Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

Program

Hlavní sál - EMPIRIA

9:15 - 9:30

Úvodní slovo moderátora, zahájení konference

Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

9:30 - 9:50

Proměňte návštěvníky v zákazníky pomocí personalizace napříč zařízeními

Co kdyby existovala možnost, jak v reálném čase využít vaše data z CRM a s jejich pomocí zvýšit příjmy, získat nové zákazníky a budovat důvěru u těch stávajících?

Dnešním prozákaznicky zaměřeným marketérům přináší programatický nákup mnohem víc než automatizace. Pomáhá, aby digitální displayové strategie nebyly pouze bezhlavým retargetingem. Síla daty-řízené displayové reklamy je ve využití skutečně individualizovaného marketingu s cílením na zákazníka kdekoliv a na jakémkoliv zařízení s vysoce personalizovanou displayovou reklamou. Žádný jiný online nástroj nenabízí marketérům možnost personalizovat dílčí části marketingového plánu – od produktu a sdělení, přes cenu a propagaci, po umístění a načasování – tedy každý krok během nákupního procesu. Seznámíte se s konkrétními případy programatické personalizace napříč všemi vertikálami a trhy.

Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

Thomas Brandhoff Thomas Brandhoff

Managing Director

Sociomantic

Thomas Brandhoff

Jako spoluzakladatel a výkonný ředitel vede Thomas obchodní a organizační rozvoj Sociomantic. Zaměřuje se na nové příležitosti na trhu, najímá klíčové manažery a rozšiřuje globální obchodní tým společnosti, tak aby mohli poskytovat služby klientům ve více než 60 zemích světa. Nejdůležitějším cílem Sociomantic, zcela samostatně financovaného start-upu, v průběhu uplynulých čtyř let bylo zdokonalit produkty a služby společnosti prostřednictvím inovací, obchodu a poskytováním vysoce výkonné, škálovatelné technologie, která splňuje potřeby marketérů. Dnes je Thomas jedním z klíčových manažerů popohánějícím strategii růstu společnosti, vždy naslouchajícím neustále se měnícímu průmyslu s očima stále na stopkách směrem k udržitelnému rozvoji.

9:55 - 10:15

E-mailová komunikace se sofistikovanými zákazníky

Rychlý rozvoj technologií změnil způsob, jakým zákazníci vnímají obsah. Přesto se mnoho společností přizpůsobuje změnám velmi pomalu nebo se jim to dokonce nedaří vůbec. Přijďte zjistit, kde jsou mezery a jak práci s obsahem zlepšit. Nanaviguji Vás, jak dohnat nejnovější trendy v oblasti e-mailového marketingu.

Přednáška bude v anglickém jazyce bez tlumočení.

Krzysztof Jarecki Krzysztof Jarecki

VP Global Business Development

Expert Sender

Krzysztof Jarecki

Krzysztof se zabývá e-mailovým marketingem již od roku 2003. Nejdříve e-maily programoval, a následně působil jako konzultant. V současnosti je aktivním členem mezinárodních organizací jako MAAWG, ESPC, EEC, Signal Spam a Internet Society of China, které se zabývají e-mailovým marketingem. Strategicky dohlíží na vztahy ISP a největších zákazníků v USA, Evropě, Asii a Rusku. Mimo jiné také přispívá svými odbornými články do několika online titulů o e-mailovém marketingu, včetně deliverability.com.

10:20 - 10:35

Pohledem digitálního ředitele: Jak v korporacích na digitální transformaci

Všichni potřebujeme to samé - peníze a lidi, tak proč by nám je měl CEO dát.

Tomáš Holan Tomáš Holan

Head of E.ON Czech Digitizing transformation project

E.ON Česká republika

Tomáš Holan

Co mám rád? Svoji rodinu a zajímavé výzvy. Co nemá rád? Hloupost, omezenost a předsudky. Co mě baví? Chytří a inspirativní lidé. Co rád dělám? Učím se a rozvíjím to, čím mě inspirují ostatní ;-) S čím mám trable? S respektováním autorit a gramatikou. Vše o čem hovořím demonstruje můj pestrý profil na linked in ;-)

10:35 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

User-centric analytics

Analytické nástroje, které na svém webu běžně používáte, ve skutečnosti vůbec nesledují uživatele, ale prohlížeče. Když si někdo koupí nový počítač nebo promaže cookies nebo používá ještě tablet či mobil, tváří se vždy jako další a úplně nový návštěvník, o kterém vůbec nic nevíme a kterého neumíme spojit s jeho předchozími návštěvami. Co kdybychom ale uměli sledovat uživatele? Napříč všemi jejich zařízeními, napříč všemi svými weby, ale pak dál i na prodejně nebo telefonní lince? Těch nových možností a příležitostí! A co teprve pokud by to šlo spojit dohromady i ve vašem webu a jeho Google Analytics, CRM, remarketingu či mailingu?

