Program

Program

9:15 - 9:30

Úvodní slovo moderátora, zahájení konference

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

Chief Digital Officer

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitalu ve WUNDERMANu. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou FORD, Microsoft, Nestlé, PlayStation, innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

9:30 - 9:50

Jak má vypadat férový tendr na komunikační agenturu?

Jak udělat výběrové řízení, aby jste získali skutečně ty nejlepší služby a současně neodradily agentury od budoucí spolupráce? Šetřete svou energii i čas oslovených agentur.

Pavla Dúbravská Pavla Dúbravská

Executive Director

Nydrle s.r.o.

Pavla Dúbravská

Pavla Dúbravská je od letošního dubna výkonnou ředitelkou komunikační agentury Nydrle, jejíž exekutivní řízení převzala po zakladateli Michalu Nýdrle. Pavla má bohaté zkušenosti s nástrahami klientského servisu v několika českých agenturách. Postupně působila ve Fabrice a Young&Rubicam, odkud odcházela jako account director s praxí v její barcelonské pobočce. Přes agenturu Praha Digital se pak dostala do Nydrle, kde dnes využívá svých zkušeností z nadlinky i digitálu pro řízení skutečně integrované agentury. Vedle práce v agentuře a výchovy své roční dcery stíhá také přednášet na VŠE, kde získala doktorát oblasti komerční komunikace.

Robert Haas Robert Haas

Co-founder

SYMBIO Digital

Robert Haas

Od roku 1999, kdy s Liborem Šimonem založili SYMBIO jako digitální studio, se posunuli k agentuře nového typu, která se soustředí na budování strategií, značek, obsahu a kampaní i mimo hranice digitálu. A i když je tenhle obor strašně cool, rád o něm přemýšlí jako o řemeslu, které se má dělat pořádně. Robert chce, aby v agentuře dělali smysluplnou práci, která bude spojovat komerční rozměr a význam přesahující prosté vydělávání peněz. Neskromně věří, že tím, jak v SYMBIU pracují, žijí a přemýšlí, pomáhají alespoň trochu posouvat kupředu celou českou společnost.

9:55 - 10:15

Tendry: Jste to, co jíte

V září 2014 jsem designérům a agenturám na Webexpu říkal (https://slideslive.com/38891977/tendr-je-nemoc-pryc-s-ni), co si myslím o tendrech a jak k nim nyní přistupujeme v 2FRESH. Byl jsem kritický. A v komunitě designérů, studií a agentur to rozvířilo diskuze. Jedni mi dávali za pravdu, druzí mi vyčítali, že jsem pokrytec. Začal jsem se setkávat s lidmi a povídat si o bolestech a tužbách ve spolupráci mezi klientem a agenturou. Přišel jsem na to, že tendr jako takový za nic nemůže. Přišel jsem na to, že s tendrem nejsou spokojené pouze agentury a že klientům tendry vlastně docela vyhovují. Klient má právo si vybrat, ale agentury dělají tu chybu, že klientům dovolí příliš. Položil jsem si otázku, jak můžeme zlepšit vztahy v našem trhu. Jak můžeme mít dobré vztahy a odvádět lepší práci? Jak můžeme tendry dělat lépe? Jak má vypadat dobrá spolupráce? S kolegy jsme připravili tool, který agenturám i klientům může pomoct lépe spolupracovat.

Lukáš Pitter Lukáš Pitter

Designer & Founder

2FRESH

Lukáš Pitter

Jsem designer v 2FRESH. Mám na starosti designový proces. Pomáhám lidem správně postupovat a správně u toho přemýšlet. Od roku 2013 jsme v 2FRESH začali pracovat podle principů Human-Centered Design. Od té doby se vše změnilo. Baví mě, že každý projekt je jiný, každý projekt je plný experimentů a dobrodružství.

10:20 - 10:35

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Facebookový profil T-Mobile CZ

Nedělejte to jako my! Poučte se z chyb ostatních, ale dělejte si vlastní social kanál po svém. Co dalšího nás 2 roky budování firemního profilu naučily?

