Tato akce již proběhla. Další akce Konference WebTop100 2021 se koná 16. 11. 2021.

Přednášející

Moderátoři

Matěj Novák

Matěj pracuje jako ředitel Czech Publisher Exchange. Zabývá se optimalizací reklamního prostoru a novými technologiemi v online reklamě, převážně RTB či programmaticem. V minulosti působil jako yield manager v Centrum Holdings a posléze Economii, Account Director v Ogilvy Interactive, Search Strategist v Ataxu a tvůrce webů a vývojář pro PLANstudio. Vystudoval filosofii, rád chodí po horách, lyžuje, jezdí na kole a čte knihy.

Vladimír Rejlek

Vladimír Rejlek pracuje 15 let v oboru digitálního marketingu. Začínal v agentuře Advertures, založil Publicis Modem – digitální brand skupiny Publicis Groupe a poté byl šéfem digitálu v agentuře Wunderman. Pracoval pro lokální i globální klienty jako jsou Ford, Microsoft, Nestlé, PlayStation, Innogy, KB, CK Fischer a další. V současnosti vede digitální marketing a transformaci skupiny Blue Style.

Přednášející

Petr Andrýsek

Petr je hlavní žralok (alias Chief Shark) největší české social media agentury Socialsharks, kterou založil v roce 2008. Socialsharks se specializují výhradně na marketing na sociálních sítích, v současnosti mají pobočky v Praze a v Gruzii a pomáhají značkám a firmám objevovat potenciál sociálních sítí s důrazem na viditelné výsledky v dlouhodobém měřítku. Petr se nyní věnuje hlavně strategickému rozvoji, přenášení inovací do klientských projektů a expanzi Socialsharks do dalších zemí.

Jan Bezděk

Honza pár měsíců po škole založil „digitální organismus“ SiteOne, kde s partou nadšenců začal tvořit weby a u toho zůstal doteď. V začátcích, okolo roku 2000, se řešila hlavně technika, pak se řešil design s UX, a nakonec konverze. „Náš dnešní klient chce nejen krásný, bezchybně fungující a konvertující web. Chce také nástroje, které mu umožní zjednodušit a zrychlit workflow při jeho správě. Nejde jen o náklady, dnes je rychlost důležitější než kdy jindy.“ Říká kluk lehce před čtyřicítkou, který tvorbě webů a digitálu obecně zasvětil celý svůj pracovní život.

Mariia Bocheva

Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.

Petr Cikán

Petr na pozici garanta kategorie Retenční marketing využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti z provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií.

Filip Dřímalka

Pomáhám firmám s budováním digitálních dovedností, inovacemi a změnou digitální kultury. Mezi zákazníky našeho projektu Digiskills.cz patří úspěšné české i mezinárodní společnosti jako Škoda Auto, ČSOB, innogy, Generali, HomeCredit, T-Mobile, Sodexo, Microsoft či GlaxoSmithKline.

Jsem autorem knihy HOT: Jak uspět v digitálním světě (Jan Melvil Publishing, 2020) a mnoha dalších inovací, které dnes slouží jako základ rozvojových programů ve významných českých firmách.

Věřím, že digitální transformace už dávno není o technologiích, ale o lidech, jejich dovednostech a schopnosti vést firmu v digitální době.

Tomáš Hrivnák

Tomáš Hrivnák je poradcem v oblasti strategie a řízení značek. Baví ho iniciovat a koordinovat změny k lepšímu. Při práci na projektech propojuje znalosti výzkumu, spotřebitelských trendů a kreativity. V posledních 29 letech pracoval Tomáš v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Pět let spoluvlastnil Idealisty, nyní řídí konzultační společnost Hrivnak, která spojuje seniorní lidi z oblasti marketingu, výzkumu, designu, reklamy a coachingu.