Jan Tichý Jan Tichý

Managing Partner

Medio Interactive

Jan Tichý

Jan Tichý vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je oficiální Google Partners Certified Trainer a jeho firma je Google Analytics Certified Partner. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména Google Analytics, datovou analytikou, business intelligence, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO, linkbuildingem a cross-channel marketingem obecně.

11:25 - 11:45

Case study: Vývoj nákupného košíku v najziskovejšej českej IT firme

Žiadne teoretické reči. Praktická prezentácia od človeka, ktorý zmenil nákupný flow vo firme, ktorej produkty používa viac než 220 milionóv ľudí po celom svete. Nazrite do zákulisia vývoja checkout procesu vo firme AVAST Software, zistite prečo sa viac vyplatí sústrediť na zásadné zmeny, než na tie čiastočné.

Vladimír Seman Vladimír Seman

E-commerce Manager

AVAST Software

Vladimír Seman

Vladimír pracuje v AVASTu již 4 a půl roku, nyní na pozici E-commerce manager pro klíčové projekty, které podstatně zvyšují tržby. Baví ho cestování do asijských krajin, chození po horách, a prodávání antivirového software přes web. Jeden z nejšťastnějších dní zažil tento rok v září při výstupu k jezeru Tilicho v Himalájích.

11:50 - 12:10

Je třeba prodávat více přes Online. Fér, ale co na to ostatní?

Tlak na úsporu nákladů vede často přirozeně k závěru "budeme toho dělat více přes Online". To je však hodně zjednodušená úvaha. Co transformace k e-businessu reálně znamená a jak se musí změnit tradiční přístupy?

Adam Lebeda

Digital Services Senior Manage

T-Mobile Czech Republic

12:15 - 12:30

Losování výherců ze soutěží partnerů konference WebTop100

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Zkušenosti s cílením na uživatele

Prezentace shrne praktické zkušenosti CPExu s cílením na publika, která tvoříme klientům na míru s pomocí DMP Adobe Audience Manager. Posluchači se dozví: 

  • Jak cílení na publika s pomocí DMP funguje. 
  • Jaké jsou výsledky nasazení v pilotním provozu. 
  • Kdy a jak nejlépe cílení na publika použít.
Matěj Novák Matěj Novák

ředitel

CPEx

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

13:55 - 14:15

Od nákupu médií k cílení na uživatele

Doba nákupu reklamního prostoru založeného na afinitě média k cílové skupině se zdá být definitivně pryč. Dnešní online reklama nabízí mnoho možností výběru cílení - od behaviorálního cílení, přes cílení na zájmy nebo sociodemo profil až po různé druhy retargetingu, ideálně ještě spojené s "look-alike" cílením. Jak správně zapojit tento "audience buying" do své strategie a vyhnout se přitom typickým chybám, které kolem sebe vídáme?

František Štrupl František Štrupl

Retail Industry Manager

Google

František Štrupl

František působí již třetím rokem v české pobočce společnosti Google, kde má na starost především klienty z řad retailu a automobilek. Pro ně se snaží nejen hledat nejlepší online reklamní řešení založená na platformě Google AdWords, ale pomáhat jim s digitální strategií celkově. Dříve působil téměř šest let v přední české výkonnostní agentuře H1.cz, kde měl možnost poznat i ta nejtemnější zákoutí online marketingu. Vystudoval fyziku na Matematicko-fyzikální fakultě UK a ve volném čase rád tráví čas s rodinou a v přírodě.

14:20 - 14:40

I malé změny dokáží změnit chování zákazníků

Výzkum v oblasti lidského rozhodování a chování zažívá boom. Pro náš obor je to dobrá zpráva. Konečným cílem marketingových aktivit je totiž často právě změna (nákupního) chování lidí. Lepší porozumění toho, jak se lidé rozhodují, nám totiž může pomoci efektivněji měnit chování zákazníků. Globální expertní tým #ogilvychange se zabývá právě aplikací poznatků z behaviorální vědy do marketingu a komunikace a v rámci prezentace představí nejnovější poznatky, případové studie i praktické tipy, jak i malé změny dokáží měnit lidské rozhodování a chování.