Ivo Mareček Ivo Mareček

Brand Strategist

T-Mobile Czech Republic

Ivo Mareček

Ivo vystudoval Ekonomicko-správní fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Po škole se rozhodl, že si ze svého poflakování se na sociálních sítích udělá živnost (měl na starost např. rozjezd twitterového kanálu TOP 09), v roce 2012 pak převzal sociální sítě v T-Mobile. Po 5 letech a několika úspěšných projektech (podílel se mj. na vybudování jednoho z nejlepších social care týmů v ČR) se v současnosti ve firmě stará o strategii komunikace značky.

10:35 - 11:00

Coffee break

11:00 - 11:20

Jak se vzdělávat týmově

O strastech a slastech firemních školení digitálního marketingu. Proč si nechat vytvořit školení na míru? Jak z něj vytěžit maximum? Udělejte ten nejtěžší krok už na školení.

Dagmar Plotěná Dagmar Plotěná

Vedoucí vzdělávání

Sherpas

Dagmar Plotěná

Dáša pracuje 5 let v digitální agentuře Dobrý web. Jako vedoucí vzdělávání má na starosti veškeré vzdělávací aktivity, které Dobrý web pořádá. Ať už jsou to pravidelná veřejná školení s 11letou tradicí nebo firemní školení na míru. Nechybí ani speciální projekty jako například E-commerce akademie pro studenty VŠE nebo kurz digitálního marketingu pro tělesně postižené.

11:25 - 11:45

Jak postupovat při výběru slov v PPC reklamě a nepoškozovat práva jiných?

V praxi se často setkáváme s dotazy, jaká slova lze v rámci PPC kampaní použít, aby nedošlo k poškození práv někoho jiného. Cílem prezentace je najít odpověď na tyto otázky a současně poukázat na to, kdo je při výběru nesprávného slova vůči poškozené straně odpovědný a jaké sankce mu hrozí.

Zdeněk Kučera Zdeněk Kučera

Vedoucí praxe IT práva a litigací

Kinstellar

Zdeněk Kučera

Zdeněk Kučera působí v mezinárodní advokátní kanceláři Kinstellar v Praze. Ve své praxi se zaměřuje zejména na řešení sporů, obchodní právo a IT právo. V rámci IT práva se specializuje zejména na strukturování komplexních projektů, akvizic IT společností, softwarové právo, otázky elektronické kontraktace, odpovědnosti na internetu, ochrany osobních údajů a právní úpravu on-line marketingu. Je garantem výuky právních předmětů na Fakultě informačních technologií ČVUT v Praze a IT právo přednáší rovněž na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. V minulosti vedl též kurz například na Právnické fakultě Shandong University v Číně a byl poradcem v oblasti IT na Úřadu vlády České republiky. V roce 2016 byl zařazen do seznamu inovativních právníků České republiky a je doporučován Chambers Europe a Legal500 pro oblast TMT. V roce 2017 byl jmenován právníkem roku pro oblast IT práva.

11:50 - 12:10

Víte, že nevíte, že já vím, že nevíte?

Po přednášce už budete vědět. Ukážu vám pár chyb, které možná již znáte, jen netušíte, že kvůli nim zrovna váš web opouští data vaše nebo vašich uživatelů. A že budete bezpečnost webu řešit až se něco stane a že se ještě nic nestalo? Jasně, tak hlavně přijďte.

Michal Špaček Michal Špaček

Hacker

michalspacek.cz

Michal Špaček

Michal umí vyvíjet webové aplikace a zajímá se o jejich bezpečnost. Nebojí se o tom mluvit veřejně, hledá hranice tak, že je posouvá. Jeho cílem je naučit webové vývojáře stavět bezpečnější a výkonnější weby a aplikace.

12:15 - 12:30

Losování výherců ze soutěží partnerů konference WebTop100 - v hlavním sále EMPIRIA

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

Cesta k rychlé a efektivní social care v O2.

