Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:15

Úvodní přivítání

Vladimír Rejlek Vladimír Rejlek

CDO

Blue Style

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

9:15 - 9:45

Mobilní aplikace - nástroj jak B2B firma může napřímo komunikovat s koncovým zákazníkem

Byznys model Jablotronu je specifický tím, že decision makerem je v drtivé většině montážní technik, což značně komplikuje komunikaci se spotřebiteli. Jablotron se jim přesto dokázal dostat tak blízko, jak je to jen v dnešní době možné. Díky skvělému byznys konceptu spočívajícímu v mobilní aplikaci využívající IoT získal Jablotron nejsilnější marketingový nástroj pro komunikaci s desítkami tisíc koncových zákazníků. Tento inspirativním příběh představí Managing Director, David Beneš.

David Beneš David Beneš

Výkonný ředitel

JABLOTRON ALARMS a.s.

David Beneš

David Beneš je výkonným ředitelem společnosti Jablotron Alarms a.s. Ve firmě působí od roku 2010, kdy byl pověřen vybudováním webového produktového portálu, který se pod jeho vedením rozvinul do mobilní a webové aplikace MyJABLOTRON obsahující moduly pro koncové uživatele, montážní partnery i distributory. Aplikace slouží zákazníkům pro ovládání, sledování a správu produktů Jablotronu, ale je i významným komunikačním kanálem ke všem cílovým skupinám firmy.

Následně působil v Jablotronu jako ředitel Produktového úseku zodpovědný vedle rozvoje aplikace i za produktovou strategii společnosti a řízení vzniku produktů napříč jednotlivými fázemi vývoje až po uvedení výrobků na trh. Celá jeho profesní historie se točí okolo zabezpečovací a monitorovací techniky, což mu umožnilo poznat produkty a služby v oblasti bezpečnostních technologií ze všech úhlů.

IT a moderním technologiím se věnuje i ve svém volném čase. Zajímá se hlavně o nové trendy, které mají reálný význam a přínos pro uživatele. Pravidelně se také účastní odborných konferencí.

9:45 - 10:00

INSPIRACE: 5 způsobů jak sexy představit servery a cloudy

Kampaň pro Elastic Business Solution na sociálních sítích, aneb content marketing na LinkedIn.

Dorota Kajfoszová Dorota Kajfoszová

Online Channels and Media

O2 Czech Republic

Dorota Kajfoszová

Dorota vede nákup a plánování medií v O2 a je zodpovědná za všechny Online kanály. Její #nejlepsionlineteam má na starosti veškerou komunikaci, prodej a péči v online, včetně sociálních médií a eMailingu pro O2, O2TV, a Extra výhody. 

12 let v branži, 10 let v telekomunikacích a navždy zamilovaná do online.

Eduard Krečmar Eduard Krečmar

Media Director

Brandz Friendz

Eduard Krečmar

Nebaví mě obecné povídání. Věci jsou ve většině případů jednodušší, než se zdají na první pohled. Rád si utrhnu vše, co na dané platformě dává smysl a zneužiji to pro cíle, které jsou potřeba. Principy marketingu na Facebooku se dají snadno aplikovat dál. Sociální sítě se rozvíjejí a stále důležitějším aspektem jsou placené imprese. Automaticky jsem se tak hodně sblížil s performance reklamou a poslední roky si rád povídám s mobilním marketingem, cross-platform analytikou a growth optimalizací.

10:00 - 10:15

INSPIRACE: Birell Nezastavitelní – úspěšné využití digitální kampaně pro podporu CSR projektu

Češi si na charitu a zapojení hendikepovaných do běžného života moc nepotrpí. Birell ale dokázal zaujmout a upozornit na tento problém z jiného úhlu než jste zvyklí.

Veronika Hořáková Veronika Hořáková

Marketingová manažerka pro nové kategorie

Plzeňský Prazdroj

Veronika Hořáková

Veronika pracuje v Plzeňském Prazdroji na pozici marketingové manažerky pro nové kategorie, zastřešuje tak marketing nealkoholického piva, nealko-radlerů a ovocných alkoholických nápojů. Do společnosti nastoupila před necelými třemi lety jako Manažer pro inovace, v této pozici měla na starosti inovační projekty napříč portfoliem Prazdroje a zavedení kategorie ciderů v ČR. Také její předchozí kariéra je spojená s FMCG kategoriemi, pracovala 13 let na různých marketingových pozicích ve společnostech Unilever a PepsiCo.