Jakub Hodboď Jakub Hodboď

Senior Strategic Planner

Ogilvy One

Jakub Hodboď

V oblasti komerční komunikace se pohybuje 10 let na různých pozicích na straně klientské i agenturní. Zkušenosti sbíral i ve Švédsku a v USA. Od roku 2011 působí jako Senior Strategic Planner ve skupině Ogilvy. Zodpovídá za tvorbu komunikačních a brand strategií a strategický leadership klíčových klientů, mimo jiné Air Bank, Home Credit, IBM, O2 nebo Gambrinus. V posledním roce se v rámci nového globálního expertního týmu #ogilvychange intenzivně věnuje aplikaci poznatků z behaviorální vědy do marketingu a komunikace.

14:45 - 15:00

Pohledem marketingového ředitele: Storytelling

Proč jsou příběhy a jejich vyprávění důležité a jak to značky můžou využít v komunikaci se zákazníkem.

Lukáš Burda Lukáš Burda

Digital marketing team leader

Česká spořitelna

Lukáš Burda

15 let v marketingové komunikaci. Geek. Content marketing.

15:00 - 15:25

Coffee break

15:25 - 15:45

Na co nezapomenout při stavbě multichannel selfcare

Jak postupovat při tvorbě selfcare portálu a jak při tvorbě zohlednit cestu uživatele od mobilu na pobočku.

Jiří Suchý Jiří Suchý

Digital Strategy Director

ExperienceU

Jiří Suchý

Jirka má na starosti realizační tým Dobrého webu. Stará se o to, aby klienti byli spokojeni s kvalitou odvedené práce i s profesionalitou spolupráce. Řídí, vymýšlí a realizuje strategické projekty pro naše klíčové klienty.

Jirka má dlouholeté zkušenosti s online marketingem a úspěšnými redesigny. Jím vedený redesign stránek O2.cz přinesl výrazné obchodní výsledky, vyšší spokojenost zákazníků a v neposlední řadě první místo v soutěži WebTop100. Ve společnosti LMC se účastnil iniciativy zavádění principů uživatelské přívětivosti, v rámci které vedl a rozvíjel tým UX specialistů, výzkumníků a designérů. V roli nezávislého konzultanta získal zkušenosti s klientským přístupem a s tvorbou digitálních strategií pro komplexní online projekty.

15:50 - 16:10

Prodat nebo raději získat lead

Jak efektivně vytěžovat veškerý traffic na webu. Má web sloužit jen k přímému obsloužení zákazníka, nebo také jako nástroj k získávání a obohacování leadů v rámci multikanálové distribuce?

Jiří Randák Jiří Randák

Senior manažer

Česká pojišťovna

Jiří Randák

Jiří Randák pracuje v České pojišťovně jako ředitel Odboru řízení internetového prodeje. V ČP má na starosti marketing v online prostředí, řízení online distribuce a rozvoj využití mobilních technologií. V letech 2005 až 2010 působil ve společnosti Accenture jako konzultant pro oblast finančního sektoru, specializace na pojišťovnictví. Nabyl zkušenosti s vývojem aplikací pro pojišťovny v ČR i zahraničí a s řízením projektů optimalizace obchodních nástrojů. Od ledna 2011 se v České pojišťovně staral o řízení strategických projektů v rámci CRM a marketingu a následně o řízení online marketingu včetně oblasti chytrých mobilních zařízení.

16:15 - 16:35

Multichannel, omnichannel, total retail - co nás čeká?

Přehled cz trhu retailu i e-shopu, jak se liší multi a omnichannel, jaká bude budoucnost maloobchodního prodeje v následujících 3 letech, inspirace ze zahraničí, tipy a success stories zajímavých cz hráčů (případně i jak se spouští online u velkého retailera), pohled na malé, střední i velké hráče a jejich budoucnost - kdy uspějí?

Ondřej Klega Ondřej Klega

Head of Business Development

ACOMWARE

Ondřej Klega

Ondřej je zkušeným konzultantem v oblasti strategického plánování. Ve společnosti ACOMWARE vede tým odborných konzultantů, kteří se zabývají business poradenstvím pro e-commerce. Ondra, který před lety začínal jako elév online marketingu v e-shopu, je dnes komplexním specialistou s osobní zkušeností s chodem e-shopových řešení. V současnosti řídí konzultace o plánech, cílech a koncepcích největších českých internetových obchodů napříč různými komoditami. V současné chvíli také externě přednáší na Vysoké škole ekonomické.

16:40

Předpokládaný konec konference

Sál - TOWER

9:15 - 9:30

Úvodní slovo moderátora, zahájení konference

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David Beška se pohybuje v oblasti internetu a digitálních médií již více než 11 let. V letech 2005-2011 působil jako šéf digitálních aktivit ve vydavatelství Sanoma Media. Před nástupem do Skrz.cz pracoval dva roky jako senior konzultant pro oblast social media marketing. Dnes působí v oblasti e-commerce a v největším vyhledávači slev, Skrz.cz, má na starosti rozvoj nových obchodních aktivit pro oblast e-shopů, retailu a slevových portálů.

