Tato akce již proběhla. Další akce WebTop100 2024 se koná 14. 11. 2024.

Program

9:00 - 9:10

Úvodní slovo

Matěj Novák Matěj Novák

Spoluzakladatel

Cruxo

Matěj Novák

Matěj se posledních 15 let pohybuje v oblasti technologií kolem online reklamy. Po ukončení studia filosofie pomáhal budovat search marketingovou divizi Ataxa, české jedničky v branži. Následně krátce působil v Ogilvy Interactive, odkud se přesunul na roli yield managera online divize v Centrum Holdings a později Economii. Poté založil a 8 let vedl Czech Publisher Exchange, průkopníka na poli programatické reklamy. V DataSentics vedl AdPicker, produkt zaměřený na AI/ML vytěžování reklamních dat. Aktuálně Matěj působí v roli spoluzakladatele technologického startupu Cruxo, v němž má zodpovědnost za produkt a technologie. Cruxo vyvíjí platformu pro retail media s globálními ambicemi a aktuálně získalo investici od 3 VC fondů.

9:10 - 9:35

Jak za pár slupek uvařit blog s půlmilionovou měsíční návštěvností

Na začátku roku 2014 přede mnou stál čerstvě založený blog s nulovou návštěvností, závazek publikovat jeden článek týdně a odhodlání budovat vztah se čtenáři od prvního dne. Vytvořila jsem levný recept na digitální obsah, na kterém si pochutnává přes 500 000 lidí za měsíc, který servíruju s nejméně 20% mírou prokliku pravidelných newsletterů a který v podstatě sám prodává knížky, které jsem napsala. Ráda se o něj podělím – krok za krokem a bez odborných pojmů, neboť jim jako obyčejná domácí kuchařka stejně nerozumím.

Jana Florentýna Zatloukalová Jana Florentýna Zatloukalová

Zakladatelka

Kucharkaprodceru.cz

Jana Florentýna Zatloukalová

Florentýna je matka čtyř dětí, pěti kuchařských knih a blogu Kuchařka pro dceru. Vystudovala statisticko-pojistné inženýrství a miluje matematiku. K vaření, psaní o jídle a vydávání knih se dostala spíš omylem, ale už jí to zůstalo. Ve svých receptech se snaží rozdávat kuchařské sebevědomí a vysvětlovat, co se děje v hrncích, pánvích a zapékacích nádobách.

9:40 - 9:50

INSPIRACE: Využití GA v online prostředí ČMSS

Přijďte zjistit, jak pracujeme s Google Analytics napříč on-line prostředím ČMSS.

Uživatelé chodí na naše stránky pro produktové informace, aby získali slevu ve věrnostním programu, aby se zúčastnili soutěží nebo aby si přečetli náš nebrandovaný on-line magazín. My naopak ze stránek získáváme užitečná data. Díky nim dokážeme vytvářet malé specifické segmenty a velmi efektivně cílit reklamu.

Tomáš Kubín Tomáš Kubín

Mikrospecialista

Českomoravská stavební spořitelna

Tomáš Kubín

Začínal jsem jako správce Facebooku, e-shopů a PPC kampaní. Téměř čtyři roky již pracuji pro Českomoravskou stavební spořitelnu. Zde se starám o webovou analytiku a výkonnostní marketing.

9:55 - 10:05

INSPIRACE: #jetovtobě - Jak oslovit mladou generaci

Jak vybudovat platformu pro dlouhodobou komunikaci s mladými a hlavně je přesvědčit z pozice velké značky, že je právě ona tou, se kterou se chtějí bavit?

 Vodafone stál v roce 2016 před nelehkým úkolem. Ukážeme si, jak jsme se toho zhostili.

Jaroslav Malina Jaroslav Malina

Chief Digital Officer

MCCANN PRAGUE

Jaroslav Malina

V agentuře McCANN pracuje už 10 let, v posledních letech na pozici Chief Digital Officer, má na starosti technologickou a digitální agendu. Aktuálně se věnuje především novým technologiím (automatizací počínaje a umělou inteligencí konče), které se snaží integrovat do prostředí komunikace značek a využít k podpoře jejich dlouhodobého růstu.

Kristina Pokorná Kristina Pokorná

Senior Digital Marketing Specialist

Vodafone Czech Republic

Kristina Pokorná

Kristina je jako Digital Specialist ve Vodafone zodpovědná za kampaně pro youth segment, které podporují mladé lidi na cestě za jejich sny a cíli. Předtím šest let vedla projekty a připravovala strategie komunikace primárně pro FMCG značky a SMB v digitální agentuře Inspiro.

