Akce proběhne online

Program

Program

V tuto chvíli pro vás zajišťujeme ty nejlepší řečníky, program budeme průběžně doplňovat.

Úvodní slovo

Filip Rožánek Filip Rožánek

Editor DigiZone.cz

Internet Info

Filip Rožánek

Filip Rožánek je absolventem Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů. V minulosti pracoval jako šéfredaktor mediálního zpravodajství serveru Česká média, poté přestoupil do Českého rozhlasu, kde působil jako vedoucí internetové redakce nebo analytik strategického rozvoje. Byl členem odborné skupiny EBU New Radio Group. Podílel se na reformách internetového zpravodajství a dětského vysílání, připravil také úspěšný projekt Srpen 1968 na sociálních sítích. V roce 2015 se stal šéfredaktorem týdeníku Marketing & Media, kde působil až do roku 2018. V současné době vede DigiZone, specializovanou sekci serveru Lupa.cz, věnovanou dění na rozhlasovém a televizním trhu, digitalizaci vysílání a on-line videoslužbám.

Jak stavět reputaci firmy aneb něco na tom PR je

Pokud si myslíte, že je PR jen o vztahu s novináři, mýlíte se. Pokud se jako PR či komunikační profesionál nestaráte o to, jak se u vás ve firmě líbí ostatním kolegům, jaké děláte produkty a kolik času s klienty, zákazníky či uživateli vašich služeb tráví technická podpora, protože na to nemáte čas, nebo vás to nezajímá, zaděláváte si na průšvih. Prací píáristy je znát svoji firmu, příběhy o ní stavět na tom, co se uvnitř i na venek reálně děje, a firemní reputaci jako takovou mít neustále před očima. Jenže reputaci firmy jeden píárista nepostaví. Potřebuje k tomu spojence. Napadá vás jaké a k čemu? Pak si to můžete zopakovat v Irenině vstupu. A pokud vás tento popis PR a budování reputace překvapuje či popuzuje, jste srdečně zváni se na PR podívat trochu jinýma očima a odnést si pár praktických tipů do své praxe.

Irena Zatloukalová Irena Zatloukalová

Managing partner

FENEK^^

Irena Zatloukalová

Prakticky od začátku své kariéry pracuje jako komunikační stratég. Začala na pozicích tiskových mluvčí v bankách, aby posléze na sedm let zakotvila v Seznamu, kde budovala jak externí, tak interní komunikaci. Tuto zkušenost si přináší ostatně i do agentury Fenek PR, kterou vlastní společně s Jiřím Vicherkem a se kterou se věnují především technologickým firmám a tomu trhu jako takovému.

Psaní pro akvarijní rybičky aneb jak vytvářet příspěvky na sociální sítě

Na sociálních sítích člověk drží pozornost hůř než pověstná zlatá rybička. Jak připravit post, aby zaujal a předal to zásadní? Jak posty upravit pro různé sociální sítě? Vezmeme to od úplných základů, takže se budete odpojovat schopní napsat funkční post. Ten vám poslouží jako odrazový můstek ke geniálním nápadům. Jste připravení? Vaše bába není připravená. To dáme.

Petr Koubek Petr Koubek

Creative Director

LCG New Media

Petr Koubek

Petr Koubek je kreativní ředitel agentury LCG New Media a zároveň scénárista. Vystudoval FAMU, pracoval v České televizi jako reportér, prošel několika reklamními agenturami a zakotvil v LCG. V LCG New Media postupně vybudoval a vede celý kreativní tým. Jako scenárista se podílel například na seriálech První republika, Dáma a Král, Lynč nebo Národní klenoty. Na FAMU vede kurz Práce ve writer's room. Při komunikaci často používá obrat "tvoje bába..." a velmi pravděpodobně ho použije i při přednášce.

Budujeme vlastní média

Vlastnit úspěšná média je z dlouhodobého hlediska výhodnější, než si platit reklamu a PR v médiích jiných subjektů. Ukážeme si, jak efektivně vybudovat prestižní online magazín, úspěšný YouTube kanál, hudební festival, sérii podcastů nebo malé knižní vydavatelství.

Filip Černý Filip Černý

CMO

Kytary.cz

Filip Černý

Poslední roky Filip řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje dvě kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B e-shop. Kytary.cz několikrát obdržely ocenění Shop Roku a úspěšně expandovaly například do Británie nebo Německa. V současné době působí na 9 evropských trzích a v letošním roce slaví své 20. narozeniny.

10 zaručených způsobů, jak naštvat novináře + 10 zaručených způsobů, jak si jej získat

Novináři jsou každý den zavaleni mnoha desítkami a nezřídka i stovkami tiskových zpráv a dalších informačních materiálů, spolu s více či méně dotěrnou snahou jejich tvůrců, prorazit právě s tou svou informací do omezeného mediálního prostoru. Jak vzbudit v médiích zájem? Jak novinářům dodat to, co chtějí? A čím si je naopak spolehlivě popudit?

Bohuslav Bohuněk Bohuslav Bohuněk

Manažer komunikace

Scio

Bohuslav Bohuněk

Přes 20 let novinářem, který stál u zrodu týdeníků Marketing&Media a MarketingSalesMedia a měsíčníku TrendMarketing, provozovatel největší LinkedIn skupiny o PR a médiích PR-ciny, VŠ lektor marketingu a PR, aktuálně v soutěži Zlatý středník oceněn jako PR osobnost roku. Nyní se stará o komunikační aktivity vzdělávací společnosti Scio.