Tato akce již proběhla. Podívejte se na připravované akce.

Přednášející

Moderátoři

  • Matěj Novák

    Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, má rád svou ženu a tři děti, hory a dobré filmy a knihy. O reklamních technologiích příležitostně píše na blogu DoubleSense.cz a Lupě.

    Ředitel

    CPEx

  • Vladimír Rejlek

    Vladimír Rejlek pracuje v oboru digitálního marketingu 11 let. Začínal v agentuře Advertures, pracoval pro Vodafone a před 6 lety založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe. V současnosti je šéfem interaktivy v agentuře WUNDERMAN.

    Interactive Director

    Wunderman

Přednášející

  • Petr Andrýsek

    Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

  • Jan Bezděk

    Honza je technologický nadšenec s talentem pro obchod a citem pro jednání s lidmi. Jeho posláním je být každodenní oporou svému kvalitnímu týmu v SiteOne. Rád prožívá radost z práce, sdílí strasti všedního dne a váží si společných výsledků.

  • Mariia Bocheva

    Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.

    Business Analyst

    OWOX

  • Petr Cikán

    Petr pracuje jako Head of Email Marketing. Řídí oddělení e-mailingu a stará se o vybrané klienty. Na své pozici využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, které získává již od roku 1999.

    Petr vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně e-mailingu. Má na starosti současné e-mailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu.

    Je držitelem všech certifikátů IBM Marketing Cloud, včetně nejvyšší certifikace Professional.

    Head of Email Marketing

    ACOMWARE

  • Filip Dřímalka

    Expert na digitální inovace a business development, který pomáhá firmám s technologickými inovacemi a transformací jejich produktů a služeb. Mezi zákazníky jeho konzultační firmy patří firmy Škoda Auto, AXA, O2, LMC, E.On, Deutsche Telekom nebo Zátiší Group. Jako partner projektu Digital Ventures působí jako andělský investor a pomáhá rozvíjet technologické startupy zaměřené na digitalizaci firem. Působí jako mentor v evropských akcelerátorech Deutsche Telekom hub:raum, Cosmote Startup a Intel/Cisco/Deutsche Telekom ChallengeUp!. Vystupuje také jako řečník na českých i zahraničních konferencích zaměřených na digitální inovace a byznys.

  • Tomáš Hrivnák

    Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 20 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Posledních pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní je hlavou i krkem konzultační společnosti Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

    Konzultant

    Hrivnak

  • Pavel Jašek

    Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

    Analytical Consultant

    Google

  • Tomáš Jindříšek

    Tomáš Jindříšek je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy.

    Tomáš je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu. Marketingové komunikaci a internetu se profesionálně věnuje od roku 1998, pravidelně přednáší a publikuje, působí jako člen řady odborných porot a aktivně se zapojuje do projektů pro významné značky. Je duchovním otcem projektu Zasedačka roku a spoluautorem projektu Ceskovdatech.cz. Je certifikovaným koučem u mezinárodní koučovací federace (ICF). 

    Jeho koníčkem je pomoc obecně prospěšnému sektoru, mimo jiné působí jako předseda představenstva neziskové organizace Jahoda, je členem dozorčí rady asociace nadací a nadačních fondů Fóra Dárců a je spoluautorem prvního crowfundingového portálu pro neziskovky Darujspravne.cz.

    Managing Partner

    DARK SIDE

  • Jindřich Jíra

    Jindra má za sebou bohaté zkušenosti z obchodu a marketingu zejména v oblasti IT/Telco. V posledních letech řídil marketingové aktivity IT společnosti v oblasti CEE a pracoval jako nezávislý marketingový konzultant. V ACOMWARE má jako Head of Marketing na starosti kompletní řízení marketingového teamu, včetně efektivního lead generation marketingu, jemuž se v rámci B2C i B2B věnoval i v posledních 8 letech.

    Head of Marketing

    ACOMWARE

  • Tomáš Kánský

    Tomáš je kreativním ředitelem multikanálové sítě Tubrr. A taky youtuber. Na YouTube působí pod uměleckým jménem Tomáš Touha již 6 let. Je autorem prvního stodílného seriálu na české scéně, na denní bázi zapojuje do své tvorby značky jako Nike, Nissan nebo Sony a navíc podporuje své vlastní projekty, jakými jsou #runjinak, #fotbaljinak nebo #golfjinak.

    Kreativní ředitel

    TUBRR

  • Tomáš Kubín

    Začínal jsem jako správce Facebooku, e-shopů a PPC kampaní. Téměř čtyři roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.

    Marketingový specialista

    Českomoravská stavební spořitelna

  • Jaroslav Malina

    Jarda se v McCANNu stará o digitální a technologickou agendu. Spolu s týmem se také stará o značku Vodafone, na které pracuje už více než 5 let. Aktuálně se věnuje především novým technologiím, např. AI, IoT atd., které se snaží propojovat se světem reklamy a komunikace.

