Program

Program

9:15 - 9:30

Úvodní slovo moderátora, zahájení konference

David Beška David Beška

Sales Director

Skrz.cz

David Beška

David se v oblasti internetu a digitálního marketingu pohybuje už přes 15 let. Šest let vedl digitální divizi finského vydavatelství Sanoma Media, má zkušenosti z agenturního prostředí a v posledních letech se věnuje výkonnostnímu marketingu v segmentu ecommerce.

9:30 - 9:50

Web, co vydělává na všech zařízeních

Webové stránky jsou nástroj, který má přinášet hodnotu. Jak se změnil způsob chování uživatelů s nástupem mobilních zařízení a jak to mění webové stránky? Na konkrétních číslech a příkladech si ukážeme, proč je často homepage nezajímavá stránka, jak radikálně se může lišit webová strategie pro mobily a desktop, proč by se neměl lišit design a proč je potřeba načíst web do vteřiny. Vše si budeme ukazovat na konkrétních příkladech ze soutěže WebTop100, případně českého webového prostředí.

Jan Sládek

Interakční designér

manGoweb

9:55 - 10:15

Žhavé trendy v mobilním marketingu v roce 2015

Překotný vývoj mobilních technologií umožňuje marketérům zkoušet stále nové a nové nástroje. Jsou termíny youtility, iBeacons, wearables nebo marketing enginneering jen dalšími buzzwordy nebo se jedné o trendy, které v nadcházejících měsících budou skutečně hýbat světem mobilního marketingu?

Tomáš Čermák Tomáš Čermák

CMO

eMan

Tomáš Čermák

Spoluzakladatel společnosti eMan. Vystudoval obor ekonomika a management na Vysoké škole ekonomické v Praze. Více než deset let se zabývá marketingovou komunikací a komerčním využitím mobilních technologií. Rád vymýšlí nové aplikace a služby. Mezi jeho každodenní radosti a povinnosti patří zejména to, aby svět věděl o eManu a jeho produktech.

10:20 - 10:35

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Digitální kampaň Turbo internet Vodafone

Obsah této přednášky bude brzy upřesněn.

Jaroslav Malina Jaroslav Malina

CDO

McCANN-ERICKSON PRAGUE

Jaroslav Malina

Jarda se v McCANNu stará o digitální a technologickou agendu. Spolu s týmem se také stará o značku Vodafone, na které pracuje už více než 5 let. Aktuálně se věnuje především novým technologiím, např. AI, IoT atd., které se snaží propojovat se světem reklamy a komunikace.

10:35 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Mobilní, responzivní nebo funkční a užitečný?

Jakou zvolit cestu pro mobilní komunikaci a interakci klienty?

Petr Kleiner Petr Kleiner

Ředitel marketingu

ČSOB Pojišťovna

Petr Kleiner

Petr Kleiner působí v ČSOB Pojišťovně jako marketingový ředitel. Po skončení studia na VŠE v Praze se začal bezprostředně věnovat marketingu. Na začátku své kariéry působil v Pojišťovně České spořitelny později ve společnosti Profireal a od roku 2002 v ČSOB Pojišťovně. Spolupracoval také na projektech v rámci finanční skupiny ČSOB. V roce 2009 získal za projekt komunikace platebního systému PAYSEC cenu „Grand Prix Internet Effectivness Awards“. Internetová kampaň „Pošli méďu“ získala v roce 2010 cenu Metro Zlatá Pecka. V roce 2011 byla aplikace sjednání cestovního pojištění po telefonu vyhodnocena jako druhá v soutěži "Pojišťovací novátor roku 2011". Nový web ČSOB Pojišťovny získal první cenu v soutěži web TOP100 za rok 2011.

11:20 - 14:20

Program konference v tomto čase probíhá v dalších sálech

14:20 - 14:40

Pády k létání prostě patří. Co jsme se naučili při budování značky.

Značku nedělá reklamní agentura, ale příběh a lidi. My děláme radost. Jen tak. A jaká je vaše vize? Povídání o budování značky v kontextu světa, který má tak trochu blbou náladu.

Ladislav Trpák Ladislav Trpák

Zahradník

ZOOT

Ladislav Trpák

Rád pozoruje svět kolem a bourá zažité vzorce, včetně svých. Svoje první podnikání se snažil nastartovat v 7 letech. S kamarádem vytvořili nový prototyp vlašťovky, které se po nárazu nebortil čumák. Ve školní družině ji učili stavět ostatní za žvýkačky. Další, o něco serióznější pokus přišel ve 22 letech ještě během studií. Šlo o export dřevěných krabic na víno a doutníky z Čech, hlavně do USA. Expanzivní online strategie byla bohužel záhy zbržděna nedostupností kapitálu na vlastní tištěný katalog. Raději se proto nechal zaměstnat a rozjížděl v Čechách konkurenci jobs.cz – jobpilot. S jobpilotem přišel i neodbytný pocit, že největší reklamní agentura neumí dělat reklamu na internetu. Tak s kolegou vývojářem založil svoji vlastní, jen pro internet. Tatáž reklamní agentura si ji o 7 let později koupila. Chvíli si užíval jako otec v domácnosti dětí, až přišla výzva v podobě ZOOTu, se kterým teď a tady demokratizujeme módu a děláme při tom lidem radost.