9:30 - 9:50

Web, co vydělává na všech zařízeních

Webové stránky jsou nástroj, který má přinášet hodnotu. Jak se změnil způsob chování uživatelů s nástupem mobilních zařízení a jak to mění webové stránky? Na konkrétních číslech a příkladech si ukážeme, proč je často homepage nezajímavá stránka, jak radikálně se může lišit webová strategie pro mobily a desktop, proč by se neměl lišit design a proč je potřeba načíst web do vteřiny. Vše si budeme ukazovat na konkrétních příkladech ze soutěže WebTop100, případně českého webového prostředí.

Jan Sládek

interakční designér

manGoweb

9:55 - 10:15

Žhavé trendy v mobilním marketingu v roce 2015

Překotný vývoj mobilních technologií umožňuje marketérům zkoušet stále nové a nové nástroje. Jsou termíny youtility, iBeacons, wearables nebo marketing enginneering jen dalšími buzzwordy nebo se jedné o trendy, které v nadcházejících měsících budou skutečně hýbat světem mobilního marketingu?

Tomáš Čermák Tomáš Čermák

CMO

eMan

Tomáš Čermák

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.

10:20 - 10:35

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Digitální kampaň Turbo internet Vodafone

Obsah této přednášky bude brzy upřesněn.

Jaroslav Malina Jaroslav Malina

Chief Digital Officer

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Jaroslav Malina

Jarda se v McCANNu stará o digitální a technologickou agendu. Spolu s týmem se také stará o značku Vodafone, na které pracuje už více než 5 let. Aktuálně se věnuje především novým technologiím, např. AI, IoT atd., které se snaží propojovat se světem reklamy a komunikace.

10:35 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Mobilní, responzivní nebo funkční a užitečný?

Jakou zvolit cestu pro mobilní komunikaci a interakci klienty?

Petr Kleiner Petr Kleiner

Ředitel marketingu

ČSOB Pojišťovna

Petr Kleiner

Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze se začal bezprostředně věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards“. Internetová kampaň „Pošli méďu“ získala v roce 2010 cenu Metro Zlatá Pecka. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži "Pojišťovací novátor roku 2011". Nový web ČSOB Pojišťovny získal první cenu v soutěži web TOP100 za rok 2011.

11:20 - 14:20

Program konference v tomto čase probíhá v dalších sálech

14:20 - 14:40

Pády k létání prostě patří. Co jsme se naučili při budování značky.

Značku nedělá reklamní agentura, ale příběh a lidi. My děláme radost. Jen tak. A jaká je vaše vize? Povídání o budování značky v kontextu světa, který má tak trochu blbou náladu.

Ladislav Trpák Ladislav Trpák

Zahradník

ZOOT

Ladislav Trpák

Rád pozoruje svět kolem a bourá zažité vzorce, včetně svých. Svoje první podnikání se snažil nastartovat v 7 letech. S kamarádem vytvořili nový prototyp vlašťovky, které se po nárazu nebortil čumák. Ve školní družině ji učili stavět ostatní za žvýkačky. Další, o něco serióznější pokus přišel ve 22 letech ještě během studií. Šlo o export dřevěných krabic na víno a doutníky z Čech, hlavně do USA. Expanzivní online strategie byla bohužel záhy zbržděna nedostupností kapitálu na vlastní tištěný katalog. Raději se proto nechal zaměstnat a rozjížděl v Čechách konkurenci jobs.cz – jobpilot. S jobpilotem přišel i neodbytný pocit, že největší reklamní agentura neumí dělat reklamu na internetu. Tak s kolegou vývojářem založil svoji vlastní, jen pro internet. Tatáž reklamní agentura si ji o 7 let později koupila. Chvíli si užíval jako otec v domácnosti dětí, až přišla výzva v podobě ZOOTu, se kterým teď a tady demokratizujeme módu a děláme při tom lidem radost.

14:45 - 15:00

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Nejpohodlnější přepis energií RWE

Wundermanu a RWE se podařilo převést noční můru všech procesních analytiků do podoby jednoduché webové aplikace s unikátní přidanou hodnotou. Nyní máte možnost nahlédnout do zákulisí projektu a dozvědět se, jakým způsobem to probíhalo, jak dlouho to trvalo, jak fungoval tým a jaké z toho všeho plyne ponaučení.

