Tato akce již proběhla. Další akce Konference WebTop100 2021 se koná 16. 11. 2021.

Přednášející

Moderátoři

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Lukáš Burda

15 let v marketingové komunikaci. Geek. Content marketing.

Tomáš Čermák

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.

Pavla Dúbravská

Pavla Dúbravská je od letošního dubna výkonnou ředitelkou komunikační agentury Nydrle, jejíž exekutivní řízení převzala po zakladateli Michalu Nýdrle. Pavla má bohaté zkušenosti s nástrahami klientského servisu v několika českých agenturách. Postupně působila ve Fabrice a Young&Rubicam, odkud odcházela jako account director s praxí v její barcelonské pobočce. Přes agenturu Praha Digital se pak dostala do Nydrle, kde dnes využívá svých zkušeností z nadlinky i digitálu pro řízení skutečně integrované agentury. Vedle práce v agentuře a výchovy své roční dcery stíhá také přednášet na VŠE, kde získala doktorát oblasti komerční komunikace.

Robert Haas

Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.

Jakub Hodboď

V oblasti komerční komunikace se pohybuje 10 let na různých pozicích na straně klientské i agenturní. Zkušenosti sbíral i ve Švédsku a v USA. Od roku 2011 působí jako Senior Strategic Planner ve skupině Ogilvy. Zodpovídá za tvorbu komunikačních a brand strategií a strategický leadership klíčových klientů, mimo jiné Air Bank, Home Credit, IBM, O2 nebo Gambrinus. V posledním roce se v rámci nového globálního expertního týmu #ogilvychange intenzivně věnuje aplikaci poznatků z behaviorální vědy do marketingu a komunikace.

Tomáš Holan

Co mám rád? Svoji rodinu a zajímavé výzvy. Co nemá rád? Hloupost, omezenost a předsudky. Co mě baví? Chytří a inspirativní lidé. Co rád dělám? Učím se a rozvíjím to, čím mě inspirují ostatní ;-) S čím mám trable? S respektováním autorit a gramatikou. Vše o čem hovořím demonstruje můj pestrý profil na linked in ;-)

Krzysztof Jarecki

Krzysztof se zabývá e-mailovým marketingem již od roku 2003. Nejdříve e-maily programoval, a následně působil jako konzultant. V současnosti je aktivním členem mezinárodních organizací jako MAAWG, ESPC, EEC, Signal Spam a Internet Society of China, které se zabývají e-mailovým marketingem. Strategicky dohlíží na vztahy ISP a největších zákazníků v USA, Evropě, Asii a Rusku. Mimo jiné také přispívá svými odbornými články do několika online titulů o e-mailovém marketingu, včetně deliverability.com.

Ondřej Klega

Ondřej je zkušeným konzultantem v oblasti strategického plánování. Ve společnosti ACOMWARE vede tým odborných konzultantů, kteří se zabývají business poradenstvím pro e-commerce. Ondra, který před lety začínal jako elév online marketingu v e-shopu, je dnes komplexním specialistou s osobní zkušeností s chodem e-shopových řešení. V současnosti řídí konzultace o plánech, cílech a koncepcích největších českých internetových obchodů napříč různými komoditami. V současné chvíli také externě přednáší na Vysoké škole ekonomické.

Petr Kleiner

Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze se začal bezprostředně věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards“. Internetová kampaň „Pošli méďu“ získala v roce 2010 cenu Metro Zlatá Pecka. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži "Pojišťovací novátor roku 2011". Nový web ČSOB Pojišťovny získal první cenu v soutěži web TOP100 za rok 2011.

Dario Kolar

Čerstvý student Fakulty Informačních Technologií ČVUT který letos vyhrál soutěž Junior Internet v kategorii Junior Web(starší) s projektem pro Šikovné Ruce kde uplatňuje svoje nadšení do nových webových technologií.

Petr Kováčik

Petr Kováčik je ředitelem a spolumajitelem společnosti Skrz.cz s.r.o., která provozuje vyhledávač slev Skrz.cz a affiliate platformu Rival.cz. Kromě vedení společnosti má hlavní slovo ve směřování produktu a marketingu. Do všech činností se snaží zavést jasný proces, automatizaci a škálovatelnost. Svou první společnost MELKER Media založil již během studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, oboru informační systémy a technologie.