Pavel Jašek

Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

Tomáš Jindříšek

Tomáš je ostříleným marketingovým harcovníkem, který svým backgroundem vychází z digitálního prostředí, nicméně v posledních letech se svými aktivitami posouvá i do prostředí PR a celistvých marketingových strategií. Je spolumajitelem známé agentury Dark Side, která se v nedávné době propojila se zlínskou agenturou Pria a stojí za zajímavými projekty jako CBRE Zasedačka roku, nebo Evropa v datech. V rámci projektu WebTop100 má na starosti kategorii Digitální transformace.

Jindřich Jíra

Jindra má za sebou bohaté zkušenosti z obchodu a marketingu zejména v oblasti IT/Telco. V posledních letech řídil marketingové aktivity IT společnosti v oblasti CEE a pracoval jako nezávislý marketingový konzultant. V ACOMWARE má jako Head of Marketing na starosti kompletní řízení marketingového teamu, včetně efektivního lead generation marketingu, jemuž se v rámci B2C i B2B věnoval i v posledních 8 letech.

Tomáš Kánský

Tomáš je kreativním ředitelem multikanálové sítě Tubrr. A taky youtuber. Na YouTube působí pod uměleckým jménem Tomáš Touha již 6 let. Je autorem prvního stodílného seriálu na české scéně, na denní bázi zapojuje do své tvorby značky jako Nike, Nissan nebo Sony a navíc podporuje své vlastní projekty, jakými jsou #runjinak, #fotbaljinak nebo #golfjinak.

Tomáš Kubín

Začínal jsem jako správce Facebooku, e-shopů a PPC kampaní. Téměř čtyři roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.

Jaroslav Malina

V agentuře McCANN pracuje už 10 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek a využít k podpoře jejich dlouhodobého růstu.

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

Martin Pejša

Martin Pejša založil a vede Creative Dock. Před tím roky pracoval ve velkých firmách, naposledy jako obchodní ředitel ve Vodafone CZ, kde vedl více než 1 000 lidí v obchodech a call centrech. Pak ale prodal byt, vzal veškeré úspory a slibně rozjetou korporátní kariéru vyměnil za podnikání. Postupem času se díky Martinovu uvažování stalo z Creative Docku místo, kde vznikají startupy na objednávku velkých firem i startupy vlastní. Po čtyřech letech Creative Dock přivedl na trh 30 startupů a pracuje zde přes 250 lidí.

Luboš Plotěný

Luboš je ředitelem agentury Sherpas. Je autorem knihy Budování úspěšného firemního webu a spoluautorem knihy Uživatelsky přívětivá rozhraní. Během svého působení v Dobrém webu a Sherpas úspěšně spolupracoval v oblasti digitálního marketingu s desítkami klientů různých oborů a velikostí. Sám vytvořil několik úspěšných internetových obchodů, u kterých se několik let zároveň staral o jejich internetovou propagaci a rozvoj. Luboš je dlouletým předsedou poroty WebTop100, největší souteže digitálních řešení v ČR. Několik let zároveň jako předseda Asociace UX rozvíjel trh user experience v ČR.

Luboš je držitelem titulu Google Analytics Individual Qualification, který získal mezi prvními v ČR. Aktivně se zajímá i o všechny další aspekty kvalitního a obchodně úspěšného webu.

Kristina Pokorná

Kristina je jako Digital Specialist ve Vodafone zodpovědná za kampaně pro youth segment, které podporují mladé lidi na cestě za jejich sny a cíli. Předtím šest let vedla projekty a připravovala strategie komunikace primárně pro FMCG značky a SMB v digitální agentuře Inspiro.

Bohumil Pokštefl

Studoval Innovation and Operation Management v Kodani. Poté byl marketingový konsultant v Inovačním centru West Virginia University. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko, kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní social media nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používá více než 3500 reklamních agentur a značek z celého světa ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil se letos dostal do žebříčku Forbes 30 under 30.