Ondřej Sommer Ondřej Sommer

Digital strategist & Team leader

Wunderman

Ondřej Sommer

Wunderman v sobě spojuje mnoho různých dovedností. Analyzujeme data, navrhujeme weby, sestavujeme business strategie, jsme kovaní v social media, tvoříme kreativní koncepty. Někdy vede k úspěchu punk, někdy zase procesní preciznost. A právě v této rozmanitosti spočívá kouzlo práce v agentuře, a proto jsem už třetím rokem součástí digitálního týmu Wunderman.

15:00 - 15:25

Coffee break

15:25 - 15:45

Naivita a slepota v meraní cieleného marketingu v prostredí vyspelého vernostného programu.

Vyspelý vernostný program funguje v prostredí kde cielená komunikácia aj tržby sa tvoria súčasne v online aj v kamennom svete. Je doležité použiť metódy merania, ktoré vierohodne preukážu tržby v online aj kammenných kanáloch predaja. Klasické nástroje ako google analytics sa stávajú nepoužiteľnými kedže prepojenie kamenného sveta a online-u rastie a nástroje, ktoré vidia iba časť online sveta ale vobec nevidia kammený svet chŕlia čísla, ktoré sa v presnosti líšia aj o 50%. Zlé čísla = zlé rozhodnutia. Na príklade efektu naivity a slepoty tradičných prístupov merania ukážem ako môžu tieto viesť k zlým rozhodnutiam a ako dosiahnuť lepšie merania vedúce k lepším rozhodnutiam.

Milan Schnorrer Milan Schnorrer

Partner / Founder

Pricewise

Milan Schnorrer

Spoluvlastník a spoluzakladateľ Pricewise. Získal titul Master na Univerzite v Gronigenen suma cum laude v oblasti Marketingového prieskumu a stratégie. Má rozsiahle skúsenosti z dizajnu a riadenia vernostných a zákazníckych programov. Dizajnoval úspešné direct marketingové stratégie s presným vyčíslením dopadu na tržby. Viedol viaceré projekty využívajúce marketingové prieskumy a analýzu pokladničných dát.

15:50 - 16:10

E-shopy, skončete s plošnou cenovou válkou

Kvůli cenovým válkám a permanentnímu plošnému snižování cen se většina eshopů dostala do stavu, kdy není schopna generovat zisk. Kde hledat ale marži, když ceny jsou pod udržitelnou úrovní? Povíme si, jak to stejné zboží prodávat různým cílovým skupinám za jinou cenu a generovat zisk. Slevy nejsou špatné, pokud se používají s rozmyslem a krátkodobě.

Petr Kováčik Petr Kováčik

Ředitel společnosti

Skrz.cz

Petr Kováčik

Petr Kováčik je ředitelem a spolumajitelem společnosti Skrz.cz s.r.o., která provozuje vyhledávač slev Skrz.cz a affiliate platformu Rival.cz. Kromě vedení společnosti má hlavní slovo ve směřování produktu a marketingu. Do všech činností se snaží zavést jasný proces, automatizaci a škálovatelnost. Svou první společnost MELKER Media založil již během studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, oboru informační systémy a technologie.

16:15 - 16:35

Relevance+

Jak nezahltit zákazníka zbytečnou komunikací? Jak opravdu personalizovat a nabídnout relevantní obsah, který podporuje prodej? Ve všech kanálech. Jaké technologie jsou potřeba? Jak z toho udělat systém a mít jistotu, že přináší peníze. V korporaci. Jak to změřit? Jak zapojit všechny osoby, které k tomu ve firmě mají co říct? Jak to prodat? A jednoduše vysvětlit. A samozřejmě praktické příklady na konec.

Michal Popelář Michal Popelář

Chief Consulting Officer

Actum

Michal Popelář

Digitálním médiím se věnuji od roku 1998. Pracoval jsem na projektech pro velké korporátní klienty i menší lokální značky. Patří mezi ně například Ford, Nokia, Volkswagen, Audi, Zentiva, ČSOB, Allianz, Jan Becher, CK FISCHER, Homecredit, Telefonica O2, Makro/Metro a další. Dříve jsem se věnoval spíše přípravě webových prezentací, informační architektuře a internetovým aplikacím, které zefektivňují chod firmy. Aktuálně řeším hlavně strategie komunikace v digitálních médiích založené na datové znalosti zákazníků.

16:40

Předpokládaný konec konference

Sál - PANORAMA

9:15 - 9:30

Úvodní slovo moderátora, zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Interactive Director

Wunderman

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

9:30 - 9:50

Jak má vypadat férový tendr na komunikační agenturu?

Jak udělat výběrové řízení, aby jste získali skutečně ty nejlepší služby a současně neodradily agentury od budoucí spolupráce? Šetřete svou energii i čas oslovených agentur.