10:15 - 10:45

Motivace k impulsivním nákupům pomocí mobilní aplikace v podání Slevomatu

Jaký přínos má mobilní aplikace pro Slevomat a podle čeho jsme poznali, že dozrál čas na její výrobu? Co děláme pro to, abychom k aplikaci přitáhli pozornost zákazníků? Jak zákazníky motivujeme ke stažení a jak jim pomáháme překonat typické bariéry při instalaci? Jak využíváme feedback od uživatelů a jak ho využíváme pro rozvoj aplikace? Jak aplikaci chytře propagujeme? To vše prozradí vedoucí mobilního týmu ve Slevomatu, Michal Bilka.

Michal Bilka Michal Bilka

Vedoucí mobilního týmu

Slevomat.cz

Michal Bilka

Michal Bilka ve Slevomatu vybudoval a řídí tým mobilních vývojářů. Hlavním úkolem týmu je vývoj zákaznické a partnerské aplikace Slevomatu a aplikace Hele. Před nástupem do slevového portálu působil v pražské reklamní agentuře Comunica, kde měl na starosti rozvoj digitálního oddělení. Také pracoval ve vydavatelství MAFRA, kde působil jako manažer pro strategický rozvoj. Měl odpovědnost za vývoj mobilních aplikací, digitální portál pro novinové tituly MF DNES a LN či strategie pro využití sociálních sítí. Před tím sbíral zkušenosti v internetové agentuře Symbio Digital.

10:45 - 11:15

Coffee break

11:45 - 12:15

Jak usnadnit zákazníkům nákup, šetřit podporu a ještě zabodovat u robotů

Obsah je král - přestaňte papouškovat a dělejte něco. Filip Černý představí případovou studii, kde ukáže jak si poradit s „Nákupním rádcem“ na e-shopu. Ukáže vám, jak celý projekt navrhnout, realizovat a měřit jeho výsledky. Kytary.cz nebaví vyrábět obsah „jen“ pro roboty vyhledávačů, tvoří všechno především pro zákazníka a díky tomu navazují dlouhodobé vztahy a plní obchodní cíle firmy. Pokud vás nebaví otřepané fráze SEO šarlatánů a věštění z křišťálové koule, tak rozhodně přijďte a poslechněte si, jak to chodí v praxi.

Filip Černý Filip Černý

CMO

Kytary.cz

Filip Černý

Poslední roky Filip řídí marketing největšího českého prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz. Jednička na trhu s hudebními nástroji působí na poli e-commerce již od roku 2000, provozuje dvě kamenné prodejny v ČR a mezinárodní B2B e-shop. Kytary.cz několikrát obdržely ocenění Shop Roku a úspěšně expandovaly například do Británie nebo Německa. V současné době působí na 9 evropských trzích a v letošním roce slaví své 20. narozeniny.

Jan Krčmář Jan Krčmář

Assistant of Marketing Manager, Copywriter

Kytary.cz

Jan Krčmář

Jan pracuje od roku 2014 pro kytary.cz, kde se věnuje převážně marketingové komunikaci, web copywritingu a komunikaci na sociálních sítích. Snaží se vymýšlet nové způsoby prosazování značky v hudebním průmyslu.

12:15 - 12:30

INSPIRACE: Ze zdi bageterie na facebookovou zeď!

Popovídáme o tom, jak jsme přenesli komunikační koncept Bageterie Boulevard ze zdí, papírových prostírání a produktových obalů na Facebook.

Petr Bína

Creative Director

Friendly

Jakub Gottwald Jakub Gottwald

Digital Manager

Crocodille ČR

Jakub Gottwald

Geek, rejpal a online poskok Bageterie Boulevard. Od řízených skladů a řízení vztahu se zákazníkem (CRM) se přes e-commerce dostal až k digitálnímu marketingu a inovacím. V Bageterii se věnuje především tomu, aby byly bagety blíž hladovcům, tedy rozvoji rozvozu a propagaci. Mimoto „mobilizuje“ weby skupiny, vymýšlí mobilní aplikaci a občas napíše nejapný produktový nebo FB text.

12:30 - 12:45

INSPIRACE: Milionové dárky

Kampaň Milionové dárky od SAZKAmobilu byla v roce 2015 druhou nejefektivnější online kampaní v segmentu telekomunikace & IT – ocenila ji tak porota soutěže Internet Effectiveness Awards 2015, která dlouhodobě vyhledává a oceňuje nejpřínosnější projekty českého digitálního marketingu. Dozvíte se, jak jsme se v SYMBIU vypořádali s jedním z nejsložitějších briefů a jaká konkrétní čísla se skrývají za překonáním cílů kampaně o 327 %.

