Kavka

Jsem nadšený newsletterista a pomáhám značkám, neziskovkám i nezávislým profíkům posílat dobré e-maily. Píšu pravidelné měsíční Newslettery.cz, mám i týdenní newsletter Promptně o psaní s AI. Taky učím lidi ve firmách psát jasně, stručně, efektivně. Rozjel jsem on-line slovník slangu a nových slov Čeština 2.0, napsal bestseller Hacknutá čeština a natočil stejnojmenný seriál na Streamu. Se ženou a dětmi si hraju v rodinném deskovkářství 4 Kavky. S Forendors vydávám Tvůrcast, každotýdenní podcast pro obsahové tvůrce.

13:55 - 14:30

Jak a kde tvořit obsah, který (pře)žije AI revoluci

AI výrazně mění způsob, jakým se obsah vyhledává, interpretuje a zobrazuje. Pro tvůrce obsahu to znamená nové výzvy, ale i nové příležitosti. Jak zabezpečit, aby se váš obsah dostal do AI výstupů a jak se přizpůsobit světu, kde vyhledávání nahrazuje konverzace? Které druhy dat jsou klíčové při plánování a optimalizaci? Ukážeme si, jak se změnil search funnel, proč je distribuce obsahu důležitější než kdykoliv předtím a které metriky a nástroje Vám mohou pomoci pochopit „AI viditelnost“ vašeho webu.

Tomáš Novák Tomáš Novák

CEO

Marketing Miner

Tomáš Novák

Tomáš Novák je CEO českého SEO nástroje Marketing Miner s více než 12ti letými zkušenostmi v SEO. Svoje poznatky rád předává dál (nejen) v rámci SEO komunity, proto ho uvidíte přednášet na naší konferenci. Je také spoluzakladatelem projektu Keyword Monkey, který se specializuje na AI analýzu klíčových slov.