Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Petr Ocásek

Petr dnes pracuje ve společnosti angelcam, která již pro více než 8,000 klientů v 140ti zemích poskytuje plug&play řešení, které majitelům bezpečnostních kamer umožnuje jednoduchou práci s bezpečnostními kamerami jakékoliv značky, z jakéhokoliv zařízení a odkudkoliv. Navíc, díky konceptu otevřeného app-store nabízí neustále se rozšiřující škálu aplikací. Tyto aplikace díky využití tzv. počítačového vidění nebo propojení s dalšími senzory ze světa “internetu věcí” dokáží například vyvolat poplach v případě pádu seniorů, šetřit náklady na úklid či klimatizaci, zlepšit obsluhu pokladen v obchodech nebo třeba dynamicky řídit dopravu. Petr se dlouhodobě zajímá o budoucí trendy v oblasti internetových služeb, spolupráci vysokých škol a podniků a jako zakladatel startupového akcelerátoru StartupYard a inkubátoru Node5 o podporu inovativních firem. Petr vystudoval marketing a management na Open University.

Jan Vetyška

Jan je od roku 2006 výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). V minulosti působil jako projektový vedoucí konzultačního centra Dobrý web, nezávislý konzultant nebo externí projektový vedoucí Economia OnLine. Mezi jeho zájmy patří sport a to především kopaná či golf.

Přednášející

Jan Ambrož

Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.

Jan Bezděk

Honza pár měsíců po škole založil „digitální organismus“ SiteOne, kde s partou nadšenců začal tvořit weby a u toho zůstal doteď. V začátcích, okolo roku 2000, se řešila hlavně technika, pak se řešil design s UX, a nakonec konverze. „Náš dnešní klient chce nejen krásný, bezchybně fungující a konvertující web. Chce také nástroje, které mu umožní zjednodušit a zrychlit workflow při jeho správě. Nejde jen o náklady, dnes je rychlost důležitější než kdy jindy.“ Říká kluk lehce před čtyřicítkou, který tvorbě webů a digitálu obecně zasvětil celý svůj pracovní život.

Vladimír Dědek

Vladimír Dědek je vedoucí webového a mobilního vývoje ve společnosti Alza.cz a.s., kde pracuje přes 3 roky. Ze své pozice určuje jak strategii webu, tak i směr vývoje mobilních platforem a mobilního webu. Kromě koordinace projektů se věnuje také UX návrhům a analýze dat (Google Analytics apod.)

Adam Fendrych

"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.

Adam Fendrych

"Weby lidem" je Adamovo krédo. Dělá vše pro to, abyste se už nikdy na žádném webu necítili jako blbci. V České televizi zkoumá potřeby a tužby uživatelů, vymýšlí použitelný a přehledný design, a vše prověřuje nemilosrdnými uživatelskými testy. Nebojí se ušpinit si ruce a rýpat se ve všech vrstvách user experience - výzkumu, informační architektuře, interakčním designu i testování.

Aleš Fodor

Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.

Aleš Fodor

Aleš Fodor je ředitelem obchodní divize korporátních klientů v Dobrém webu, která se zaměřuje na poskytování komplexních řešení digitální komunikace korporacím a státním institucím. Jeho hlavní zodpovědností je vedení týmu obchodních manažerů, rozvoj obchodních materiálů a řešení rozsáhlejších zakázek. Aleš se věnuje digitálnímu marketingu intenzivně již 4 roky a zajímá se především o nejsilnější trendy a myšlenky, které mají potenciál "hýbat světem". Aleš je zároveň členem komise výkonnostního marketingu v rámci SPIRu a byl jedním z obsahových garantů projektu E-commerce akademie.

Robert Haas

Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.

Pavel Jašek

Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

Jan Jírovec

Jan Jírovec se v prostředí internetu a softwaru pohybuje více než dvanáct let. V minulosti působil v segmentu finančního softwaru ve východní Evropě a severovýchodní Asii jako Business development Manager. Později rozvíjel platební bránu PayU na českém a slovenském trhu. Do skupiny Rockaway přišel z pozice šéfa Allegro Group CZ. V Rockaway se Jan stará o naplňování dlouhodobé vize a řízení strategických aktivit, současně se ujal vedení projektu E-commerce Holding.

Adam Jurák

Čtvrtým rokem se ve SportObchod.cz starám o online marketing, který je i mým koníčkem. Připravuji a vyhodnocuji marketingové akce, s externími agenturami řeším propagaci a web.

