Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

14:00 - 14:25

Registrace

14:30 - 14:40

Úvodní povídání

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

14:40 - 15:00

UX/CRO inovace a novinky v e-commerce

Obory UX a CRO prochází v posledních letech neustálým vývojem a zůstat v obraze není vůbec jednoduché. Připravil jsem si pro vás přednášku, kde se na největší inovace a novinky v e-commerce podíváme prakticky, tedy přímo na reálných e-shopech, nikoli pouze obecně nebo teoreticky.

Jan Kvasnička Jan Kvasnička

UX designer

kvasnickajan.cz

Jan Kvasnička

Honza se zabývá UX, použitelností webu, zvyšováním konverzních poměrů a návrhem, tvorbou a testováním webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi zejména v oblasti e-commerce. Je zastáncem a propagátorem myšlenky “Nenuťte uživatele přemýšlet”. Blázen do neustálého sebevzdělávání, který se vyžívá v uživatelském testování, během kterého získává zpětnou vazbu a pokřivené pohledy návštěvníků na weby.

15:05 - 15:25

Konkurenční výhody konkurence

Připravte se na další sezónu a změňte svou pozici na trhu i obchodní výsledky přehodnocením svých konkurenčních výhod oproti konkurenci. Zdůrazněte své silné stránky a pracujte s těmi slabými, je to nedílná součást marketingové komunikace. Změňte nevýhody ve výhody.

Jirka Chomát Jirka Chomát

Podnikatel změn a mentor

Jirka Chomát

Jirka Chomát

Jirka získal během práce pro Seznam.cz a Mall.cz zkušenosti s utvářením produktových a marketingových strategií, technologiemi i PR. Dvacet let se pohybuje v e-commerce a nyní pomáhá firmám s podnikáním na internetu. V úzké spolupráci se svými klienty navrhuje a realizuje změny byznysu, digitálních produktů, designu služeb, značek i marketingové strategie. Rád píše a fotí, o víkendech dokonce pořádá kurzy focení pro fotografy. Má rád pánskou módu a dobré jídlo.

15:30 - 16:00

Coffee Break

16:00 - 16:20

Připravte PPC kampaně na rok 2017

Zastavte se, podívejte se na své letošní kampaně v AdWords a Skliku s odstupem, odhalte rezervy a využijte je naplno v příštím roce. Neopakujte znovu chyby. Ukážu vám několik příležitostí, které jsou v kampaních inzerentů nejčastěji podceněné. Řeknu vám, kde hledat rezervy, co od kampaní chtít a jak jejich úspěšnost sledovat.

Petra Větrovská Petra Větrovská

PPC monkey

Petra Větrovská

Petra Větrovská

Petra se zabývá PPC reklamou již 11 let, poslední 4 roky na volné noze. Specializuje se na správu výkonnostních kampaní pro eshopy a působí jako Google Certified Trainer pro Shopping Ads. Píše průvodce PPC reklamou Zaklik.cz a vlastní blog Větrovka.cz.

16:25 - 16:45

Ziskové produktové kampaně e-shopů v roce 2017

Heureka.cz, Zboží.cz, Glami i další vyhledávače zboží přinášejí e-shopům desítky procent tržeb. A to při rozumných nákladech. Představím vám 3 principy řízení kampaní ve vyhledávačích zboží, které vám pomohou navýšit zisk e-shopu. I když vás mohou kapku překvapit.

Michal Janík Michal Janík

CEO

MERGADO

Michal Janík

Hluboké zkušenosti s marketingem ve vyhledávačích zboží získal Michal jako marketér i jako člen týmu, který vytváří Mergado - specializovaný software pro řízení produktových reklamních kampaní e-shopů. Hluboký vhled do problematiky získal kvůli správě mnoha kampaní a také kvůli odhalení mnoha cest, které nakonec nevedly nikam. O tyto zkušenosti se Michal pravidelně dělí na školeních pro marketingové odborníky, kterým pomáhá v osobním rozvoji a navyšování tržeb e-shopů, pro které pracují.

16:50 - 17:30

Networking