Jan Pažin Jan Pažin

Head of Production

SYMBIO Digital

Jan Pažin

Honza je producentem a zakladatel videoprodukce agentury SYMBIO - SYMBIOgraf. V ní dnes připravuje videoobsah pro ty největší značky na trhu (Radegast, Kofola, Ahold, Sazka, ČSOB). Současně je i členem kreativního studia Družina, které se zabývá tvorbou veřejně prospěšných kampaní. Kromě více než desetileté zkušenosti v reklamě a marketingu má za sebou i dva roky zkušeností ve filmových společnostech v Austrálii. Jako Production Manager a Account Director působil i v agentuře AVANT a MARK/BBDO. Jeho profesními hodnotami jsou osobní přístup, upřímnost a odhodlání.

12:45 - 13:45

Oběd

13:45 - 14:15

Rozvoj webu Heureka.cz na základě zpětné vazby od uživatelů

Chcete vědět jak a proč děláme v Heurece uživatelský výzkum, A/Bčka? Jak to kombinujeme dohromady, s jakými výsledky a proč tak často říkáme NE! Tak si mě přijďte poslechnout.

Martin Slavík Martin Slavík

Product Manager

Heureka Group

Martin Slavík

Slavík, jak se mu říká, pracuje pro Heureku od roku 2013 na pozici šéfa produktového oddělení. Společně se svým týmem udává směr a rozvíjí celou službu tak, aby co nejvíce odpovídala potřebám zákazníků. Chce dělat tu nejlepší službu pro uživatele. Momentálně se věnuje především rozvoji přímého nakupování na Heurece.

Vystudoval Nová média na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy a před nástupem do Heureky čerpal dovednosti například v Seznamu.

Má dvě neposlušné děti a ve zbytku svého času se věnuje hraní strategických her, Krav Maze či cestování. Miluje nové technologie a rád se nechává inspirovat chytřejšími kamarády u piva.

14:15 - 14:45

Jak nedělat data

Marketing dnes dělá na mnoha místech až příliš mnoho lidí, kterým ujíždí, nebo ujel vlak. V lepším případě si uvědomují, že jim samotné zakoupení drahých reportingových nástrojů situaci nezlepšuje. V tom horším případě spokojeně koukají na generické koláčové grafy. V tom nejhorším případě se ostatním jen chlubí, že nástroj mají.

Marketingová metoda věštění ze skleněné koule spolehlivě přestává fungovat a na mnoha místech prostě nikdo neví co dělat dál. Věřte mi. Už více, než 4 roky pomáhám s daty nejrůznějším firmám. Tedy, těm osvíceným firmám, které už si ten problém alespoň přiznaly.

Z mé přednášky si neodnesete seznam konkrétních postupů k řešení vašich každodenních problémů. Rád bych vám nicméně zase o něco více pootevřel oči v rámci přemýšlení o tom, k čemu jsou ta data vlastně dobrá a jakou pozici by měla mít vzhledem k vaší marketingové strategii.

Tomáš Trnka Tomáš Trnka

Data Evangelist

Rohlik.cz

Tomáš Trnka

Již při studiích začal pracovat jako projektový manažer v internetových agenturách, kde se věnoval převážně online marketingovým aktivitám. Touha po něčem novém a více technickém ho zavedla do Keboola, kde pracoval jako BI Solution Architect na mezinárodních projektech i pro progresivní české firmy. Nyní se pyšní postem Data Evangelist v rohlik.cz a rád občas přednáší na datových workshopech Datagirls.

14:45 - 15:15

Dvě kampaně ČMSS mezi brandem a výkonem

Hlavním cílem ČMSS v on-line prostředí je sběr kontaktních leadů pro naši obchodní síť. Zároveň si ale chceme hýčkat naši značku, a proto trváme na tom, že oddělování brandových a výkonových cílů nedává v našem případě smysl.

Podíváme se na dvě rozpočtově i exekučně velice odlišné kampaně, které přinesly i pro nás coby zadavatele překvapivé výsledky.

Povíme si, co přispělo k jejich úspěchu, a nakonec i to, proč už v nich nepokračujeme.

Kamil Valšík Kamil Valšík

Mikrospecialista

Českomoravská stavební spořitelna

Kamil Valšík

On-line marketingový specialista, překladatel a třetiřadý herec. Všechny tři oblasti se pokouší propojovat ku vzájemnému i vlastnímu prospěchu.

Po studiu Filozofické fakulty Univerzity Karlovy působil v digitální agentuře, kde pracoval zejména pro různé pivní značky. Následně přestoupil do korporátní sféry.

V ČMSS se snaží nasadit digitální komunikaci Lišky lidskou tvář.

15:15 - 15:45

Coffee break

15:45 - 16:15

50+ ztracená generace?

Jak tráví generace 50+ svůj volný čas, jaká média konzumuje, jak zachází s informacemi? Jaké jsou stereotypy a mýty o generaci 50+? Má generace 50+ své „Youtubery“?

