Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Program

9:00 - 9:15

Úvodní přivítání

Petr Laštovka Petr Laštovka

Group Head of Planning

COMTECH CAN

Petr Laštovka

Petr Laštovka má v agentuře COMTECH_CAN na starosti strategické plánování a digitální reklamu. Mezi značky zasažené jeho nápady se octly např. T-Mobile, ČSOB, SPP, Nestlé, O2, Aquila či Klub Kudy z nudy.

Petr je také předsedou Digi sekce Asociace komunikačních agentur. Do Comtechu přešel z Ogilvy Group. Předtím několik let působil ve společnosti Telefónica O2 na pozici manažera marketingu, kde byl zodpovědný např. za komunikaci značky 1188 a O2 Media nebo také ochutney.cz. Ještě před tím pracoval v televizi Prima, kde přivedl na svět projekt iprima.cz. Petr Laštovka je vystudovaný novinář a je hrdý, že se za totality narodil na západě, i když jenom Čech.

9:15 - 9:30

Obchodní zástupce – nejslabší článek webu?

Určitě jste měli tu čest, setkat se s prodejcem, který vám nabízel nějakou službu, ale vy jste měli pocit, že úplně nerozumí tomu o čem mluví. Často jsem se s tím setkal právě v naší branži, kde je neznalost obchodníka o to horší, že tím utrpí projekt klienta, který může klientovo podnikání negativně ovlivnit i po několik let.

Podle našeho názoru jsou obchodníci nejslabší článek celého webového projektu, a proto jsme se rozhodli celé obchodní oddělení zrušit. Chtěli jsme zkrátka slibovat pouze reálné termíny a reálnou funkcionalitu webu a to za ceny, za které je chceme dělat.

Zamysleme se společně nad smysluplností obchodního oddělení i ve vaší firmě.

Štefan Ihnat Štefan Ihnat

Jednatel

Critical works

Štefan Ihnat

Štefan se tvorbě webu a internetovému marketingu věnuje již 10 let, od roku 2009 se naplno věnuje klientům ve své agentuře CRITICAL WORKS (původně Extra-web), kterou spoluzaložil. Jeho specializací je internetový marketing. Mimo něj se stará i o nové akvizice.

Právě vydává vlastním nákladem knihu s názvem „Kritický pohled na web“, která se věnuje problematice výběrových řízení v oblasti webu.

9:30 - 9:45

Jak dostat z katalogu eshopu ještě více

V dnešní době obří konkurence v e-commerce má každá výhoda cenu zlata. Pokud nemáte pojem o tom, co je Long tail, dimenze katalogu, dynamické URL či crawl budget, přijďte na naší přednášku a získejte náskok před obchodními soky. Inspirujte se, jak pořešit filtraci v katalogu a skládání URL tak, aby se to líbilo nejen vyhledávačům. Nakonec vám řekneme, jak jsme se s tím poprali my a jestli to dobře dopadlo.

Martin Dymáček Martin Dymáček

Projektový manager

PragueBest

Martin Dymáček

Martin se zabývá v PragueBest analýzou chování návštěvníků webů a e-shopů, pomáhá navrhovat nové projekty od specifikace po wireframes na základě výzkumů, ať už se jedná o dotazníky, nebo data z analytických nástrojů.

Aleš Příbramský Aleš Příbramský

Konzultant

PragueBest

Aleš Příbramský

Aleš se v digitální agentuře PragueBest věnuje už šestým rokem tvorbě a řízení projektů. Za tu dobu poslal do světa desítky online řešení a zásadně se podílel na tvorbě produktů agentury. Mezi jeho nejvýznamnější klienty aktuálně patří Centrum FotoŠkoda a Elnino parfum.

V současnosti se nejvíce zabývá e-shopy a klientskými aplikacemi na míru, a když zrovna není v práci, najdete ho nejspíš na nějakém gastrotripu.

9:45 - 10:00

Marketingová automatizace

Praktické využití marketingové automatizace ve věrnostním programu Shell.

Jan Egem Jan Egem

Head of Strategic Planning

Wunderman

Jan Egem

Vždy ho zajímaly projekty založené na propojení různých typů zákaznických dat a kreativy postavené na těchto znalostech. Stál u zrodu věrnostního programu Na doma. Podílel se na rozsáhlých datových projektech mimo jiné pro Českou spořitelnu, Unilever či Tipsport. Založil a byl zodpovědný za evropské servisní centrum pro Microsoft.

