Moderátor
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.
O affiliate dnes slyšel téměř každý a někdo má i praktickou zkušenost. Zdánlivě jednoduchý obor však má mnoho záludností, jejichž neznalost přináší nepříjemná překvapení. Podělíme se o zkušenosti a upozorníme na co si dát pozor. Poradíme, kde se inspirovat nebo jak si affil nastavit tak, aby to vycházelo.
Projektový Ředitel
Ján Makovič je projektovým ředitelem společnosti 5DM.cz která stojí za největším Cashback portálem u nás s názvem Plná Peněženka a vedle dalších výkonnostních projektů má i vlastní affiliate síť AffiliateClub. V Hypoteční bance vedl projekt Sousedé.cz , založil společnost Golf Europe, s.r.o. provozující projekty GolfovéHry.cz nebo GolfovéSlevy.cz. Několik let také působil jako marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., které pomáhal vyrůst v oblasti online prodeje. Před tímto postem několik let vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY na postu Projektového ředitele. Ve firmě stál u celé řady úspěšných projektů, mezi které patří Online Hypotéka Hypoteční banky, projekty pro O2, Vodafone, Ferrero, Opavia, Toyota nebo Honda. Své prezentace a školení opírá zejména o praktické zkušenosti s působením jak na straně dodavatele online řešení, tak i klienta, zadavatele, autora.
Podívám se na to, jaké jsou všechny možnosti podpory brandu pomocí Skliku a jak je zapojit do vašeho marketingového mixu.
Konzultant výkonnostní reklamy
V Seznamu jsem už více jak 3 roky. Začínal jsem na pozici PPC specialisty, kde jsem spravoval kampaně v Skliku našim největším klientům. Nyní využívám nasbíraných zkušeností na pozici Konzultanta výkonnostní reklamy, kde pomáhám klientům a agenturám k tomu, aby ze svých kampaní získali maximum. Na mojí práci mě nejvíc baví ta rozmanitost světa online reklamy a to, jak se Sklik neustále posouvá dopředu. Vždyť dneska už Sklik není jen o výkonnostních formátech, ale můžete využít video reklamu nebo branding.
Spustili jste videoreklamy a v Google Analytics nevidíte jejich znatelný vliv na váš business? Možná koukáte do špatného analytického systému! Pojďme se společně podívat, jaké jsou další možnosti k vyhodnocování videoreklam a jak se rozhodnout, že jsou pro vás tyto metody inzerce opravdu efektivní.
Head of Performance
Petra v konzultační společnosti Acomware vede tým 18 Performance specialistů. Online marketingu se věnuje více jak 8 let. Sama spravovala kampaně velkým e-shopovým hráčům a připravovala strategie orientované na výkon i brand awareness. Od roku 2018 je také Google Certified Trainer – pro letošní rok v oblasti display reklamy.
Diskusi moderuje Matěj Novák
Konzultant výkonnostní reklamy
V Seznamu jsem už více jak 3 roky. Začínal jsem na pozici PPC specialisty, kde jsem spravoval kampaně v Skliku našim největším klientům. Nyní využívám nasbíraných zkušeností na pozici Konzultanta výkonnostní reklamy, kde pomáhám klientům a agenturám k tomu, aby ze svých kampaní získali maximum. Na mojí práci mě nejvíc baví ta rozmanitost světa online reklamy a to, jak se Sklik neustále posouvá dopředu. Vždyť dneska už Sklik není jen o výkonnostních formátech, ale můžete využít video reklamu nebo branding.
Projektový Ředitel
Ján Makovič je projektovým ředitelem společnosti 5DM.cz která stojí za největším Cashback portálem u nás s názvem Plná Peněženka a vedle dalších výkonnostních projektů má i vlastní affiliate síť AffiliateClub. V Hypoteční bance vedl projekt Sousedé.cz , založil společnost Golf Europe, s.r.o. provozující projekty GolfovéHry.cz nebo GolfovéSlevy.cz. Několik let také působil jako marketingový ředitel společnosti IP IZOLACE POLNÁ, s.r.o., které pomáhal vyrůst v oblasti online prodeje. Před tímto postem několik let vedl projektový tým ve společnosti MEDIAFACTORY na postu Projektového ředitele. Ve firmě stál u celé řady úspěšných projektů, mezi které patří Online Hypotéka Hypoteční banky, projekty pro O2, Vodafone, Ferrero, Opavia, Toyota nebo Honda. Své prezentace a školení opírá zejména o praktické zkušenosti s působením jak na straně dodavatele online řešení, tak i klienta, zadavatele, autora.
Head of Performance
Petra v konzultační společnosti Acomware vede tým 18 Performance specialistů. Online marketingu se věnuje více jak 8 let. Sama spravovala kampaně velkým e-shopovým hráčům a připravovala strategie orientované na výkon i brand awareness. Od roku 2018 je také Google Certified Trainer – pro letošní rok v oblasti display reklamy.