 
 Matěj Novák
Matěj Novák
Spoluzakladatel
 
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Kam se ubírá reklama a marketing v roce 2014? Jakou roli v této show hrají tradiční média? Je termín "digitální marketing" již opravdu pohřbený? Na tyto a více otázek si společně odpovíme v přehledu trendů digitálního marketingu.
 Jiří Langer
Jiří Langer
Managing partner
 
Jiří Langer během své kariéry prošel různými technologickými i manažerskými pozicemi v reklamních agenturách. V posledních letech vedl digitální divize agentur Euro RSCG (nyní Havas Worldwide Prague), WMC/Grey nebo Actum. Pracoval s klienty ze všech sektorů jako jsou O2, Heineken, Microsoft, Finlandia Vodka, Allianz nebo P&G. Má zkušenosti s lokálními i globálními kampaněmi. Nyní působí v agentuře Moneyball, která se zabývá výkonnostním marketingem. Rád jezdí na snowboardu a miluje cestování kamkoliv.
Je konverze do e - shopu opravdu tou nejlepší formou využití webového trafficu? Jaký je rozdíl v konverzích z webu mezi hot a cold leadem? Jak ovlivňuje prodej v e - shopu asistence operátora na chatu? Tato prezentace seznámí diváky s výsledky online aktivit doplněnými offline podporou na webu O2.cz.
Online Director O2 Czech Rep
V dnešní době už má kartičku v peněžence snad každý z nás. Trošku se však podivují nad tím, proč ji tam má, jestli ji používá a proč, a to zejména, proč ji daný obchodník vůbec vydal. Co tím sleduje? Chce poskytnout slevu a nebo hledá dlouhodobou loajalitu? Klíčem ke všemu jsou data. Pokud je tento program na datech postavený - je nakročeno k úspěchu. Data ale musí být ze všech kanálů - jak online tak offline. Musí se tedy zkombinovat dohromady. Cílem je CRM 2.0, zejména to R v té zkratce. Ano Relationship - ten se ve většině vztahů buduje obousměrnou komunikací - dialogem.
 Michal Štádler
Michal Štádler
Managing Partner
Integrated Retail Marketing Solutions
 
Michal Štádler má rozsáhlé zkušenosti v oblasti retailu. Dvanáct let působil na různých pozicích ve společnosti Tesco Stores ČR, až se minulý rok rozhodl osamostatnit a otevřít se novým příležitostem. Vystudoval ČVUT, obor ekonomika a řízení. V Tescu začal jako commercial trainee manager ihned po skončení VŠ. V Tesco zastával pozice v nákupu a marketingu. Od roku 2012 působí jako jednatel společnosti I.R.M.S. Je zapáleným bojovníkem za používání dat a budování opravdové loajality zákazníků.
Sociální média dala oboru PR zcela nové možnosti. Jak je naplno využít, co po svých PRistech chtít, jakou roli mají v komunikačním mixu sociální média hrát a jak digitální PR efektivně využít v kampani? Chtějte po PR víc než jen tiskové zprávy!
 Rostislav Starý
Rostislav Starý
Partner
 
Absolvent sociologie, novinář a posléze PRista. Osciluje mezi public relations v PR.Konektoru, obsahovým marketingem v Konektor Social a influencer marketingem v The Hive. Nejvíc ho ale baví všechny disciplíny propojovat. Za integrované kampaně obdržely týmy pod jeho vedením řadu českých i zahraničních ocenění.
Instantní texty zaplní prázdné místo, ale chutnají málokomu. Zařiďte, aby copywriting ladil s vámi, zákazníky, časem i prostorem. Na příkladech uvidíte, proč styleguide a obsahová strategie nepatří do šuplíku.
 Jan Ambrož
Jan Ambrož
Head of UX & Content
 
Jan Ambrož je vedoucím týmu, který zajišťuje UX konzultace klientům agentury Wunderman. V oblasti UX, obsahových strategií a online copywritingu se pohybuje na volné noze i v agenturách přes 13 let. Dříve psal pro Lupa.cz a provozoval regionální online média. Školí pro Dobrý web a je jedním z garantů vzdělávacího projektu DigiAka, Akademie digitálního marketingu.
Proč by mobil neměl mít místo v mediálním mixu? Jak moc můžeme ignorovat uživatele na mobilu a jakou má hodnotu pro byznys? Dá se vůbec měřit jeho chování? Jak přitáhnout pozornost zákazníka na mobilu?
 Daniel Nohel
Daniel Nohel
Industry Sales Manager
 