O průběžném rozvoji, rozšiřování a zrychlování starostlivosti v sociálních sítích O2. Stojí nejen na špičkovém týmu profesionálů, ale také na dobře zvolených a vhodně upravených nástrojích. V záplavě příspěvků pak nesmí chybět priority, měření a hodnocení výkonu.

Dušan Šimonovič Dušan Šimonovič

Manažer konzultačního oddělení

Seznam.cz

Dušan Šimonovič

Dušan vede v Seznamu konzultační oddělení. V minulosti byl také odpovědný za marketing TAXI aplikace Liftago, obsahovou stránku online komunikace O2 na webu i v kampaních spolu s marketingem a zákaznickou péčí na sociálních sítích. Zkušenosti s online marketingem a technologiemi sbíral i v herním průmyslu, v agentuře a také jako autor a redaktor odborných médií.

13:55 - 14:15

Strategická komunikace v digitálním věku: Být či nebýt?

Způsob, jak komunikujeme, se v posledních dekádách dramaticky změnil. Jaké jsou globální mega-trendy, které jsou před námi do roku 2030? Jak tyto trendy budou ovlivňovat strategickou digitální komunikaci firem a osob? Proč zůstává kvalitní, flexibilní a interaktivní web srdcem jakékoliv strategické komunikace? A – hlavně – jak se orientovat v záplavě nových možností digitální komunikace a směrovat svoji energii jen k aktivitám, které přináší reálné ekonomické výsledky, pocit smyslu a spokojeností a natolik potřebnou důvěru mezi firmami a jejími klíčovými komunitami?

Cristina Muntean Cristina Muntean

Founder

Media Education CEE

Cristina Muntean

Cristina Muntean je mediální poradkyní, lektorkou a koučkou. Má vice než dvanáctiletou praxi v českých, rumunských a mezinárodních médiích. V srpnu 2010 v Praze založila poradenskou a vzdělávací PR agenturu Media Education CEE. Mezi její klienty patří vrcholoví manažeři, diplomati a veřejní činitelé, kteří chtějí mít ve svých komunitách rozhodující slovo. Cristina mluví rumunsky, francouzsky, anglicky a česky.

14:20 - 14:40

Ze sklepa do světa

Za rok postavili na nohy brašnářskou dílnu, propojili tradiční řemeslo a sociální sítě a vytvořili nová pracovní místa. Prodávají do celého světa a směřují odhodlaně mezi mezinárodní špičku. Mají 16000 fandů na Facebooku, dostávají tři děkovné dopisy týdně, jsou nominováni na Křišťálovou lupu. Zvou je na marketingové konference, aby řekli o tom, jaké to jít ze sklepa do světa, jaké to je jít proti všem, zda lze budovat firmu z ničeho v roce 2013 a hlavně - jak prodávat přes sociální sítě. Dozvíte se, proč za poslední rok odmítli desítky nabízečů SEO, PPC, digitálních a reklamních agentur a dělají si marketing sami.

Ivan Petrův Ivan Petrův

Ředitel

Brašnářství Tlustý

Ivan Petrův

Od roku 2013 řídí rozvoj Brašnářství Tlustý a spol., které staví na tradici české rukodělné výroby a směřuje mezi mezinárodní špičku. Ve světě IT a reklamy, ve kterém se pohybuje od 90 let, je známý především jako spolumajitel firmy AD-IN-ONE, která vytvořila software pro řízení reklamních agentur a dnes se její aplikace používají po celém světě.

14:45 - 15:00

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Linkedin kampaň GEMINI

Jak prodávat očí operace přes profesní síť LinkedIn? Na PPC zde zapomeňte. Díky unikátnímu systému marketingových aktivit postavených na budování sítě kontaktů a jejich oslovování se podařilo maximálně efektivně cílit na potenciální klienty a získat tak pro oční kliniku Gemini řadu skutečných zákazníků.