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera je vedoucím praxe IT práva a sporů v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na otázky elektronické kontraktace, sjednávání technologických smluv, zastupování klientů v IT sporech, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravy on-line marketingu. Věnuje se též veřejným zakázkám, zejména v oblasti technologií. Podílel se rovněž na právním posuzování zavádění IT produktů na trh, akvizicích IT společností a strukturování on-line projektů. Zdeněk je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Zdeněk je jedním z inovativních právníků ČR pro rok 2016, je doporučován jako IT právník Chambers Europe a Legal500 a v roce 2017 se stal právníkem roku v oblasti práva ICT.

Henrich Lauko

Henrich v roce 1995 založil společnost KOLOS, s.r.o., která se stala největší direct marketingovou společností na Slovensku a po úspěšném prodeji společnosti rakouské poště v roce 2008 zůstal působit v rámci společnosti jako CEO s hlavním cílem transformovat společnost na alternativního poštovního operátora. Od roku 2012 se věnuje novému projektu BALÍK PLUS, který umožnil propojení off-line a on-line komunikace se zákazníkem.

Jaroslav Malina

V agentuře McCANN pracuje už 10 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek a využít k podpoře jejich dlouhodobého růstu.

Ivo Mareček

Ivo vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Po škole se rozhodl, že si ze svého poflakování se na sociálních sítích udělá živnost (měl na starost např. rozjezd twitterového kanálu TOP 09), v roce 2012 pak převzal sociální sítě v T-Mobile. Po 5 letech a několika úspěšných projektech (podílel se mj. na vybudování jednoho z nejlepších social care týmů v ČR) se v současnosti ve firmě stará o strategii komunikace značky.

Cristina Violeta Muntean

Cristina Muntean je odbornice na rozvoj strategických komunikačních dovedností, emoční a systemické inteligence lídrů. Bývalá ekonomická novinářka pocházející z Rumunska opustila mediální svět v roce 2010 a založila v Praze komunikační a vzdělávací agenturu Media Education CEE. Za posledních 11 let školila desítky tisíc vedoucích týmů a firem z 35 zemí světa. Na dálku pracuje od roku 2012, remote leadership školí od roku 2017. V roce 2019 organizovala první zcela digitální konferenci v České republice – The Personal Branding Summit 2019. Mezi její klienty patří společnosti jako Asahi Europe, Banca Comerciala Romana, Česká spořitelna, ČSOB, DM Romania, HomeCredit International, IKEA of Sweden a Unilever. Cristina mluví plynně česky, anglicky, francouzsky a také rumunsky, což je její rodný jazyk.

Veronika Nosková

Veronika působí ve společnosti Mondeléz na pozici Brand Manager od roku 2012. Mezi produkty, které má v rámci své zodpovědnosti na starosti, patří známé tradiční značky, jako jsou Miňonky, Tatranky či Horalky. Opravdovým klenotem v jejím portfoliu je však Fidorka, které je věnován také patřičný prostor a čas při inovacích, přípravě strategie či komunikace. Svou hravostí je Fidorka velmi inspirativní nejen pro Veroniku, ale i všechny okolo. Je radost pracovat na značce, se kterou se můžete ztotožnit a nadchnout pro ni ostatní.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Matěj Novák

Matěj působí v rámci DataSentics jako CEO AdPickeru. AdPicker staví machine learning modely pro cílení reklamy na míru svým zákazníkům převážně z řad médií. V minulosti vedl Matěj Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy v ČR. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole (nejraději se svou ženou) a čte knihy.

Ivan Petrův

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

Lukáš Pitter

Jsem designer v 2FRESH. Mám na starosti designový proces. Pomáhám lidem správně postupovat a správně u toho přemýšlet. Od roku 2013 jsme v 2FRESH začali pracovat podle principů Human-Centered Design. Od té doby se vše změnilo. Baví mě, že každý projekt je jiný, každý projekt je plný experimentů a dobrodružství.

Dagmar Plotěná

Dáša pracuje 5 let v digitální agentuře Dobrý web. Jako vedoucí vzdělávání má na starosti veškeré vzdělávací aktivity, které Dobrý web pořádá. Ať už jsou to pravidelná veřejná školení s 11letou tradicí nebo firemní školení na míru. Nechybí ani speciální projekty jako například E-commerce akademie pro studenty VŠE nebo kurz digitálního marketingu pro tělesně postižené.