Daniel Nohel je ve společnosti Google zodpovědný za nová produktová a mediální řešení pro země Česká republika, Slovensko a Rusko. Od roku 2008 vedl obchodní aktivity Googlu v ČR. Své zkušenosti získal s realizacemi reklamních kampaní v rámci nových médií na pozici Interaction Manager v mediální agentuře Mindshare, kde působil od roku 2003. V letech 2001 až 2003 působil na pozici Project Managera v mediálním zastupitelství M.I.A. Od roku 2002 do roku 2008 byl členem Výkonné rady Sdružení pro internetovou reklamu, které také v roce 2006 předsedal. Daniel Nohel vystudoval Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity v Opavě.
Unikátní projekt bezkola.cz upozorňuje na krádeže kol - pomocí skryté kamery jsme v krajských městech sledovali za jak dlouho někdo kolo ukradne, a poté využili v online a PR kampani.
 Jiří Randák
Jiří Randák
Senior manažer
Generali Česká pojišťovna
 
Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.
Jak se stavěl program O2 Extra výhody a co stojí za jeho úspěchem.
 Václav Krátký
Václav Krátký
Senior marketing specialist
 
Václav Krátký je v O2 zodpovědný za věrnostní aktivity na rezidentní zákazníky. Zřejmě nejviditelnějším projektem poslední doby je program O2 Extra výhody, za kterým stojí od první myšlenky do současnosti. Před příchodem do O2 v roce 2010 pracoval na několika pozicích v analytickém a obchodním týmu OgilvyOne.
Jak funguje nově spuštěná platforma Czech Publisher Exchange? Co přinesla českému RTB? A jaká je její budoucnost?
 Matěj Novák
Matěj Novák
Spoluzakladatel
 
Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.
Přednáška si klade za cíl demonstrovat přínosy různých (re)targetovacích taktik s využitím RTB a možná i odpovědět na nevyřčenou otázku "Vyplatí se vždycky retargeting?".
 Jiří Malý
Jiří Malý
CTO
 
Jiří se nadšeně věnuje internetovým technologiím a baví ho mixovat technologie do marketingu, mediálního businessu nebo businessu jako takového. I proto ve společnosti Programmatic vede produktovou strategii.
Jiří v minulosti spoluzakládal digitální kreativní agenturu Mather Advertures, kterou pak prodal koncernu WPP. Působil jako Managing Director mediální agentury Neo@Ogilvy. Startoval expanzi Alza.cz do Evropy. Podílel se na tvorbě strategií pro více jak stovku internetových projektů, které byly realizovány v ČR i na mnoha evropských trzích.
Nejčastěji ho potkáte na kole.
 Richard Stiebitz
Richard Stiebitz
Creative Director
 
Pracuje jako kreativní ředitel v agentuře Wunderman. V reklamních komunikacích působí přes deset let. Po období činnosti v ATL agenturách se ponořil do BTL aby zjistil rozdíl mezi ATL reklamou a BTL reklamou. Zjistil, že je pouze rozdíl mezi dobrou a blbou reklamou. Nehraje si na to, že ví všechno o online, ale snaží se to nějak propojit aby to fungovalo a nenudilo. Týmy pod jeho vedením získaly řadu kreativních cen. Přál by si aby reklama byla kultivovaná a aby kromě pouhého prodeje služby nebo produktu také lidi bavila.
Chcete se dozvědět, co jsme pokazili při tvorbě nejúspěšnější facebookové aplikace za rok 2012 a neopakovat to znovu?
 Robert Haas
Robert Haas
Co-founder
 
Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.
Byli byste překvapení, co všechno o svých datech ještě nevíte. Například, že číslo bankovního účtu klienta anebo jeho faxové číslo v sobě ukrývají návod jak předat danému klientovi víc. Nevěříte?! Přijďte se naučit jak interní data oživit webem a vytlačit z nich vyšší obchodní výsledky.
 Filip Vítek
Filip Vítek
Head of Customer Value Management
 