Tomáš Hynčica Tomáš Hynčica

Business & Research Director

Nielsen Admosphere

Tomáš Hynčica

Tomáš ve výzkumné agentuře Nielsen Admosphere vede byznys a výzkum. Mimo jiné stál u zrodu sekce monitoringu reklamy Ad Intel, zodpovídá za chod Nielsen Admosphere Slovakia a je jednatelem dceřiné společnosti European National Panels, která na pěti evropských trzích disponuje internetovým panelem respondentů.

Lucie Vlčková Lucie Vlčková

Senior Research Manager

Nielsen Admosphere

Lucie Vlčková

Lucie Vlčková ve společnosti Nielsen Admosphere na pozici Senior Research Manager zodpovídá za vedení metodologicky náročných projektů. Absolventka oboru Sociologie FF UK má vedle dlouholeté praxe s výzkumy trhu i bohaté zkušenosti s mediálními výzkumy. V mediální sféře se pohybuje od roku 2004. Působila na pozici Research Managera v mediální agentuře a jako Senior Analytička v mediálním zastupitelství. Zasedala v metodologických komisích věnovaných mediálním výzkumům.

16:15 - 16:45

Opomíjené technologické novinky a jejich vliv na uživatele v praxi

Digitální svět se žene rychle kupředu a denně nám přibývají nové možnosti. Některé z nich nám nabízejí hodně muziky za málo peněz. Povíme vám, jak jsme využili push notifikace v prohlížečích, co je a co nám přináší Web App Manifest.

David Dvořák David Dvořák

IT manager

Amateri.cz

David Dvořák

David Dvořák je jedním ze zakladatelů amateri.com, nejnavštěvovanějšího erotického portálu v České republice. Když se ještě během studií rozhodl založit webové stránky pro milovníky amatérského sexu, neměl tušení, o jak úrodnou půdu půjde. Z koníčka se rychle stal dinosaurus, který si žádal full-time péči, komunita fanoušků raketově rostla. Od samého počátku měl na starost vývoj a technické zajištění provozu portálu. Poslední dobou se jako IT manager snaží těžit z nových technologií v oblasti cloudu, ale také uvádí do praxe nová řešení. Amateri.com jsou živým projektem, který nadále roste a expanduje do zahraničí. Podstatnou část svého času tedy David věnuje rozšiřování týmu a budování prostředí s atmosférou podobnou čerstvému startupu, přestože „Amatéři“ se za svých téměř 12 let existence stali neodmyslitelnou ikonou amatérské erotiky.

16:45 - 17:00

INSPIRACE: E-mailový remarketing – opomíjená součást mailingu

Využití behaviorálních dat a přesah e-mailového kanálu do oblasti remarketingu jako vítaný doplněk tradičních retenčních a akvizičních kampaní. Snadné využití nejen ve fashion brandu. Ukážeme vám kampaně od výsledku přes logiku, začlenění do struktury komunikace až po vysvětlení proč je vhodné zmírnit tlak na zákazníky a mailingem zasáhnout správné zákazníky s neobtěžující frekvencí.

Martin Halama Martin Halama

Email Marketing Strategist

ACOMWARE

Martin Halama

E-mailingový specialista v konzultační společnosti ACOMWARE. Internetovou profesní kariéru zahájil na pozici webmastera, později se zaměřil rovněž na analytiku a webovou architekturu. Omezené možnosti odborného rozvoje v internetové agentuře jej záhy přivedly do společnosti MAKRO Cash&Carry ČR na pozici specialisty zodpovědného za přípravu a distribuci newsletterů. Zde si jej vyhlédla agentura ACOMWARE, v níž se zabývá komplexním řešením problematiky e-mailingu – od návrhů přes kódování, grafickou úpravu a e-mail marketing až po technické aspekty rozesílání hromadných zpráv. Je držitelem nejvyšší certifikace IBM Marketing Cloud a úzce spolupracuje na vývoji pro XQ:Maileon. Publikační činnost rozděluje mezi vlastní blog a odborné portály, znalosti předává rovněž na specializovaných školeních a přednáškách. Od roku 2014 je členem poroty soutěže WebTOP100, v letošním roce se stal odborným garantem konference Emailing 2020.

David Štěpánek David Štěpánek

Head of ecommerce

Urban Store

David Štěpánek

David je v UrbanStore zodpovědný za cokoliv, co zavání e-commerce. Má na starosti především vývoj webu, logistiku, marketing a v neposlední řadě hledání synergií mezi e-shopem a klasickým retailem. V současné době se baví přípravou jazykových mutací e-shopu a plánováním vstupu na zahraniční trhy.

17:00

Předpokládaný závěr programu