Pavla Dúbravská Pavla Dúbravská

Executive Director

Nydrle s.r.o.

Pavla Dúbravská

Pavla Dúbravská je od letošního dubna výkonnou ředitelkou komunikační agentury Nydrle, jejíž exekutivní řízení převzala po zakladateli Michalu Nýdrle. Pavla má bohaté zkušenosti s nástrahami klientského servisu v několika českých agenturách. Postupně působila ve Fabrice a Young&Rubicam, odkud odcházela jako account director s praxí v její barcelonské pobočce. Přes agenturu Praha Digital se pak dostala do Nydrle, kde dnes využívá svých zkušeností z nadlinky i digitálu pro řízení skutečně integrované agentury. Vedle práce v agentuře a výchovy své roční dcery stíhá také přednášet na VŠE, kde získala doktorát oblasti komerční komunikace.

Robert Haas Robert Haas

Co-founder

SYMBIO Digital

Robert Haas

Poté, co v 90. letech pracoval několik let po nocích jako grafik, spoluzaložil Robert v roce 1999 digitální kreativní agenturu SYMBIO. V té době měla jednoduché poslání - vytvářet weby, které budou po stránce designu krásnější než všechny ostatní. S postupem času se profil agentury posunul o kus dále, ale puntičkářské osobnosti jejích zakladatelů se do touhy po dokonalosti v každém detailu promítají stále.

Dnes Robert v SYMBIU spolupracuje se zhruba 50 lidmi a pořád je to stejná zábava jako na začátku. Jeho cílem je přivést SYMBIO na zahraniční trhy a ukázat, že i v Česku vznikají v digitalu skvělé práce. Rozrůstající se počet ocenění z globálních soutěží napovídá, že by se to mohlo podařit.

9:55 - 10:15

Tendry: Jste to, co jíte

V září 2014 jsem designérům a agenturám na Webexpu říkal (https://slideslive.com/38891977/tendr-je-nemoc-pryc-s-ni), co si myslím o tendrech a jak k nim nyní přistupujeme v 2FRESH. Byl jsem kritický. A v komunitě designérů, studií a agentur to rozvířilo diskuze. Jedni mi dávali za pravdu, druzí mi vyčítali, že jsem pokrytec. Začal jsem se setkávat s lidmi a povídat si o bolestech a tužbách ve spolupráci mezi klientem a agenturou. Přišel jsem na to, že tendr jako takový za nic nemůže. Přišel jsem na to, že s tendrem nejsou spokojené pouze agentury a že klientům tendry vlastně docela vyhovují. Klient má právo si vybrat, ale agentury dělají tu chybu, že klientům dovolí příliš. Položil jsem si otázku, jak můžeme zlepšit vztahy v našem trhu. Jak můžeme mít dobré vztahy a odvádět lepší práci? Jak můžeme tendry dělat lépe? Jak má vypadat dobrá spolupráce? S kolegy jsme připravili tool, který agenturám i klientům může pomoct lépe spolupracovat.

Lukáš Pitter Lukáš Pitter

Designer & Founder

2FRESH

Lukáš Pitter

Jsem designer v 2FRESH. Mám na starosti designový proces. Pomáhám lidem správně postupovat a správně u toho přemýšlet. Od roku 2013 jsme v 2FRESH začali pracovat podle principů Human-Centered Design. Od té doby se vše změnilo. Baví mě, že každý projekt je jiný, každý projekt je plný experimentů a dobrodružství.

10:20 - 10:35

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Facebookový profil T-Mobile CZ

Nedělejte to jako my! Poučte se z chyb ostatních, ale dělejte si vlastní social kanál po svém. Co dalšího nás 2 roky budování firemního profilu naučily?

Ivo Mareček Ivo Mareček

Brand Strategist

T-Mobile Czech Republic

Ivo Mareček

Ivo vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Po škole se rozhodl, že si ze svého poflakování se na sociálních sítích udělá živnost (měl na starost např. rozjezd twitterového kanálu TOP 09), v roce 2012 pak převzal sociální sítě v T-Mobile. Po 5 letech a několika úspěšných projektech (podílel se mj. na vybudování jednoho z nejlepších social care týmů v ČR) se v současnosti ve firmě stará o strategii komunikace značky.

10:35 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Jak se vzdělávat týmově

O strastech a slastech firemních školení digitálního marketingu. Proč si nechat vytvořit školení na míru? Jak z něj vytěžit maximum? Udělejte ten nejtěžší krok už na školení.