10:00 - 10:15

CASE STUDY: Jak vás mailing dostane na pláž

Mailing je jeden z nejefektivnějších online prodejních kanálů. Nicméně celá řada firem posílá newslettery, málokdo však promyšlený mailing, který zákazníci ocení.

V průběhu prezentace se s Vámi podělím o příběh klienta, který se rozhodl podnikat z pláže. A jedna z cest jsou právě automatické mailové kampaně – od přípravy person, nastavení automatizace až po uživatelské otestování samotné kampaně, její spuštění a výsledky.

Daniel Musil Daniel Musil

Account Director

AITOM Digital

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

10:15 - 10:30

Jak jsme rozjeli kampaně v maďarštině

Ačkoliv nikdo z naší agentury neumí správně napsat ani Segedín, pustili jsme se do správy výkonnostních kampaní v maďarském jazyce. Máme za sebou první čtvrtletí, které pro klienta bývá okurkovou sezónou, přesto se nám podařilo dosáhnout zajímavých výsledků: na web jsme sice oproti 3. kvartálu loňského roku přivedli o mnohem menší návštěvnost, vygenerovali jsme z nich ale daleko vyšší tržby. Na případové studii vám ukážu, jak se nám to podařilo.

Tomáš Turek Tomáš Turek

Head of online advertising

Sherpas

Tomáš Turek

Tomáš má několikaleté zkušenosti z různých oblastí online marketingu, zejména z PPC reklamy, SEO, e-mail marketingu a copywritingu. V Sherpas vede tým digitální reklamy. Kromě pravidelných školení PPC reklamy vedl i praktický workshop pro studenty VŠE v Praze. Je držitelem certifikací pro reklamní systémy Google Ads, Analytics a Adform.

Ve volném čase jezdí na windsurfingu, překonává hory na via ferratách a cestuje po Evropě.

10:30 - 10:45

Jak smysluplně vést tým

Co znamená být dobrý leader? Jakým překážkám musí leader čelit? Jak si poradí s vlastním egem? Jak by měl leader demokraticky naslouchat lidem kolem sebe? A za jakých podmínek by měl autokraticky rozhodnout jen leader sám? Jak si udělat jasno ve zmatku? Proč je důležité mít jasně řečený smysl každého projektu? A jak si to celé změřit? Po 10 letech existence 2FRESH se naše názory na vedení lidí dost proměnily. Přijďte si poslechnout, k čemu jsme došli, co se nám podařilo a co zas tolik ne.

Lukáš Pitter Lukáš Pitter

Designer & Founder

2FRESH

Lukáš Pitter

Jsem designer v 2FRESH. Mám na starosti designový proces. Pomáhám lidem správně postupovat a správně u toho přemýšlet. Od roku 2013 jsme v 2FRESH začali pracovat podle principů Human-Centered Design. Od té doby se vše změnilo. Baví mě, že každý projekt je jiný, každý projekt je plný experimentů a dobrodružství.

10:45 - 11:15

Coffee break

11:15 - 11:30

Případová studie: Spuštění služby pronájmu vozidel pro soukromé osoby

Pronájem vozidel soukromým osobám je dnes již poměrně známá služba. Řeknu Vám, jak jsme postupovali, když nás zákazník oslovil s úkolem o vytvoření webové prezentace této služby. Pronájem? Proč? A kdo to vlastně chce? Bylo to pro nás nové, ale lákavé. Na cestě za tvorbou webové prezentace jsme získali několik zajímavých údajů o chování lidí při výběru vozidel. Tyto informace jsme poté využili při tvorbě. A o výsledku našeho snažení se s Vámi rád podělím.

Lukáš Bohata Lukáš Bohata

Jednatel společnosti

Sassy Group

Lukáš Bohata

Jsem majitelem společnosti Sassy Group s.r.o., kterou nyní vedu již 4 rokem. Během doby kdy jsem pracoval jako grafik na volné noze, jsem se dostal k tvorbě webových stránek a velice mě zaujala možnost posouvání obchodních výsledků různých webů. Na každém webu se vždy snažím najít kanál, který může vydělávat klientům peníze. Nejde mi pouze o vzhled, i když jako vystudovaný grafik k němu mám blízký vztah, ale jde mi především o výsledky. Za tu dobu, co jsem v oboru se mi podařilo vytvořit společnost, která je specialista na obor automotive. Tento obor máme velmi rádi a těšíme se vždy na nové příležitosti.

