Akce proběhne online

Přednášející

Moderátor

  • Filip Rožánek

    Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

    Editor DigiZone.cz

    Internet Info

Přednášející

  • Bohuslav Bohuněk

    Přes 20 let novinářem, který stál u zrodu týdeníků Marketing&Media a MarketingSalesMedia a měsíčníku TrendMarketing, provozovatel největší LinkedIn skupiny o PR a médiích PR-ciny, VŠ lektor marketingu a PR, aktuálně v soutěži Zlatý středník oceněn jako PR osobnost roku. Nyní se stará o komunikační aktivity vzdělávací společnosti Scio.

    Manažer komunikace

    Scio

  • Filip Černý

    Poslední roky Filip řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje dvě kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B e-shop. Kytary.cz několikrát obdržely ocenění Shop Roku a úspěšně expandovaly například do Británie nebo Německa. V současné době působí na 9 evropských trzích a v letošním roce slaví své 20. narozeniny.

  • Petr Koubek

    Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scénárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel například na seriálech První republika, Dáma a Král, Lynč nebo Národní klenoty. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

    Creative Director

    LCG New Media

  • Irena Zatloukalová

    Prakticky od začátku své kariéry pracuje jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.

    Managing partner

    FENEK^^