Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátor

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Přednášející

Pavel Brecík

Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“

Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.

Pavel Doležal

Potřebu řídit společnost a její aktivity dle dat poprvé zažil coby Chief Product Officer ve společnosti Atlas.cz v roce 1999. Každý den je používalo několik miliónů lidí a oni potřebovali vědět co hledají, co z toho je zajímavé pro jejich inzerenty a správně nastavovat ceny reklamních prostorů. Na druhou stranu židle se postavil při budování reklamní agentury Ataxo, která pro tisíce klientů ve třech zemích zajišťovala reklamu na Google, Seznamu a dalších místních mediích. Jelikož si jejich klienti reklamu většinou předpláceli, museli již tenkrát velice přesně pomocí dat předpovídat jak poroste poptávka a s ní i cena daných pozic. Náš tehdejěí IT team, který toto podporoval čítal deset lidí. Celá oblast dat a hlavně zjednodušení práce s daty pro manažery ho fascinovala. Byl si vědom, že ne každá společnost má 10 lidí, kteří mohou připravovat celý systém na míru. Proto, když potkal společnost Keboola.com a její systém Keboola Connection, který zjednodušoval tu nejtěžší část práce s daty (napojení, agregaci a pravidelnou přípravu pro vlastní analýzu) byl okamžitě "nakoupen". Stal se partnerem Kebooly a společně s kolegy začali s Keboolou růst do světa. Dnes mají zastoupení v Singapuru, Londýně, Vancouveru a otevírají Chicago. Svět dat pro manažery se za posledních pár let skvěle zjednodušil a je na čase se dat nebát a začít je využívat pro svou firmu.

Linda Hlaváčová

Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.

Martin Smrt

 Martin strávil posledních šest let ve firmách, jejichž byznys stojí na freemium modelu. Po AVG a AnchorFree zakotvil v Avastu, kde má na starosti tzv. nepřímou monetizaci. Podílí se tak na produktech, které každý den používají desítky milionů lidí po celém světě, a hledá nové obchodní příležitosti. Před příchodem do Avastu pracoval tři roky v USA, a může tak srovnávat různé přístupy k práci s daty, vedení firmy a podnikání obecně. Mimo kancelář Martina potkáte při cyklistických orientačních závodech nebo na lyžích.