Václav Krátký

Václav Krátký je v O2 zodpovědný za věrnostní aktivity na rezidentní zákazníky. Zřejmě nejviditelnějším projektem poslední doby je program O2 Extra výhody, za kterým stojí od první myšlenky do současnosti. Před příchodem do O2 v roce 2010 pracoval na několika pozicích v analytickém a obchodním týmu OgilvyOne.

Pavel Kvasnička

Pavel se svým kolegou Milanem Veverkou založili v roce 1996 společnost CFC, s.r.o., která se zasloužila o šíření výukových encyklopedií na CD v dobách, kdy internet byl ještě v plenkách. Po úspěšném prodeji společnosti v roce 2011 založili firmu TDR, s.r.o., která se zabývá prodejem strojů na opravu DVD nosičů ve střední a východní Evropě. Od roku 2010 působil v pozici finančního ředitele u lokálního ISP operátora. Od konce roku 2011 zastává pozici jednatele ve společnosti Keboola, s.r.o., která pomáhá firmám zpracovávat data a implementuje platformu GoodData. Díky svému ekonomickému vzdělání měl vždy na starost obchod a finance. Ve svém nynějším působišti je fascinován dříve netušenými možnostmi analýzy dat a tím, jak může tato služba pomoct v marketingu a obchodě. Rád leze po horách, je fanatický cyklista a pravidelně chodí do Prčic :).

Jan Lajka

Jan Lajka vystudoval statistiku na MFF UK. Již během studia nastoupil do výzkumné agentury STEM/MARK, kde pracoval na pozici analytika, později manažera výzkumných projektů. Několik let vedl oddělení výzkumů pro farmacii a zdravotnictví, dále oddělení online výzkumů a v současné době působí ve firmě jako Innovation Manager. Ačkoliv tíhne ke kvantitativnímu zpracování dat, ve své výzkumné praxi využívá i poznatky psychologie a behaviorální ekonomie.

Jiří Langer

Jiří Langer během své kariéry prošel různými technologickými i manažerskými pozicemi v reklamních agenturách. V posledních letech vedl digitální divize agentur Euro RSCG (nyní Havas Worldwide Prague), WMC/Grey nebo Actum. Pracoval s klienty ze všech sektorů jako jsou O2, Heineken, Microsoft, Finlandia Vodka, Allianz nebo P&G. Má zkušenosti s lokálními i globálními kampaněmi. Nyní působí v agentuře Moneyball, která se zabývá výkonnostním marketingem. Rád jezdí na snowboardu a miluje cestování kamkoliv.

David Lorenc

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval především na projektech v oblasti mobilních služeb a sociálních médií. Pracoval pro klienty jako Vodafone, Air Bank a ČEZ. Na začátku roku 2012 přešel do společnosti Seznam.cz, kde vybudoval „mobilní“ obchodní tým, který v současné době vede. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

Jiří Malý

Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.

Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.

Nejčastěji ho potkáte na kole.

Martin Michálek

Nezávislý specialista na rychlost načítání a CSS. Píše blog „Vzhůru dolů“ a vydal knihu „Vzhůru do (responzivního) webdesignu“. Pořádá školení pro webové vývojáře. Jako poradce pomáhá značkám jako Česká televize, Sazka.cz nebo VašeČočky.cz.

Daniel Nohel

Daniel Nohel je ve společnosti Google zodpovědný za nová produktová a mediální řešení pro země Česká republika, Slovensko a Rusko. Od roku 2008 vedl obchodní aktivity Googlu v ČR. Své zkušenosti získal s realizacemi reklamních kampaní v rámci nových médií na pozici Interaction Manager v mediální agentuře Mindshare, kde působil od roku 2003. V letech 2001 až 2003 působil na pozici Project Managera v mediálním zastupitelství M.I.A. Od roku 2002 do roku 2008 byl členem Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu, které také v roce 2006 předsedal. Daniel Nohel vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity v Opavě.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Martin Pěnička

Martin Pěnička je zakladatelem eshopu TisknuLevne.cz, specializovaného na prodej spotřebního materiálu do tiskáren a kopírek. Jako ředitel společnosti má na starosti strategické směrování firmy a soustředí se na marketingovou propagaci. Vystudoval fakultu dopravní ČVUT v Praze, kde dodnes přednáší na katedře aplikované matematiky softwarové inženýrství. 3 roky působil na Dánské technické univerzitě v Kodani jako vědecký pracovník v oblasti formálních metod tvorby softwaru pro železnici.