Dagmar Plotěná Dagmar Plotěná

Vedoucí vzdělávání

Dobrý web

Dagmar Plotěná

Dáša pracuje 5 let v digitální agentuře Dobrý web. Jako vedoucí vzdělávání má na starosti veškeré vzdělávací aktivity, které Dobrý web pořádá. Ať už jsou to pravidelná veřejná školení s 11letou tradicí nebo firemní školení na míru. Nechybí ani speciální projekty jako například E-commerce akademie pro studenty VŠE nebo kurz digitálního marketingu pro tělesně postižené.

11:25 - 11:45

Jak postupovat při výběru slov v PPC reklamě a nepoškozovat práva jiných?

V praxi se často setkáváme s dotazy, jaká slova lze v rámci PPC kampaní použít, aby nedošlo k poškození práv někoho jiného. Cílem prezentace je najít odpověď na tyto otázky a současně poukázat na to, kdo je při výběru nesprávného slova vůči poškozené straně odpovědný a jaké sankce mu hrozí.

Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

advokát

Kinstellar

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera je vedoucím praxe IT práva a sporů v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na otázky elektronické kontraktace, sjednávání technologických smluv, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravy on-line marketingu. Věnuje se též veřejným zakázkám, zejména v oblasti technologií. Podílel se rovněž na právním posuzování zavádění IT produktů na trh, akvizicích IT společností, strukturování on-line projektů a zastupoval klienty v IT sporech. Zdeněk je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Zdeněk je jedním z inovativních právníků ČR pro rok 2016 a je doporučován jako IT právník Chambers Europe. Za ideální trávení volného času však považuje chvíle bez komunikačních technologií na dalekých cestách, na kole, bruslích, lyžích, či hluboko pod vodou.

11:50 - 12:10

Víte, že nevíte, že já vím, že nevíte?

Po přednášce už budete vědět. Ukážu vám pár chyb, které možná již znáte, jen netušíte, že kvůli nim zrovna váš web opouští data vaše nebo vašich uživatelů. A že budete bezpečnost webu řešit až se něco stane a že se ještě nic nestalo? Jasně, tak hlavně přijďte.

Michal Špaček Michal Špaček

vývojář

Michal Špaček

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

12:15 - 12:30

Losování výherců ze soutěží partnerů konference WebTop100 - v hlavním sále EMPIRIA

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Cesta k rychlé a efektivní social care v O2.

O průběžném rozvoji, rozšiřování a zrychlování starostlivosti v sociálních sítích O2. Stojí nejen na špičkovém týmu profesionálů, ale také na dobře zvolených a vhodně upravených nástrojích. V záplavě příspěvků pak nesmí chybět priority, měření a hodnocení výkonu.

Dušan Šimonovič Dušan Šimonovič

Manažer konzultačního oddělení

Seznam.cz

Dušan Šimonovič

Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.

13:55 - 14:15

Strategická komunikace v digitálním věku: Být či nebýt?

Způsob, jak komunikujeme, se v posledních dekádách dramaticky změnil. Jaké jsou globální mega-trendy, které jsou před námi do roku 2030? Jak tyto trendy budou ovlivňovat strategickou digitální komunikaci firem a osob? Proč zůstává kvalitní, flexibilní a interaktivní web srdcem jakékoliv strategické komunikace? A – hlavně – jak se orientovat v záplavě nových možností digitální komunikace a směrovat svoji energii jen k aktivitám, které přináší reálné ekonomické výsledky, pocit smyslu a spokojeností a natolik potřebnou důvěru mezi firmami a jejími klíčovými komunitami?

Cristina Muntean Cristina Muntean

Founder

Media Education CEE

Cristina Muntean

Cristina Muntean je mediální poradkyní, lektorkou a koučkou. Má vice než dvanáctiletou praxi v českých, rumunských a mezinárodních médiích. V srpnu 2010 v Praze založila poradenskou a vzdělávací PR agenturu Media Education CEE. Mezi její klienty patří vrcholoví manažeři, diplomati a veřejní činitelé, kteří chtějí mít ve svých komunitách rozhodující slovo. Cristina mluví rumunsky, francouzsky, anglicky a česky.

14:20 - 14:40

Ze sklepa do světa

Za rok postavili na nohy brašnářskou dílnu, propojili tradiční řemeslo a sociální sítě a vytvořili nová pracovní místa. Prodávají do celého světa a směřují odhodlaně mezi mezinárodní špičku. Mají 16000 fandů na Facebooku, dostávají tři děkovné dopisy týdně, jsou nominováni na Křišťálovou lupu. Zvou je na marketingové konference, aby řekli o tom, jaké to jít ze sklepa do světa, jaké to je jít proti všem, zda lze budovat firmu z ničeho v roce 2013 a hlavně - jak prodávat přes sociální sítě. Dozvíte se, proč za poslední rok odmítli desítky nabízečů SEO, PPC, digitálních a reklamních agentur a dělají si marketing sami.

