Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

18:00 - 18:10

Zahájení programu

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

18:15 - 18:35

Augmented reality na fotbalovém hřišti: seriálový Lavi hrdinou skutečného ligového derby

Hrdina populárního seriálu Vyšehrad, útočník Julius Lavický, ztělesňuje veškerá klišé o vrcholových fotbalistech. Mezi sázkaři je postava ztvárněná hercem Jakubem Štáfkem ohromně populární. Sázková kancelář Chance této popularity využila, Lavi se stal tváří sázkovky, což výrazně posunulo povědomí o seriálu mezi širokou veřejností. Pak ale přišlo něco, co fanouškům seriálu i sázkařům Chance vyrazilo dech: Lavi oznámil, že nastoupí ve skutečném utkání České fotbalové ligy… Sportovní výkon herce Štáfka s logem Chance na hrudi a jménem Lavický na zádech sledovala snad všechna česká média, zápas zaznamenal nejvyšší návštěvnost v historii ligy a sázkaři na zápas prosázeli sedmimístnou sumu.

Václav Sochor Václav Sochor

Ředitel komunikace

TIPSPORT

Václav Sochor

Václav vystudoval politologii na Fakultě sociálních věd Karlovy univerzity. Po 11 letech v BBC v Londýně a Praze pracoval jako publisher B2B titulů v Economii a šéfredaktor Marketing & Media a Strategie, vedl ČRo Radio Česko. V Bison & Rose měl na starosti klienty jako Uber, Nestlé, Xerox, Billa nebo Microsoft. Od loňského roku je šéfem komunikace skupiny Tipsport a předsedou správní rady její nadace. Václav rád cestuje, náruživě vaří a nosí v náručí tříměsíční Toničku.

18:40 - 19:00

Marketing CSR projektu Noc hotelů jako poděkování obyvatelům

Turistický ruch znamená leckdy snížený komfort obyvatel. Asociace hotelů a restaurací připravuje jako poděkování pravidelnou Noc hotelů. Konkrétní příklady komunikace ukáží možnosti, jak se pohybovat v marketingu CSR aktivit.
Václav Stárek Václav Stárek

Prezident

Asociace hotelů a restaurací ČR

Václav Stárek

Absolvoval rakouský Institut of Tourism and Management, Vysokou školu hotelnictví a lázeňství a Vysokou školu finanční a správní – obor veřejná správa a finance. V roce 2006 se podílel na založení Asociace hotelů a restaurací ČR, kde působil jako generální sekretář, od roku 2010 je prezidentem této organizace. V roce 2008 získal ocenění Osobnost cestovního ruchu.

19:05 - 19:25

Jak vypadají významné marketingové dny v B2B segmentu?

V B2B segmentu je významným marketingovým dnem ten, ve kterém se dozvíte, jaké další efektivnější, zajímavější cílení či formáty reklamy můžete jako firma využívat pro svoji vlastní propagaci.

Petra Fuksová Petra Fuksová

Marketing Manager B2B

Seznam.cz

Petra Fuksová

Petra začínala u sociálních sítí, PR a jako PPC specialistka. V Seznamu nyní vede B2B marketing. Zodpovídá za tým brand manažerů jednotlivých služeb Seznamu (Zboží.cz, Sklik, Firmy.cz, …) a zajišťuje veškeré aktivity směrem k potenciálním i současným klientům společnosti Seznam.cz. Ve volném čase ráda intenzivně udržuje mezilidské vztahy, čemuž nejlépe vyhovuje pražský Lokál či Bokovka, dále natáčí cestovatelské vlogy na youtube.

19:30 - 19:50

Svatomartinské víno a jeho úspěch v novodobé historii

Svátek svatého Martina se stal významným dnem pro domácí vinařství. Unikátní příběh, trvající již 13 let, na jehož konci je svátek vína, který oslovil konzumenty po celé zemi.

Jaroslav Machovec Jaroslav Machovec

Ředitel

Vinařský fond

Jaroslav Machovec

Od ukončení studií se věnuje vinařství. Do roku 2000 působil jako generální ředitel Vinium a.s., poté jako marketingový ředitel Víno Blatel, a.s. Od roku 2002 je ředitelem Vinařského fondu. Je předsedou správní rady Mendlovy univerzity v Brně. Ve volném čase pracuje v synově vinařství a věnuje se turistice.

19:55 - 20:15

Jak vytvořit restauraci, o které se mluví

Marketing restaurace je obtížný úkol. Je potřeba řešit fakt, jak mezi tisíci stejných služeb vyniknout. Jde o neustálé hledání akcí, které marketingově osloví klienty. Na jaký typ marketingové akce se domácí zákazníci nejsnáze nalákají?

David Salomon David Salomon

Manažer marketingu

Restaurace Stodola House

David Salomon

Do rodinného byznysu, restaurace Stodola, se David zapojoval od svých 11 let. V 15ti obsluhoval a v 19ti už měl na starost program jedné z provozoven. Během následujících let vedl pět různých druhů provozu. Po těchto zkušenostech vystudoval marketing a žurnalistiku a nyní se vrátil zpět do rodinného byznysu v oblasti gastronomie a služeb.

20:20 - 21:00

Networking