11:30 - 11:45

Konec kobercových náletů v e-mailingu?

Case study: Mailkit engagement score

O potřebě personalizace a segmentace v e-mailingu se hodně a všude mluví, reálná praxe je však většinou velmi vzdálená.

Mailkit engagement score představuje možnost, jak na základě dat, získaných z reakcí příjemců na e-mailing, jednoduše a především účinně segmentovat databázi příjemců.

Ve své přednášce představím nejen konkrétní výsledky kampaní z Lékárna.cz, ale i konkrétní postup, jak lze v řádech sekund účinně rozsegmentovat databázi příjemců právě pomocí Mailkit engagement score a následně doručovat relevantním příjemcům relevantní obsah a díky tomu zvýšit úspěšnost e-mailingu.

Vít Matějka Vít Matějka

Sales Manager

Mailkit

Vít Matějka

Vítek již přes 2 roky v rámci Mailkitu komunikuje s českými, především e-commerce společnostmi a pomáhá jim zlepšit výsledky e-mailingu. Díky pravidelné komunikaci se společnostmi různých velikostí a různých zaměření napříč celým českým e-commerce spektrem, má poměrně jasnou představu o tom, s jakými problémy se v oblasti e-mailingu potýkají, a jak se dají řešit. Do Mailkitu přivedl společnosti jako Parfums.cz nebo Lékárna.cz - právě konkrétní výsledky z Lékárny.cz budou i obsahem jeho prezentace.

11:45 - 12:00

Youtubeři, blogeři a influenceři – jejich role v komunikaci a budování značky

Nástup nové generace, která sleduje své idoly na YouTube a sociálních sítích změnila typ komunikace nejen pro nadnárodní firmy. Tato generace je více imunní vůči klasické reklamě a doručení určité nabídky pro ně musí být dostatečně zajímavé a kreativní. Značky se tak začaly spojovat s youtubery, blogery a influencery. Jak lze vytěžit z tohoto potenciálu a jaké typy spoluprací fungují? Co mladá generace nejvíce využívá za platformy a kde je největší interakce?

Vojtěch Lambert Vojtěch Lambert

Executive director

LCG New Media

Vojtěch Lambert

Vojtěch Lambert vystudoval MABLIM program (Business and Law in International Markets) na Anglo-American University. V roce 2012 založil digitální agenturu LCG New Media. Předtím byl v rámci skupiny LCG součástí komplexních restrukturalizací několika korporací, kde se podílel na rozvoji obchodu a marketingu. Specializuje se na vytváření komunikačních strategií, konzultací a realizací kampaní pro klienty v digitálním prostředí. Jeho devízou jsou sociální sítě. Má za sebou spolupráce se značkami jako jsou BAYER, Jim Beam, HONOR, Edenred, HradyCZ, MAPO group, Omega Pharma, CinemaCity, Galerie Harfa a další.

12:00 - 12:30

e-Learning – víc, než jen vzdělávání zaměstnanců

eLearning už dávno není jen nudnou oblastí HR, využívanou pro povinná vstupní školení se směšnými animacemi. Dnes už firmy využívají sofistikovaná LMS (learning management system) řešení, která pomáhají ve více oblastech businessu. Přijďte si poslechnout, jak jsme v Trask Solutions společně s LG Electronics dokázali využít systém pro vzdělávání zaměstnanců a přetvořit jej v silný prodejní nástroj pro distribuční síť LG Electronics.

Pavel Katolický Pavel Katolický

Manager, Portals and Mobile Solutions

TRASK SOLUTIONS a.s.

Pavel Katolický

Pavel nasbíral znalosti v oblastech mezinárodního digitálního marketingu během svého působení ve společnostech Vodafone a Škoda Auto. Nyní je zodpovědný za oblast Portálů a mobilních řešení ve společnosti Trask solutions, kde kombinací portálu a vlastního LMS (learning management system) vzniklo zajímavé řešení, které pomáhá klientům optimalizovat svou distribuční síť.

15:15 - 15:45

Coffee break

17:00

Předpokládaný závěr programu