14:45 - 15:00

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Nejpohodlnější přepis energií RWE

Wundermanu a RWE se podařilo převést noční můru všech procesních analytiků do podoby jednoduché webové aplikace s unikátní přidanou hodnotou. Nyní máte možnost nahlédnout do zákulisí projektu a dozvědět se, jakým způsobem to probíhalo, jak dlouho to trvalo, jak fungoval tým a jaké z toho všeho plyne ponaučení.

Ondřej Sommer Ondřej Sommer

Digital strategist & Team leader

Wunderman

Ondřej Sommer

Wunderman v sobě spojuje mnoho různých dovedností. Analyzujeme data, navrhujeme weby, sestavujeme business strategie, jsme kovaní v social media, tvoříme kreativní koncepty. Někdy vede k úspěchu punk, někdy zase procesní preciznost. A právě v této rozmanitosti spočívá kouzlo práce v agentuře, a proto jsem už třetím rokem součástí digitálního týmu Wunderman.

15:00 - 15:25

Coffee break

15:25 - 15:45

Naivita a slepota v meraní cieleného marketingu v prostredí vyspelého vernostného programu.

Vyspelý vernostný program funguje v prostredí kde cielená komunikácia aj tržby sa tvoria súčasne v online aj v kamennom svete. Je doležité použiť metódy merania, ktoré vierohodne preukážu tržby v online aj kammenných kanáloch predaja. Klasické nástroje ako google analytics sa stávajú nepoužiteľnými kedže prepojenie kamenného sveta a online-u rastie a nástroje, ktoré vidia iba časť online sveta ale vobec nevidia kammený svet chŕlia čísla, ktoré sa v presnosti líšia aj o 50%. Zlé čísla = zlé rozhodnutia. Na príklade efektu naivity a slepoty tradičných prístupov merania ukážem ako môžu tieto viesť k zlým rozhodnutiam a ako dosiahnuť lepšie merania vedúce k lepším rozhodnutiam.

Milan Schnorrer Milan Schnorrer

Partner / Founder

Pricewise

Milan Schnorrer

Spoluvlastník a spoluzakladateľ Pricewise. Získal titul Master na Univerzite v Gronigenen suma cum laude v oblasti Marketingového prieskumu a stratégie. Má rozsiahle skúsenosti z dizajnu a riadenia vernostných a zákazníckych programov. Dizajnoval úspešné direct marketingové stratégie s presným vyčíslením dopadu na tržby. Viedol viaceré projekty využívajúce marketingové prieskumy a analýzu pokladničných dát.

15:50 - 16:10

E-shopy, skončete s plošnou cenovou válkou

Kvůli cenovým válkám a permanentnímu plošnému snižování cen se většina eshopů dostala do stavu, kdy není schopna generovat zisk. Kde hledat ale marži, když ceny jsou pod udržitelnou úrovní? Povíme si, jak to stejné zboží prodávat různým cílovým skupinám za jinou cenu a generovat zisk. Slevy nejsou špatné, pokud se používají s rozmyslem a krátkodobě.

Petr Kováčik Petr Kováčik

Ředitel společnosti

Skrz.cz

Petr Kováčik

Petr Kováčik je ředitelem a spolumajitelem společnosti Skrz.cz s.r.o., která provozuje vyhledávač slev Skrz.cz a affiliate platformu Rival.cz. Kromě vedení společnosti má hlavní slovo ve směřování produktu a marketingu. Do všech činností se snaží zavést jasný proces, automatizaci a škálovatelnost. Svou první společnost MELKER Media založil již během studií na Vysoké škole ekonomické v Praze, oboru informační systémy a technologie.

16:15 - 16:35

Relevance+

Jak nezahltit zákazníka zbytečnou komunikací? Jak opravdu personalizovat a nabídnout relevantní obsah, který podporuje prodej? Ve všech kanálech. Jaké technologie jsou potřeba? Jak z toho udělat systém a mít jistotu, že přináší peníze. V korporaci. Jak to změřit? Jak zapojit všechny osoby, které k tomu ve firmě mají co říct? Jak to prodat? A jednoduše vysvětlit. A samozřejmě praktické příklady na konec.

Michal Popelář Michal Popelář

Chief Consulting Officer

Actum

Michal Popelář

Digitálním médiím se věnuji od roku 1998. Pracoval jsem na projektech pro velké korporátní klienty i menší lokální značky. Patří mezi ně například Ford, Nokia, Volkswagen, Audi, Zentiva, ČSOB, Allianz, Jan Becher, CK FISCHER, Homecredit, Telefonica O2, Makro/Metro a další. Dříve jsem se věnoval spíše přípravě webových prezentací, informační architektuře a internetovým aplikacím, které zefektivňují chod firmy. Aktuálně řeším hlavně strategie komunikace v digitálních médiích založené na datové znalosti zákazníků.

16:40

Předpokládaný konec konference