Jan Podzimek

Honza je spoluzakladatelem interaktivní agentury PRIA System ze Zlína, kde dnes funguje jako "Head of PRIA" neboli hlava a stále také ruce agentury. Honza se dlouhodobě zaměřuje na využití selského rozumu, který promítá do efektivních kampaní klientů a snaží se posunovat možnosti společnosti dál.

Michal Popelář

Digitálním médiím se věnuji od roku 1998. Pracoval jsem na projektech pro velké korporátní klienty i menší lokální značky. Patří mezi ně například Ford, Nokia, Volkswagen, Audi, Zentiva, ČSOB, Allianz, Jan Becher, CK FISCHER, Homecredit, Telefonica O2, Makro/Metro a další. Dříve jsem se věnoval spíše přípravě webových prezentací, informační architektuře a internetovým aplikacím, které zefektivňují chod firmy. Aktuálně řeším hlavně strategie komunikace v digitálních médiích založené na datové znalosti zákazníků.

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.

Vladimír Seman

Vladimír pracuje v AVASTu již 4 a půl roku, nyní na pozici E-commerce manager pro klíčové projekty, které podstatně zvyšují tržby. Baví ho cestování do asijských krajin, chození po horách, a prodávání antivirového software přes web. Jeden z nejšťastnějších dní zažil tento rok v září při výstupu k jezeru Tilicho v Himalájích.

Milan Schnorrer

Spoluvlastník a spoluzakladateľ Pricewise. Získal titul Master na Univerzite v Gronigenen suma cum laude v oblasti Marketingového prieskumu a stratégie. Má rozsiahle skúsenosti z dizajnu a riadenia vernostných a zákazníckych programov. Dizajnoval úspešné direct marketingové stratégie s presným vyčíslením dopadu na tržby. Viedol viaceré projekty využívajúce marketingové prieskumy a analýzu pokladničných dát.

Ondřej Sommer

Wunderman v sobě spojuje mnoho různých dovedností. Analyzujeme data, navrhujeme weby, sestavujeme business strategie, jsme kovaní v social media, tvoříme kreativní koncepty. Někdy vede k úspěchu punk, někdy zase procesní preciznost. A právě v této rozmanitosti spočívá kouzlo práce v agentuře, a proto jsem už třetím rokem součástí digitálního týmu Wunderman.

Jiří Suchý

Šéf realizačního týmu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

Dušan Šimonovič

Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

František Štrupl

František působí již třetím rokem v české pobočce společnosti Google, kde má na starost především klienty z řad retailu a automobilek. Pro ně se snaží nejen hledat nejlepší online reklamní řešení založená na platformě Google AdWords, ale pomáhat jim s digitální strategií celkově. Dříve působil téměř šest let v přední české výkonnostní agentuře H1.cz, kde měl možnost poznat i ta nejtemnější zákoutí online marketingu. Vystudoval fyziku na Matematicko-fyzikální fakultě UK a ve volném čase rád tráví čas s rodinou a v přírodě.

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

Ladislav Trpák

Rád pozoruje svět kolem a bourá zažité vzorce, včetně svých. Svoje první podnikání se snažil nastartovat v 7 letech. S kamarádem vytvořili nový prototyp vlašťovky, které se po nárazu nebortil čumák. Ve školní družině ji učili stavět ostatní za žvýkačky. Další, o něco serióznější pokus přišel ve 22 letech ještě během studií. Šlo o export dřevěných krabic na víno a doutníky z Čech, hlavně do USA. Expanzivní online strategie byla bohužel záhy zbržděna nedostupností kapitálu na vlastní tištěný katalog. Raději se proto nechal zaměstnat a rozjížděl v Čechách konkurenci jobs.cz – jobpilot. S jobpilotem přišel i neodbytný pocit, že největší reklamní agentura neumí dělat reklamu na internetu. Tak s kolegou vývojářem založil svoji vlastní, jen pro internet. Tatáž reklamní agentura si ji o 7 let později koupila. Chvíli si užíval jako otec v domácnosti dětí, až přišla výzva v podobě ZOOTu, se kterým teď a tady demokratizujeme módu a děláme při tom lidem radost.