Jan Podzimek Jan Podzimek

Head of PRIA

PRIA SYSTEM

Jan Podzimek

Honza je spoluzakladatelem interaktivní agentury PRIA System ze Zlína, kde dnes funguje jako "Head of PRIA" neboli hlava a stále také ruce agentury. Honza se dlouhodobě zaměřuje na využití selského rozumu, který promítá do efektivních kampaní klientů a snaží se posunovat možnosti společnosti dál.

15:00 - 15:25

Coffee break

15:25 - 15:45

Kupónový marketing, jako významný zdroj získávání nových zákazníků.

Vystoupení se zaměří na možnosti a celkový pohled na kupónový marketing a odpoví na následující otázky. Jak ovlivňují slevové kupóny rozhodování spotřebitele o koupi? Jaký je potenciál slevových kupónů? Jak snižovat náklady na balení balíků a zároveň zvyšovat loajalitu zákazníků? Odnesete si také návodný postup na 5 kroků k dobře realizované kupónové kampani.

Henrich Lauko Henrich Lauko

Managing Director

Balík Plus

Henrich Lauko

Henrich v roce 1995 založil společnost KOLOS, s.r.o., která se stala největší direct marketingovou společností na Slovensku a po úspěšném prodeji společnosti rakouské poště v roce 2008 zůstal působit v rámci společnosti jako CEO s hlavním cílem transformovat společnost na alternativního poštovního operátora. Od roku 2012 se věnuje novému projektu BALÍK PLUS, který umožnil propojení off-line a on-line komunikace se zákazníkem.

15:50 - 16:10

Mladé naděje: Šikovné ruce - vítězný projekt soutěže Junior Internet 2014

Jak se prosadit na Internetu, co mohou začínajícímu projektu přinést uživatelé? Jak může pomoci vítězství v soutěži jako je Junior Internet a kam může celý projekt posunout? Vše se pokusím shrnout na svém letošním úspěchu s projektem Šikovné Ruce.

Dario Kolar Dario Kolar

PHP programátor

NETservis

Dario Kolar

Čerstvý student Fakulty Informačních Technologií ČVUT který letos vyhrál soutěž Junior Internet v kategorii Junior Web(starší) s projektem pro Šikovné Ruce kde uplatňuje svoje nadšení do nových webových technologií.

16:15 - 16:35

INSPIRACE - Ukázka zajímavého řešení ze soutěže WebTop100 - Fidorka kávová: Vykutálěná rošťárna

Jak na Facebooku představit limitovanou Fidorku a realizovat mini-kampaň, která vám získá přes 10.000 nových fanoušků za minimální náklady. Ukážeme vám kampaň, která fungovala.

Petr Bína Petr Bína

Creative Director

Friendly

Petr Bína

Od roku 2002, kdy nastoupil do Leo Burnett coby Junior Copywriter, trpělivě hledá ta správná slova a nápady pro reklamní kampaně velkých i malých značek. Deset let strávil v digitálce Symblaze a od loňska spoluvlastní agenturu Friendly, která vytváří hlavně obsah pro sociální sítě. Stál u zrodu komunikačního konceptu Bageterie Boulevard, za jehož naplňování získal mimo jiné cenu Zlaté pero od kolegů z Creative Copywriters Clubu.

Veronika Nosková Veronika Nosková

Brand Manager

Mondelez Czech Republic s.r.o.

Veronika Nosková

Veronika působí ve společnosti Mondeléz na pozici Brand Manager od roku 2012. Mezi produkty, které má v rámci své zodpovědnosti na starosti, patří známé tradiční značky, jako jsou Miňonky, Tatranky či Horalky. Opravdovým klenotem v jejím portfoliu je však Fidorka, které je věnován také patřičný prostor a čas při inovacích, přípravě strategie či komunikace. Svou hravostí je Fidorka velmi inspirativní nejen pro Veroniku, ale i všechny okolo. Je radost pracovat na značce, se kterou se můžete ztotožnit a nadchnout pro ni ostatní.

16:40

Předpokládaný konec konference