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

Jan Penkala

Honza je ředitelem konzultační společnosti ACOMWARE, která dnes zaměstnává více než 45 specialistů na online marketingu. ACOMWARE se zaměřuje na pomoc e-shopům a retailistům na internetu, kterým pomáhá formou marketingových konzultací a v oblasti výkonnostního marketingu nebo inteligentního emailingu. Za 13 let fungování ACOMWARE pracoval pro více než 2 000 internetových projektů.

Jan Penkala přednáší na českých i zahraničních konferencích a aktivně se věnuje tématice inteligentního emailingu a multichannel prodeji. Jeho příspěvky na toto téma je možné najít na jeho Twitter účtu nebo na blogu společnosti ACOMWARE.

Ivan Pilný

Ivan Pilný působil ve výkonných pozicích významných ICT společností. V letech 1992 - 1998 byl generálním ředitelem Microsoftu ČR, poté působil jako prezident Sdružení pro informační společnost. Od roku 2001 zastával pozici předsedy představenstva Českého Telecomu a v roce 2002 se stal generálním ředitelem alternativního operátora - společnosti eTel. Nyní působí jako konzultant. Současně je prezidentem TUESDAY Business Network.

Honza Průša

Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.

Martin Snížek

V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.

Martin Snížek

V Rohlíku zodpovídám v rámci boardu za zákaznickou zkušenost - web, aplikaci, zákaznickou podporu a kvalitu zboží. Pocházím z online prostředí, kde jsem dříve pracoval pro Slevomat, Direct pojišťovnu a také vedl vlastní analytickou agenturu Optimics.

Rostislav Starý

Absolvent sociologie, novinář a posléze PRista. Osciluje mezi public relations v PR.Konektoru, obsahovým marketingem v Konektor Social a influencer marketingem v The Hive. Nejvíc ho ale baví všechny disciplíny propojovat. Za integrované kampaně obdržely týmy pod jeho vedením řadu českých i zahraničních ocenění.

Richard Stiebitz

Pracuje jako kreativní ředitel v agentuře Wunderman. V reklamních komunikacích působí přes deset let. Po období činnosti v ATL agenturách se ponořil do BTL aby zjistil rozdíl mezi ATL reklamou a BTL reklamou. Zjistil, že je pouze rozdíl mezi dobrou a blbou reklamou. Nehraje si na to, že ví všechno o online, ale snaží se to nějak propojit aby to fungovalo a nenudilo. Týmy pod jeho vedením získaly řadu kreativních cen. Přál by si aby reklama byla kultivovaná a aby kromě pouhého prodeje služby nebo produktu také lidi bavila.

Michal Štádler

Michal Štádler má rozsáhlé zkušenosti v oblasti retailu. Dvanáct let působil na různých pozicích ve společnosti Tesco Stores ČR, až se minulý rok rozhodl osamostatnit a otevřít se novým příležitostem. Vystudoval ČVUT, obor ekonomika a řízení. V Tescu začal jako commercial trainee manager ihned po skončení VŠ. V Tesco zastával pozice v nákupu a marketingu. Od roku 2012 působí jako jednatel společnosti I.R.M.S. Je zapáleným bojovníkem za používání dat a budování opravdové loajality zákazníků.

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

Pavel Trejbal

Pavel vede v současné době rozvoj a fungování týmu datových analytiků a konzultantů v online marketingové agentuře Optimics. Za posledních šest let zde pracoval na desítkách projektů z oblasti pokročilé webové a zákaznické analytiky a vyhodnocování marketingových i business aktivit s využitím komplexních datových modelů a metod strojového učení. Ve volných chvílích se věnuje neurokoučinku.

Filip Vítek

Filip Vítek působí 11 let v oblasti strategie, analýzy klientských dat, řízení inovací a budování CRM. V současné době vede Odbor Customer Value Management v Sberbank Slovensko, kde zodpovídá za řízení X-sell, Up-sell, retenčních kampaní, segmentaci klientů a modelování jejich chováni. Zkušenosti z bussines Intelligence v bankovnictví a pojišťovnictví v něm probudili vášeň pro data mining a tvorbu behaviorálních modelů. Filip se proto snaží identifikovat nové trendy CRM a přenést je do bussines praxe. Na sílu data mining poukazuje sérií lechtivých blogů na portále Ekonomického týdeníku TREND [http://blog.etrend.sk/filip-vitek/]. Je absolventem Strategického a finančního managementu na Fakultě Managementu, Univerzity Komenského v Bratislavě. Závěrečnou práci věnoval neuronovým sítím a jejich použití v manažerském rozhodování.