Tomáš Preněk

Tomáš je již 6 let jednou z vůdčích osobností agentury Isobar (původně Bistro Agency). Jeho bohaté marketingové zkušenosti ho dovedly přes projektově manažerské pozice, až k zodpovědnosti za rozvoj nového agenturního businessu a přípravu komunikačních strategií vedoucích k naplnění klientských cílů. Ve své roli se spoléhá na 15 členů accountského týmu, kteří se každý den starají o přední české i zahraniční značky.

Jan Řezáč

Konzultant webů, autor knihy Web ostrý jako břitva, zakladatel rodu House of Řezáč. Jeho populárním školením Strategický webdesign prošlo letos na jaře přes 500 účastníků.

Jan Suda

Jan je jeden z prvních digital media plannerů v ČR. Je jedním ze spoluviníků vývoje české digitální reklamy za posledních 15 let. Je podepsán pod stovkami kampaní a na životech několika teamů v agenturách UM a sítě GroupM, které za svou kariéru vybudoval. V současné době je s láskou odpovědný za média v McCANN-ERICKSON PRAGUE a rozvíjí nástroj na plánování digitální reklamy H3.0. Sám sebe považuje za ztracené malé koťátko ve velkém zlém světě a na Facebooku má více než 600 přátel.

Michal Šmída

Michal dohromady s týmem buduje novou generaci finančních služeb v České republice. Začínal v investičním bankovnictví v Londýně. Do banky Baclays Capital nastoupil po dokončení studií na prestižní londýnské univerzitě King’s College. Po celkově 11 letech v zahraničí (USA, Rusko, Anglie) se vrátil v roce 2013 do České republiky, kde společně s 42 členným týmem buduje FinTechovou firmu Twisto, poskytující platební služby budoucnosti. V zádech se silnými investory – Enern, Miton a Partners – obsloužila firma 200 tisíc Čechů a představila inovativní platební metody, jako například platbu faktur a složenek pod názvem Snap. S plánovaným vstupem nového investora připravuje Michal společně s týmem expanzi na trhy východní Evropy. Fakt, že Twisto mění zavedené pořádky ve finančních službách potvrzují ocenění, která firma získala. Dle magazínu E15 je Twisto FinTech počinem roku 2017, Forbes zařadil Twisto mezi TOP 20 nejnadějnějších českých startupů. Tým stojící za Twistem získal také ocenění na prestižních evropských konferencích MPE v Berlíně a Wolves Summit v Polsku, kde dokonce bylo Twisto ohodnoceno jako nejlepší evropský startup roku 2016.

Jan Tichý

Jan Tichý je spoluvlastníkem digitální agentury Taste. Jako Chief Product Officer je odpovědný za strategický, produktový a znalostní rozvoj společnosti. V rámci poradenské činnosti se zabývá zejména smysluplným propojováním různých oblastí internetového marketingu, cross-channel strategiemi, webovou a datovou analytikou, business intelligence a data science. V minulosti také založil analytickou společnost Medio Interactive či pracoval jako vedoucí projektů v agentuře H1.cz.

Petr Václavek

Zakladatel komunitní platformy Foodgroot.com, která komplexně hodnotí kvalitu potravin a jejich vliv na lidské zdraví. Donedávna Vice President pro globální marketing a komunikaci první burzy s uměním na světě dříve vedl social a digitál největší a nejoceňovanější reklamní agentury Impact & Echo BBDO Kuwait. Svou reklamní kariéru nastartoval v roce 1994 v pražské Mark/BBDO, prošel také agenturami Grey, Saatchi & Saatchi a Leo Burnett. Spoluzaložil a vedl i vlastní marketingové a reklamní projekty Lemonade a Northman’s.

Jana Florentýna Zatloukalová

Florentýna je matka čtyř dětí, pěti kuchařských knih a blogu Kuchařka pro dceru. Vystudovala statisticko-pojistné inženýrství a miluje matematiku. K vaření, psaní o jídle a vydávání knih se dostala spíš omylem, ale už jí to zůstalo. Ve svých receptech se snaží rozdávat kuchařské sebevědomí a vysvětlovat, co se děje v hrncích, pánvích a zapékacích nádobách.