Moderátor
Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.
Snad nikdo již dnes nepochybuje o významu práce s daty, ale praktické provedení se mezi firmami zásadně liší. Zdánlivě nepatrné rozdíly ovlivňují nejen obchodní výsledky firmy, ale také firemní kulturu a dlouhodobou strategii.
Na půdorysu skutečných projektů a událostí se společně zamyslíme nad tím, jak s daty běžně pracujeme, kde se skrývá nevyužitý potenciál, a jak se s pomocí BI posunout od sledování čísel k získávání znalostí a zkušeností.
Director of Platform Business
Martin strávil posledních šest let ve firmách, jejichž byznys stojí na freemium modelu. Po AVG a AnchorFree zakotvil v Avastu, kde má na starosti tzv. nepřímou monetizaci. Podílí se tak na produktech, které každý den používají desítky milionů lidí po celém světě, a hledá nové obchodní příležitosti. Před příchodem do Avastu pracoval tři roky v USA, a může tak srovnávat různé přístupy k práci s daty, vedení firmy a podnikání obecně. Mimo kancelář Martina potkáte při cyklistických orientačních závodech nebo na lyžích.
Optimalizace životního cyklu je procesem, ve kterém se kloubí výstupy z datových analýz, komunikační a marketingové aktivity společně s kvalitně nastavenými vnitrofiremními procesy.
Případová studie ze Zoot.cz vám poskytne inspiraci k tomu, co funguje a na co si dávat pozor v rámci jednotlivých touchpointů a jak přirozeně vytvořit a udržet silný vztah s vaším zákazníkem.
Performance and Analytics Manager
Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.
Remarketing je často opěvován jako jeden z nejefektivnějších nástrojů marketingu. Toto tvrzení pak často přijímáme bez sebevětších skrupulí, vždyť remarketing k tomu má všechny předpoklady.
Jak je to ale doopravdy? Jak zjistit, zda nám remarketing funguje a vyplácí se? Dává ještě v klasické podobě smysl? Lehká otázka s možná trochu těžší odpovědí. Pokusím se vám odpovědět na základě reálných dat z testů, které právě realizujeme, včetně ukázky toho, jak k datům v Rockaway přistupujeme.
Digital Analytics Lead
Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“
Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.
Jak důležité je umění správně číst získaná data? Jaký vliv na obchodní úspěch může mít kvalita jejich interpretace? V rámci case study vám názorně předvedu, jakým způsobem využívat firemní data pro nastavení a úpravy efektivní marketingové komunikace společnosti.
Managing Partner
Potřebu řídit společnost a její aktivity dle dat poprvé zažil coby Chief Product Officer ve společnosti Atlas.cz v roce 1999. Každý den je používalo několik miliónů lidí a oni potřebovali vědět co hledají, co z toho je zajímavé pro jejich inzerenty a správně nastavovat ceny reklamních prostorů. Na druhou stranu židle se postavil při budování reklamní agentury Ataxo, která pro tisíce klientů ve třech zemích zajišťovala reklamu na Google, Seznamu a dalších místních mediích. Jelikož si jejich klienti reklamu většinou předpláceli, museli již tenkrát velice přesně pomocí dat předpovídat jak poroste poptávka a s ní i cena daných pozic. Náš tehdejěí IT team, který toto podporoval čítal deset lidí. Celá oblast dat a hlavně zjednodušení práce s daty pro manažery ho fascinovala. Byl si vědom, že ne každá společnost má 10 lidí, kteří mohou připravovat celý systém na míru. Proto, když potkal společnost Keboola.com a její systém Keboola Connection, který zjednodušoval tu nejtěžší část práce s daty (napojení, agregaci a pravidelnou přípravu pro vlastní analýzu) byl okamžitě "nakoupen". Stal se partnerem Kebooly a společně s kolegy začali s Keboolou růst do světa. Dnes mají zastoupení v Singapuru, Londýně, Vancouveru a otevírají Chicago. Svět dat pro manažery se za posledních pár let skvěle zjednodušil a je na čase se dat nebát a začít je využívat pro svou firmu.
Digital Analytics Lead
Pavel se analytice věnuje od roku 2012. Podle něj by data měla být základem úspěšného online marketingu firem. „Baví mě prolínání a vyhodnocování jednotlivých disciplín a metrik online prostředí jako jednoho celku. Ať už jsou to zdroje návštěvnosti, použitelnost webu nebo chování návštěvníka. Jen rozhodnutí na základě komplexních dat pomůže firmám efektivně dosáhnout cílů.“
Vystudoval ČVUT, jeden semestr strávil i v belgickém městě Leuven. Před Mall Group pracoval např. v Hájedničce a AVG Technologies. Volný čas tráví fotbalem, jemuž se několik let věnoval i závodně. Kromě analytiky a sportu má rád filmy a hudbu Pink Floyd.
Managing Partner
Potřebu řídit společnost a její aktivity dle dat poprvé zažil coby Chief Product Officer ve společnosti Atlas.cz v roce 1999. Každý den je používalo několik miliónů lidí a oni potřebovali vědět co hledají, co z toho je zajímavé pro jejich inzerenty a správně nastavovat ceny reklamních prostorů. Na druhou stranu židle se postavil při budování reklamní agentury Ataxo, která pro tisíce klientů ve třech zemích zajišťovala reklamu na Google, Seznamu a dalších místních mediích. Jelikož si jejich klienti reklamu většinou předpláceli, museli již tenkrát velice přesně pomocí dat předpovídat jak poroste poptávka a s ní i cena daných pozic. Náš tehdejěí IT team, který toto podporoval čítal deset lidí. Celá oblast dat a hlavně zjednodušení práce s daty pro manažery ho fascinovala. Byl si vědom, že ne každá společnost má 10 lidí, kteří mohou připravovat celý systém na míru. Proto, když potkal společnost Keboola.com a její systém Keboola Connection, který zjednodušoval tu nejtěžší část práce s daty (napojení, agregaci a pravidelnou přípravu pro vlastní analýzu) byl okamžitě "nakoupen". Stal se partnerem Kebooly a společně s kolegy začali s Keboolou růst do světa. Dnes mají zastoupení v Singapuru, Londýně, Vancouveru a otevírají Chicago. Svět dat pro manažery se za posledních pár let skvěle zjednodušil a je na čase se dat nebát a začít je využívat pro svou firmu.
Performance and Analytics Manager
Linda po letech strávených v H1.cz a ve Slevomatu zakotvila v Zootu, kde vede tým šesti spolupracovníků, který má na starosti performance kanály a koordinaci agentur a médií. Miluje data a možnost prostřednictvím práce s nimi ovlivnit zákaznickou zkušenost.
Director of Platform Business
Martin strávil posledních šest let ve firmách, jejichž byznys stojí na freemium modelu. Po AVG a AnchorFree zakotvil v Avastu, kde má na starosti tzv. nepřímou monetizaci. Podílí se tak na produktech, které každý den používají desítky milionů lidí po celém světě, a hledá nové obchodní příležitosti. Před příchodem do Avastu pracoval tři roky v USA, a může tak srovnávat různé přístupy k práci s daty, vedení firmy a podnikání obecně. Mimo kancelář Martina potkáte při cyklistických orientačních závodech nebo na lyžích.