    Chief Digital Officer

    McCANN-ERICKSON PRAGUE

  • Daniel Musil

    Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. Jednu dobu vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje v digitální agentuře AITOM a věnuje se konzultování a návrhu řešení pro online projekty klientů. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

    Konzultant online řešení

    AITOM Digital

  • Martin Pejša

    Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po čtyřech letech Creative Dock přivedl na trh 30 startupů a pracuje zde přes 250 lidí.

    Majitel a výkonný ředitel

    Creative Dock

  • Luboš Plotěný

    Luboš je ředitelem agentury Dobrý web. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Dále je Luboš předsedou Asociace UX, občanského sdružení zaměřeného na user experience.

    Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

  • Kristina Pokorná

    Kristina je jako Digital Specialist ve Vodafone zodpovědná za kampaně pro youth segment, které podporují mladé lidi na cestě za jejich sny a cíli. Předtím šest let vedla projekty a připravovala strategie komunikace primárně pro FMCG značky a SMB v digitální agentuře Inspiro.

    Senior Digital Marketing Specialist

    Vodafone Czech Republic

  • Bohumil Pokštefl

    Studoval Innovation and Operation Management zaměřený na média v Kodani. Poté studoval a pracoval na West Virginia University v inovačním a startupovém centru. Bohumil měl na starosti business model generation, market research a především marketingové strategie. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní software Kontentino.  

    Za rok dokázal s minimálním budgetem vytvořit z Kontentina dceřinou firmu, sestavit team 7 talentovaných lidí, dostat Kontentino do 20 zemí a vybudovat softwre, který používají značky jako ASAHI beer, Pixel Federation nebo agentury jako BBDO (BE), Ogilvy a WMC Grey (CZ). 

    Dnes je Bohumil a jeho team považovaný za experty na social media marketing, protože denně řeší problémy a výzvy social media manažerů na celém světě.

    Chief Operations Officer & Co-Owner

    Kontentino

  • Tomáš Preněk

    Tomáš zastává ve fullservisové agentuře Bistro pozici Client Service Directora a New Business Directora. Projektově odřídil desítky úspěšných lokálních, ale i mezinárodních projektů. Největší profesní zkušeností pro něj však zůstává zvládnutí růstu agentury z 8 na současných 52 lidí z pohledu nastavování interních procesů, organizace práce accountského týmu a optimalizace profitability.

    Client Service Director

    Bistro Agency

  • Jan Řezáč

    Konzultant webů, autor knihy Web ostrý jako břitva, zakladatel rodu House of Řezáč. Jeho populárním školením Strategický webdesign prošlo letos na jaře přes 500 účastníků.

  • Jan Suda

    Jan je jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální reklamy za posledních 15 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech několika teamů v agenturách UM a sítě GroupM, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je s láskou odpovědný za média v McCANN-ERICKSON PRAGUE a rozvíjí nástroj na plánování digitální reklamy H3.0. Sám sebe považuje za ztracené malé koťátko ve velkém zlém světě a na Facebooku má více než 600 přátel.

  • Michal Šmída

    Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.

  • Jan Tichý

    Jan Tichý vede analytickou a konzultační společnost Medio Interactive a školicí agenturu Medio Akademie. Je oficiální Google Partners Certified Trainer a jeho firma je Google Analytics Certified Partner. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména Google Analytics, datovou analytikou, business intelligence, optimalizací obchodní výkonnosti webů, SEO, linkbuildingem a cross-channel marketingem obecně.

  • Petr Václavek

    Zakladatel komunitní platformy Foodgroot.com, která komplexně hodnotí kvalitu potravin a jejich vliv na lidské zdraví, donedávna Vice President pro globální marketing a komunikaci první burzy s uměním na světě dříve vedl social a digitál největší a nejoceňovanější reklamní agentury Impact & Echo BBDO Kuwait. Svou reklamní kariéru nastartoval v roce 1994 v pražské Mark/BBDO, prošel také agenturami Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Spoluzaložil a vedl i vlastní marketingové a reklamní projekty Lemonade a Northman’s.

    Zakladatel

    Foodgroot.com

  • Jana Florentýna Zatloukalová

    Florentýna je matka čtyř dětí, pěti kuchařských knih a blogu Kuchařka pro dceru. Vystudovala statisticko-pojistné inženýrství a miluje matematiku. K vaření, psaní o jídle a vydávání knih se dostala spíš omylem, ale už jí to zůstalo. Ve svých receptech se snaží rozdávat kuchařské sebevědomí a vysvětlovat, co se děje v hrncích, pánvích a zapékacích nádobách.