Přednášející

Moderátor

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Přednášející

Bohuslav Bohuněk

Přes 20 let novinářem, který stál u zrodu týdeníků Marketing&Media a MarketingSalesMedia a měsíčníku TrendMarketing, provozovatel největší LinkedIn skupiny o PR a médiích PR-ciny, VŠ lektor marketingu a PR, aktuálně v soutěži Zlatý středník oceněn jako PR osobnost roku. Nyní se stará o komunikační aktivity vzdělávací společnosti Scio.

Filip Černý

Poslední roky Filip řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje dvě kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B e-shop. Kytary.cz několikrát obdržely ocenění Shop Roku a úspěšně expandovaly například do Británie nebo Německa. V současné době působí na 9 evropských trzích a v letošním roce slaví své 20. narozeniny.

Petr Koubek

Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scénárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel například na seriálech První republika, Dáma a Král, Lynč nebo Národní klenoty. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

Jakub Křenek

Jakub si za deset let kariéry prošel pozicemi spojenými se sociálními sítěmi, copywritingem, online marketingem a projektovým vedením jak v agenturách, tak na klientské straně.

Dnes se v agentuře ADison, kde působí šestým rokem, zaměřuje na strategii, ideamaking a kreativitu především v oblastech digitální a integrované marketingové komunikace.

Tajný tip: Když ho pozvete na dobré víno či poctivé pivo, rád s vámi cokoli probere, aniž by zapínal taxametr.

Patricie Šedivá

Patricie působí v komunikaci 20 let. Profestní kariéru zahájila v T-Mobile odkud odešla vybudovat a řídit externí komunikaci do e-commerce jedničky na trhu Alza.cz. Nyní se stará o komunikační aktivity Coca-Cola HBC na českém a slovenském trhu. Vloni byla oceněna v soutěži Mluvčí roku, kterou vyhlašuje oborová organizace sdružující PR profesionály PR Klub, získala 2. místo v sektoru soukromé sféry.

Irena Zatloukalová

Prakticky od začátku své kariéry pracuje jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.