Ivan Petrův Ivan Petrův

Ředitel

Brašnářství Tlustý

Ivan Petrův

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

14:45 - 15:00

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Linkedin kampaň GEMINI

Jak prodávat očí operace přes profesní síť LinkedIn? Na PPC zde zapomeňte. Díky unikátnímu systému marketingových aktivit postavených na budování sítě kontaktů a jejich oslovování se podařilo maximálně efektivně cílit na potenciální klienty a získat tak pro oční kliniku Gemini řadu skutečných zákazníků.

Jan Podzimek Jan Podzimek

Head of PRIA

PRIA SYSTEM

Jan Podzimek

Honza je spoluzakladatelem interaktivní agentury PRIA System ze Zlína, kde dnes funguje jako "Head of PRIA" neboli hlava a stále také ruce agentury. Honza se dlouhodobě zaměřuje na využití selského rozumu, který promítá do efektivních kampaní klientů a snaží se posunovat možnosti společnosti dál.

15:00 - 15:25

Coffee break

15:25 - 15:45

Kupónový marketing, jako významný zdroj získávání nových zákazníků.

Vystoupení se zaměří na možnosti a celkový pohled na kupónový marketing a odpoví na následující otázky. Jak ovlivňují slevové kupóny rozhodování spotřebitele o koupi? Jaký je potenciál slevových kupónů? Jak snižovat náklady na balení balíků a zároveň zvyšovat loajalitu zákazníků? Odnesete si také návodný postup na 5 kroků k dobře realizované kupónové kampani.

Henrich Lauko Henrich Lauko

Managing Director

Balík Plus

Henrich Lauko

Henrich v roce 1995 založil společnost KOLOS, s.r.o., která se stala největší direct marketingovou společností na Slovensku a po úspěšném prodeji společnosti rakouské poště v roce 2008 zůstal působit v rámci společnosti jako CEO s hlavním cílem transformovat společnost na alternativního poštovního operátora. Od roku 2012 se věnuje novému projektu BALÍK PLUS, který umožnil propojení off-line a on-line komunikace se zákazníkem.

15:50 - 16:10

Mladé naděje: Šikovné ruce - vítězný projekt soutěže Junior Internet 2014

Jak se prosadit na Internetu, co mohou začínajícímu projektu přinést uživatelé? Jak může pomoci vítězství v soutěži jako je Junior Internet a kam může celý projekt posunout? Vše se pokusím shrnout na svém letošním úspěchu s projektem Šikovné Ruce.

Dario Kolar Dario Kolar

PHP programátor

NETservis

Dario Kolar

Čerstvý student Fakulty Informačních Technologií ČVUT který letos vyhrál soutěž Junior Internet v kategorii Junior Web(starší) s projektem pro Šikovné Ruce kde uplatňuje svoje nadšení do nových webových technologií.

16:15 - 16:35

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Fidorka kávová: Vykutálěná rošťárna

Jak na Facebooku představit limitovanou Fidorku a realizovat mini-kampaň, která vám získá přes 10.000 nových fanoušků za minimální náklady. Ukážeme vám kampaň, která fungovala.

Petr Bína Petr Bína

Creative Director

Friendly

Petr Bína

Od roku 2002, kdy nastoupil do Leo Burnett coby Junior Copywriter, trpělivě hledá ta správná slova a nápady pro reklamní kampaně velkých i malých značek. Deset let strávil v digitálce Symblaze a od loňska spoluvlastní agenturu Friendly, která vytváří hlavně obsah pro sociální sítě. Stál u zrodu komunikačního konceptu Bageterie Boulevard, za jehož naplňování získal mimo jiné cenu Zlaté pero od kolegů z Creative Copywriters Clubu.

Veronika Nosková Veronika Nosková

Brand Manager

Mondelez Czech Republic s.r.o.

Veronika Nosková

Veronika působí ve společnosti Mondeléz na pozici Brand Manager od roku 2012. Mezi produkty, které má v rámci své zodpovědnosti na starosti, patří známé tradiční značky, jako jsou Miňonky, Tatranky či Horalky. Opravdovým klenotem v jejím portfoliu je však Fidorka, které je věnován také patřičný prostor a čas při inovacích, přípravě strategie či komunikace. Svou hravostí je Fidorka velmi inspirativní nejen pro Veroniku, ale i všechny okolo. Je radost pracovat na značce, se kterou se můžete ztotožnit a nadchnout pro ni ostatní.

16:40

Předpokládaný konec konference