10:05 - 10:15

INSPIRACE: Dynamizace e-mailových rozesílek dle počasí

Pro našeho klienta HUDYsport, který nabízí sportovní a turistické potřeby, realizujeme e-mailovou kampaň s netradičním prvkem. Jde o automatizovaný modul pro e-mailovou rozesílku s personalizovaným obsahem podle toho, jaké bude v příštích dnech počasí. To má sloužit pro výběr vhodného zboží, které odpovídá aktuálním povětrnostním podmínkám. Kampaň o počasí má informovat a být jednoduchým prostředníkem do jednotlivých kategorií e-shopu, nejde tedy o tvrdě hardsellovou kampaň prodejního charakteru. Cílem této dynamizace je odlehčení retenční komunikace nákupního charakteru a předání informace uživateli pro další rozhodování nejen v nákupním procesu. Záměrem tedy nemá být další tlak na zákazníky, ale pomoc při výběru zboží nebo plánování aktivit na následující dny.
Petr Cikán Petr Cikán

CEO & Co-Founder

Sherpas TECH

Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, ostatně se v těchto oblastech pohybuje již 20 let. Zkušenosti s provozování vlastního e-shopu mu pomáhají v efektivní spolupráci s klienty. Před založením Sherpas TECH vedl 6 let oddělení e-mailingu v konzultační společnosti Acomware, kde se také podílel na jejím vedení a rozvoji v oblasti IT a technologií. Petr má v letošním ročníku soutěže na starosti kategorii Retenční marketing.

10:15 - 10:25

INSPIRACE: Rupturalismus – cesta od společenského fenoménu ke značce

Jak zaujmout masu v době masové komunikace? Někdy je potřeba se na kampaň podívat ze zcela jiné perspektivy, přinést reálnou zkušenost, která vytvoří pouto mezi zákazníkem a značkou, a až poté přistoupit k marketingu. Kreativními cenami ADC ověnčená kampaň Rupturalismus vytvořená Bistrem pro klienta Lenovo odhalí, jak vznikl společenský fenomén, doručující produktovou key message vysoce originálním způsobem.

Tomáš Preněk Tomáš Preněk

Head of Strategy

Publicis Groupe

Tomáš Preněk

Tomáš vede v Publicis Groupe strategický tým, se kterým připravuje brandové strategie pro klíčové klienty napříč skupinou. Podílel se na nových komunikačních konceptech pro značky Fortuna, Opavia, Walmark, Amundsen nebo třeba Portu. Před příchodem do Publicisu pracoval sedm let v agentuře Isobar (dnes součástí Dentsu), kde spolupracoval na kampaních pro značky ŠKODA Auto, Lenovo, Člověk v tísni a další, které získaly ocenění v ADC, Effie a dalších českých a zahraničních soutěžích. Když má Tomáš příležitost přednášet, nikdy neřekne ne.

10:30 - 11:00

Coffee break

11:30 - 11:55

Jak měřit neměřitelné

Dostali jsme se do stádia, kdy máme k dispozici nepřeberné množství dat o chování zákazníků, reklamách, cenách konkurence, klíčových slovech nebo o zařízeních, na kterých dochází ke konverzi. Pro většinu společností je však stále obtížné získat z těchto surových dat smysluplné informace. Přijďte načerpat inspiraci, která pomůže vašemu byznysu růst. Ve své přednášce vám přestavím 4 případové studie největších e-commerce podniků, pro které jsme úspěšně implementovali řešení, která nevyžadují přehršle peněžních a časových prostředků. 

1. Jak měřit účinnost reklamních kampaní s ohledem na různé produktového kategorie a regiony 

2. Jak porozumět vlivu displayové reklamy na zákaznické cestě a měřit jeji efektivitu

3. Jak posuzovat hodnotu značky a pružnost poptávky za použití cen konkurence

4. Jak nalézt vhodná klíčová slova díky cross-device analytice a surovým datům

(Přednáška v anglickém jazyce bez překladu)

Mariia Bocheva Mariia Bocheva

Business Analyst

OWOX Inc.

Mariia Bocheva

Mariia Bocheva působí na pozici Business Analyst ve společnosti OWOX, která svým zákazníkům pomáhá lépe porozumět datům. Za léta práce pro největší retailové prodejce z regionu Evropy, Středního východu a Afriky už zná dokonale jejich silné i slabé stránky, co se týče práce s daty. Za perfektními výsledky těchto klientů stojí především její přístup k řešení problémů a neustálému zvyšování standardu.

12:00 - 12:25

Kdo potřebuje dlouhodobou hodnotu zákazníka

Maximalizovat dlouhodobou hodnotu zákazníků (CLV, Customer Lifetime Value) by chtěl každý. Ovšem různé typy firem by k tomu měly přistupovat jinými způsoby. Povíme si, jak se liší predikce této hodnoty dle odvětví a jak očekávanou budoucí hodnotu zapojit do digitálního marketingu společnosti.

Pavel Jašek Pavel Jašek

Analytical Consultant

Google Czech Republic

Pavel Jašek

Pavel pracuje na pozici Analytical Consultant v české pobočce Googlu, kde pomáhá inzerentům správně měřit a atribuovat výkonnost digitálního marketingu. Jeho srdcovním tématem je dlouhodobá hodnota zákazníků. Dříve vedl zákaznický výzkum v Tipsportu a působil přes šest let v Dobrém webu jako konzultant a lektor školení Google Analytics.