Filip Vítek působí 11 let v oblasti strategie, analýzy klientských dat, řízení inovací a budování CRM. V současné době vede Odbor Customer Value Management v Sberbank Slovensko, kde zodpovídá za řízení X-sell, Up-sell, retenčních kampaní, segmentaci klientů a modelování jejich chováni. Zkušenosti z bussines Intelligence v bankovnictví a pojišťovnictví v něm probudili vášeň pro data mining a tvorbu behaviorálních modelů. Filip se proto snaží identifikovat nové trendy CRM a přenést je do bussines praxe. Na sílu data mining poukazuje sérií lechtivých blogů na portále Ekonomického týdeníku TREND [http://blog.etrend.sk/filip-vitek/]. Je absolventem Strategického a finančního managementu na Fakultě Managementu, Univerzity Komenského v Bratislavě. Závěrečnou práci věnoval neuronovým sítím a jejich použití v manažerském rozhodování.
Chtějí si klienti v Česku sjednávat své finanční produkty on-line, nebo jdou raději na pobočku? Jaký podíl uživatelů na webu hledá informace, ale nákup dokončuje offline?
 Honza Průša
Honza Průša
Web guru
 
Honza Průša je zodpovědný za weby České spořitelny. Stál u vzniku prakticky všech stránek, které dnes spořitelna provozuje. Je obchodním vlastníkem jejich webů, nejvíc ho ale baví jejich optimalizace a ověřování nových konceptů a hypotéz. Nadšeně AB testuje chování uživatelů, zjišťuje, co na stránkách funguje a rád se nechává výsledky experimentů překvapovat. Honza se webům věnuje už pětadvacet let. Těsně po roce 2000 tvořil první stránky Městského soudu v Praze, pak působil v iDNES jako produktový manažer pro nezpravodajské webové aktivity Mafry. V ČS pracuje už déle než třináct let.
Co prozradí historie webového prohlížeče o souběžném sledování více obrazovek a jaký vliv mají jednotlivé mediální kanály na návštěvu stránek produktů? Odpoví nám výsledky výzkumu na online populaci a experimenty v našem webovém prohlížeči SMARAGD.
 Jan Lajka
Jan Lajka
Zástupce ředitele
 
Jan Lajka vystudoval statistiku na MFF UK. Již během studia nastoupil do výzkumné agentury STEM/MARK, kde pracoval na pozici analytika, později manažera výzkumných projektů. Několik let vedl oddělení výzkumů pro farmacii a zdravotnictví, dále oddělení online výzkumů a v současné době působí ve firmě jako Innovation Manager. Ačkoliv tíhne ke kvantitativnímu zpracování dat, ve své výzkumné praxi využívá i poznatky psychologie a behaviorální ekonomie.
Jak s daty pracovat a správně je interpretovat? Na konkrétních příkladech bych rád ukázal, jak a kde data sbírat a dále s nimi pracovat. Co vše se dá analyzovat a jaký to má dopad na Vaše podnikání.
 Pavel Kvasnička
Pavel Kvasnička
Operations & Sales
 
Pavel se svým kolegou Milanem Veverkou založili v roce 1996 společnost CFC, s.r.o., která se zasloužila o šíření výukových encyklopedií na CD v dobách, kdy internet byl ještě v plenkách. Po úspěšném prodeji společnosti v roce 2011 založili firmu TDR, s.r.o., která se zabývá prodejem strojů na opravu DVD nosičů ve střední a východní Evropě. Od roku 2010 působil v pozici finančního ředitele u lokálního ISP operátora. Od konce roku 2011 zastává pozici jednatele ve společnosti Keboola, s.r.o., která pomáhá firmám zpracovávat data a implementuje platformu GoodData. Díky svému ekonomickému vzdělání měl vždy na starost obchod a finance. Ve svém nynějším působišti je fascinován dříve netušenými možnostmi analýzy dat a tím, jak může tato služba pomoct v marketingu a obchodě. Rád leze po horách, je fanatický cyklista a pravidelně chodí do Prčic :).
Správně formulovaná otázka je často důležitější než odpověď. Ptejme se častěji proč to děláme, pro koho to děláme, na koho to má působit spíše než jak to děláme a jakou technologii používáme.
 Ivan Pilný
Ivan Pilný
Konzultant
 
Ivan Pilný působil ve výkonných pozicích významných ICT společností. V letech 1992 - 1998 byl generálním ředitelem Microsoftu ČR, poté působil jako prezident Sdružení pro informační společnost. Od roku 2001 zastával pozici předsedy představenstva Českého Telecomu a v roce 2002 se stal generálním ředitelem alternativního operátora - společnosti eTel. Nyní působí jako konzultant. Současně je prezidentem TUESDAY Business Network.