 
 Petr Kleiner
Petr Kleiner
Idea maker & Strategist
 
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
Eshopu s cyklistickými potřebami jsme realokovali rozpočty, obměnili skladbu marketingových kanálů v digitálu a zároveň vytvořili novou kreativu. V přednášce vás seznámím s konkrétním postupem a ukážu, co tyto změny přinesly za výsledky.
 Aleš Rubáš
Aleš Rubáš
Head of Client Service
 
Aleš si k marketingu našel cestu po studiu sociologie. Konkrétně v Effectixu má na starost projektový tým a participuje na klíčových projektech. Zásadní je pro něj mediace mezi potřebami klienta a dodáním 100% práce ze strany týmu specialistů. Má za sebou dlouhodobou spolupráci se značkami jako Bauer Hockey, Kappa, L'occitane, Albixon aj.
Personalizovaný e-mailing, jak ho nejspíš ještě neznáte. V přednášce se dozvíte, jaké výhody má personalizace oproti klasickým kampaním a jak můžete využít velmi nestandardní video personalizaci v e-mailingu. Díky integraci SmartEmailingu s aplikací Motionlab, kterou si ukážeme, můžete i vy posunout komunikaci vaší značky na úplně nový level. V přednášce zjistíte, co je pro video personalizaci v e-mailingu potřeba a jak to celé funguje.
 Lukáš Buchta
Lukáš Buchta
Key Account Manager
 
Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.
Značky si často nedokáží představit dosažení velkého podílu na trhu bez TV reklamy. Ale jde to. Pustili jsme se do kampaně na launch značky Supradyn (doplněk stravy) na Slovensku, která zahrnovala čistě propojení digitálu a sales aktivit. Výsledek? 10 procent podílu na trhu a pozice dvojky za 3 měsíce!
 Vojtěch Lambert
Vojtěch Lambert
CEO
 
Vojtěch Lambert před 13 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí a propojování s offline strategiemi. Společnost LCG New Media získala za poslední 4 roky 17 ocenění v prestižních soutěžích jako jsou WebTop100, IEA a Deloitte Fast50. Jeho devízou jsou komplexní brand a performance strategie a kampaně v rámci uvádění značek na trh nebo škálování firem v ČR i Evropě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Michelin, Pandora, Hedepy, Jim Beam, Blancheporte, HONOR, STOCK, HradyCZ, NovoNordisk, Perrigo, CinemaCity, DinoPark a další.
 Lukáš Buchta
Lukáš Buchta
Key Account Manager
 
Lukáš působí ve SmartEmailingu na pozici Key account managera a řeší každodenní potřeby významných klientů. Zkušenosti nasbíral v PwC Česká republika, ve kterém působil jako konzultant kybernetické bezpečnosti a nebo v ESETu, kde poprvé objevil vztah k e-mail marketingu.
 Petr Kleiner
Petr Kleiner
Idea maker & Strategist
 
Petr je ostřílený marketingový profesionál s mnoha výraznými pozicemi v exekutivách těch největších zadavatelů v České republice. Před nějakým časem korporátní svět opustil a věnuje se na volné noze konzultantské činnosti a fotografii. V té je mimochodem stejně úspěšný, jako ve své marketingové kariéře. Je hrdým nositelem ocenění Czech Press Photo a několikanásobným účastníkem shortlistu téže soutěže. Petr je předsedou poroty soutěže digitálních projektů WebTop100 pro rok 2021.
 Vojtěch Lambert
Vojtěch Lambert
CEO
 
Vojtěch Lambert před 13 lety založil digitální fullservisovou agenturu LCG New Media. Předtím se podílel v rámci skupiny LCG na komplexních restrukturalizací několika korporací, kde zajišťoval rozvoj obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí a propojování s offline strategiemi. Společnost LCG New Media získala za poslední 4 roky 17 ocenění v prestižních soutěžích jako jsou WebTop100, IEA a Deloitte Fast50. Jeho devízou jsou komplexní brand a performance strategie a kampaně v rámci uvádění značek na trh nebo škálování firem v ČR i Evropě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Michelin, Pandora, Hedepy, Jim Beam, Blancheporte, HONOR, STOCK, HradyCZ, NovoNordisk, Perrigo, CinemaCity, DinoPark a další.
 Aleš Rubáš
Aleš Rubáš
Head of Client Service
 
Aleš si k marketingu našel cestu po studiu sociologie. Konkrétně v Effectixu má na starost projektový tým a participuje na klíčových projektech. Zásadní je pro něj mediace mezi potřebami klienta a dodáním 100% práce ze strany týmu specialistů. Má za sebou dlouhodobou spolupráci se značkami jako Bauer Hockey, Kappa, L'occitane, Albixon aj.