12:30 - 13:30

Oběd

13:30 - 13:50

(Ne)nechte ze sebe dělat „blbce“

Tato prezentace je určena primárně firmám, které plánují časem nový web/redesign webu a mají z tohoto projektu obavu. Vypadá to, jako spousta práce, času, schůzek a kontrolování agentury a kde je jistota, že výsledek bude uspokojující? A opravdu to tak musí být? 

K tématu této prezentace mě inspiroval náš americký klient, se kterým jsme byli schopni odbavit téměř celý projekt na dálku a jeho přístup k projektu nás tak nadchl, že jsme se rozhodli se s vámi o něj podělit. V prezentaci se dozvíte, co si jako firma máte připravit, co si máte u agentury pohlídat, kolikrát je potřeba se nad projektem vlastně potkat, kde dát agentuře volnou ruku a kde naopak ne, atd. To vše samozřejmě tak, aby byl projekt úspěšný. 

Vše bude vysvětleno na konkrétním projektu do USA, slovy klienta: „udělejte to jako pro blbce“.

Daniel Musil Daniel Musil

Account Director

AITOM Digital

Daniel Musil

Daniel vystudoval Unicorn College. Už od dob studií se zajímal o nejrůznější formy marketingu a fungování podnikání. V minulosti vedl marketing slevového portálu Zapakatel.cz. Zkušenosti má také z projektového řízení. Momentálně pracuje jako Account Director v digitální agentuře AITOM. Má na starosti Vstupní studie projektů (tedy nastavení cílů, analýzu dat, návrh strategie a řešení celého projektu). Má bohaté zkušenosti s B2B a zahraničními online projekty. Jeho motto je: „Mým cílem je nejdříve pochopit potřeby klienta, až poté navrhovat řešení.“

13:55 - 14:15

Web Air Bank je postavený na řešení, které nemá konkurenci

Rozhodnete-li se pro inovativní přístup v projektu tak sledované značky, jakou bezesporu brand Air Bank je, pak vám jen odvaha nestačí. Přijďte se inspirovat tím, co vše je zapotřebí ošetřit, abyste dokázali zajistit celkový úspěch projektu a nerozbili si o tu svou odvahu “čumák.” Airbank.cz (spuštěn 11/2016) byl prvním a stále ještě zůstal jediným velkým webem postaveným na Reactu a aktuálně je považován za nejlepší bankovní web v ČR.
Jan Bezděk Jan Bezděk

CEO

SiteOne

Jan Bezděk

Jan Bezděk patří mezi přední české experty na digitální transformaci. Je vlastníkem a zakladatelem společnosti SiteOne, která pomáhá prémiovým značkám s nalezením těch nejlepších digitálních řešení pro jejich byznys. Ve volném čase se věnuje zemědělství a podílí se na krajinotvorbě, což pro něj představuje poslání i odpočinek od digitálního světa.

14:20 - 14:35

Chce nás Facebook oklamat? Jak správně chápat Facebook metriky a jak je prezentovat klientům

Je Facebook video view opravdu zhlédnutí? Co je to vlastně ten engagement postu? Odpovědi nejen na tyto kontroverzní metriky vám poví Bohumil Pokštefl, COO social media nástroje Kontentino. Na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku. Jak chápat jednotlivé metriky a proč se některé z nich považují za kontroverzní.

Bohumil Pokštefl Bohumil Pokštefl

CEO & Co-Owner

Kontentino

Bohumil Pokštefl

Studoval Innovation and Operation Management v Kodani. Poté byl marketingový konsultant v Inovačním centru West Virginia University. V březnu 2016 se vrátil na Slovensko, kde dostal nabídku od Triad advertising, aby převzal jejich tehdy interní social media nástroj Kontentino. Dnes Kontentino používá více než 3500 reklamních agentur a značek z celého světa ako napríklad ASAHI, VOLVO, BBDO, VML. Bohumil se letos dostal do žebříčku Forbes 30 under 30.

14:40 - 14:55

Jak na úspěšný lead generation marketing

Ať už lead generation marketing realizujete, nebo se na to teprve chystáte, na cestě k úspěchu vás čeká spousta úskalí. Podělím se proto o své zkušenosti z B2C i B2B a pokusím se upozornit alespoň na ty nejdůležitější. 

V průběhu přednášky se dále dozvíte, jak přistupovat k lead genu v kontextu firemní strategie a značky, na co si dát pozor při přípravě a jak správně realizovat lead generation marketing, aby generoval to nejdůležitější - kvalitní leady v očekávaném objemu.

Jindřich Jíra Jindřich Jíra

Head of Marketing

ACOMWARE

Jindřich Jíra

Jindra má za sebou bohaté zkušenosti z obchodu a marketingu zejména v oblasti IT/Telco. V posledních letech řídil marketingové aktivity IT společnosti v oblasti CEE a pracoval jako nezávislý marketingový konzultant. V ACOMWARE má jako Head of Marketing na starosti kompletní řízení marketingového teamu, včetně efektivního lead generation marketingu, jemuž se v rámci B2C i B2B věnoval i v posledních 8 letech.